SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SALONIE ORANGE Świnoujście oferta pracy Tell Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SALONIE ORANGE
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: - bezpośredni konrakt z klientami w soalonie, opomoc w wyborze produktów i usług Orange,- aktywna sprzedaż i promowanie ofert Orange,- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,- budowanie długotrwałej relacji z klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku,
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Tell Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Wolności 6, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bezpośredni konrakt z klientami w soalonie, opomoc w wyborze produktów i usług Orange,- aktywna sprzedaż i promowanie ofert Orange,- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,- budowanie długotrwałej relacji z klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SALONIE ORANGE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży z dziedziny technologii teleinformatycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe, umiejętność słuchania i reagowania na potrzeby, komunikatywność, otwartość, motywacja, determinacja
Nazwa pracodawcy: Tell Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Forteczna 19A, 61-362 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Forteczna
Numer budynku pracodawcy: 19A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży z dziedziny technologii teleinformatycznych
Data dodania oferty pracy: 24.10.2019
Oferta pracy ważna do: 01.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bdef8f3c3e89ce4112833f5246aeeb23
Podobne oferty pracy
Betoniarz-zbrojarz
BETTER BUILD CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Nowa Wola (mazowieckie)
- sporządzanie listy płac i deklaracji podatkowych, - przygotowywaniedokumentów związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lubrentę, - sporządzanie sprawozdawczością dotyczącej zatrudnienia i plac dlaGUS, - znajomość przepisów prawa pracy, ZUS I PDOF, - obsługa programukadrowo-płacowego, Płatnika ZUS,PUE ZUS, e-PFRON2, oraz pakietuMSOffice(Word, Exel), - prowadzenie dokumentacji płacowej, -przygotowywanie rozliczeń plac do działu księgowości, - kontrolaformalno-rachunkowa dokumentów księgowych, - umowa o pracę wzastępstwie od 01.01.2019 r - 30.06.2020 r.
Vitroterm Murów S.A. - 2018-11-21 - Murów (opolskie)
Przygotowywanie różnego rodzaju potraw.
HOTEL i RESTAURACJA " STARY MŁYN" Mieczysław i Piotr Kroczek w Sędziszowie Młp. - 2018-01-24 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
obróbka drewna na maszynach stolarskich
Usługowy Zakład Stolarski Grzegorz Miedzik - 2017-03-20 - Biała (lubelskie)
identyfikowanie potencjalnych odbiorców usług, koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi, opracowywanie i realizacja, strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Luboń (wielkopolskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur. Miejsce wykonywania pracy: Reda. Docelowo umowa na czas nieokreślony.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2019-10-23 - Reda (pomorskie)
nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, zatwierdzonym planem remontów i umowami zawartymi z wykonawcami; bieżąca kontrola obmiarów robót sporządzanych przez wykonawców, w tym obmiarów robót zanikowych; rozliczanie wykonanych robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami; terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za zrealizowane roboty i przekazywanie ich zespołowi fin-księg. do realizacji; bieżące i staranne prowadzenie dokumentacji swej pracy; znajomość i przestrzeganie w toku bieżącej pracy obowiązujących zasad bhp i p.poż.
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert i koordynacja procesu ofertowego. Analiza dokumentacji technicznej. Sporządzanie ofert przetargowych i wycen. Kontakt z potencjalnymi kontrahentami. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
P.R.I.B. HYDROPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-12-07 - Gostynin (mazowieckie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
redagowanie tekstów, obsługa strony internetowej, pozyskiwanie reklamodawców, promocja wydarzeń
CENTRUM KULTURY I SPORTU W SKAWINIE - 2017-06-06 - Skawina (małopolskie)
Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych. Obsługa urządzeń do skanowania.
kontakt przez OHP - 2016-12-06 - Łódź (łódzkie)
1.Księgowanie dokumentów finansowych w systemie komputerowym 2.Klasyfikacja kosztów związanych z działalnością spółki według zakładowego planu kont (Cost Center) oraz prowadzenie ewidencji kosztów.3.Wystawienie faktur sprzedaży dla klientów 4.Realizacja procedury płatności dostawcom lokalnym, krajowym i międzynarodowym, zapewniające zgodność z terminami płatności. 5.Realizacja płatności obowiązkowych gwarantujące zgodność z terminami płatności.6.Zarządzanie kasą 7.Uzgodnienie kont: miedzy wewnętrzną księgowością i wynikami zewnętrznego biura rachunkowego.8.Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży internetowej, umiejętność pracy w zespole, wykształcenie min. średnie.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-06-06 - Krzyżanowice (śląskie)
mailowa obsługa klienta anglojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość branży i trendów rynkowych, umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy, umiejętność wpływania na innych, negocjacji, planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania. Zgłoszenia wypełniać za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line na stronie: www.kariera.tesco.pl
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Rybnik (śląskie)
Obsługa informatyczna sprzętu komputerowego i oprogramowania, serwis i utrzymanie systemów oraz struktury teleinformatycznej, współpraca w zakresie wdrażania nowych rozwiązań informatycznych, wsparcie informatyczne pracowników firmy, rozwiązywanie problemów w użytkowaniu sprzętu i oprogramowania
GLASPO Sp. z.o.o. - 2018-07-06 - Dąbie (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie z PFRON, obsługa programu kadrowo-płacowego Gratyfikant oraz Płatnik
CONSULTOR SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-06-28 - Racibórz (śląskie)
Obowiązki:-przyjmowanie dostaw towarów-wprowadzanie faktur zakupu do systemu-przygotowywanie towarów do wysyłki-zapewnienie ciągłego zaopatrzenia w materiały pakowe-bieżące raportowanie odchyleń jakościowych i ilościowych-zgłaszanie reklamacji do dostawców-nadzór nad dokumentacją magazynową-okazjonalny kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientem-dbałość o porządek w magazynie
Solitech Krzysztof Woliński - 2018-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta w sklepie z akcesoriami motocyklowymi. Obsługa sklepu internetowego. Współpraca z kontrhentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Zabrze (śląskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Żyrardów (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych, administracyjnych związanych z siecią komputerową w firmie, dla bezrob. zarejestrowanych 30-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bobrówka (podkarpackie)
- Indywidualne prowadzenie klientów zgłaszających się do OWES;- Udzielanie informacji z zakresu procedur, formalności w procesie tworzenia podmiotów reintegracyjnych;- Wstępna analiza potrzeb, wymagań i oczekiwań klientów;- Tworzenie i wspieranie tworzenia podmiotów reintegracyjnych;- Diagnoza potrzeb PES w zakresie usług prawnych, księgowych i marketingowych oraz doradztwa biznesowego;- Współpraca z instytucjami rynku pracy, instytucjami pomocy i integracji społecznej oraz innymi instytucjami;- Wypracowywanie koncepcji współpracy między PES a innymi podmiotami otoczenia Ekonomii Społecznej;- Wymiana informacji z podmiotami zewnętrznymi w zakresie tworzenia i funkcjonowania podmiotów reintegracyjnych.
Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne "Ja-Ty-My" - 2019-01-31 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie strategii i planów marketingowych. Nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi. Negocjowanie warunków współpracy. Rozwój sprzedaży usług na rynki wschodnie.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Płock (mazowieckie)
•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)
jw.
GLOBAL SERVICES TV A.S. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Zabrze (śląskie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Katowice (śląskie)