SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYM Gliwice oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYM
Wynagrodzenie: 3 200 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie ekonomiczne z doświadczeniem - 5 lat lub wyższe ekonomiczne z doświadczeniem - 3 lata; zakres obowiązków: szczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2020-08-19
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie ekonomiczne z doświadczeniem - 5 lat lub wyższe ekonomiczne z doświadczeniem - 3 lata; zakres obowiązków: szczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali ekonomiści
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych
danePracodawcy_nip: 9691181806
danePracodawcy_regon: 276289653
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po uzgodnieniu telefonicznym z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: Zygmunta Starego
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|263190
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali ekonomiści
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 19.08.2020
Oferta pracy ważna do: 28.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0b9e90e4f8b055b70ff01593feeb12ba
Podobne oferty pracy
Budowanie relacji biznesowych z dostawcami w Europie. Efektywna sprzedaż towarów i usług pracodawcy. Zakup towarów i usług na rzecz pracodawcy. Efektywna analiza możliwości i ryzyk rynkowych występujących w branży. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Analizowanie wyników sprzedaży. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków handlowych. Realizowanie planów sprzedażowych. Reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych. Proonowanie działań usprawniających sprzedaż. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
doradztwo i wykonywanie nprojektów budowlanych, nadzór, współpraca z projektantami
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet)
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2016-02-19 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS, współpraca ze związkami zawodowymi.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie2800 - 2900 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Kliczków (dolnośląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozliczanie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgową
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
*
PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE Sp. z o.o. w Słudwii - 2018-10-16 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Współpraca z zewnętrznym partnerem biznesowym (BPO), zapewnienie że wszystkie operacje finansowe są wykonywane prawidłowo, solidnie i efektywnie, w szczególności w obszarze procesów Księgi Głównej, zamknięcia miesiąca i czynnościach związanych z uzgadnianiem kont bilansowych; Monitorowanie przebiegu czynności związanych z harmonogramem zamknięcia miesiąca aby zapewnić terminowe sporządzenie raportów korporacyjnych IFRS oraz odpowiedzialność za salda bilansowe Spółek ze wskazanego obszaru;Nadzorowanie codzienne czynności operacyjnych BPO, w tym projektowanie i monitorowanie wskaźników efektywności - KPI i SLA; Zaangażowanie w przygotowanie kompleksowych analiz finansowych;Miesięczna weryfikacja kontroli finansowych, w tym zapewnienie pełnej zgodności z wymaganiami SOX; weryfikacja dokumentacji procesu kontroli na koniec miesiąca, a także zapewnienie pełnej zgodności z wymaganiami SOX.Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, jak i z audytorami.Realny wpływ na całościowy proces R2R, poprzez proponowanie usprawnień.
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
- rejestracja dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym,- prowadzenie procesu rekrutacji,- udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i e-maile klientów,- przygotowanie zestawień i raportów na potrzeby klientów i przełożonych,
Berendsen Textile Service Sp.z o.o. - 2018-07-10 - Mutowo (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-20 - Tychy (śląskie)
Gruntowna wiedza w dziedzinie marketingu szczególnie z obszaru hotelowego; Odpowiedzialność za budowanie wizerunku firmy, a także za tworzenie nowych kanałów sprzedaży; Znajomości technik i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedaży, a także promocji i tworzenia wizerunku firmy; Pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów indywidualnych i grupowych; Rozwijanie obecnie istniejących obszarów, kanałów sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych; Aktywna sprzedaż usług hotelowych i konferencyjnych; Koordynacja spotkań biznesowych, konferencji i bankietów; Zdolność analizowania kampanii marketingowych oraz umiejętności tworzenia i wprowadzania nowych produktów na rynek; znajomość specyfiki handlu na rynku odbiorców w szczególności w branży hotelarskiej. Tworzenie pakietów pobytowych dla grup.
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2020-08-13 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
przygotowywanie i prowadzenie postępowań i dokumentacji związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych oraz zamówieniami publicznymi, całościowy nadzór nad w/w procedurami,
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-11-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. praca 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie aukcji internetowych w serwisie Allegro, weryfikowanie ich poprawności wg. założonych kryteriów i schematów obowiązujących w naszej firmie, tworzenie prezentacji opisowo-graficznej produktów do zamieszczenia na aukcjach internetowych w serwisie Allegro oraz na stronie internetowej www.kom-it.pl
KOM-IT -ARTUR SITKIEWICZ - 2016-06-09 - Częstochowa (śląskie)
jw.
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja rekrutacji pracowników z Ukrainy, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem Ukraińców, pomoc pracownikom z Ukrainy,
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
planowanie i realizowanie zaopatrzenia w urządzenia techniczne, sprzęt i urządzenia przeciwpożarowe oraz podejmowanie działań profilaktycznych zapobiegających możliwości powstania jakichkolwiek uchybień w w/w zakresie; realizowanie zaopatrzenia Sekcji Infrastruktury; organizowanie i realizowanie przedsięwzięć związanych z zapewnieniem odpowiedniej estetyki i utrzymania porządku w rejonie obiektów i terenów zarządzanych przez Ośrodek; organizowanie pracy podległym pracownikom gospodarczym, sprzątaczkom i konserwatorowi
CENTRALNY OŚRODEK SZKOLENIA STRAŻY GRANICZNEJ - 2018-07-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
• Wykonywanie pomiarów emisji substancji do powietrza atmosferycznego,• Obsługę wyposażenia pomiarowego wraz z analizą danych pomiarowych;• Prace monterskie i inne prace pomocnicze.
L&P Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
kontrola jakości przeprowadzonych procesów magazynowych, obsługa pakietu microsoft office
kontakt przez PUP - 2020-06-03 - Sosnowiec (śląskie)
Sprzedaż płytek gresowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, znajomość gospodarki magazynowej. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży. Miejsce wykonywania pracy: Kiermasz płytek, ul. Wejherowska 40A, Reda. Do wynagrodzenia doliczana prowizja od sprzedaży.
INTEGRO DACH SYSTEM Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-05-24 - Reda (pomorskie)
Prowadzenie kadr, dokumentacji pracowniczej, rozliczanie wynagrodzeń.
''FRUBEX-BIS J.Z.BĘBEN I WSPÓLNICY'' SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-10 - Pajęczno (łódzkie)
Prawidłowa i efektywna organizacja czasu pracy podległych pracowników, układanie grafików według obowiązujących norm, aktywne uczestnictwo w pracy hali sprzedaży, zamawianie towaru, implantacja towarów na półki, obsługa klientów na wydzielonych działach.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Dębno (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa klienta, przyjmowanie paczek kurierskich, pakowanie zamówień, wystawianie paraganowów i faktur, tworzenie opisu produktów. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
Renoma s.c - 2016-10-31 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
-planowanie i optymalizowanie procesu produkcji chemicznej;-sterowanie procesem technologicznym oraz stosowanie wszystkich obowiązujących procedur, zasad, specyfikacji i instrukcji wewnętrznych;-realizowanie planów produkcyjnych zgodnie z założeniami technologicznymi i jakościowymi;-kontakt mailowy i telefoniczny z koreańskojęzycznymi pracownikami jednostki dominującej;-kontrola środowiska pracy;-sygnalizowanie nieprawidłowości bezpośrednim przełożonym, a w razie potrzeby pracownikom jednostkidominującej (w języku koreańskim);-dokumentowanie przebiegu pracy, także przekazywanie raportów upoważnionym pracownikom jednostki dominującej.
kontakt przez PUP - 2020-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zapewnienie surowców i materiałów w ilościach niezbędnych do realizacji planów sprzedażowych, kontrola stanów magazynowych i list zamówień, wyszukiwanie i wybór dostawców, prowadzenie rozmów z dostawcami
"BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-12-16 - Łańcut (podkarpackie)