SPECJALISTA DO SPRAW KADR Pajęczno oferta pracy ''FRUBEX-BIS J.Z.BĘBEN I WSPÓLNICY'' SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr, dokumentacji pracowniczej, rozliczanie wynagrodzeń.
Data publikacji: 2020-07-10
Lokalizacja: Pajęczno (łódzkie)
Pracodawca: ''FRUBEX-BIS J.Z.BĘBEN I WSPÓLNICY'' SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:700 lecia 4, 98-330 Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kadr, dokumentacji pracowniczej, rozliczanie wynagrodzeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pajęczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1009
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pajęczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy:
''FRUBEX-BIS J.Z.BĘBEN I WSPÓLNICY'' SPÓŁKA JAWNA
danePracodawcy_nip: 7722078280
danePracodawcy_regon: 590844910
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Adres pracodawcy:
700 lecia 4, 98-330 Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: Pon.-Pt. (kontakt telefoniczny), Godziny : 11:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: pajęczański
danePracodawcy_kodPowiatu: 1009
Gmina pracodawcy: Pajęczno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pajęczno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932330
Ulica pracodawcy: 700 lecia
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Przetwórstwo owoców i warzyw.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.07.2020
Oferta pracy ważna do: 09.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d27e4bbba96ffc556d8af2a3e4e4d0a8
Podobne oferty pracy
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z klientami, analizowanie rynku pod kątem potencjalnych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, WYMAGANIA: wykszt. średnie, z doświadczeniem w handlu, w obsłudze klienta i w doradztwie, samodzielność w realizacji zadań, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski, obsługa MS OFFICE. Miejsce pracy : Lubliniec
EXPACK Kraków - 2015-11-09 - Lubliniec (śląskie)
Utrzymywanie profesjonalnych RELACJI z klientami, WSPÓŁPRACA z zespołem i dbałość o pozytywne relacje, realizacja CELÓW, zarządzanie projektami
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły ( nauczyciele, administracja, obsługa), prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz absencji, przygotowanie umów o pracę, uposażeń, świadectw pracy, dokumentów na emerytury, renty, rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli, awans zawodowy nauczycieli, bieżąca współpraca z księgowością, prowadzenie kasy szkoły.
Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego - 2017-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Lakierowanie pojazdów osobowych. Dorabainie kolorów. Wykonywanie grafik.
Autoryzowana Stacja Obsługi Blacharsko-Lakiernicza Hyndai Mitsubishi Wiesław Pos - 2016-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych, poszukiwanie kandydatów (m.inn. drogą telefoniczna i poprzez internet). Tworzenie bazy potencjalnych klientów. Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych , selekcja aplikacji. Przeprowadzanie wywiadów z kandydatami, zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Udział w projektach wewnetrznych, zaangazowanie i duża motywacja do pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Legnica (dolnośląskie)
Wyszukiwanie kandydatów do pracy, ocena predyspozycji i stopnia zgodności prezentowanych dokumentów z faktycznymi. Dział języka francuskiego
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP. Z O.O. - 2019-06-18 - Gdańsk (pomorskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
-terminowe przygotowywanie płac,-prowadzenie dokumentacji oraz tworzenie miesięcznych rozliczeń, raportów oraz analiz,-przygotowywanie dokumentacji pracowników,-sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń,-monitorowanie zmian w przepisach,
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-08-26 - Wróblów (lubuskie)
Rozmowa z klientem, doradzenie rozwiązania i dobranie dokumentów do indywidualnej sprawy klienta. Po wcześniejszym szkoleniu, które zapewniamy. Kontakt telefoniczny z klientem i firmą
VOTUM S.A. - 2017-08-07 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie monitorowanie, realizacja zadań inwestycyjnych, remontów. Obsługa gospodarki : odpadami, wodnej,pojazdami.
Nadleśnictwo Niedźwiady - 2019-08-09 - Przechlewo (pomorskie)
transport towarow, trasy min. 3-4 tygodniowe
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Chorzów (śląskie)
- prowadzenie spraw kadrowo-płacowych,- obsługa biura,- sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Rawsko-Bialska Spółdzielnia Socjalna "Nadzieja i Praca" - 2020-01-16 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
prowadzenie szkoleń zawodowych, prowadzenie i poszukiwnaie firm i osób na szkolenie, oprawcowanie wniosków aplikacyjnych o środki unijne
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Trzebinia (małopolskie)
Ogólny zakres obowiązków- Podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych- Nadzór nad procesem reklamacji,- Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją jakościową,- Opracowywanie i wdrażanie planów kontroli,- Przygotowywanie dokumentacji jakościowej dla wdrażania nowych produktów oraz bieżącej produkcji- Szkolenia pracowników z zakresu kontroli jakości- Przeprowadzanie auditów wewnętrznych i auditów dostawcówMiejsce wykonywania pracyul. Wiejska 81/ul. Mątewska 73
BUSTER GFC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- procesowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z procedurami firmy- weryfikowanie odpowiednich akceptacji faktur, badanie i rozwiązywanie problemów związanych z odzyskiwaniem należności- wsparcie w pracach związanych z zamknięciem rachunku miesiąca- odpowiadanie na pytania kontrahentów kierowane drogą mailową i telefoniczną - obsługa partnerów obszaru LATAM, hiszpańskojęzycznymi i portugalskojęzycznymi- praca w godz. 12:00 - 1:00 ( tzw. LATAM shift )
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej, przedstawianie oferty sprzedażowej i sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Morawica (świętokrzyskie)
Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych, bieżąca konserwacja sprzętu i jego naprawy, kontrola stanu technicznego maszyn, okresowe przeglądy techniczne i kontrola terminów, wprowadzanie usprawnień w procesach produkcyjnych, zbieranie i katalogowanie dokumentacji technicznej wykorzystywanych na terenie przedsiębiorstwa maszyn i urządzeń, a także nanoszenie w niej bieżących aktualizacji. Oczekiwania: wykształcenie techniczne (mechaniczne/elektryczne), uprawnienia elektryczne/energetyczne do 1 kV, doświadczenie w realizacji konserwacji i napraw maszyn i urządzeń, doświadczenie w dziale utrzymania ruchu w zakładzie przemysłowym, samodzielność i zaangażowanie, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, dyspozycyjność.
Z.P.H. Siatex - 2017-04-19 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat. B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2017-08-14 - Gliwice (śląskie)
obsługa konta w portalu aukcyjnym strony internetowej, realizowanie zamówień, przygptpwywanie produktów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2020-07-09 - Lisewo (kujawsko-pomorskie)
organizacja i bieżący nadzór nad funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej i przepompowni scieków
URZĄD GMINY ŁYSZKOWICE - 2018-11-19 - Łyszkowice (łódzkie)
Profesjonalna obsługa montażu opon przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Świętochłowice (śląskie)
1. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocnicznych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, opracji zakupu i sprzedaży, opracji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w naleznej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji ksiągowej za pomocą programu finansowo - księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi;5. Kompletowanie, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości;6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązująca Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych;7. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania;8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami;10. Analizowanie kont rozrachunkowych tj. należności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe;11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i systetycznych;12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocnicznymi księgami;13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji;14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków;15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego;16. Przygotowanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami;17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyłu środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obługiwanych, z tytułu dostaw i usług;18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości;19. Wystawienie faktur wewnętrznych i not księgowych;20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych;21. Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji;22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności;24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce;25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;26. Wspomaganie Głównego księgowego centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości 27. Informowanie Głównego księgowego Centrum usług Wspólnych Oświat w łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwwanych;28. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych - wspieranie działu jakości w rozwiązywaniu problemów jakościowych - nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-30 - Czyżew (podlaskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa- naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej 2 lata doświadczenia; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; znajomość programu OPTIMA; zakres obowiązków: sporządzanie ofert sprzedaży; obsługa krajowego i zagranicznego klienta w zakresie sprzedaży wyrobów; wystawianie faktur i dowodów kasowych; obsługa kasy gotówkowej; sporządzanie raportów sprzedaży; analiza kosztów, monitorowanie i windykacja należności; sporządzanie sprawozdań GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Gliwice (śląskie)
obsługa sklepu internetowego, wystawianie aukcji, kontakt z klientem
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Suchy Las (wielkopolskie)
obsługa hafciarki komputerowej, programów graficznych
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Biała Podlaska (lubelskie)