SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 200 PLN
Zakres obowiązków: - procesowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z procedurami firmy- weryfikowanie odpowiednich akceptacji faktur, badanie i rozwiązywanie problemów związanych z odzyskiwaniem należności- wsparcie w pracach związanych z zamknięciem rachunku miesiąca- odpowiadanie na pytania kontrahentów kierowane drogą mailową i telefoniczną - obsługa partnerów obszaru LATAM, hiszpańskojęzycznymi i portugalskojęzycznymi- praca w godz. 12:00 - 1:00 ( tzw. LATAM shift )
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- procesowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z procedurami firmy- weryfikowanie odpowiednich akceptacji faktur, badanie i rozwiązywanie problemów związanych z odzyskiwaniem należności- wsparcie w pracach związanych z zamknięciem rachunku miesiąca- odpowiadanie na pytania kontrahentów kierowane drogą mailową i telefoniczną - obsługa partnerów obszaru LATAM, hiszpańskojęzycznymi i portugalskojęzycznymi- praca w godz. 12:00 - 1:00 ( tzw. LATAM shift )
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- staż pracy minimum 3 lata doświadczenia zawodowego- bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office ( zwłaszcza Excel, Word i Outlook )- umiejętności analityczne i organizacyjne- konieczna biegła znajomość języka hiszpańskiego w mowie i w piśmie- konieczna płynna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie- pożądana biegła znajomość języka portugalskiego w mowie i w piśmie- orientacja na działanie- umiejętność pracy w zespole- dobre umiejętności komunikacyjne- odporność na stres- umiejętność optymalizowania procesów pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 11.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?477a692186ff68a58f8229600d1631cc
Podobne oferty pracy
-organizację szkoleń oraz szkoleń online (webinar)-koordynacja i zarządzanie od strony administracyjnej szkoleniami;-komunikacja z Klientem;-radzenie z problemami ad hoc, które mogą się wydarzyć w trakcie szkolenia; -organizacja cateringu na szkolenia; -organizowanie płatności za szkolenia;
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Kraków (małopolskie)
1. Prowadzenie nadzoru transakcji i raportów w celu wykrycia potencjalnie nieuczciwych działań handlowych.2. Śledzenie naruszeń określonych wymogów prawnych lub zasad giełdowych i ich eskalacja w odpowiednich przypadkach.3. Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z różnymi podmiotami na całym świecie, przyczynianie się do rozwoju i podnoszenia reputacji zespołu.4. Identyfikacja ryzyka, przyczynianie się do zwiększania efektywności istniejących procedur nadzoru.Umowa na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Telefoniczna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie klientów na świadczone przez firmę usługi, utrzymywanie współpracy. Pracę w systemie jednozmianowym ( pon.-piątek od 7.30 15.30) Pakiet szkoleń Wynagrodzenie (1850 brutto + premia uznaniowa) Umowa na okres próbny Pracę w biurze w miłej atmosferze.
Firma Handlowa COSINUS Anna Urbańska - 2016-09-06 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca biurowa, rozmowy handlowe, ofertowanie i utrzymanie dobrychrelacji z partnerami B2B, rozbudowa bazy kontrahentów, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-08-29 - Opole (opolskie)
- planownie tras,- rozliczanie dokumentów,- kontakt z kierowcami, - nadzorowwanie procesu.
Spedimex Sp z o.o - 2017-10-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- realizacja zadań związanych z procesem kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania przestrzennego wojskowych kompleksów zamkniętych;- dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamkniętych pod względem zagospodarowania przestrzennego;- ocena zgodności wykorzystania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniami resortowymi;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-10 - Zielona Góra (lubuskie)
sporządzanie i rozliczanie kosztorysów, prowadzenie książki obiektu budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej dot. remontów i modernizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie okresowych przeglądów technicznych zasobów, organizowanie naboru wykonawstwa robót ( przetargów ), przekazywanie placów budowy, negocjacje przedumowne, sporządzanie projektów umów,prowadzenie nadzoru technicznego ( inwestorskiego) nad wykonywaniem robót remontowych i inwestycyjnych, dokonywanie odbioru robót i termomodernizacji
Spółdzielnia Mieszkaniowa "AGAT" w Złotoryi - 2018-06-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
- organizacja planu dnia przełożonego, - obsługa biura,- obsługa urządzeń biurowych,- sporządzanie pism, zestawień i sprawozdań
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Nakla (pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i księgowanie list płac, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych dot. wynagrodzeń, udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON, US, prowadzenie selekcji i wstępnej rekrutacji pracowników, rozliczanie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Łebieniec (pomorskie)
-zawieranie umów,-archiwizacja dokumentów,-ofertowanie klientów.
Enpolis Radosław Radziejewski - 2016-12-01 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, stosowanie właściwych technik instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, tworzenie raportów i analiz na potrzeby rekrutacji pracownika z Ukrainy. Pracownik ds. rekrutacji będziebędzie odpowiedzialny za komunikacę z przacownikami z Ukrainy, ich rekrutacę oraz przydzielanie do odpowiednich stanowisk w związku z czym niezbędna jest znajomość języka rosyjskiego. Ważne żeby pracownik swobodnie władał językiem rosyjskim. Ze względu na zatrudnianie pracowników m. in. z Ukrainy, mile widziana będzie znajomość j. ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Częstochowa (śląskie)
aa
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
IDEA BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie umów cywilnoprawnych, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych (do przelewów bankowych i ksiąg) wraz z pochodnymi od wynagrodzeń z programu kadrowego, weryfikacja danych w programie kadrowym na podstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, współpraca z osobami z działów administracji (księgowość, finanse) i z osobami z działów programowych
Capital Work - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
1.Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych w ramach działań ustawowych OHP; 2. Inicjowanie i opracowywanie wniosków na realizację projektów społecznych inwestycyjnych ,dofinansowanych ze środków unijnych; 3. Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych;4.Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów; 5.Współpraca z komórkami merytorycznymi WK OHP i podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania wniosków i projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych; 6.Nawiązywanie współpracy z organizacjami międzynarodowymi, fundacjami oraz stowarzyszeniami w zakresie realizacji przedsięwzięć OHP; 7. Opracowywanie i realizacja projektów w zakresie współpracy międzynarodowej;8. Sporządzanie sprawozdań ,druków sprawozdawczych oraz okresowych analiz z powierzonych zadań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie klientów,utrzymywanie kontaktów z obecnymi
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Niepołomice (małopolskie)
opracowywanie wniosków o wszczęcie opstępowania o udzielanie zamówienia publicznego, programów inwestycji, dokumentacji projektowej; sprawdzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, jej zgodności z umową i kompletności;
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2018-10-18 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie kontrahentów na terenie Polski i UE
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2018-01-24 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyn do pakowania herbaty i kawy, obsluga komputera, wprowadzanie maszyn z produkcji
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Słupno (mazowieckie)
Przetwarzanie i zarządzanie danymi.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-27 - Rzeszów (podkarpackie)
-Organizacja, koordynacja i monitoring transportów,-Rozwiązywanie problemów operacyjnych w magazynach i obiektach klienta-Rozwiązywanie problemów z dostawcami, przewoźnikami, zapewnienie ciągłości dostaw-Zapewnienie efektywności procesów logistycznych: planowania i koordynacji łańcucha dostaw-Zapewnienie terminowej realizacji zamówień w oparciu o prawidłowy przepływ towarów w podległym obszarze
GRUPA PRODUCENTÓW AGROS - 2020-06-29 - Cieślin (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i realizacja działań handlowych spółki, marketing i reklama.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie wszelkich prac technicznych i specjalistycznych związanych z remontami.Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Kraków (małopolskie)
- Kontakty z najważniejszymi kontrahentami spółki z terenu polski i krajów Arabskich. Negocjowanie kontraktów i umów. Język Arabski wymagany ze względu na częste delegacje na tereny krajów arabskich oraz kontakty z klientami narodowości arabskiej.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy, delegacje na terenie Polski i krajów ARABSKICH.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe medyczne. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana umiejętność pracy w stresie oraz dobra komunikacja. Wymagana zaawansowana znajomość języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Katowice (śląskie)
wykonywanie kontroli w obszarze kontroli dostaw oraz określonych przez przełożonego odcinkach pracy, przygotowywanie dokumentacji pokontrolnej, wykonywanie poszczególnych operacji w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracy, wykonywanie pomiarówb wyrobów w trakcie produkcji i gotowych, przestrzeganie i stosowanie systemów jakości obowiązujących w zakładzie
KOFAMA KOŹLE S.A. - 2018-01-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie rachunków klientó.Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
kontakt z klientem i agencjami reklamowymi, promocja produktów reklamowych, urzymanie i pozyskanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Sosnowiec (śląskie)
organizowanie imprez okolicznościowych, dbanie o salę
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Złotów (wielkopolskie)
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie - 2017-08-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)