SPECJALISTA DS. JAKOŚCI (NR 2433) Inowrocław oferta pracy BUSTER GFC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI (NR 2433)
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków- Podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych- Nadzór nad procesem reklamacji,- Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją jakościową,- Opracowywanie i wdrażanie planów kontroli,- Przygotowywanie dokumentacji jakościowej dla wdrażania nowych produktów oraz bieżącej produkcji- Szkolenia pracowników z zakresu kontroli jakości- Przeprowadzanie auditów wewnętrznych i auditów dostawcówMiejsce wykonywania pracyul. Wiejska 81/ul. Mątewska 73
Data publikacji: 2019-07-10
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BUSTER GFC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 81, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków- Podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych- Nadzór nad procesem reklamacji,- Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją jakościową,- Opracowywanie i wdrażanie planów kontroli,- Przygotowywanie dokumentacji jakościowej dla wdrażania nowych produktów oraz bieżącej produkcji- Szkolenia pracowników z zakresu kontroli jakości- Przeprowadzanie auditów wewnętrznych i auditów dostawcówMiejsce wykonywania pracyul. Wiejska 81/ul. Mątewska 73
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia, Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące, kolejna umowa na czas określony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI (NR 2433)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2019
Data zakończenia pracy: 09.10.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w zawodzie, umiejętność organizacji pracy, samodzielności, Dodatkowe wymagania- Wykształcenie wyższe- Znajomość podstawowych narzędzi jakościowych - 8D, Ishikawa, 5Why,- Umiejętność organizacji pracy, samodzielności,- Zdolność analityczne i umiejętność formułowania wniosków i zaleceń na podstawie wyników audytów,- Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu, sumienność,- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),- Umiejętność przeprowadzania audytu wewnętrznego będzie dodatkowym atutem- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w innej firmie
Nazwa pracodawcy:
BUSTER GFC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Wiejska 81, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty w siedzibie Firmy, lubDokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres mailowy: praca (at) firmabuster.pl z dopiskiem " specjalista ds. jakości"Klauzula informacyjna: Administratorem danych jest Buster GFC Sp. z o. o. . z siedzibą w Inowrocławiu, przy ul. Wiejskiej 81. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez 3 miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 6 m-cy od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).Jeśli wyraża Pan/Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 81
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 10.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?41aa08a32411dc3e746c16f9b4a85491
Podobne oferty pracy
staż Restauracji w Inowrocławiu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale kadr
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warka (mazowieckie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klienta, opieka nad klientem, obsługa reklamacji, współpraca z podwykonawcami, udział w rozwoju procesów wewnętrznych i zewnętrznych, reprezentowanie firmy przed podmiotami obcymi
LOCONI INTERMODAL S.A. - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)
BUDOWANIE I ZARZADZANIE BAZA KLIENTÓW FIRMY, POZYSKIWANIE KLUCZOWYCH KLIENTÓW DLA FIRMY, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, BUDOWANIE I UTRZYMANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z NAJWAŻNIEJSZYMI I NAJWIEKSZYMI KLIENTAMI FIRMY.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Budno (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. jakości w Zakładzie Wylęgu Drobiu w Sokółce ul. Wiosenna 2
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Sokółka (podlaskie)
-zapewnienie wsparcia użytkownika w obszarze infrastruktury IT, konfiguracja oraz serwis sprzetu komputerowego i telekomunikacyjnego, zarządzanie sprzętem IT,- Pracodawca: 12. Wielkopolska Brygada Wojsk Obrony Terytorialnej w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań - miejsce wykonywania pracy: 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2 - praca na jedną zmianę 7.30-15.30-wynagrodzenie 2 600,00 + dodatek za wysługę lat oraz premia regulaminowa
14. Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-20 - Śrem (wielkopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Srebrna Góra (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu czynnosci
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Przedbórz (łódzkie)
Brak danych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
zarządzanie Bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowanie i prowadzenie prac, względniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż,opracowanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzania okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska.
HT Skit Poland - 2017-11-15 - Bieruń (śląskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów i usług, przygotowanie baz klientów, nawiązywanie kontaktów, organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami. Zatrudnienie od kwietnia 2017r. w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 miesiące. Zmiany w godzinach 09.00-17.00, 09.30-17.30.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Piła (wielkopolskie)
znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz zagadnień płacowo-kadrowych, prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, rozliczenia z ZUS, kontrola szkoleń BHP
BIURO RACHUNKOWE PARTNER Karol Nawrot Lidia Kląskała sp. c. - 2016-11-09 - Rawicz (wielkopolskie)
jw.
TAXENBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)
wprowadzanie danych do kimputera, wyliczanie wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatków, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Augustów (podlaskie)
prae administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie projektów certyfikacji wyrobów z zakresu HACCP, IFS
Zakład Produkcyjny "DIGITUS" Teresa Chojnacka - 2016-01-20 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , umiejętności negocjacyjne , prawo jazdy kat. B , otwartość na podnoszenie kwalifikacji , dyspozycyjność.E-mail: krzysztof.szuster (at) strabag.comTel. kom. 601 284 142
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Komorniki (dolnośląskie)
organizacja kontaktów z kontrahentami na rynkach wschodnich ( Gruzja, Ukraina, Mołdawia, Armenia)prowadzenie biura,praca na terenie Wrocławia, ul. Plac Powstańców Śląskich, praca jednozmianowa od 8:30-16:30cu, Sala C
LEASE AND WORK SP Z O.O. - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Miejsce pracy: Elektrownia Brzezie, Prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich iszkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochronyindywidualnej. - Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. -Opracowywanie ryzyka zawodowego. - Opracowywanie dokumentów zzakresu BHP wymaganych przez zleceniodawcę/klienta. -Monitorowanie Projektu pod względem BHP. Monitorowanieprzestrzegania zapisów ZSZ dotyczących BHP. - Przygotowywanieinstrukcji BHP maszyn, urządzeń, procesów, stanowiskowych. -Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP. - Realizacja innychzadań określonych w rozporządzeniu o służbie BHP oraz zleconychprzez kierownik,praca od godz.6-14,14-22
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-05-06 - Brzezie (opolskie)
obsługa dokumentów pracowniczych (ewidencja czasu pracy, umowy cywilno-prawne, świadectwa pracy)
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Hażlach (śląskie)
Utrzymanie kontaktów z klientem
KUPROLETY.PL Artur Przyczka - 2017-02-03 - Bytów (pomorskie)
Opis stanowiska:obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych,
TECHLAMPS S.C. - 2016-01-13 - Rzeszów (podkarpackie)
akupunkturta, masaż
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie w systemie prowizyjnym współpracujących z ASF agentów.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa klientów obcojęzycznych, obsługa dokumentacji medycznej, obsługa pacjentów z zakresu embolizacji obwodowych i chemioembolizacji (udzielanie informacji dotyczących zabiegów i rejestrowanie wizyt)
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)