SPECJALISTA W BIURZE SPRAW OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Płock oferta pracy Starostwo Powiatowe w Płocku
Stanowisko: SPECJALISTA W BIURZE SPRAW OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. koordynowanie działań związanych z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie powiatu;2. koordynowanie zadań związanych z ochroną powodziową Powiatu, w tym opracowaniem i aktualizacją Powiatowego Planu Bezpośredniej Ochrony Przed Powodzią oraz przegotowywaniem zarządzeń Starosty o ogłoszeniu i odwołaniu pogotowia przeciwpowodziowego i alarmu powodziowego, a także dokonywanie oceny stanu zabezpieczenia przeciwpowodziowego powiatu;3. przygotowywanie, organizowanie oraz koordynowanie przedsięwzięć planowanej ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na obszarze powiatu;4. współdziałanie ze stanowiskiem ds. obronnych w przygotowaniu i zabezpieczeniu funkcjonowania Stałego Dyżuru Starosty na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa;5. planowanie wsparcia organów kierujących działaniami ratowniczymi na szczeblu gminy;6. przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej;7. opracowywanie Planu Pracy Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz Komisji Bezpieczeństwa i Porządku;8. nadzór nad realizacją zadań w zakresie planowania, a w szczególności:a) opracowaniem Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Płockiego i jego aktualizacji,b) sporządzaniem dla wójtów i burmistrzów projektów zaleceń do gminnych planów zarządzania kryzysowego,c) weryfikacją, opiniowaniem i przedkładaniem do zatwierdzenia gminnych planów zarządzania kryzysowego;9. monitorowanie, analizowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na obszarze powiatu oraz współpraca z gminnymi zespołami zarządzania kryzysowego;10. przygotowywanie komunikatów i ostrzeżeń związanych z występującymi zagrożeniami na terenie powiatu;11. zapewnienie funkcjonowania Radiowej Sieci Zarządzania Wojewody Mazowieckiego;12. obsługa Powiatowego Magazynu Przeciwpowodziowego - przyjmowanie i wydawanie asortymentu;13. pełnienie dyżurów w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w sytuacjach nadzwyczajnych oraz konieczności pełnienia zastępstwa w czasie nieobecności poszczególnych pracowników PCZK.
Data publikacji: 2021-04-09
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. koordynowanie działań związanych z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie powiatu;2. koordynowanie zadań związanych z ochroną powodziową Powiatu, w tym opracowaniem i aktualizacją Powiatowego Planu Bezpośredniej Ochrony Przed Powodzią oraz przegotowywaniem zarządzeń Starosty o ogłoszeniu i odwołaniu pogotowia przeciwpowodziowego i alarmu powodziowego, a także dokonywanie oceny stanu zabezpieczenia przeciwpowodziowego powiatu;3. przygotowywanie, organizowanie oraz koordynowanie przedsięwzięć planowanej ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na obszarze powiatu;4. współdziałanie ze stanowiskiem ds. obronnych w przygotowaniu i zabezpieczeniu funkcjonowania Stałego Dyżuru Starosty na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa;5. planowanie wsparcia organów kierujących działaniami ratowniczymi na szczeblu gminy;6. przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej;7. opracowywanie Planu Pracy Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz Komisji Bezpieczeństwa i Porządku;8. nadzór nad realizacją zadań w zakresie planowania, a w szczególności:a) opracowaniem Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Płockiego i jego aktualizacji,b) sporządzaniem dla wójtów i burmistrzów projektów zaleceń do gminnych planów zarządzania kryzysowego,c) weryfikacją, opiniowaniem i przedkładaniem do zatwierdzenia gminnych planów zarządzania kryzysowego;9. monitorowanie, analizowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na obszarze powiatu oraz współpraca z gminnymi zespołami zarządzania kryzysowego;10. przygotowywanie komunikatów i ostrzeżeń związanych z występującymi zagrożeniami na terenie powiatu;11. zapewnienie funkcjonowania Radiowej Sieci Zarządzania Wojewody Mazowieckiego;12. obsługa Powiatowego Magazynu Przeciwpowodziowego - przyjmowanie i wydawanie asortymentu;13. pełnienie dyżurów w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w sytuacjach nadzwyczajnych oraz konieczności pełnienia zastępstwa w czasie nieobecności poszczególnych pracowników PCZK.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W BIURZE SPRAW OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania kryzysowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub bezpieczeństwo narodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie,2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,4. nieposzlakowana opinia,5. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku administracja lub bezpieczeństwo narodowe,6. prawo jazdy kategorii B,7. znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym oraz przepisów z zakresu zarządzania kryzysowego.Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z zarządzaniem kryzysowym.2. Umiejętność konstruktywnego, analitycznego oraz logicznego myślenia.
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku
danePracodawcy_nip: 7742416171
danePracodawcy_regon: 611015336
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany,2. życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany,3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B - własnoręcznie podpisane),4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie,5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) - własnoręcznie podpisane,6. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podpisane,7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne - własnoręcznie podpisane,8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, innych niż określone w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy - własnoręcznie podpisane,9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Ogólnej Starostwa (parter) lub przesłać pocztą na adres:Starostwo Powiatowe w Płocku,ul. Bielska 59,09 - 400 PłockReferat Kadr i Szkoleniaw zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Biurze Spraw Obronnych i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Płocku" do dnia 20 kwietnia 2021 r.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowanitelefonicznie. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru.Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.Administratorem danych osobowych jest Starosta Płocki z siedzibą w Płocku przy ul. Bielskiej 59, 09-400 Płock. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Elżbietę Kaczmarczyk, z którą można się skontaktować poprzez email: e.kaczmarczyk(a).powiat.plock.pl, telefonicznie: 24 267 67 78 lub osobiście pok. 523.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy:
samorząd terytorialnyKierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242227
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania kryzysowego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.04.2021
Oferta pracy ważna do: 20.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d2864ac96eafc5f0d4ff7eff383952fc
Podobne oferty pracy
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzór nad sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i osobowych przez pośredników ubezpieczeniowych: agentów, multiagencje, brokerów, organizacja i rozwój sieci współpracujących pośredników ubezpieczeniowych, realizacja ustalonych planów sprzedażowych, kontrola jakości zawieranych umów ubezpieczenia, motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników podległych agentów.
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. Vienna Insurance Group - 2015-12-11 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Jabłonka (małopolskie)
Bieżący nadzór i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpośrednie wsparcie klienta w zakresie obsługi i użytkowania systemów teleinformatycznych, przyjmowanie zgłoszeń o awariach, incydentach oraz błedach, naprawa błędów podstawowych, przekazywanie błędów krytycznych w postaci "ticketów" do działu IT i bezpieczeństwa IT celem ich usunięcia oraz bieżące informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy błędów krytycznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentów zaopatrzenia (m.in. faktura), zamawianie towaru
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-10-19 - Skawina (małopolskie)
oferta stażu dla osób niepełnosprawnych,powyżej 29 rż
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2016-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie i opracowywanie systemu rachunkowości w przedsiębiorstwie, sporządzanie i opracowywanie dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań i analiz w języku koreańskim.
CK SOLUTION CO. LTD. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2021-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
-bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny -zakup złomu aluminium-kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy-pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2016-09-09 - Bobrek (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji jakościowej, wykonywanie analiz statystycznych, przeprowadzanie badań oraz kontroli półproduktów oraz wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Jasło (podkarpackie)
wykonywanie oznaczeń metodami klasycznymi i instrumentalnymi, opracowywanie, wdrażanie i walidacja metod analitycznych, prowadzenie badań rutynowych, prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem jakości, współpraca z jednostkami badawczymi oraz klientami przy realizacji prac badawczo-rozwojowych
EKOSYSTEM - DZIEDZICTWO NATURY - 2016-10-06 - Turek (wielkopolskie)
Do uzgodnienia
TERESA MARTUSZEWSKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA TERESA - 2019-10-10 - Sanok (podkarpackie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośredni kontakt z klintem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Łódź (łódzkie)
-Przygotowywanie ofert z zakresu automatyki, pneumatyki, sterowania, robotyki-Projektowanie układów automatyki i sterowania,-Przeprowadzanie spotkań techniczno handlowych,-Realizacja i wdrażanie układów automatyki i sterowania na obiekcie,-Uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH "ASKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe kierunkowe; Staż pracy min. 2 lata; Znajomość języka Angielskiego w stopniu komunikatywnym; Znajomość Zagadnień prawnych odpowiednich dla stanowiska; Praca w charakterze pracownika biurowego; Firma gwarantuje podstawowe wyposażenie; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice
"MTL ASCO RAIL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Pyskowice (śląskie)
Zrozumienie wymogów klienta, przygotowanie i realizacja planów, identyfikacja zadań oraz przydział pracy członkom zespołu, śledzenie i nadzór nad realizacją zadania przez zespół, uczestnictwo w regularnych i organizowanych naprędce spotkaniach z klientami, rozpatrywanie wniosków o wprowadzenie modyfikacji, rozwiązywanie kwesti związanych z modyfikacjami oraz wynikłych incydentów, zrozumienie Planu, opracowanie oraz wdrożenie, testowanie i wykonanie modyfikacji, wsparcie w zakresie aplikacji z utrzymania na rzecz HCL oraz praca na rzecz wzmocnienia wprowadzonych modyfikacji.
HCL Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-22 - Mielec (podkarpackie)
Pozyskiwanie, uaktualnianie oraz przetwarzanie danych finansowych i statystycznych;Sporządzanie kalkulacji kosztów na potrzeby działalności medycznej oraz innych usług stawek czynszu, usług pomocniczych);Wycena kosztów procedur medycznych oraz ich analiza rentowności;Weryfikacja danych i dokumentów na potrzeby systemów księgowych;Przygotowywanie prezentacji, analiz oraz raportów na potrzeby wewnętrzne, organu założycielskigo, banków oraz dostawców i odbiorców usług;Udział w opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych, sporządzaniu sprawozdań z realizacji planu rzeczowo-finansowego wraz z jego analizą odchyleń od wielkości planowanych, sprawozdań z działalności finansowej Szpitala; Udział w opracowywaniu planu kont, wykazu miejsc powstawania kosztów oraz kluczy podziałowych kosztów, Współpraca z innymi działami Szpitala; współpraca przy projektowaniu i wdrażaniu nowych narzędzi na potrzeby controllingu; Sprawdzanie zgodności dokumentów w zakresie umów cywilnoprawnych z zapisami umownymi. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:05. Wysokość wynagrodzenia od 3 500,00 zł do uzgodnienia.
Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie - 2021-04-09 - Pruszków (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS.- Wynagrodzenie: 2850-3420 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w tym oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Wymagane doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-02 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, aktywne pozyskiwanie klientów, organizowanie pobytu w Pensjonacie klientów indywidualnych i grupowych.
POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA" - 2017-03-23 - Czerwony Bór (podlaskie)
przygotowywanie ddeklaracji VAT, przetwarzanie not kredytowych, przygotowywanie sprawozdań intrastat, wspieranie zadań w zakresie akcyzy dla klienów ze Szwecji, Rosji, Ukrainy, wprowadzanie danych do systemu ERP, zapewnienie prawidłowego przygotowania wyniku finansowego, weryfikacja, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Poznań (wielkopolskie)
Kalkulacja kosztów, prowadzenie ewidencji śr. trwałych oraz wart. niematerialnych i prawnych, księgowanie, dekretowanie rejestrów Vat, prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej uczelni, bieżące monitorowanie kont księgowych.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-09-13 - Częstochowa (śląskie)
Realizacja polityki kadrowej pracodawcy zgodnie z przepisami prawa pracy
FURNIMAX Andrzej Zientarski - 2020-04-07 - Wieliczki (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie postępowań zakupowych, techniczna koordynacja dostaw.
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-27 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
nauka i pomoc w zakresie obsługi sklepu internetowego i strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Piła (wielkopolskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, rozpoznawanie i analiza potrzeb klienta, przygotowywanie promocji produktów, ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, promocje firmypraca w godzinach 8:00-17:00 II zmiany
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników, obsługa administracyjno - kadrowa. Koordynowanie procesu szkoleniowego. Nadzorowaniei kontrolowanie pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie min.średnie, specjalność: handel, finanse, marketing. Minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość j.angielskiego lub niemieckiego, znajomosć programu Subiekt GT lub podobny, obsługa MS Office, prawo jazdy kat.B. przygotowywanie ofert handlowych. koordynowanie procesu zamówień-koordynacja procesu wysyłki towaru do klienta. obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych z rynku instalacji elektrycznych i komputerowych. Korespondecja handlowa z kontrahentami w Niemczech i Belgi. Przygotowanie szkoleń i prezentacji dla klientów. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Rybnik (śląskie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2021-04-08 - Lębork (pomorskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów hiszpańskojęzycznych i anglojęzycznych oraz dostarczanie klientom produktów ze sklepu o, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Rzeszów (podkarpackie)