SPECJALISTA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH Starachowice oferta pracy BioConcept-Gardenia Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń w celu zapewnienia ciągłości produkcji.
Data publikacji: 2017-03-24
Lokalizacja: Starachowice (świętokrzyskie)
Pracodawca: BioConcept-Gardenia Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Myśliwska 1, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń w celu zapewnienia ciągłości produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starachowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starachowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starachowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
operator maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi maszyn i urządzeń
Nazwa pracodawcy: BioConcept-Gardenia Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Adres pracodawcy:
Fabryczna 5, 00-446 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.bioconcept.pl
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
operator maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego*
Data dodania oferty pracy: 24.03.2017
Oferta pracy ważna do: 28.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Realizacja planów sprzedaży w powierzonych projektach wydawniczych (prasa i internet). Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji handlowych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży w strukturach call center, B2B lub jako konsultant, doradca. Umiejętność pracy z klientem (sprzedaż telefoniczna/ sprzedaż B2B). Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych. Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji. Umiejętność utrzymania długofalowych relacji z klientami. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: poczta (at) starvestgroup.pl
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)
Organizowanie i realizowanie systemu wypłat pracowniczych; prowadzenie listy płac itd.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łomży - 2017-06-19 - Łomża (podlaskie)
Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, aktywna sprzedaż produktów szkoły, promocja i marketing szkoły nakierowany na rekrutacje nowych słuchaczy, pozyskiwanie potencjalnychj kontaktów podczas prelekcji i spotkan z potencjalnymi słuchaczami, dystrybucja materiałów reklamowych
Centrum Nauki i Biznesu "Żak" Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog; analizowanie pod względem formalno-prawnym: projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych, projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów), dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań; dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi: opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych, wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.); występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej; prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2); przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych; udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLogpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa koparki
Tomasz Kęska " TRANSTOM " - 2017-03-14 - Dobrosławów (lubelskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: min. 2 lata; uprawnienia SEP mile widziane; prace elektryczne + pomocnicze ogólnobudowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
BEN-BUD MATEUSZ WALKOWICZ - 2017-11-03 - Gliwice (śląskie)
obsługa programu ERP OPTIMA, obsługa programu kurierskich wysyłek, obsługa wpłt i wypłat w programie, zarządzanie zamówieniami, obsłoga faktur z krajów UE
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Chrzanów (małopolskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Opole (opolskie)
HANDEL ELEKTRONICZNY, PROWADZONY ZA POMOCĄ INTERNETU I URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH; WDRAŻANIE I OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻY W INTERNECIE, KONTROLOWANIE POPRAWNOŚCI JEGO FUNKCJONOWANIA; PROWADZENIE DOKUMENTACJI DLA OPERACJI I TRANSAKCJI WYKONAWCZYCH PRZY POMOCY NARZĘDZI SYSTEMÓW E-COMMERCE; ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM EKSPORTU W FIRMIE
FENIKS SP Z O.O. - 2016-09-05 - Chocianów (dolnośląskie)
współudział w opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych urządzeń i instalacji, rozliczanie zadań remontowych i inwestycyjnych pod względem technicznym, nadzór i kontrola prac remontowych i inwestycyjnych prowadzonych na urządzeniach energetycznych, planowanie zabezpieczenia materiałowego na potrzeby bieżącej konserwacji, prowadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzaniem rewizji wewnętrznych i zewnętrznych urządzeń dozorowych, prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką odpadami powstającymi w Elektrociepłowni.
OPEC-INEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
załadunek i rozładunek towaru,transport towaru do odbiorcy
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wręczyca Mała (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie oraz koordynowanie realizacji zamówień do sklepów
Współpraca z firmami transportowymi; sprzedaż ładunków poprzez giełdy transportowe
Rozliczanie czasu pracy kierowców; rozwiązywanie bieżących problemów transportowych
Tworzenie zestawień i przygotowywanie raportów w MS Excel
Media Expert - 2016-03-10 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
tworzenie angażujących treści tekstowo-wizualnych na profile w social media( FB, Istagram, Pinterest YouTube, Twitter), udział w opracowaniu i tworzeniu strategii e-marketingowej i prowadzenie komunikacji z klientami, angażowanie społeczności wokół profili social media poprzez kreowanie i planowanie akcji , konkursów , aplikacji w social media i zarządzanie stronami internetowymi, przygotowywanie raportów z prowadzonych działań oraz analizowanie efektywności prowadzonej komunikacji, lekkie pióro, umiejętność planowania i organizacji pracy, bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
MULTI-FORM II Sp. z o .o. - 2017-01-23 - Tychy (śląskie)
budowanie sieci kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych, realizacja założonych planów handlowych, doskonalenie w zakresie oferowanego asortymentu
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Bzinica Nowa (opolskie)
- Poszukiwanie nowych klientów, nowych rynków sprzedaży towaru,- Obsługa nowych kontrahentów- przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach z kontrahentami.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE Walerian Grzegorz Fabich - 2016-11-07 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-11-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik będzie odpowiedzialny za negocjacje handlowe z klientami posługującymi się zarówno językiem angielskim jak również rosyjskim. Dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych za pomocą programu SKP. Kształtowanie struktury asortymentowej oraz transport pracowników fizycznych do miejsc docelowych wykonywanej przez nich pracy. Budowanie dobrych relacji z klientami.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE KRYSTYNA FRYDRYCH - 2017-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚC STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTOW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WK ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚC, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU,CV +LM Z KOPIAMI DOK. POTWIERDZAJĄCYMI KWALIFIKACJE ORAZ STAŻ PRACY WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI PRZESŁAĆ POCZTĄ LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE ZWK OHP, UL. DWORCOWA 19 Z TYT. "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI" POK. 313
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2016-10-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rozwijanie sprzedaży zgodnie ze startegią firmy,planowanie i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz ich księgowanie, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego Enowa, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism,- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzedu w sądach i innych organach,- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej,obsługa klienta
Market-Detal Spółka z.o.o. Spółka Jawna - 2016-09-05 - Dwikozy (świętokrzyskie)
Monitorowanie tendencji rynku pracy, przygotowywanie raportów, tworzenie procedur rekrutacyjnych, selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z partnerami (w tym w innych krajach)
GRETGO SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Gdynia (pomorskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.
BLUE EDUCATION Krystian Żak - 2018-08-21 - Grajewo (podlaskie)
opracowywanie dokumentacji technicznej oferowanych wyrobów, przeprowadzanie ocen technicznych i badań nowych wyrobów, procesy certyfikacyjne, doradztwo techniczne dla klienta, przeprowadzanie szkoleń technicznych
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa procesu sprzedaży przez Internet
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa zamówień pozyskanych przez doradców techniczno-handlowych. Zamawianie oraz negocjowanie warunków zakupu i dostaw maszyn rolniczych od dostawców zewnętrznych. Zlecenie i sprawdzenie przygotowania przez serwis maszyn do wydania dla klientów. Organizacja transportów od dostawców spółki oraz do klientów. Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych. Raportowanie ustalonych wskaźników dotyczących działu maszyn.
''JASKOT'' SPÓŁKA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2017-12-18 - Budziszów Wielki (dolnośląskie)