SPECJALISTA Świecie oferta pracy KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚWIECIU
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: PRZYGOTOWYWANIE ORAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z ZATRUDNIANIEM, AWANSOWANIEM, REGULACJĄ UPOSAŻEŃ ORAZ ZWALNIANIEM FUNKCJONARIUSZY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH KP PSP W ŚWIECIU, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW O NADANIE ODZNACZEŃ PAŃSTWOWYCH, RESORTOWYCH I INNYCH WYRÓŻNIEŃ, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW O AWANSE W STOPNIACH SŁUŻBOWYCH, EWIDENCJONOWANIE I ROZLICZANIE CZASU SŁUŻBY FUNKCJONARIUSZY ORAZ PRACOWNIKÓW CYWILNYCH PEŁNIĄCYCH SŁUŻBĘ/WYKONUJĄCYCH PRACĘ W SYSTEMIE CODZIENNYM, REALIZOWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ FUNKCJONARIUSZY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH KP PSP W ŚWIECIU, PROWADZENIE CAŁOKSZTAŁTU SPRAW ZWIĄZANYCH Z UDZIELANIEM URLOPÓW WYPOCZYNKOWYCH I DODATKOWYCH URLOPÓW WYPOCZYNKOWYCH, OPRACOWYWANIE REGULAMINÓW, WYTYCZNYCH I PROCEDUR DOTYCZĄCYCH SŁUŻBY I PRACY.
Data publikacji: 2019-07-10
Lokalizacja: Świecie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚWIECIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LASKOWICKA 2, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRZYGOTOWYWANIE ORAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z ZATRUDNIANIEM, AWANSOWANIEM, REGULACJĄ UPOSAŻEŃ ORAZ ZWALNIANIEM FUNKCJONARIUSZY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH KP PSP W ŚWIECIU, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW O NADANIE ODZNACZEŃ PAŃSTWOWYCH, RESORTOWYCH I INNYCH WYRÓŻNIEŃ, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW O AWANSE W STOPNIACH SŁUŻBOWYCH, EWIDENCJONOWANIE I ROZLICZANIE CZASU SŁUŻBY FUNKCJONARIUSZY ORAZ PRACOWNIKÓW CYWILNYCH PEŁNIĄCYCH SŁUŻBĘ/WYKONUJĄCYCH PRACĘ W SYSTEMIE CODZIENNYM, REALIZOWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ FUNKCJONARIUSZY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH KP PSP W ŚWIECIU, PROWADZENIE CAŁOKSZTAŁTU SPRAW ZWIĄZANYCH Z UDZIELANIEM URLOPÓW WYPOCZYNKOWYCH I DODATKOWYCH URLOPÓW WYPOCZYNKOWYCH, OPRACOWYWANIE REGULAMINÓW, WYTYCZNYCH I PROCEDUR DOTYCZĄCYCH SŁUŻBY I PRACY.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świecie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świecie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE CO NAJMNIEJ 2 LATA NA STANOWISKACH ADMINISTRACYJNYCH W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ[Umiejętność 1] : ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW USTAWA KODEKS PRACY, USTAWA O SŁUŻBIE CYWILNEJ, USTAWA KODEKS POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO ORAZ INNYCH AKTÓW WYKONOWACZYCH[Inne] : 1 ROK I 6 M-CY W PROWADZENIU SPRAW KADROWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMÓW KADROWO-PŁACOWYCH, UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, STUDIA PODYPLOMOWE LUB UKOŃCZONE KURSY W ZAKRESIE KADROWYM/ KADROWO-PŁACOWYM, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ I ROZPORZĄDZEŃ WYKONAWCZYCH W ZAKRESIE REALIZOWANYCH ZADAŃ,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚWIECIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Adres pracodawcy:
LASKOWICKA 2, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: świecki
Gmina pracodawcy: Świecie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świecie
Ulica pracodawcy: LASKOWICKA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 10.07.2019
Oferta pracy ważna do: 18.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5d8c85860ffb34a88b761f4bbded49a
Podobne oferty pracy
prace budowlane
Firma Realizacyjna BAZET Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-11-21 - Pawłowice (śląskie)
Wsparcie użytkownika 1 poziomu w dziale IT, rejestracja problemów i aktualizacja ich przebiegu w dedykowanej aplikacji IT, Eskalacja problemów do dalszych grup wsparcia, Diagnoza, wymiana i wysyłanie do serwisów zewnętrznych uszkodzonych urzadzeń typu komputer, monitor, drukarka, smartphone, terminal, Podstawowa konfiguracja drukarek, telefonów typu smartphone, Rozwiązywanie problemów użytkownika z komputeramii aplikacjami na bazie istniejącej bazy wiedzy oraz jej aktualizacja, Szkolenie użytkowników z podstaw obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych zgodnie z istniejącymi procedurami wewnętrznymi
PEOPLE Sp. z o.o. w Warszawie - 2016-08-11 - Augustów (podlaskie)
wyk.średnie lub wyższe ( mile widziane zarządzanie i marketing) min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość SUBIEKTA lub innych programów księgowo-rozliczeniowych, prawo jazdy B; Prowadzenie działań Handlowych, obsługa stałych i pozyskiwanych klientów, realizacja planów sprzedaży oraz dbanie o dobre relacje z klientami, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów, 1-2 razy w miesiącu wyjazd do klienta.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-09-27 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administracja danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przez klienta, uzupełnianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Chin, składanie zamówień na towary u chińskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy chińskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych (pelna księgowość), przygotowywanie bilansów, RZiS, rachunków przepływów pieniężnych, zmnian w kapitałach własnych oraz sprawozdań finansowych; sporządzanie deklaracji oodatkowych ClT, VAT;nadzór nad prawidłowością dokumentów księgowych i finansowych oraz ich obiegiem,nadzór nad sporządzaniem rocznych planów finansowo-gospodarczych, merytoryczne wsparcie dla podległych pracowników, dbałość o jakość, terminowość wykonywanych zadań, nadzór nad prowadzenierm działu księgowości, sporządzanie wewnętrznych sprawozdań i analiz kwartalnych,bieżące informowanie przełożonych o aktualnie prowadzonych sprawach, inne zadania księgowe oraz współpraca z innymi działami spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Jagiellonka" - 2018-05-14 - Sosnowiec (śląskie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, 2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, 3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sanok (podkarpackie)
Bezpośrednia obsługa klienta.Wycena i sprzedaż okien PCV.Mile widziane doświadczenie w sprzedaży okien PCV.
DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk - 2017-10-26 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Aktualizacja baz danych w systemie rozliczeniowym Subiekt GT. Bieżąca realizacja zamówień klienta. Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (9:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
przeprowadzania analiz kosztów, przygotowywanie danych do budżetów, planowanie finansowe, wsparcie procesów z zakresu kontroli finansowej i kosztowej, opracowywanie analiz rentowności, kalkulacje cenowe, sprawozdawczośc (w tym także zarządcza); nadzór nad systemem ERP (SAP SPRINT)
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie i nadzorowanie realizacji procesi inwestycyjnegoprowadzenie konsultacji technicznychwspółpraca z projektantami i wykonawcami robótraportowanie
POLON - ALFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta detalicznego-dobór płytek i wyposażenia łazienek według potrzeb klienya oraz oraz wykonywanie projektu aranżacji łazienek
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-02-09 - Skawina (małopolskie)
Praca w dziale techniczno-ekspoatacyjnym, obsługa wspólnot mieszkaniowych, praca w godz. 8-16
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-04-04 - Opole (opolskie)
prowadzenie zajęć z uczestnikami CIS w ramach doradztwa zawodowego,nadzór nad zamówieniami publicznymi, pozyskiwanie środków zew. z UE, realizacja zadań z zakresu polityki bezpieczeństwa ochrony danych osobowych
Centrum Integracji Społecznej w Drezdenku - 2016-03-18 - Drezdenko (lubuskie)
-pobieranie próbek gleby, materiału roślinnego, pdłoży ogrodniczych, nawozów, pasz,- organizowanie badań w gospodarstwach rolnych dla potrzeb doradztwa nawozowego.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Koszalinie - 2018-01-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
Krzysztof Wiecha Firma Handlowa ESPERO - 2018-04-25 - Brzesko (małopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (administracja, rachunkowość, finanse); doświadczenie zawodowe: mile widziane; znajomość prawa pracy, wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fiz., obsługa programu Office; zakres obowiązków: załatwianie spraw prowadzonych przez Dział Spraw Pracowniczych, Rachuby i Ubezp. Społ. - związanych z zatrudnieniem, wynagrodzeniem, ubezpieczeniami i podatkiem; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia;
KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-29 - Kotlarnia (opolskie)
- wsparcie wychowawcy, - poznanie organizacji, zadań i zasad funkcjonowania HP w Opolu, - wsparcie wychowawcy w organizowaniu wychowawnkom zajęć pozalekcyjnych, - pomoc w prowadzeniu dokumentacji wychowawczej, - udział w przedsięwzięciach i zadaniach realizowanych przez HP w Opolu
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
Organizacja przewozów towarów transportem kolejowym i samochodowym z krajów UE do krajów wschodniej Europy i Azji, pozyskiwanie klientów i kontrahentów na rynkach wschodnich, praca z programami rosyjskojęzycznymi 1C i Rail-Tarif.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Białystok (podlaskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
czuwanie nad prawidłowym działaniem sieci i instalacji wod-kan i c.o na terenie i w obiektach GUMedprzygotowywanie matariałów przetargowych na wykonanie remontów lub przebudowy instalaji wewnętrznych i zewnętrznych wod-kan w tym dokumentacji, przedmiarów i kosztorysów inwstorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowychuczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowychprzygotowywanie zleceń i projektów umównadzór nad realizacją robótrozliczanie wykonywanych robótpozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, itp..
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-10-28 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Śrem (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
-Prawidłowa obsługa pod kątem kredytów hipotecznych-obsługa aplikacji wykorzystywanych w procesie zawierania umów-kontakt z klientami-ocena dokumentów związanych z udzielaniem kredytów korporacyjnych.Praca od poniedziałki do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)
zapozanie ze strukturą zakładu, regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż., działności spółki, jej profilem produkcyjnym, strukturą ogrganizacyjną,regulaminem pracy, CSR, wydziałmi produkcji i innymi komórkami organizacyjnymi, planowanie przebiegu staży i omówienie jego programu,organizacja pracy na stanowisku asystenta ds. sprzedazy produkcji krajowej,pogłębienie i utrwalenie wiedzy o praktycznych zasadach zastosowania przepisów prawa w funkcjonowaniu jednostki,poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów handlowych przez działania telemarketingowe i kontakt osobisty, aktywna sprzedaż produktów na rynku,monitorowanie rynku oraz poszukiwanie i identyfikowanie szns rynkowych w zakresie rozwoju sprzedaży,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,bezpośrednia obsługa klienta,przygotowanie towaru do sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej,zapoznanie z obsługą programów komputerowych:simple.erp, zakładanie i uzupełnianie kartotek.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łazy (lubelskie)
obsługa programu magazynowo - księgowegowprowadzanie i wystawianie fakturprowadzenie akt pracowniczychprzygotowywanie dokumentów dla księgowej
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Boguchwała (podkarpackie)
przeprowadzanie kontroli wyrobów, analizowanie przyczyn powstawania niezgodności w przypadku reklamacji, tworzenie dokumentacji jakościowej, współuczestniczenie w budowie prototypów
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Świętochłowice (śląskie)