SPECJALISTA DS. OBSŁUGI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Opole oferta pracy PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale techniczno-ekspoatacyjnym, obsługa wspólnot mieszkaniowych, praca w godz. 8-16
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 18/1, 45-062 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w dziale techniczno-ekspoatacyjnym, obsługa wspólnot mieszkaniowych, praca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość obsługi komputera, programów Microsoft Office, komunikatywność, rzetelność
Nazwa pracodawcy: PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Kościuszki 18/1, 45-062 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków / aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskiwania środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania..5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno - informacyjnych realizowanych projektów.7. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2016-09-12 - Brzeszcze (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod wzg. sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel. 505 171 895 Krzysztof Kononowicz
LEKS SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Sulęcin (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa istniejących klientów, sprzedaż gotowych wyrobów.Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowca, mile widziane w branży poligraficznej.
DEKOR-Publidecor Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Chrośla (mazowieckie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad dokumentacją techniczną.Praca od pn do pt w godz. 7-15 na umowę o pracę w Kołobrzegu. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa organów wyborczych, prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami,wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach wyborczych,prowadzenie spraw związanych ze sprawozdaniami finansowymi, archiwizowanie dokumentacji wyborczej
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Olsztynie - 2016-04-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie testow funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnosciowych tworzonego oprogramowania,-odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego, -identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji, znajomość globalnych procedur fimy i stosowanie ich adkewatnie do sytuacji,
EPAM Systems Poland - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
sprawdzanie realizacji ustawienia danych planistycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kwidzyn (pomorskie)
Organizacja szkoleń zgodnie z opracowanym programem
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa nieruchomności
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
CEO DESIRE AGENCY Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Śrem (wielkopolskie)
j/w
Kompania Biurowa Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
- bieżące przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi W-MOSG w Kętrzynie,- współudział w opracowywaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektów oddziału oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrony ppoż.,- nadzór nad prowadzonymi przez służby techniczne oddziału przeglądami i konserwacją urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, ogrzewczych, wentylacyjnych, kominowych, sygnalizacji alarmowo-pożarowej oraz podręcznego sprzętu gaśniczego, a także nad przeprowadzaniem tych czynności w wyznaczonych terminach,- prowadzenie w zależności od potrzeb wstępnych i cyklicznych szkoleń w zakresie ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informowanie o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia,- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji służbowej. Stosowanie się do zaleceń pokontrolnych w zakresie ppoż. Sporządzanie sprawozdań, analiz, wniosków do Komendanta W-MOSG i KGSG celem przedstawienia stanu faktycznego bezpieczeństwa w zakresie ppoż.,- współpracowanie z Komendami Powiatowych Straży Pożarnych w zakresie ppoż.,- organizowanie ćwiczebnych alarmów pożarowych w komendzie oddziału oraz nadzorowanie alarmów pożarowych prowadzonych przez wskazanych funkcjonariuszy w placówkach PSG na podstawie uprzednio przygotowanego konspektu zajęć,- wyposażanie budynków, obiektów budowlanych lub terenów w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2015-11-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- przygotowywanie umów o dofinansowanie projektów współfinansowanych z EFS oraz aneksów do zawartych umów,- sporządzanie projektów uchwał Zarządu Województwa wraz ze zgłaszaniem pod obrady związanych z wdrażaniem RPO WP w zakresie Osi Priorytetowych współfinansowanych z EFS,- opracowywanie i weryfikacja we współpracy z właściwymi referatami DEFS oraz departamentami UMWP dokumentów wykonawczych RPO WP w zakresie Osi Priorytetowych współfinansowanych z EFS oraz ich zmiany, tj. w szczególności Opisu Funkcji i Procedur, Instrukcji Wykonawczej Instytucji Zarządzającej RPO WP,- weryfikacja w zakresie właściwym do zadań referatu dokumentów stanowiących podstawę naboru projektów konkursowych i pozakonkursowych współfinansowanych z EFS; dokonywanie oceny projektów współfinansowanych z EFS w związku z powołaniem do składu Komisji Oceny Projektów.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2016-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie kompleksowych działań handlowych na każdym poziomie sprzedaży, kontrola rynku oraz opracowywanie planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz wypracowanie długotrwałych kontaktów, wysoki poziom opieki nad przekazanymi klientami, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-16.30, możliwość współpracy na umowę o pracę lub umowy o współpracę
Super Power Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Pęcice (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji technicznej, kosztorysów, analiza ofert, opracowywanie harmonogramu robót i kontrola ich przebiegu
ANIMEX FOODS Sp. z o. o. sp.k. - 2018-01-31 - Starachowice (świętokrzyskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-04-03 - Łódź (łódzkie)
praca w dziale marketingu, drukowanie i skład instrukcji, folderów, ulotek, wizytówek itp., pomoc w organizacji imprez i akcji promocyjnych
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2017-04-26 - Augustów (podlaskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych oraz kosztorysów na podstawie udostępnionych SIWZ i przedmiarów (Zamówienia publiczne); przygotowywanie zapytań ofertowych
PRZEDS. ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "EKOBUD" - 2016-08-16 - Piekary Śląskie (śląskie)
-
F. H. TUREX - MACIEJ I PIOTR MURAWSCY S.C. - 2015-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa klientów, instytucji w zakresie doradztwa finansowego, porównywanie ofert finansowych, ubezpieczeniowych, praca w Lubinie i Głogowie
FINANCIAL SOLUTIONS TOMASZ IWANIEC - 2017-12-06 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników na terenie kraju i cudzoziemców (Ukraina, Rosja, Białoruś, Mołdawia) na rózne stanowiska produkcyjne. Gotowość do wyjazdów służbowych.8
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Częstochowa (śląskie)
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, faktur zakupu i sprzedaży i innych dokumentów księgowych, rozliczanie delegacji służbowych: krajowych i zagranicznych, rozliczanie zaliczek pracowniczych, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczenia międzyokresowe kosztów, kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, włączanie się do rozliczania spisów z natury, wykonywanie czynności polegających na zastępowaniu innych pracowników działu finansowo-księgowego podczas ich nieobecnościpraca na umowę na czas nieokreslony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
WROCŁAWSKIE CENTRUM TRENINGOWE SPARTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
wyszukiwanie postępowań przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie korespondencji dot. przetargów, monitorowanie złożonych ofert, sporządzanie analiz i zestawień z zakończonych postepowań przetargowych administracja i kontrola dokumentów.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych GROTEX Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Zabrze (śląskie)
spżądzanie dokumentacji ISO, oraz kontrola weqwntżna ISO
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraśnik (lubelskie)
•Podnoszenie jakości usług, wynajdywanie rozbieżności faktur w celu ich rozwiazywania•Koordynacja zakupów z wewnętrznym Klientem•Rozwiązanie nietechnicznych zadań klientów wewnętrznych•Monitorowanie i odpowiadanie na maile, zapytania na portalu internetowym, poczcie głosowej i faksach•Dbanie o to, aby wszystkie pytania / wnioski / zobowiązania klienta zostały zrealizowane lub rozwiązane zgodnie z oczekiwaniami klienta.•Sprawdzanie i analizowanie dokładności, kompletności odpowiedniego zapotrzebowania na zamówienia •Tworzenie zleceń kupna (w systemie PO) w umowach o usługi przy wykorzystaniu programu SAP •Kontrola wszystkich zamówień i zapytań o zamówienia.•Kontrola wszystkich oszczędności, takich jak: kredyty, negocjowane rabaty, obniżone lub wyeliminowane koszty podróży i
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)