SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Kwidzyn oferta pracy MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa platform sprzedażowych, prowadzenie projektów E-commerce, prowadzenie kampanii reklamowych, budowanie relacji z klientem, monitorowanie rynku
Data publikacji: 2020-10-26
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa platform sprzedażowych, prowadzenie projektów E-commerce, prowadzenie kampanii reklamowych, budowanie relacji z klientem, monitorowanie rynku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia,praca w godzinach 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2207
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Specjalista ds. e-marketingu
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe mile widziane, kierunek specjalista ds. e-marketingu, mile widziane doświadczenie zawodowe, znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność
Nazwa pracodawcy:
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5811923764
danePracodawcy_regon: 220761326
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
OGRODOWA 14, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: kwidzyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2207
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932790
Adres strony pracodawcy: http://www.mopserwis.pl
Ulica pracodawcy: OGRODOWA
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
Usługi porządkowe, sprzedaż środków czystości. Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.10.2020
Data dodania oferty pracy: 26.10.2020
Oferta pracy ważna do: 26.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bde278b06b0dd0dd699975facd84ef00
Podobne oferty pracy
obsługa klientow biura w zakresie kadrowo-płacowym
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Puławy (lubelskie)
samodzielne terminowe naliczanie wynagrodzeń i prowadzeniu spraw pracowniczych, znajomość programu Płatnik, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUSkontakt z klientemdodatkowym atutem będzie znajomość programu Optima
ATG SPÓŁKA Z O.O. SP.K. - 2020-02-20 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie kadr i płac :- pisanie umów o pracę- zgłoszenia, wyrejestrowanie do ZUS- rozliczanie czasu pracy- naliczanie wynagrodzeń - program symfonia- naliczanie ZUS, PIT, ZFŚŚ, PFRON
Przedsiębiorstwo Robót Torowych " TORREMS" Sp z o.o. - 2018-04-04 - Brody Małe (lubelskie)
udział w inwentaryzacji, codzienne monitorowanie stanu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Mielec (podkarpackie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Kielce (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Skiereszewo (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów , prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYPROWADZENIE OGÓŁU SPRAW BHP FIRMY
DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Dębica (podkarpackie)
Naprawa maszyn i pojazdów rolniczych.
Gospodarstwo Ogrodnicze Ewa i Janusz Żak - 2016-09-19 - Werchrata (podkarpackie)
Obsługa koparko ładowarki. Praca na terenie całego kraju. (I kontakt telefoniczny).
Sławomir Król F.H.U. - 2016-03-04 - Świnna Poręba (małopolskie)
Pomoc w organizacji szkolenia we Wrocławiu oraz w Wałbrzychu w terminie 19-20.02.2018. Kontakt z Hotelem oraz z klientami, ologowanie sal szkoleniowych materiałami klienta, kontrola realizacji od strony technicznej i logistycznej, przygotowanie materiałów dydaktycznych, przygotowanie materiałów szkoleniowych (grafika, skład), komunikacja z osobami na szkoleniu, pomoc w prowadzeniu warsztatów praktycznych. Docelowo możliwośc przedłużenia współpracy - na umowę o pracę, wynagrodzenie: 3200 zł + premia. Godziny pracy: 9:00-17:00. Ilość godzin: 16. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą: Aneta Szewczyk lub Mirosław Kowalczyk - e-mail: office (at) epup.pl
EPUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa procesu zakupu, prowadzenie negocjacji warunków zakupowych z dostawcami
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Białogard (zachodniopomorskie)
Praca biurowa, wydawanie warunków przyłącza wod. - kan., zawieranie umów na dostawę wody i odbiór ścieków, inne prace biurowe
Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2020-09-25 - Sanok (podkarpackie)
nauka obsługi urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Piła (wielkopolskie)
-tworzenie ofert i bieżąca obsługa zapytań ofertowych klientów,-przygotowywanie i udział w targach i imprezach promocyjnych w kraju i za granicą.
Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "POMOT" sp. z o.o. w Chojnie - 2017-04-06 - Chojna (zachodniopomorskie)
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Ziębice (dolnośląskie)
1) naliczanie list płac pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, prowadzenie w tym zakresie całości dokumentacji w jednostce, 2) naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych, 3) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych pracowników (PIT), 4) dokonywanie rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne, 5) terminowe sporządzanie i rozliczanie wynagrodzeń pracownikom, prowadzenie w tym zakresie całości dokumentacji w jednostce, 6) sporządzanie sprawozdań dotyczących spraw płacowych,7) przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach do celówindywidualnych oraz emerytalno-rentowych i innych, 8) prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń Zakładowego funduszu Świadczeń Socjalnych,9) inne czynności zlecone przez Dyrektora Szkoły oraz Głównego Księgowego.
Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Jabłonnie - 2018-10-29 - Jabłonna (mazowieckie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-05 - Tajęcina (podkarpackie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy•Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje•Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa urzadzeń: tablicy elektronicznej tworzącej szablony krawieckie oraz robienioe wydruków układu kroju poprzez ploter atramentowy.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe techniczne; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Lublin (lubelskie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno-merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicą, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych: fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadestw przewozowych ATR, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji/targów zagranicznych, udział w konferencjach/ targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi, sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenia na język angielski pism, raportów.
LFC Spółka z o.o. - 2015-11-20 - Zielona Góra (lubuskie)
- organizowanie pracy innych osób, koordynowanie pracowników- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń rozwijających kompetencje oraz poprawiających osiągane wyniki- konieczność prowadzenia szkoleń dla osób ukraińskojęzycznychData rozpoczęcia zatrudnienia: termin ustalony indywidualnie z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Łódź (łódzkie)
-obsługa programów finansowo-księgowych i innych z nim powiązanych,-obsługa bankowa NBP oraz systemu TREZOR,-prowadzenie ewidencji rozliczeń dochodów budżetowych,-księgowanie należności budżetowych i ich rozliczanie z MF-sporządzanie analiz i sprawozdan wynikających z prowadzonej dokumentacji-uzgadnianie sald z wierzycielami i dłużnikami,windykacja należności budżetowych
kontakt przez PUP - 2020-08-28 - Gniezno (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa procesu sprzedaży części samochodowych internet, kontakt telefoniczny/mailowy z klientem, aktualizowanie oferty produktowej sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Stojadła (mazowieckie)
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowywanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową, szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących pracę
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, odporność na stres, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.Po kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym; prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-10 - Gliwice (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),•programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,•aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,•wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,•wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 09.01 2017 - 08.01.2018
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)