SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Białystok oferta pracy ATG SPÓŁKA Z O.O. SP.K.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: samodzielne terminowe naliczanie wynagrodzeń i prowadzeniu spraw pracowniczych, znajomość programu Płatnik, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUSkontakt z klientemdodatkowym atutem będzie znajomość programu Optima
Data publikacji: 2020-02-20
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: ATG SPÓŁKA Z O.O. SP.K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Składowa 12/106, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
samodzielne terminowe naliczanie wynagrodzeń i prowadzeniu spraw pracowniczych, znajomość programu Płatnik, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUSkontakt z klientemdodatkowym atutem będzie znajomość programu Optima
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 100
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Specjalista ds. kadr i płac z obsługą programu PŁATNIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kadry i płace
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość optima
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Płatnik, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS, co najmniej 2-letnie doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń i prowadzeniu spraw pracowniczych,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ATG SPÓŁKA Z O.O. SP.K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
SKŁADOWA 12/106, 15-333 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: SKŁADOWA
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 21.02.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9fbdef0171b37c536fb40db624d15d9e
Podobne oferty pracy
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie: około 168 godzin w miesiącuokres wykonywania zlecenia 1-1,5 rokuMiejsce wykonywania pracy: ul. Armii Krajowej + praca w terenie
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
wycena i sprzedaż stolarki
"ALLUX" spółka cywilna - 2016-11-17 - Konin (wielkopolskie)
- Wystawianie dokumentów wydań i przyjęć towarów na magazyn (WZ, PZ), wysyłka towarów i organizacja transportu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej. Kontrola zamówień oraz terminiowści i jakości dostaw.- Wynagrodzenie: 1750 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
praca z dziećmi w wieku przedszkolnym, praca z dziećmi z orzeczeniami (autyzm dziecięcy)
FUNDACJA "HAPPY DAYS - SZCZĘŚLIWE DNI" - 2019-12-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta, tworzenie strategii realizacji zamówień zgodnie z przyjętymi z procedurami, rekrutacja i obsługa prawno-pobytowa pracowników ze Wschodniej Europy, koordynacja zakwaterowań, tłumaczenie dokumentów pracowniczych na język ukraiński i z języka ukraińskiego na język polski, tworzenie akt osobowych i zarządzanie nimi zgodnie z procedurami.
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Łódź (łódzkie)
prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Malbork (pomorskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej
Color Graf Spółka Z o.o. - 2017-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, aktualizacja danych
ENERGETYK ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Wspomaganie rozwoju usług profesjonalnych dla klientów, szkolenie analityków, kontrola jakości raportów
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Kraków (małopolskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Motywacyjny system wynagrodzeń-prowizjaWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-03-29 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie: min. średnie; min. 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale personalnym; znajomość przepisów: dot. pracowników ochrony zdrowia, kadrowo-płacowych; znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, znajomość programów kadrowych, dokładność; zakres zadań: nadzór/ rozliczanie czasu pracy, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, weryfikacja poprawności zapisów dok. dot. ewidencji i rozliczania czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, prowadzenie dok. dodatkowej związanej ze stosunkiem pracy, opracowywanie dok. wymaganej przez aktualne przepisy ochrony danych osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2019-03-07 - Pilchowice (śląskie)
tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Poznań (wielkopolskie)
- wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych,- opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych,- opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rokocin (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów na rynku indyjskim
D&D TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca z systemem informatycznym w zakresie organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Guzowatka (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
rejestracja nowych pracownikówlegalizacja zatrudnienia pracownikówkontakt z pracownikami oraz prowadzenie dokumentacjibieżąca obsługa biura
Job Up Sp. z o.o. - 2019-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa programu magazynowo-sprzedażowego, kompletowanie i realizacja zamówień, korespondencja mailowa, uaktualnianie oferty dla klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Myślenice (małopolskie)
- Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji Stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji. Współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów. Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do: kontaktu z kandydatami do pracy i pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji; prowadzenia procesu rekrutacji zespołu pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji oraz pomocy w koordynowaniu pracy pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji; pomocy w załatwianiu spraw urzędowych, pomocy w załatwianiu zakwaterowania, tłumaczenia zakresu obowiązków.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wymagany brak wady wymowy.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sparządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Jarosław (podkarpackie)
montaż anten, wifi, budowa sieci LAN, konfiguracja urządzeń sieciowych WLAN i LAN, diagnostyka i usuwanie usterek w sieci
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Radom (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętności: obsuga programów komputerowych, znajomość rynku Europy Wschodniej (rekrutacja pracowników- branża budowlana), doświadczenie zawodowe: min. 4 lata na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle. Ogolny zakres obowiązków: prowadzenie naboru pracowników z rynku Europy Wschodniej, weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych, prowadzenie tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Lublin (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Radom (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń, obsługa cateringu. Wykształcenie bez znaczenia. Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy.
"MICHAŁEK" Spółka z o.o. - 2017-07-25 - Strzelin (dolnośląskie)
Obsługa Google AdWords, Yandex, Double Click; Współpraca z agencjami reklamowymi na Ukrainie i w Rosji, tworzenie tekstów reklamowych pod SEM dla rynków wschonich.
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Zielona Góra (lubuskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie i opracowanie rocznego kalendarza imprez.3. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez obsługiwanych i organizowanych przez OSiR.4. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.5. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.6. Przygotowywanie kalkulacji organizowanych imprez.7. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.8. Organizacja imprez masowych.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + 20% premii + wysługa lat.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)
- branża transportowa- kierowca auta dostawczego- wypełnianie dokumentów transportowych w języku ukraińskim- załadunek i rozładunek towaru- kontrola stanu technicznego auta- zabezpieczenie towaru
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Łódź (łódzkie)