SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ. Krosno oferta pracy "Feniks" Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro, kontakt z klientem, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
Data publikacji: 2019-01-15
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: "Feniks" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro, kontakt z klientem, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość języka HTML
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość obsługi serwisu aukcyjnego Allegro, Ebay.
Nazwa pracodawcy: "Feniks" Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Naftowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.01.2019
Data dodania oferty pracy: 15.01.2019
Oferta pracy ważna do: 14.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w godz. nocnych 20-8, również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planów sprzedażowych i marketingowo - reklamowych;Dbanie o pozytywny wizerunek Spółki;Promowanie usług z oferty Spółki;Kreowanie informacji prasowych oraz utrzymywanie bieżącego kontaktu z mediami;Gromadzenie informacji i publikacji prasowych dotyczących Spółki w zakresie reklamy;Monitorowanie stałej dostępności materiałów wykorzystywanych w promocji;Podejmowanie wszelkich działań mających na celu osiągnięcie planu sprzedaży;Stałe pilotowanie wykorzystania powierzchni handlowych, sporządzanie ofert i umów;Utrzymanie stałej współpracy z Najemcami oraz instytucjami organizującymi akcje reklamowe;Aktualizacja strony Spółki.
Miejskie Centrum Handlowe STARA BETONIARNIA Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Gostynin (mazowieckie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wilków (dolnośląskie)
Praca w Elblągu i okolicach.Wynagrodzenie od 15,00-20,00 zł za godzinę uzależnione od umiejętności i kwalifikacji
MARCZ-BUD Mieczysław Marczyński - 2019-01-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Optymalne planowanie produkcji przy uwzględnieniu ograniczeń takich jak: zapotrzebowanie od klenta, kalendarz produkcyjny, dostępność pracowników, dostępność komponentów, udoskonalenie procesów w występujących w planowaniu produkcji, utrzymywanie stałego kontaktu z klientem: przeprowadzanie analiz, porównać i zestawień niezbędnych do prawidłowgo formułowania planów produkcyjnych (dzienny monitoring, wskaźniki).
FM POLSKA SP Z O.O. - 2017-05-11 - Olszowa (opolskie)
Analiza wymogów projektowych; programowanie i testowanie zgodnie ze specyfikacją klienta; przygotowywanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
Sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU KOREAŃSKIEGO, KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Nagawczyna (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt z klientami, przygotowywanie ofert, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Samodzielne prowadzenie Sekretariatu, obsługa kancelaryjna oddziału, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów kadrowo-księgowych, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów między komórkami organizacyjnymi, przygotowywanie projektów pism, umów i aneksów, bieżąca obsługa biura w zakresie zlecania tłumaczeń i organizacji podróży służbowych (m. in. rezerwacje lotów i hoteli), elektroniczna archiwizacja dokumentów w dedykowanych systemach informatycznych, przygotowywanie zebrań, konferencji i spotkań, koordynacja prac personelu sprzątającego oraz sezonowego utrzymania terenów zielonych, zaopatrzenie biura w art. biurowe i materiały eksploatacyjne.- Wynagrodzenie: 2700 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze sekretariatu, czynne prawo jazdy kat. "B", komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 32 255-58-21, 502-849-556) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Porcelanowa 18, 40-246 Katowice) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie umów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Rudna (dolnośląskie)
- analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, - profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług,- budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,- obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,- prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,- współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,- przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,- współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
Pracodawca od kandydata oczekuje umiejętności:•tworzenia analiz finansowych•przygotowywania prognoz przepływów pieniężnych,•oceny rentowności inwestycji i transakcji,•opracowywania biznes planów w nowych przedsięwzięciach i projektach,•sporządzania budżetu spółki oraz okresowych prognoz,•sporządzania analiz i kontroli kosztów,•przygotowywania raportów.Oczekiwania pracodawcy:•wykształcenie wyższe ekonomiczne,•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność.Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 6-14. Wynagrodzenie od 3500 zł brutto miesięcznie +premia.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie prac manualnych przy linii produkcyjnejobsługa maszynkontrola jakościowa produktów
kontakt przez OHP - 2017-07-17 - Chrzanów (małopolskie)
Monter żaluzji i rolet (Z)
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Tarnów (małopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POL-ELEKTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
analiza rynku pracy, organizacja i realizacja szkoleń, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
LUBUSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2017-03-13 - Żagań (lubuskie)
język angielski nauczany jako drugi język dodatkowy po jednej godzinie w każdym oddziale, wynagrodznie podane jest dla nauczyciela stażysty , będzie zależne od stopnia rozwoju zawodowego nauczyciela.
Społeczna Szkoła Podstawowa w Ładzinie - 2016-06-23 - Ładzin (zachodniopomorskie)
Poznanie przepisów BHP, obowiązków na stanoiwsku pracy, nawiązywanie wspólpracy z sieciami handlowymi w zakresie sprzedaży obrazów, przyjmownie zamówień od kontrahentów, praca w programie SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Dargomyśl (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie i wyszukiwanie ofert hotelowo-restauracyjnych i turystycznych.
EKRAN - Ewa Kruk - 2019-01-31 - Sitaniec-Wolica (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, analizowanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Przyłęk (wielkopolskie)
- Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę w krajach byłego bloku wschodniego. Współpraca z obecnymi klientami firmy na podległym terenie. Pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Ścisła współpraca z działem technicznym i handlowym.- Wymagana znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego jest wymagana w celu prowadzenia rozmów handlowych w kontrahentami z krajów byłego bloku Wschodniego (m. in. Rosji, Ukrainy, Białorusi itp.). Dodatkowo język Polski jest wymagany do komunikacji z centralą firmy oraz tłumaczenia dokumentów sprzedażowych z języka Rosyjskiego, Ukraińskiego, Angielskiego na język Polski i odwrotnie.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + delegacje zagraniczne (przede wszystkim kraje byłego bloku wschodniego).- Wynagrodzenie: 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata na podobnym stanowisku pracy w handlu w przemyśle ciężkim. Wymagana znajomość branży górniczej. Wymagana znajomość słownictwa technicznego.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem klientów w branży transportowej; biegła znajomość j. angielskiego; komunikatywność; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; komunikatywna znajomość j. angielskiego oraz pakietu MS Office (zwłaszcza Excel); Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej na terenie całej Polski; realizacja założonych planów sprzedaży; realizacja powierzonych zadań zgodnie ze strategią sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-07 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, doradztwo w zakresie kuchni azjatyckiej - obsługa klientów, przygotowywanie potraw kuchni azjatyckiej i pakistańskiej, praca fizyczna.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta,obsługa komputera,wykonywanie biżuterii
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe (geodezja i/lub marketing), mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu i/lub geodezji; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; zdolności interpersonalne, umiejętność organizowania czasu pracy oraz umiejętności negocjacyjne; obsługa komputera, w tym pakietu Office, poczty elektronicznej i Internetu; budowanie relacji z klientami; utrzymywanie kontaktów z kontrahentami; obsługa zamówień; zarządzanie akcjami marketingowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Gliwice (śląskie)
Specjalistka ds. administracji jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów wokół działań podejmowanych przez Zarząd;Główne kompetencje, które są niezbędne w wykonywaniu obowiązków to umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, asertywność, elastyczność, dokładność, zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem.Specjalista ds.administracji to ważne ogniwo komunikacji z zewnętrznymi podmiotami i realizacji projektów biznesowych podejmowanych przez Spółkę.Zakres obowiązków: -Profesjonalna obsługa sekretariatu;-Odpowiedzialność za sprawne działanie biura firmy;-Koordynacja bieżących spraw administracyjno -biurowych;-Ścisła współpraca z prawnikiem, księgową i innymi konsultatami;-Udział w projektach biznesowych spółki w roli koordynatora;-Redagowanie pism oraz prowadzenie i rejestracja korespondencji;-Przygotowanie prezentacji, zestawień, sprawozdań, raportów okresowych i rozliczeń;-Kontakt z kontrahentami firmy;-Organizacja wydarzeń firmowych, obsługa spotkań biznesowych i podróży służbowych;-Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji oraz korespondencji;Koordynacja programu stażów;Zarządzanie kalendarzem spotkań;Miejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego.Kontakt kandydatów z pracodawcą wyłącznie e-mail. Oferta pracy znajduje się w sali: E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)