SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ. Krosno oferta pracy "Feniks" Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro, kontakt z klientem, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
Data publikacji: 2019-12-11
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: "Feniks" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro, kontakt z klientem, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość języka HTML
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana podstawowa znajomość języka HTML, znajomość obsługi serwisu internetowego - Allegro, Ebay.Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Nazwa pracodawcy: "Feniks" Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy kierować na adres: feniks (at) feniks.biz.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Naftowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2019
Data dodania oferty pracy: 11.12.2019
Oferta pracy ważna do: 13.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?657783556b05bb858af7464383baa87f
Podobne oferty pracy
- prowadzenie sprzedaży w biurze- obsługa klienta przez telefon i w biurze- prowadzenie korespondencji mailowej- przygotowywanie raportów sprzedażowych
RAN Rafał Niczyporuk - 2016-11-30 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
prace nad produktami istniejącymi oraz nowymi
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2016-03-18 - Pawłowice (śląskie)
-wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko.PRACA W GODZ. 08:00-16:00
HR Industry Sp. z.o.o. - 2019-07-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2018-10-31 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż paneli ogrodzeniowych na rynku krajowym
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-04-05 - Bytów (pomorskie)
wykonywanie protez dentystycznych
Protex Dent Piotr Gryboś - 2018-06-20 - Zagórzany (małopolskie)
Koordynacja i realizacja prac logistycznych zgodnie z obowiązującymi systemami jakościowymi. Optymalizacja i realizacja procesu pakowania produktu. Monitoring i usprawnienie przepływu towarów/produktów/surowców. Opracowanie i nadzór nad dokumentacją logistyczną i magazynową.
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Łomża (podlaskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie budżetu i polityki sprzedażowej firmy; przygotowanie strategii pozyskiwania klientów w języku ukraińskim; przygotowanie raportów do prowadzonej polityki handlowej i marketingowej w języku ukraińskim
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój Startup" - 2018-12-06 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie oferty turystycznej krajowej i zagranicznej
PRZEMYSŁAW SCHABOWSKI ZŁOTY WIEK - 2017-11-08 - Poraj (śląskie)
praca na stanowisku kontrolera jakości
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Trzebinia (małopolskie)
staż - nauka sporządzania zamówień towaru, ofert
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Stare Miasto (wielkopolskie)
Opracowywanie zasad i procedur rekrutacji; samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji; sporządzanie bazy danych; selekcja kandydatów na podstawie dostarczonych dokumentów - wyjazdy służbowe na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa dofinansowań PFRON, wyliczanie kwot do odpisu, umowy cywilnoprawne, umowy o prace, sporządzanie zaświadczeń, przyjmowanie stron, wprowadzanie danych do komputera.
Maxus Cleaning sp. z o.o. - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż oraz księgowanie związane z kalkulacją oferty i rozliczanie pracowników
Firma Usługowo-Handlowa "TOGRA" - 2019-12-02 - Trzeszczyn (zachodniopomorskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i hiszpańskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: 1.współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta;2.promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta;3.współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta;4.współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;5.monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-08 - Słupsk (pomorskie)
Wybór ofert, współpraca z kontrahentami. Praca stacjonarna.
ZAKŁAD MIĘSNY MOŚCIBRODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Mościbrody (mazowieckie)
Kontakt z klientem, pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych, odpowiadanie na zapytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz za pomocą komunikatora chat, współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów niemieckojęzycznych;Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet – odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień;Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego;Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy;Koordynacja zamówień – kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta, informowanie przełożonego o zgłoszonych wymaganiach;Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg. ustaleń z przełożonym.Praca w godz. 8/9-17Praca na czas określony 3 latasala C
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie i obsługa sklepu internetowego,przygotowanie towaru do wysyłki, wprowadzanie zmian na stronie internetowej, prowadzenie działań marketingowych, sporządzanie raportów sprzdażowych, współpraca z klientami, analiza działalności konkurencji
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Gdów (małopolskie)
ORGANIZOWANIE SPOSOBÓW TRANSPORTU, ORGANIZOWANIE WSTĘPNEJ WSPÓŁPRACY Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI, NEGOCJOWANIE CEN I WARUNKÓW DOSTAW.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Grójec (mazowieckie)
utrzmanie ładu i czystości mas stołówce zakładowej, pokojach mieszkańców i innych pomieszczeniach domu; eliminowanie przykrych zapachów w otoczeniu mieszkańców, zbieranie i zmywanie brudnych naczyń po posiłkach, mycie i dezynfekcja kubków i talerzy znajdujących się w pokojach mieszkańców oraz w stołówce zakładowej; udzielanie pomocy niesprawnym mieszkańcom przy zaspakajaniu potrzeb fizjologicznych oraz mycie i dezynfekcja basenów i kaczek; w razie potrzeby pomoc opiekunkom i pielęgnirką; czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców; odpowiedzialność za powierzony sprzęt
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2016-11-23 - Lubsko (lubuskie)
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracownikaprowadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników oraz zakładanie akt osobowych dla nowych osób, naliczanie wynagrodzeń, systematyczne wprowadzanie kart urlopowych oraz absencji, w tym zwolnień lekarskich do systemu kadrowego firmyudzieleanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie deklaracji ZUS, rozliczanie umów cywilno-prawnych, rozliczanie podatku od osób fizycznych,l sprawozdania do GUS
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- Samodzielne prowadzenie Sekretariatu, obsługa kancelaryjna oddziału, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów kadrowo-księgowych, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów między komórkami organizacyjnymi, przygotowywanie projektów pism, umów i aneksów, bieżąca obsługa biura w zakresie zlecania tłumaczeń i organizacji podróży służbowych (m. in. rezerwacje lotów i hoteli), elektroniczna archiwizacja dokumentów w dedykowanych systemach informatycznych, przygotowywanie zebrań, konferencji i spotkań, koordynacja prac personelu sprzątającego oraz sezonowego utrzymania terenów zielonych, zaopatrzenie biura w art. biurowe i materiały eksploatacyjne.- Wynagrodzenie: 2700 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze sekretariatu, czynne prawo jazdy kat. "B", komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 32 255-58-21, 502-849-556) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Porcelanowa 18, 40-246 Katowice) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)