SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Szczecin oferta pracy HR Industry Sp. z.o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: -wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko.PRACA W GODZ. 08:00-16:00
Data publikacji: 2019-07-26
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: HR Industry Sp. z.o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NIEDZIAŁKOWSKIEGO 21/207, 71-410 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko.PRACA W GODZ. 08:00-16:00
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KURS PRAWA JAZDY B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA ORGANIZACJA CZASU PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ENERGICZNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ PRZYSWAJANIA NOWEJ WIEDZY, KOMUNIKATYWNOŚĆ I OTWARTOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: HR Industry Sp. z.o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
NIEDZIAŁKOWSKIEGO 21/207, 71-410 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: NIEDZIAŁKOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 26.07.2019
Oferta pracy ważna do: 25.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?62589e8cb9a7fde5830f169f61b647f8
Podobne oferty pracy
utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi głównie z terenów Rosji i Ukrainy, Koordynowanie nadzorowanych przez Kancelarię procesów inwestycjo-budowlanych dla klientów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Tychy (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
BLENDING SPÓŁKA Z O.O. - 2017-07-17 - Zduny (wielkopolskie)
-utrzymanie relacji z klientami-przygotowywanie ofert i analiza wyników sprzedaż
"GRASO" ZENON SOBIECKI - 2017-09-01 - Owidz (pomorskie)
Obsługa Klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 8-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji roboczych. Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie ofert.Prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji ofertowej. Współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacja. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o profilu technicznym. Minimum 3 lata doświadczenia w branży przemysłowej/budowlanej. Znajomość programu AutoCad, pakietu MS Office. Umiejętność analizowania i weryfikacji harmonogramów robót. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym. Mile widziana znajomość drugiego języka obcego. Kontakt telefoniczny (502-849-556) w godzinach: 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- koordynacja działań związanych z realiazją i przygotowywaniem postępowań przetargowych- opiniowanie wniosków pod względem zgodności z procedurą udzielenia zamówień publicznych- kompleksowe prowadzenie postepowań o zamówienie publiczne (m.in. przygotowanie dokumentacji, udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi do SIWZ, gromadzenie ofert, prowadzenie posiedzeń komisji przetargowej, publikacja ogłoszeń)- monitorowanie zmian w aktach prawa powszechnie obowiązującego w obszarze zamówień publicznych- udział w komisjach przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zamówień publucznych
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-06-13 - Linowiec (pomorskie)
Wykonywanie prewencji robotów i systemów sterowania, analizowanie problemów, nadzór nad linią produkcyjną.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK TOWARÓW NA TERENIE KRAJÓW UEWYPEŁNIANIE DOKUMENTÓW
NEUTRAL SP Z O.O - 2016-08-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Montaż instalacji i konserwacja
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Malbork (pomorskie)
Obsługa komputera i programów biurowych, kontakty z kontrahentami z terenu Ukrainy, realizacja planów sprzedażowych, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
MRIJA sp. z o.o. - 2018-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów.
Calipso.pl Haber Robert - 2017-05-04 - Opole (opolskie)
wykonywanie dokumentacji technicznych, prowadzenie uzgodnień technicznych do projektów, udział w realizacji prac rozwojowych
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
Wymagania: wykszyałcenie średnie ogólnokształcące, mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, mile widziane doświadczenie w sprzedażu usług finansowychZakres obowiązków: - aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych- utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami- pozyskiwanie nowych klientów- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmyPraca w firmie: Fines Operator Bankowy
Biznes Partner Mikołaj Roszczak - 2018-02-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)
kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dowodów w dedykowanym oprogramowaniu finansowo-księgowym, archiwizowanie dowodów księgowych, pomoc w realizowaniu obowiązków podatkowych, prowadzeniu rejestrów podatkowych itp. przygotowywanie przelewów w bankowości elektronicznej, pomoc przy sporządzaniu planów finansowych, sprawozdawczości finansowej i statystycznej, prowadzenie kasy na potrzeby wewnętrzne Spółki.
Trzy Fale sp. z o.o. - 2019-07-11 - Słupsk (pomorskie)
Opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, stała troska o wygląd i stan techniczny przy użyciu posiadanych narzędzi.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prace kadrowo-płaccowe
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Henryków-Urocze (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie normą ISO 220000
Piekarnia Cukiernia Marek Szabelski - 2019-03-19 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
Promedica24 Betreuung Plus Germany Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-24 - Gdynia (pomorskie)
tworzenie ofert handlowych, analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, redagowanie pism urzędowych, raportowanie danych sprzedażowychwykształcenie wyższebardzo dobra znajomość Excelznajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanymdoświadczenie na podobnym stanowisku
MODERNA COLLEZIONE s.c. Maja Biegańska Arkadiusz Biegański - 2016-03-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pomoc mechanikowi w naprawie samochodów osobowych
Andrzej Olejarczyk Mechanika Pojazdowa - 2017-10-23 - Sarnów (lubelskie)
obsluga klientów
REJS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Białystok (podlaskie)
specjalistyczne usługi opiekuńcze: usługi rewalidacyjne, psychologiczne, sam na sam - dla 3 dzieci po 32 godz. na każde dziecko
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BOGUCHWALE - 2016-01-14 - Boguchwała (podkarpackie)
a) określenie zasad przetwarzania danych, b) nadzór nad prowadzeniem wymaganej dokumentacji, c) prowadzenie RCPD, d) dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutkówprzetwarzania dla ochrony danych, e) zajmowanie się przetwarzaniem i nadzorowaniem przetwarzania wnioskówpodmiotów danych, f) zarządzanie procesem obsługi incydentów dotyczących potencjalnych naruszeń danych osobowych, g) cykliczne prowadzenie audytów ochrony danych osobowych oraz opracowywanie raportów wrazz rekomendacjami i zaleceniami, h) zgłaszanie naruszeń ochrony danych osobowych i koordynowanie zawiadamiania klientów o naruszeniu ochrony danych, i) ciągłe dostosowywanie organizacji do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dot. RODO, j) prowadzenie szkoleń, budowa świadomości i wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO, k) zapewnienie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami RODO.
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2018-05-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
realizacja celów sprzedażowych, bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert praz zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Michał Michnowicz - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
Administracja bezpieczeństwa systemu SAP, nadawanie uprawnień użytkownikom, rozwój profili użytkowników SAP, czuwanie nad aktualnością dostępów i uprawnień użytkownikówsystemu SAP dla wszystkich lokalizacji.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Częstochowa (śląskie)