SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ. Krosno oferta pracy "Feniks" Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Projektowanie graficzne, obróbka fotografii. Wystawianie aukcji w serwisie internetowym.
Data publikacji: 2018-10-16
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: "Feniks" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Projektowanie graficzne, obróbka fotografii. Wystawianie aukcji w serwisie internetowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość języka HTML
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Corel Draw, Photoshop
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość obsługi serwisu aukcyjnego Allegro, znajomość j. angielskiego lub niemieckiego.
Nazwa pracodawcy: "Feniks" Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Naftowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa i detaliczna art. biurowych, papierniczychKRS0000073411
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 16.10.2018
Oferta pracy ważna do: 15.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- bieżąca obsługa klienta, tworzenie trwałych relacji - prowadzenie i nadzorowanie pracy biura - koordynacja pracy działu handlowego - współpraca z kontrahentami w kraju i zagranicą - monitorowanie rynku; możliwośc całego etatu po okresie wdrożenia
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Września (wielkopolskie)
Specjalista SPA
PW RADO - 2017-06-14 - Wola Chorzelowska (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, organizacja transportu przesyłek, organizowanie spedycji.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Suchodoły (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie wszystkich spraw z zakresu prawa pracy, spraw socjalnych pracowników.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2017-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie w kierowaniu pojazdem oraz kierowaniu grupą ludzi; mile widziane uprawnienia na koparkę; prawo jazdy kat. B; prace fizyczne- instalacje zewnętrzne-hydraulika; jedna zmiana, miejsce pracy: Teren Polski
JANBUD JAN BOJANOWSKI - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Pajęczno (łódzkie)
WSPÓŁUDZIAŁ W TWORZENIU I REALIZACJI PLANU MARKETINGOWEGO,KOORDYNACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W INTERNECIE, PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI HANDLOWYCH DLA KIENTÓW, TWORZENIE KATALOGÓW, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH PROMOCYJNYCH PLACÓWKI, ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ ORAZ PROFILAMI FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, OPRACOWYWANIE TREŚCI ZAMIESZCZANYCH NA STRONIE I W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, MONITOROWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH KONKURENCJI I TRENDÓW NA RYNKU, ORGANIZACJA I WSPARCIE AKCJI PROMOCYJNYCH, AKTYWNY UDZIAŁ W BUDOWANIU I ROZWOJU OFERTY, MONITORING RYNKU I DZIAŁAŃ KONKURENCJI, DEFINIOWANIE POTRZEB W ZAKRESIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, NADZÓR NAD ICH PRZYGOTOWANIEM I ZAMAWIANIE ORAZ ROZDYSPONOWANIE WŚRÓD KONTRAHENTÓW, DBANIE O JEDNOLITY WIZERUNEK FIRMY ZGODNY Z WYTYCZNYMI I STRATEGIĄ MARKETINGOWO-PROMOCYJNĄ
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzedaż ogumienia oraz wymiana opon, wyważenie kół
FHU "GUMONIT" Lech-Barwacz Małgorzata - 2017-09-29 - Tarnów (małopolskie)
25. Ogólny zakres obowiązków1 Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,3)Archiwizacja dokumentacji,4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego, - kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.Wynagrodzenie 2100,00 + dodatki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki - 2017-07-27 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Rekrutacja pracowników
FAST SERVICE GROUP SP. Z O.O - 2016-12-08 - Nowy Lubusz (lubuskie)
nadzór i koordynacja pracy kierowców i floty samochodowej, rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenie dokumentacji transportowej
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH sp. z o.o. - 2018-01-17 - Hrubieszów (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna, mailowa obsługa klientów firmy zgodnie z panującymi standardami, realizacja zamówień
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Piętno (wielkopolskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz współpraca przy organizacji szkoleń okresowych,Dokonywanie analiz stanu BHP, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,Zarządzanie odpadami, Nadzorowanie zarządzania chemicznego w firmie, Gromadzenie uprawnień w dziedzinie ochrony środowiska i nadzorowanie ich realizacji, Przeprowadzanie bieżących audytów, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dochodzeń powypadkowych oraz sporządzanie raportów powypadkowych. Organizowanie badań lekarskich, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochrony indywidualnej. Prowadzenie badań i pomiarów środowiska pracy Opiniowanie w kwestii bezpieczeństwa i pomoc w przypadku jakichkolwiek zmian w procesie produkcyjnym
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Mława (mazowieckie)
sprzedaż oferty firmy przez telefon,tworzenie baz danych,tworzenie oferty handlowej,obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Białystok (podlaskie)
Mailowa obsługa klienta w języku chińskim, przekazywanie informacji i raportów o statucie projektów, diagnozoawnie i rozwiązywanie problemów klientów. Miejsce pracy: Wrocław, ul. StrzegomskaPrzewidywany okres zatrudnienia : 3 lataPraca w godiznach 8-16sala C
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie projektów rekrutacyjnych- kontakt z kandydatami
INJOBS.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej i obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, wyszukiwania pracowników dla zleceń klientów, wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów
JBM Barbara Milewska - 2017-12-13 - Piaseczno (mazowieckie)
Przechowywanie żywności, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, obróbka artykułów spożywczych, przygotowywanie potraw i deserów, wydawanie potraw.Praca w systemie 12h co drugi dzień w godzinach 10:00-22:00.
"RE MAR", Renata Golonka - 2017-09-26 - Stary Sącz (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Ropczyce (podkarpackie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-23 - Kłobuck (śląskie)
Wykonywanie projektowanie i edycja schematów badanie i okreslanie nowych komponentów i analiza dokumnetacji od klienta
"BITRON POLAND" Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Sosnowiec (śląskie)
Opis stanowiska:Poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupami , utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcami , zapytania ofertowe do dostawców , analiza ofert i wybór dostawców , prowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcami , zapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych , w tym transportu , obsługa i archiwizacja procesu reklamacji , inicjowanie działań obniżających koszt surowców , tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji , nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów , przeprowadzanie przetargów na dostawy towarów i usług , kompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawców.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie , umowę o pracę , pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania , szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych.
Industrial Brush Manufakturers - 2018-07-06 - Komorniki (dolnośląskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców;- sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników;- realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie;- obsługa programów Super Płace, Płatnik;- roziczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac;- ewidencja i rozliczanie czasu pracy;- sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej;- wystawianie i rozilczanie delegacji pracowniczych;- współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań;- współpraca ze wszystkimi dziłami firmy w zakresie kadrowo- płacowym.
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Legnica (dolnośląskie)
naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA ZOO W SOBÓTCE - 2017-11-13 - Sobótka (dolnośląskie)