SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Kobylnica oferta pracy BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 4 129,95 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez Internet; godziny pracy: 10.00- 18.00
Data publikacji: 2020-12-02
Lokalizacja: Kobylnica (pomorskie)
Pracodawca: BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołajczyka 10, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez Internet; godziny pracy: 10.00- 18.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 129,95 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobylnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2212
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobylnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 129,95 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: organizacja sklepu internetowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość technik sprzedaży
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umieszczanie w ofercie produktów i usług do sprzedaży internetowej; koordynowanie i realizowanie działań marketingowych dotyczących sprzedaży internetowej
Nazwa pracodawcy: BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI
danePracodawcy_nip: 8392466044
danePracodawcy_regon: 771257070
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Mikolajczyka 10, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: słupski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2212
Gmina pracodawcy: Kobylnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kobylnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0745289
Ulica pracodawcy: Mikolajczyka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.12.2020
Oferta pracy ważna do: 22.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a3a60a049309c96c21a09f70724dfdf5
Podobne oferty pracy
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
- sprzedaż usług i produktów OneFone S.A.,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz opieka nad nimi,- budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z nowymi oraz powierzonymi klientami,- podejmowanie działań mających na celu rozwój sprzedaży,- przygotowanie i prezentacja indywidualnych rozwiązań telekomunikacyjnych u klientów,- składanie ofert oraz doradztwo w zakresie usług świadczonych przez OneFone S.A.,- odpowiedź na zapytania klientów i dopasowywanie do nich rozwiązań,- kreowanie i promowanie pozytywnego wizerunku firmy,- utrzymanie stałego kontaktu z klientami OneFone S.A.E-mail: rekrutacja (at) onefone.pl
ONEFONE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Oława (dolnośląskie)
- obsługa programów: EXCEL, WORD, POWER POINT- obsługa cudzoziemca- obsługa maszyn wielofunkcjonalnej KONICA, MINOLTA- komunikacja klientów w języku rosyjskim i ukraińskim- praktyczne wykorzystanie prawa pracy- praktyczne wykorzystanie ustawy o pracownikach tymczasowych- praktyczne wykorzystanie ustawy o promocji zatrudnienia i ustawy o cudzoziemcach
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Łódź (łódzkie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze papażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
kontrola zapasu towarów, analiza stanów magazynowych, współpraca z operatorem logistyki
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Żyrardów (mazowieckie)
sporządzanie sprawozdań, anali zużycia ciepła, współczynników redukcyjnych, znajomosć przepisów prawo energrtyczne, minimalne podstawy ekonomii, rozliczanie faktur za ciepło, paliwo gazowe, posiadanie uprawnień do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, uprawnień budowlanych z zakresu projektowania i wykonywania instalacji sanitarnychGodziny pracy: 7-15
Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-09-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedaży - koordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątemSEO, content marketing - budowanie i realizacja strategii online dlarozwoju marek z naszej oferty produktowej - rozwój poszczególnychkanałów sprzedaży - przygotowywanie materiałów i treścikomunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu - kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej,przyjmowanie i realizacja zamówień - Nadzór nad całością zagadnieńw obszarze sklepu - Współpraca z innymi działami firmy, praca w godz. 8-16
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-08 - Opole (opolskie)
tworzenie ofert w jęz. arabskim i francuskim, realizowanie planów sprzedażowych, utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi, w tym zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Chylice-Pólko (mazowieckie)
Social media, akcja marketingowa, nawiązywanie kontaktów, sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
Prefabrykacja rozdzielni elektrycznych, uruchomienie i serwis urzadzeń, sporządzenie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Przybyszewo (wielkopolskie)
pomoc w obsłudze klienta, przy sprzedaży elektronarzędzi, pomoc w eksponowaniu towarów, przyjmowanie i sprawdzanie zgodności towaru
kontakt przez PUP - 2020-06-05 - Pińczów (świętokrzyskie)
PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, STAŻ PRACY 3 LATA, DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIECKIEGO;CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:szczecin (at) s-g-i.pl
ŚLĄSKA GRUPA INWESTYCYJNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy za granicę ( Niemcy, Austria), umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych, opieka i utrzymywanie długotrwałej relacji z pracownikami, obsługa dokumentacji administracyjno-biurowej.
Herzog Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- naliza danych- przygotowanie dokumentów: prezentacji, ofert- obsługa zamówień internt.- wsparcie działu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łódź (łódzkie)
Obsługa bieżąca Wspólnot Mieszkaniowych. Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej. Praca w godz. 08:00-16:00
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-11-22 - Opole (opolskie)
prace budowlane na terenie powiatu inowrocławskiego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Inter-Bud Katarzyna Banach - 2017-11-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prace budowlane
ZBJM Sp. z o.o. Sp.k. w Ciechanowie - 2019-11-05 - Ciechanów (mazowieckie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Polkowice (dolnośląskie)
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Krupski Młyn (śląskie)
•poznanie zasad kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podlegających zapłacie•analiza wewnętrznych aktów prawnych związanych z zakresem zadań Działu Finasowego•segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•poznanie zasad kwalifikowania wydatków ze środków publicznych do wydatków strukturalnych•archiwizowanie dokumentacji
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
- opracowanie i wdrażenie nowych produktów- tworzenie dokumentacji technologicznych- współpraca z dostawcami produktów- współpraca z działem sprzedażyForma kontaktu kandydatów z pracodawcą: kadry (at) indrol.pl
INDROL SP.ZO.O. SP.K. - 2020-07-08 - Rostarzewo (wielkopolskie)
Przygotowywanie umów międzynarodowych. Obsługa międzynarodowych transakcji handlowych. Tłumaczenie rozmów podczas spotkań biznesowych, obsługa kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, prowadzenie i tłumaczenie korespondencji, doradztwo w zakresie ochrony i uprawy soi, udzielanie pełnej informacji na temat materiału siewnego, czynności diagnostyczne. Minimum 3 miesiące pracy w branży rolniczej. Znajomość rolnictwa i odmian nasion soi.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
KONFIGURACJA KOMPUTERÓW I SERWERÓW, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX I WINDOWS, OPROGRAMOWANIA ORACLE DATABASE SOFTWARE, ADMINISTROWANIE SYSTEMEM BEZPIECZEŃSTWA, INSTALACJA APLIKACJI FIRMOWYCH, KOORSYNACJA I IMPLEMENTACJA TESTÓW OPROGRAMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
-współpraca z partnerami z Ukrainy i Białorusi-wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów-identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji-wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji-stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia-przeprowadzanie procesu wyboru kandydatówsterowanie procesem adaptacji nowego pracownika-określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko-współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Kraków (małopolskie)
Praca w nowo wybudowanym Centru Naukowo Badawczym Ladrob w Opolu. Wzwiązku z rozwojem firmy szukamy pracowników na stanowisko specjalisty ds.sprzedaży kontaktu z naszymi klientami w całej Polsce. zakres obowiązków: -obsługa stałego klienta - sprzedaż produktów - pozyskiwanie klientów -kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, - zarządzanie bazą klientów -przygotowywanie ofert handlowych, wymagania: - doświadczenie w sprzedażykilkuletnie - umiejętność prowadzenia rozmów
Centrum Naukowo Badawcze LADROB Łukasz Łatala - 2019-03-12 - Opole (opolskie)
sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie dokumentów analiza dokumentów, przygotowanie korespondencji, telefoniczne kontakty z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Tarnów (małopolskie)
Murowanie, przygotowanie stanowiska pracy
MICHAŁ SŁOMNICKI PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO BUDOWLANO USŁUGOWE SLOM - BUD - 2018-09-25 - Bilcza (świętokrzyskie)
Odpowiedzialność za kompleksową realizację procesu zakupów materiałów oraz zapewnienia ich dostępności na zapotrzebowanie hali oraz serwisu mobilnego. Prowadzenie analiz warunków handlowych oraz negocjowanie umów z zachowaniem optymalizacji kosztowej i jakościowej. Nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami. Koordynacja i kontrola dostaw. Wystawianie dokumentów określonych systemowo dotyczących rejestracji wszystkich zdarzeń.
Tech-Ekspert Południe Kalita Paweł - 2019-08-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych zatrudnionych pracowników- administracji i nauczycieli
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 (Z.S. nr 20) - 2016-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)