SPECJALISTA DS. ENERGETYKI CIEPLNEJ Olsztyn oferta pracy Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ENERGETYKI CIEPLNEJ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdań, anali zużycia ciepła, współczynników redukcyjnych, znajomosć przepisów prawo energrtyczne, minimalne podstawy ekonomii, rozliczanie faktur za ciepło, paliwo gazowe, posiadanie uprawnień do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, uprawnień budowlanych z zakresu projektowania i wykonywania instalacji sanitarnychGodziny pracy: 7-15
Data publikacji: 2019-09-23
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szarych Szeregów 5, 10-072 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie sprawozdań, anali zużycia ciepła, współczynników redukcyjnych, znajomosć przepisów prawo energrtyczne, minimalne podstawy ekonomii, rozliczanie faktur za ciepło, paliwo gazowe, posiadanie uprawnień do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, uprawnień budowlanych z zakresu projektowania i wykonywania instalacji sanitarnychGodziny pracy: 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ENERGETYKI CIEPLNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier mechanik - cieplno-mechaniczne urządzenia, instalacje i sieci energetyczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2019
Data zakończenia pracy: 24.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), mechaniczne, kierunek: inżynieria sanitarna, ciepłownictwo, chłodnictwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomosć przepisów prawo energrtyczne, minimalne podstawy ekonomii, rozliczanie faktur za ciepło, paliwo gazowe, posiadanie uprawnień do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, uprawnień budowlanych z zakresu projektowania i wykonywania instalacji sanitarnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Szarych Szeregów 5, 10-072 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Szarych Szeregów
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier mechanik - cieplno-mechaniczne urządzenia, instalacje i sieci energetyczne
Data dodania oferty pracy: 25.09.2019
Oferta pracy ważna do: 24.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f24c43697a8e927e9c542625355ad1d9
Podobne oferty pracy
tworzenie video w języku angielskim; zarządzanie społecznością internetową; pisanie artykułów na temat blockchain i tematów pobocznych po angielsku
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)
Mailowa obsługa klienta zagranicznego z użyciem języka chińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa i rozpatrywanie problemów jakościowych, rozliczanie zwrotów od Klienta ma podstawie otrzymanych dokumentów, kontakt z klientem w kwestiach jakościowych.
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-09-01 - Dobczyce (małopolskie)
wspólpraca z dyr. technicznym w realizacji zadań zwiazanych z utrzymaniem infrastruktury technicznej obiektu.
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa sekretariatu, przyjmowanie poczty, obsługa sekretariatu , sporządzanie list płac, deklaracja ZUS w sytemie płatnik oraz nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą ( poczta tradycyjna i elektroniczna)archiwizowanie dokumentówsprawowanie kontroli nad odpowiednim bieżącym stanem zaopatrzenia biura obsługa interesantów prowadzenie Kasy Spółdzielni- ewidencja wpłat w systemie księgowym PROBITsamodzielne naliczanie wynagrodzeń pracowników i przygotowywanie list płacsporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentacji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUSzakładanie i prowadzenie akt pracowniczych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
budowanie pozytywnego wizerunku HCM SA, opracowywanie i realizacja akcji marketingowych oraz eventów
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
wizyty na Białorusi i w Rosji celem nawiązania stosunkow handlowych, przygotowanie kontraktów handlowych, w jęz. rosyjskim i białoruskim, zdalne( e-mail, telefon) nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami z Białorusi, przygotowanie ofert w EXCEL w jęz. rosyjskim i jęz. białoruskim, tłumaczenie zapytań handlowych od klientów rosyjskich , tłumaczenie specyfikacji produktów FMCG/ galanteryjnych na jęz. rosyjski i bialoruski
Modeste Kacper Konopko - 2016-11-22 - Białystok (podlaskie)
Przygotowywanie wniosków w ramach konkursów, projektów itp., opracowywanie regulaminów, komunikatów ws. imprez sportowych, orgaznizowanie i nadzorowanie imprez sportowych, przygotowywanie pism, umów do sponsorów, promocja zawodów na łamach mediów tradycyjnych i elektronicznych, rozliczanie imprez za zleceniodawcami.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
Kelner/barman, obsługa klienta
MIKULSKI ZBIGNIEW RESTAURACJA "CARMEN" - 2018-07-26 - Chorzów (śląskie)
wyszukiwanie potencjalnych klientów,aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych,budowanie długofalowych relacji z klientami,telefoniczne kontakty przychodzące i wychodzące;przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych ,prowadzenie negocjacji handlowych,kontrola i analiza przebiegu transakcji,budowanie bazy klientów,osiąganie założonych celów sprzedażowych,raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych,stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych,kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta,spotkania biznesowa z klientami,mailing.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie i monitorowanie produkcji, pilnowanie terminów dostaw, organizacja załadunków, nadzór nad pracownikami, kontrola jakości wyrobów, kontrola czasu pracy
PLATAN MEBLE Sp. Zo.o. - 2018-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
PS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
monitorowanie pojawiających sie ogłoszeń dotyczących naborów wniosków, aktywne poszukiwanie nowych klientów , przygotowywanie dokumentów w ramach PROW 2014 -2020
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Suraż (podlaskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej;przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej,sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych,przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
utrzymanie stajni w czystości; sprawowanie opieki nad końmi (pielęgnacja, wyprowadzanie na spacer); obserwowanie zachowania koni i zgłaszanie zmian formy; utrzymanie w czystości sprzętu jeździeckiego; pomoc przy procesie kucia koni, podczas zabiegów weterynaryjnych - trzymanie konia.Praca w godz. 6-12, 17-19 (pon.-niedz.)
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-11-14 - Brusy (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
RESTAURACJA "La Cucina Italiana" Barbara Chrobot - 2018-04-26 - Szczecno (świętokrzyskie)
Sprawy organizacyjne, wdrażanie aktów prawnych: przygotowywanie ofert konkursowych, rozliczenia z NFZ, realizowanie zamówień zgodnie z prawem zamówień pubicznych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "UZDROWISKO SOPOT" W SOPOCIE - 2017-11-10 - Sopot (pomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż materiałów wykończeniowych, budowlanych, drzwi, podłóg, ścian. Wydawanie towaru oraz dostarczanie do klienta.
"BAS" S.C., BEATA I ANDRZEJ SMOGORZEWSCY - 2019-05-15 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-02 - Głuchów (łódzkie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentów z zakresu kadr i płac. Sporządzanie sprawozdań GUS. Obsługa programów Płatnik, PFRON, SOD - dofinansowanie
"Granat" Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Nowa Sól (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży.
REDCOM LTD Bartłomiej Redman - 2016-03-23 - Wejherowo (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja działu zakupów, analiza dostawców, negocjowanie cen oraz warunków dostawy, dokonywanie zakupów oraz składanie zamówień zgodnie z istniejącymi potrzebami, prowadzenie i kontrola stanów magazynowych, towrzenie raportów i analiz poniesionych wydatków, wprowadzanie i archiwizacja dokumentów zakupowych
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Chorzów (śląskie)
jw.
CONSORFRUT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Bronisze (mazowieckie)