SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: zamawianie towaru od dostawców, administrowanie kontem na portalu aukcyjnym, obsługa posprzedażowa - pakowanie przesyłek, fotografia produktowa, nadzorowanie sprzedazy w sklepie internetowym, doradzanie klientom w procesie zakupu, tworzenie reklam na facebooku, obsługa kasy fiskalnej, wprowadzanie artykułów do sprzedaży intenetowej, obsługa klientów w procesie sprzedaży, przygotowanie produktów do zdjęć: prasowanie, mierzenie
Data publikacji: 2020-03-06
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
zamawianie towaru od dostawców, administrowanie kontem na portalu aukcyjnym, obsługa posprzedażowa - pakowanie przesyłek, fotografia produktowa, nadzorowanie sprzedazy w sklepie internetowym, doradzanie klientom w procesie zakupu, tworzenie reklam na facebooku, obsługa kasy fiskalnej, wprowadzanie artykułów do sprzedaży intenetowej, obsługa klientów w procesie sprzedaży, przygotowanie produktów do zdjęć: prasowanie, mierzenie
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2020
Data zakończenia pracy: 09.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera i internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: rzetelność, umiejętność pracyw skupieniu
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 06.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50279d8c83c3ba55caf164c9c3d3b756
Podobne oferty pracy
Departament Płatności odpowiada za wszystkie usługi księgowe dla dostawców i pracowników. Finance Center w Krakowie jest częścią globalnej sieci Centrum Operacji Finansowych (F.O.C.), która zapewnia światowej klasy usługi finansowe, księgowe i zakupowe wszystkim oddziałom firmy.Przetwarzanie fakturObsługa połączeń od zewnętrznych dostawców i pracowników.Rozwiązywanie wszelkich problemów uniemożliwiających opłacanie fakturwcześniejsze kontrolne przeglądanie dokumentówRaportowanie
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Kraków (małopolskie)
wg zawodu
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Miedzna - 2017-08-08 - Miedzna (mazowieckie)
- nadzór i koordynacja zespołu produkcyjnego- realizowanie planu produkcyjnego- rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych
SENI Spółka Akcyjna - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- obsługa maszyn drukarskich oraz prace pomocnicze,- kontrola jakości produktu podczas druku,- dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy.
Inspirion Polska sp. z o.o. - 2020-11-03 - Trzebnica (dolnośląskie)
pełna obsługa sekretariatu kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Monitorig dostepnych środków finansowych i funduszy europejskich, organizacja spotkań wewnetrznych z instytucjami naukowymi i partnerami przemysłowymi w trakcie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej, doradztwo przy sporządzaniu wniosków, weryfikacja projektów, informacja i doradztwo w zakresie mozliwości finansowania, potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, organizowanie szkoleń z zakresu programów badawczych, opracowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektów
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Częstochowa (śląskie)
telefoniczna sprzedaż e-usługi, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, opieka i obsługa klienta biznesowego, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedażowych, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest prowizja
IDMK sp. z o.o. - 2016-08-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-SAMODZIELNE PROWADZENIE KADR( ZNAJOMOSC PRAWA PRAC, PROGRAMU PŁATNIK, DOSWIADCZENIE W KSIĘGOWŚCI
Przedsiębiorstwo Budowlane "CIECHBUD" Spółka z o.o. - 2017-07-14 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2017-06-21 - Gogolin (opolskie)
wsparcie działu marketingu
Centrum Promocji Biznesu - 2020-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,sporządzanie wszelkich sprawozdań budżetowych i finansowych oraz analiz i informacji,prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o program komputerowy Finanse Optivum, analiza i sporządzanie zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej dla obsługiwanych jednostek,należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych,oraz ich archiwizowanie prowadzenie dokumentacji i obsługa funduszu socjalnego dla obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Będzinie jednostek,wykonanie innych czynności oraz poleceń przełożonego,ustalanie, odprowadzanie i ewidencjonowanie dochodów jednostek obsługiwanych,realizacja zadań związanych z rozliczeniem podatków (w tym VAT) i opłat lokalnych.
Centrum Usług Wspólnych w Będzinie - 2019-07-09 - Będzin (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Krzepice (śląskie)
- SAVOIR Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. należąca do Savoir Group, działająca na terenie całego kraju, wspierająca firmy zagraniczne jak i krajowe w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Opis stanowiska: Rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska niższego szczebla, Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, Bieżąca obsługa klienta i realizacja planu zatrudnienia, Budowanie dobrych i długoterminowych relacji z klientem, Nadzorowanie zmian i koordynacja zlecenia, Terminowa i prawidłowa obsługa zleceń rekrutacyjnych przyjmowanych od klientów.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, System premiowy powiązany z wynikami pracy, Możliwość awansu, Pracę w zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie, Prywatną opiekę medyczną. - Wynagrodzenie: od 2350 do 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana znajomość podstawowych zagadnień Prawa Pracy. Samodzielność i nastawienie na cel. Bardzo dobra organizacja pracy. Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point). Szeroka wiedza na temat metod i procesów rekrutacyjnych. Dodatkowym atutem będzie: Miejsce zamieszkania Katowice, Doświadczenie w obsłudze klienta, Prawo jazdy kategorii B.
SAVOIR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
- wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw, w tym monitoring realizacji umów zawartych- współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR- współpraca z Samodzielnym Stanowiskiem ds. Zamówień publicznych w zakresie postępowań z Projektu- współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa- monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych we współpracy z Zespołem projektowym - współtworzenie dokumentacji projektowej inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2020-01-31 - Raszyn (mazowieckie)
komunikacja i bieżąca obsługa klientów przyjmowanie, ewidencja i dbałośc o realizację zamówień
MFLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-09 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Kraśnik (lubelskie)
wykonywanie analiz, prowadzenie ewidencji wyposażenia, prowadzenie magazynów środków czystości, materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji dot. eksploatacji samochodów służbowych, wydawanie odzieży ochronnej
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie i nadzorowanie prac związanych z kolekcjami roślinnymi, - prowadzenie dokumentacji ww. kolekcji, - aktywne uczestnictwo w działaniach popularyzacyjnych, edukacyjnych i naukowych Zakładu Kolekcji Dendrologicznych
POLSKA AKADEMIA NAUK OGRÓD BOTANICZNY W POWSINIE - 2019-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów spółki na rynek chiński.
TERMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-20 - Czaple (pomorskie)
- Wykonanie prac budowlano-wykonczeniowych. Dojazd do miejsca pracy samochodem służbowym.- Praca wykonywana na terenie woj. śląskiego oraz całej Polski według zleceń.- W przypadku wykonywania pracy powyżej 50 kilometrów od Katowic Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz wyżywienie.- Praca w godzinach: 8:00-17:00 (w tym godzinna przerwa na obiad). Praca będzie wykonywana również w niektóre soboty.
kontakt przez PUP - 2020-10-09 - Katowice (śląskie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych - technicznych, uzgodnienia techniczne z oferentami, nadzór nad dostawcami części zamiennych. - Wynagrodzenie: 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt osobisty (ul. Obrońców Westerplatte 108, 40-335 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32 779-20-00 wew. 33) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) baterpol.pl
BATERPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, składanie wniosków, praca w programie 1C.
Orlow-Pl - 2018-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie bieżących prac eksploatacyjnych, konserwacyjnych, remontowych, montażowych i modernizacyjnych, pomiarów odbiorczych i eksploatacyjnych urządzeń instalacji elektroenergetycznych.
Firma Inżynierska EnCo Spółka Jawna K. Kufel, J. Synowiec - 2016-01-14 - Żywiec (śląskie)
jw.
SASKERS Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie prostych rozliczeń księgowych, księgowanie dokumentów, fakturowanie klientów i prowadzenie rozliczenia faktur, kontakt z ZUS i Urzędem Skarbowym, rozliczanie wynagrodzeń pracowników, tworzenie list płac, współpraca z dyrekcją firmy i pomoc w realizacji spraw bieżących.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Sopot (pomorskie)
reprezentowanie i promocja firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie współpracy z klientami obecnymi
CHABER SA - 2019-06-04 - Odrzywołek (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja CV, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych oraz tworzenie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczejDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Pruszków (mazowieckie)
Masaz i mycie głowy, koloryzacja, stylizacja strzyżeń damskich i męskich, wykonywanie fryzur. Praca w godzinach 10:00-18:00
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Nowa Sól (lubuskie)
- prowadzenie zajęć ze studentami
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2018-10-18 - Gdynia (pomorskie)