SPECJALISTA PRAC BUDOWLANO-WYKOŃCZENIOWYCH Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA PRAC BUDOWLANO-WYKOŃCZENIOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Wykonanie prac budowlano-wykonczeniowych. Dojazd do miejsca pracy samochodem służbowym.- Praca wykonywana na terenie woj. śląskiego oraz całej Polski według zleceń.- W przypadku wykonywania pracy powyżej 50 kilometrów od Katowic Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz wyżywienie.- Praca w godzinach: 8:00-17:00 (w tym godzinna przerwa na obiad). Praca będzie wykonywana również w niektóre soboty.
Data publikacji: 2020-10-09
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wykonanie prac budowlano-wykonczeniowych. Dojazd do miejsca pracy samochodem służbowym.- Praca wykonywana na terenie woj. śląskiego oraz całej Polski według zleceń.- W przypadku wykonywania pracy powyżej 50 kilometrów od Katowic Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz wyżywienie.- Praca w godzinach: 8:00-17:00 (w tym godzinna przerwa na obiad). Praca będzie wykonywana również w niektóre soboty.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA PRAC BUDOWLANO-WYKOŃCZENIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9542771980
danePracodawcy_regon: 365972134
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 8:00-14:00.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH. MALOWANIE I SZKLENIE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|712904
Zawód wykonywany przez pracownika: technolog robót wykończeniowych w budownictwie
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.10.2020
Data dodania oferty pracy: 09.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a53a1a00fcc5849bf00ac3cc9245be3
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. sprzedaży akcesoriów meblowych.
Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna - 2017-10-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;- możliwa koordynacja projektów w tym między innymi: zarządzanie projektem, kontrolowanie budżetu, jakości i terminów, przydzielanie osób do projektu, obsługa klienta.OFERUJEMY:- pracę w stałych godzinach pracy 15.00-23.00 od poniedziałku do piątku- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach DTP / graficznych- jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - umowy o pracę- prywatną opiekę medyczną- dofinansowanie do karty Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wszelkie informację znajdują się na stronie internetowej: www.katowice.po.gov.pl - dot. sygn. PO V WO 1111.29.2018- Prokurator Okręgowy w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze - specjalisty do spraw inwestycji i remontów w Prokuraturze Okręgowej w Katowicach. Liczba etatów 1Miejsce pracy: Prokuratura Okręgowa w Katowicach, Wydział VII Budżetowo-Administracyjny.- Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: - przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, - przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych, - uzyskiwaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym: uzgodnień i pozwoleń, - ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, - udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, - rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, - monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, - rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadać i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, - nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę, - współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości,- udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzaniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomości użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach.- Wysokość wynagrodzenia zasadniczego, określona na podstawie rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 03 marca 2017r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz.U.2017.485, ze zmianami), pomiędzy 4.000 zł., a 6.000,00 zł. brutto, w zależności od posiadanych uprawnień i doświadczenia zawodowego oraz regulaminowe premie i nagrody, za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej, w wysokości określonej przez Prokuratora Okręgowego w Katowicach. Praca na umowę o prace na czas określony 6 miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.Wymagania stawiane kandydatom :- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem,- posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz.U.2017.1332 j.t., ze zmianami), - wykształcenie wyższe drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- znajomość przepisów prawa budowlanego,- nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe :- doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych,- doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanymi ze środków zewnętrznych ( środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych np. AutoCAD, NormaPro, MS Project itp;- znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-11-06 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- samodzielne opracowywanie instrukcji wysyłkowych i materiałów informacyjnych dla klientów- organizowanie załadunku lub wyładunku towarów do samochodów oraz wagonów- samodzielne koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystybucji- uzgadnianie sposobów i miejsc dostarczenia ładunku z klientami angielskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe, pomoc przy org.imprez, wystaw , konkursów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Łosiów (opolskie)
Sporządzanie dokumentów administracyjnych, spisywanie wniosków kredytowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa komputera i programu WAPRO, obsługa klientów i obsługa logistyczno-transportowa. Okres wykonywania pracy: 3 miesiące.
BEMARS Przedsiębiorstwo Recyklingowe - 2016-10-20 - Kiełczynek (wielkopolskie)
Rekrutacja obywateli Ukrainy, Białorusi, Rosji i innych
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Kraków (małopolskie)
Rejestracja faktur kosztowych,wprowadzanie wyciągów bankowych, rozliczanie faktur kosztowych. Uzgadnianie sald, wstępna kontrola dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów. Wysyłka elektroniczna deklaracji. Kontrola rozrachunków. Sporządzanie raportów kasowych. Bieżąca obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Norweski pracodawca poszukuje do zatrudnienia na stałe osób w charakterze inspektorów ładunkowych/ morskich specjalizujących się w statkach typu: cape size, panamax, coaster.Wymagania pracodawcy:- Kandydat musi mieć doświadczenie jako draft surveyor/maritime surveyor , lub posiadać doświadczenie zawodowe jako oficer pokładowy w marynarce handlowej. Preferowane osoby z doświadczeniem na dużych statkach typu masowce.- Wymagana biegła znajomość jęz. angielskiego- Książeczka żeglarska, inne potrzebne do wykonywania zawodu- Znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B
Norwegian Marine& Cargo Survey AS - 2016-04-14 - Norwegia (Norwegia)
Przygotowanie materiałów do koncepcji działalności i rozwoju ŁWK OHP w zakresie problematyki tworzenia i wdrażania programów europejskich oraz współpracy międzynarodowej.Koordynowanie działań wszystkich jednostek organizacyjnych ŁWK OHP na terenie województwa łódzkiego w zakresie realizowanych projektów europejskich i współpracy międzynarodowej.Przygotowanie i wdrażanie systemowych i regionalnych projektów europejskich.
kontakt przez OHP - 2020-06-03 - Łódź (łódzkie)
: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem rocznych planów pracy WWK OHP oraz sprawozdań z ich wykonania koordynacja procesów planowania i sprawozdawczości; koordynacja sprawozdawczości w zespołach merytorycznych WWK OHP; prowadzenie analiz dotyczących możliwości rozwoju WWK OHP w województwie i przedkładanie do zatwierdzenia Komendantowi WWK OHP; realizacja zadań wynikających z decyzji podejmowanych na posiedzeniach Kierownictwa; opracowywanie, we współpracy z koordynatorami zespołów pionu merytorycznego, warunków działania WWK OHP; na podstawie analiz w zakresie planowania i sprawozdawczości w WWK OHP, przy współpracy z Zastępcą WWK przygotowywanie projektów rozwiązań w sprawach organizacyjnych, a także opracowywanie analiz systemowych i przygotowywanie założeń do działań o charakterze strategicznym w obszarze funkcjonowania WWK OHP; opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji zadań wynikających z narad centralnych i wewnętrznych oraz dbanie o terminowe przesyłanie informacji do KG OHP i podległych WWK jednostek organizacyjnych; prowadzenie całokształtu prac związanych z kontrolą zarządczą w WWK OHP.
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2020-07-15 - Poznań (wielkopolskie)
współpraca z obecnymi klientami firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych, praca na zasadach telepracy
Polska Press Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Końskie (świętokrzyskie)
koordynacja stanów magazynowych i dostępności materiałów do produkcji, składanie zamówień u dostawców, przygotowywanie zapytań ofertowych , prowadzenie dokumentacji magazynowej, organizacja transportów; godz. pracy 8-16, możliwość nadgodzin i premie; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
EUROLEDLIGHTING SP. Z O.O. - 2017-04-24 - Redzikowo (pomorskie)
j.w.
PERFECT WAY Katarzyna Wojciechowska-Nowak - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie działań marketingowych, obsługa mediów społecznościowych, kontakty z drukarniami, sporadycznie pomoc przy recepcji (wynagrdzenie 2600 zł + premia)
ARTISPA Iwona Marciniak - 2020-07-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-04-08 - Racibórz (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
analiza ofert ubezpieczeniowych dla klientów; pozyskiwanie i ofertowanie nowych klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań,- kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej,- indeksowanie bazy surowcowej,- zarządzanie normatywem surowcowym,- kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji,a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku oraz prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, zgłaszanie reklamacji do dostawców.
CSY Spółka Akcyjna - 2018-10-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Ścisła współpraca z klientami zagranicznymi. Udział w targach krajowych i zagranicznych. Obsługa transportu i logistyki.
POM Ltd. Spółka z o.o. - 2015-12-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Szpachlarz-szpachlowanie-przygotowanie powierzchni-pakowanie płyt-sprzątaniemiejsce wykonywania pracy :POLSKA
GlobalMet Nazar Hohoy - 2016-11-08 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa zamówień, fakturowanie, podanie kwoty pobrań do klientów, sporządzanie listów przewozowych, wprowadzanie bieżących zamówień, monitoring kontrahentów, kontrola należności oraz inne czynności związane ze stanowiskiem specjalisty ds. sprzedaży; branża: tekstylna, dekoratorska, dekoracje wnętrz oraz tkaniny;
MAGDECOR ZAOPATRZENIE PRACOWNI DEKORATORSKICH MAGDALENA RESZEL - 2016-04-28 - Lublin (lubelskie)
sporządzanie podstawowej dokumentacji finansowo-księgowej; fakturowanie; monitorowanie płatności; telefoniczna obsługa klienta; obsługa urządzeń biurowych, kompletowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
analiza danych dot. działalności spółki, przygotowanie raportów , kontakt z zagranicznymi klientami, zarzadzanie wew. bazami danych
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Kraków (małopolskie)
Elektroniczna obsługa klientów kontaktujących się różnymi kanałami komunikacji (między innymi: e-mail, formularz www) lub telefoniczna obsługa klienta (odbieranie połączeń przychodzących z zapytaniem np. o aktualną ofertę, fakturę, połączenia, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, informowanie na temat aktualnych promocji).
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Gdańsk (pomorskie)
Doradztwo w zakresie hodowli i rozrodu bydła i trzody chlewnej, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bierząca obsługa.
WIELKOPOLSKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT W POZNANIU Z SIEDZIBĄ W TULCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-14 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
praca w biurze, ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Marki (mazowieckie)
profesjonalna obsługa infolinii handlowej, wsparcie działań sprzedażowych w efektywnym poszukiwaniu nowych klientów, podtrzymywanie relacji handlowej (mailowej oraz telefonicznej) z obeznymi klientami firmy
P.P.H.U. "A-M" s.c. Andrzej Domin, Grzegorz Domin - 2016-09-29 - Jaworzno (śląskie)