SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) Łódź oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ (UMOWA NA ZASTĘPSTWO)
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie materiałów do koncepcji działalności i rozwoju ŁWK OHP w zakresie problematyki tworzenia i wdrażania programów europejskich oraz współpracy międzynarodowej.Koordynowanie działań wszystkich jednostek organizacyjnych ŁWK OHP na terenie województwa łódzkiego w zakresie realizowanych projektów europejskich i współpracy międzynarodowej.Przygotowanie i wdrażanie systemowych i regionalnych projektów europejskich.
Data publikacji: 2020-06-03
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie materiałów do koncepcji działalności i rozwoju ŁWK OHP w zakresie problematyki tworzenia i wdrażania programów europejskich oraz współpracy międzynarodowej.Koordynowanie działań wszystkich jednostek organizacyjnych ŁWK OHP na terenie województwa łódzkiego w zakresie realizowanych projektów europejskich i współpracy międzynarodowej.Przygotowanie i wdrażanie systemowych i regionalnych projektów europejskich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: PODSTAWA+ DODATEK STAŻOWY
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ (UMOWA NA ZASTĘPSTWO)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie z minimum rocznym stażem pracy.Mile widziana praktyka na podobnym stanowisku oraz znajomość języka obcego. Znajomość zagadnień z zakresu pisania i wdrażania projektów.Odporność na stres.Dobre umiejętności organizacyjne oraz łatwość nawiązywania kontaktów.Obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
danePracodawcy_nip: 725-13-89-269
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Łódź
Adres pracodawcy:
Pomorska 40, 91-408 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny należy przesłać drogą mailową na adres kadry (at) lodz.ohp.pl do dnia 15.06.2020 r.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP z siedzibą w Łodzi zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 r., poz. 1000)”.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: Instytucja rynku pracy.
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Łódź
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 03.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1dbff9a2622acccf10646dd6b0ffe4a3
Podobne oferty pracy
-kierowanie polityki sprzedażowej firmy-tworzenie ofert sprzedażowych
GRZEGORZ STACHURA PROAUTO - 2017-03-31 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Utrzymanie należytej czystości i porządku naczyń, sprzętu i pomieszczeń kuchennych, przygotowywanie posiłków przy użyciu wszystkich artykułów spożywczych wydanych do kuchni, dbanie o najwyższą jakość i smak przygotowywanych posiłków, porcjowanie i wydawanie posiłków.
Hanna Elżbieta Borkowska Wersal Siedlecki - 2017-01-27 - Grabianów (mazowieckie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie nowych danych z terenu, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie rozliczenia wydanych środkow i kompletowanie dokumentacji; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, opisywanie faktur i dowodów księgowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej im. "Matysiaków" - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
KONTAKT Z KLIENTAMI, PISANIE POLIS
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Chynów (mazowieckie)
realizacja planów sprzedaży; pozyskiwanie nowych Klientów z sektora MŚP na terenie Polski południowo wschodniej;rozwijanie sprzedaży do obecnych Klientów, budowanie relacji w oparciu o rzetelną obsługę;prowadzenie prezentacji produktów, negocjacje kontraktów, nadzór nad ich realizacją.
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-08 - Tajęcina (podkarpackie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2019-03-04 - Kęty (małopolskie)
- zapoznanie się z podstawowymi regulacjami prawnymi w zakresie funkcjonowania urzędu- pomoc w przygotowywaniu projektów pism i decyzji administracyjnych- pomoc w prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego- pomoc w prowadzeniu rejestrów i ewidencji.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W OLSZTYNIE - 2015-07-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia w zawodzie, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy (Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela)
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy - 2017-10-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
gromadzenie i przechowywanie dokumentacji firmy, obsługa urządzeń biurowych, windykacja należności, obsługa programu księgowego i bakowego;
MULTI-FRIGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub dziedzin pokrewnych , hydrologii, hydrogeologii, doświadczenie zawodowe minimum 1 rok, znajomość i umiejętność stosowania przepisów wynikających z Ustawy Prawo wodne , Ustawy o ochronie środowiskaZakres obowiązków: http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/694-specjalista-w-wydziale-planowania-w-gospodarowaniu-wodami-2Dokumenty należy złożyć do 31.05.2020
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2020-03-18 - Gliwice (śląskie)
prace kadrowo-płacowe
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa. Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
OBSŁUGA NARZĘDZI ŚLUSARSKICH RĘCZNYCH I URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH, MONTAŻ ELELMENTÓW W PODZESPOŁY
"MET-CHEM" Zakłady Metalowo Chemiczne Świerczek Halina - 2018-02-14 - Pilzno (podkarpackie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG Z OFERTY FIRMY REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW LUB USŁUG PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW, POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-10-31 - Rogoźnica (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej, przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń, właściwe sporządzanie i kontrola dokumentacji do ZUS i US, przygotowywanie dokumentów do SOD i e-pfron2, kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi m.in.: ZUS, US.
kontakt przez OHP - 2019-01-17 - Skierniewice (łódzkie)
nadzór nad zwierzętami do uboju, dobór narzędzi i maszyndo uboju, ubój zwierząt i poubojowa obróbka mięsa, przeprowadzenie rozbioru mięsa na ćwierci
Ubój i Handel Mięsem - 2018-10-10 - Spytkowice (małopolskie)
Wystawianie aukcji internetowych w serwisie Allegro, weryfikowanie ich poprawności wg. założonych kryteriów i schematów obowiązujących w naszej firmie, tworzenie prezentacji opisowo-graficznej produktów do zamieszczenia na aukcjach internetowych w serwisie Allegro oraz na stronie internetowej www.kom-it.pl
KOM-IT -ARTUR SITKIEWICZ - 2016-06-09 - Częstochowa (śląskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY I ZAKUPU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, UTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH RELACJI Z KLIENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wystawianie zleceń transportowych i spedycyjnych. Wystawianie faktur sprzedaży na zrealizowane usługi transportowe. Kompletowanie całej dokumentacji spedycyjnej. Rozliczenie delegacji kierowcy. Wysyłanie korespondencji e:mailem i w punkcie pocztowym. Pilnowanie terminów płatności oraz wprowadzanie do systemy faktur zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obługa administracyjna zatrudnionych cudzoziemców w jęz. ukraińskim, controlling, pozostałe prace biurowe zlecone przez pracodawcę.
ARAGO ELECTROMOBILITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego, sporządzanie planów dydaktycznych, praca w dziale planowania i organizacji kształcenia
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2020-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Olszewo-Borki (mazowieckie)
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, raportowanie i obsługa dokumentów zgodnie z potrzebami kontraktu, proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych, doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy.
Erontrans Sp. z o.o. - 2020-04-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
controlling firmy
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. rumuńskiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
prowadzenie sekretariatu, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism urzędowych
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych CHOJNA - 2016-03-03 - Chojna (zachodniopomorskie)
- udział w wydarzeniach promocyjnych (Targi, Konferencje) - obsługa stoiska pepmpcyjno-informacyjnego, udzielanie ogólnych informacji o działalności Izby;- obsługa Biura Obsługi Klienta (przyjmowanie klientów, udzielanie im ogólnych informacji, obsłyga centrali telefonicznej);- przygotowanie pomieszczeń w siedzibie na potrzeby bieżacych wydarzeń (np.: zmiana ustawień stołów i krzeseł w sali konferencyjnej);- sprawowanie nadzoru nad stanem technicznym nieruchomości oraz wykonywanie praz konserwatorsko-porządkowych oraz prostych napraw instalacji i wyposażenia (np. wymiana żarówki);- wykonywanie prostych prac konserwacyjnych, mycie i czyszczenie smamochodu służbowego, dbanie o estetyczny wygląd samochodu służbowego;- przygotowanie samochodu służbowego: kompletowanie dokumentów/materiałów promocyjnych niezbędnych do wykonania zadania;- planowanie optymalnej trasy przejazdu oraz opracowanie tras alternatywnych;
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Katowice (śląskie)