SPECJALISTA DS.ZOBOWIĄZAŃ (ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST) Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ZOBOWIĄZAŃ (ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST)
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Departament Płatności odpowiada za wszystkie usługi księgowe dla dostawców i pracowników. Finance Center w Krakowie jest częścią globalnej sieci Centrum Operacji Finansowych (F.O.C.), która zapewnia światowej klasy usługi finansowe, księgowe i zakupowe wszystkim oddziałom firmy.Przetwarzanie fakturObsługa połączeń od zewnętrznych dostawców i pracowników.Rozwiązywanie wszelkich problemów uniemożliwiających opłacanie fakturwcześniejsze kontrolne przeglądanie dokumentówRaportowanie
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Departament Płatności odpowiada za wszystkie usługi księgowe dla dostawców i pracowników. Finance Center w Krakowie jest częścią globalnej sieci Centrum Operacji Finansowych (F.O.C.), która zapewnia światowej klasy usługi finansowe, księgowe i zakupowe wszystkim oddziałom firmy.Przetwarzanie fakturObsługa połączeń od zewnętrznych dostawców i pracowników.Rozwiązywanie wszelkich problemów uniemożliwiających opłacanie fakturwcześniejsze kontrolne przeglądanie dokumentówRaportowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.ZOBOWIĄZAŃ (ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST)
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Data zakończenia pracy: 16.01.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zdolność do pracy nad wieloma zadaniami jednoczesnie i umiejetnosc pracy niezaleznejDoskonałe umiejętności komunikacyjne,Zorientowanie na proces dzięki solidnym umiejętnościom rozwiązywania problemów i analitycznymWykształcenie wyższe np. handel, ksiegowosc,finanse. doswiadczenie zawodowe co najmniej 5 lat na stanowisku specjalisty ds.zobowiazan,Doskonała znajomosc angielskiego- praca z klientami z rynku swiatowego wymagajaca kontaktu . Doswiadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku. Doskonałe zarządzanie czasem, komunikacja i umiejętności obsługi klienta.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.01.2020
Oferta pracy ważna do: 03.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7ef040ebc8fc79c4ad9848c53e0cbd56
Podobne oferty pracy
Profesjonalna obsługa klientów Domu Mody zgodnie ze standardami firmy:- indywidualne doradztwo w zakresie obowiązujących trendów, topowych marek i stylu, - dbałość o optymalną ekspozycję towarów na sali sprzedaży, - realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, - rzetelna realizacja transakcji kasowych i zamówień klienta oraz wymiana towarów między filiami, - obsługa transakcji w walutach.
VAN GRAAF GMBH SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:1) przygotowanie (opracowanie) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;2) udział w pracach komisji przetargowych;3) ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i postępowań (poniżej 30 tyś. Euro) w oparciu o regulamin wewnętrzny Zamawiającego;4) prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRACOWNIKÓW (TECZEK OSOBOWYCH OD ZATRUDNIENIA DO ZWOLNIENIA PRACOWNIKA) USTALANIE WYNAGRODZEŃ ZA CZAS PRACY , CHOROBY, URLOPU ITD, SPRAWOZDANIA GUS, PISMA DO SĄDU , PIP,KOMORNIK,ZUS ITP , CZAS PRACY ,PEFRON NALICZANIE OPŁAT, SPRAWY PRACOWNICZE W FIRMACH POWYŻEJ 20 OSÓB
SUBSIDIUM sp.z o.o. - 2016-11-25 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
•współtworzenie planów zamówień publicznych i terminowa ich realizacja,•współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. Zamówień publicznych,•przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na potrzeby komórek organizacyjnych szpitala, określanie odpowiednich trybów postępowań, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi instrukcjami i regulaminami,•przygotowywanie (w tym pozyskiwanie niezbędnych danych do przygotowania postępowania), prowadzenie, nadzór nad realizacją, weryfikacja i archiwizacja kompletnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, •obsługa administracyjno- biurowa pracy komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publ.praca w godzinach 07.25 - 15.00, może być osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności
Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w SOsnowcu sp. z o.o. - 2019-06-17 - Sosnowiec (śląskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mielec (podkarpackie)
pozukiwanie i obsługa klientów na rynku zachodnim i wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Źródła (dolnośląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji i rynku wschodniego
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Gdynia (pomorskie)
Opieka pielęgniarska nad pacjentem w ramach zawodu pielęgniarki
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, prowadzenie strony internetowej, organizacja spotkań, konferencji, przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta fińskojęzycznego według ściśle określonych standardów. Rozwiązywanie zgłaszanych problemów i odpowiadanie na telefoniczne lub mailowe zapytania klientów. Obsługa klienta w systemie live chat.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2018-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja planów sprzedaży spółki. Poszukiwanie nowych klientów. Poszukiwanie nowych rynków. Prowadzenie korespondencji.
TIOR Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Przemyśl (podkarpackie)
księgowanie dokumentów, faktur, współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości ( np. GUS) oraz sprawozdań finansowych, rozliczanie i analiza kosztów, współpraca przy tworzeniu planów finansowych, bieżące wsparcie Biura Rachunkowości Finansowej i Zarządzającej
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2019-02-15 - Żyrardów (mazowieckie)
wg stanowiska
F.P.H. FOL-PAP Tadeusz Kubów - 2015-12-08 - Złotów (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie marketingu internetowego
DELTA TECH ELECTRONICS Leszek Preisner - 2015-11-10 - Jasło (podkarpackie)
- Organizowanie i koordynacja transportów drogowych( międzynarodowe i krajowe)- Dbanie o jak najlepszą jakość i koszty organizowanych transportów- Kontakt i utrzymywanie dobrych relacji z Przewoźnikami- Monitoring przebiegu transportu zal/rozl- Tworzenie i weryfikacja zapytań ofertowych- Ewidencjonowanie organizowanych transportów w bazie AKCES- Sporządzanie zleceń transportowych, przesyłanie awizacji do zainteresowanych
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Żory (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińkich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
•Rozwój sprzedaży u dotychczasowych kontrahentów•Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach międzynarodowych•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi•Przygotowywanie ofert handlowych•Nadzór nad realizacją zamówień•Negocjowanie warunków współpracy•Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji•Reprezentowanie firmy na targach i eventach branżowych.
ELPIGAZ Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
budowanie i administrowanie bazą klientów firmy, pozyskiwanie klientów, wycena towarów i usług firmy oraz sporządzanie ofert dla klientów organizacja transportu sprzedawanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
KŁADZENIE INSTALACJI TECHNICZNYCH, MONTAŻ INSTALACJI;WYMAGANIA: DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU 2 lata, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT B
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość branży i trendów rynkowych, umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy, umiejętność wpływania na innych, negocjacji, planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania. Zgłoszenia wypełniać za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line na stronie: www.kariera.tesco.pl
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Rybnik (śląskie)
przygotowywanie materiałów promocyjno-sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych;pomoc przy realizacji bieżących projektów; korespondencja z kontrahentami w j. niemieckim lub angielskim; realizacja wyznaczonych celów marketingowych.
GIKO Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2017-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Praca przy komputerze, wprowadzanie danych sprzedażowych do programów, kontakt ze sklepami prowadzonymi przez pracodawcę w całej Polsce. Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jednak nie jest to warunek konieczny. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)
praca w ruchu ciągłym
kontakt przez PUP - 2019-12-12 - Buk (wielkopolskie)