SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK Katowice oferta pracy GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
Data publikacji: 2020-11-16
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zimowa 39, 40-318 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
mechanik automatyki przemysłowej i urządzeń precyzyjnych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Biegła obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa.
Nazwa pracodawcy:
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6341853623
danePracodawcy_regon: 273182920
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Zimowa 39, 40-318 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy lub e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.geomatix.com.pl
Ulica pracodawcy: Zimowa
Numer budynku pracodawcy: 39
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH NOWYCH WYROBÓW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH. NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH I OPTYCZNYCH. NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH. INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA. SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|731102
Zawód wykonywany przez pracownika:
mechanik automatyki przemysłowej i urządzeń precyzyjnych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.11.2020
Oferta pracy ważna do: 16.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c82a8957ebd74aa696be84a2c4dff351
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Białobrzegi (mazowieckie)
- Opracowywanie rocznych harmonogramów remontów, przeglądów technicznych maszyn i urządzeń- Przygotowanie, koordynacja, nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz usług utrzymania technicznego maszyn, urządzeń i infrastruktury technicznej,- Wsparcie w przygotowywanie wieloletnich i rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie inwestycji i remontów maszyn i urządzeń i infrastruktury technicznej, ich analiza i opiniowanie,- Planowanie, nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie wykonywania prac remontowych i utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i infrastruktury technicznej,- Prowadzenie dokumentacji technicznej, ewidencji zleceń, dokumentacji związanej z inwestycjami, remontami, przeglądami i naprawami, bieżącej analizy stanu technicznego maszyn, urządzeń i infrastruktury techniczne,- Raportowanie bieżącego stanu technicznego maszyn, urządzeń i infrastruktury technicznej- Prowadzenie harmonogramów, dokumentacji i udział w przeprowadzaniu badań, urządzeń objętych dozorem Urzędu Dozoru Technicznego, Transportowego Dozoru Technicznego,- Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez nadzór i rozwiązywaniem bieżących problemów związanych z utrzymaniem w ruchu maszyn, urządzeń i infrastruktury techniczne.
INOFAMA SA - 2020-10-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; doświadczenie zawodowe: 5 lat; znajomość jęz. angielskiego (Native Speaker); negocjacje; zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów (sprzedaż); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gliwice (śląskie)
Ścisła współpraca z klientami zagranicznymi. Udział w targach krajowych i zagranicznych. Obsługa transportu i logistyki.
POM Ltd. Spółka z o.o. - 2015-12-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdan finansowych, przygotowywanie analiz biznesowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych. Po okreśnie próbnym umowa na czas określony
Pricewater houseCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
Do codziennych obowiązków należy sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów i kontrolowanie statusów transakcji; Powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji bądź gdy potrzebne są dodatkowe informacje; Odpowiadanie na wszelkie zapytania pochodzące od klientów a związane z funduszami; Współpraca z wieloma zespołami wewnątrz State Street Bank w celu rozwiązywania zadań/zapytań; Asystowanie przy wprowadzaniu nowych funduszy
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-02-20 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy - 2019-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z ukariny, tłumaczenia językowe, organizowanie pracy i pobytu cudzoziemców
APT TOTEM SP. Z O. O. - 2018-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie. Charakterystyka pracy: sprzedaż, serwis drukarek, kserokopiarek, materiałów biurowych. Charakter pracy: obsługa klienta, kontakt z klientami istniejącymi oraz pozyskiwanie nowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: biuro (at) amdruk24.pl
AMDRUK SC PODGÓRSKI KRZYSZTOF, ŚIWOŃ PODGÓRSKA ANNA - 2020-09-09 - Jejkowice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola jakości produktów szklanych i opakowań plastikowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
weryfikowanie i wprowadzanie dokumentów, numerowanie, drukowanie ksiąg i ewidencji, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Kłodzko (dolnośląskie)
Budowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Uczestnikami Projektu, motywowanie ich do aktywnego działania prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszy Europejskich w ramach RPO WO na lata 2014-2020 współpraca z zespołem projektowym przy promocji projektu i rekrutacji nowych uczestników udział w przygotowaniu i realizacji IPD przezUczestników Projektu. Wspieranie UP w zakresie udziału zgodnie z harmonogramem działań realizowanych w ramach projektu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami i środowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu. przyjmowanieusprawiedliwienia nieobecności uczestników, dobieranie do danej grupy uczestników z innych grup, jeśli zajdzie taka potrzeba, udział w zespołach projektowych, kontrolach wewnętrznych składanie sprawozdań oraz dokumentacji ze zrealizowanych zadań
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2017-08-11 - Opole (opolskie)
Według stanowiska
kontakt przez PUP - 2021-03-12 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska - pozyskiwanie gruntownej wiedzy o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów - baza danych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring), przyjmowanie i ewidencja zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania (zbieranie i kompletowanie dokumentów wysyłkowych od spedytora), fakturowanie sprzedaży, wyjaśnianie różnic cenowych powstałych podczas wprowadzania faktur oraz korekt, wystawianie dokumentów dostawy, przygotowanie przesunięć towarów między jednostkami, przygotowanie zestawienia do księgowości (faktury, dokumenty dostawy), przygotowanie raportów sprzedażowych - analiza wyników sprzedaży, proponowanie działań usprawniających sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestnictwo w komisjach i przeglądach technicznych w budynkach mieszkalnych i lokalach użytkowych; wykonywanie awaryjnych przeglądów instalacji gazowej i sanitarnej; prowadzenie korespondencji technicznej z lokatorami, wykonacami, ubezpieczycielem.
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa"HUTNIK" w Częstochowie - 2019-06-24 - Częstochowa (śląskie)
- praca z dziećmi z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności- pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu zajęć dydaktycznych- pomoc dzieciom przy posiłkach, przy codziennej toalecie i wspólnych wyjściach
Przedszkole Specjalne nr 213 - 2020-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, tłumaczenia językowe dokumentów, kompleksowa obsługa biura, wsparcie dla pracowników zagranicznych
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Tajęcina (podkarpackie)
Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy; prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia; tworzenie regulaminów organizacyjnych; prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych; wyliczanie wynagrodzeń pracowników planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2019-07-12 - Rogowiec (łódzkie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
Zapewnienie prawidłowej dokumentacji kadrowej,Obsługa finansowa pracowników w zakresie wynagrodzeń,Obsługa ZUS.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Drawsko Pom - 2017-05-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
- Tworzenie i weryfikacja zapytań ofertowych. Odpowiedzialność za przebieg procesów zakupowych. Negocjowanie cen i warunków z dostawcami. Tworzenie dokumentacji zakupowej. Weryfikacja dokumentacji technicznej wydawanej z działu technologicznego przed złożeniem zamówienia. Kontrola stanów zapasów magazynowych. Poszukiwanie nowych dostawców.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + 10% premii. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do dwóch miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-13:00) (Tel. 32-258-62-21 w.311) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 1 Maja 11 / 13, 40-224 Katowice) lub e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)
Przestrzeganie zasad etyki oraz przepisów bhp, ochrony ppoż i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy.Uczestniczenie w przyjmowaniu i oznakowaniu próbek do badań.Przygotowanie materiałów do wykonywania analiz (szkło, podłoża, narzędzia).Wykonywanie prostych czynności pomocniczych w prowadzonych analizach.Dokumentowanie wykonywanych czynności.Pomoc przy pobieraniu prób wbudowanych materiałów oraz na budowach i wytwórniach (pobieranie, pakowanie i przenoszenie prób).Pomoc przy wykonywaniu badań laboratoryjnych i terenowych pod nadzorem pracownika GDDKiA.Organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż, ochrony środowiska i ergonomii.Wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.
ZDI Sp. z o. o. - 2019-07-10 - Miętne (mazowieckie)
Rozmowy telefoniczne, maile i osobiste z klientami, umawianie spotkań, ofertowanie produktów firmy: wózki dziecięce, nosidełka, dostarczanie towaru do klienta wg. ustalonego zlecenia. Praca ma charakter częściowo typowo biurowy-stacjonarny, częściowo wymaga wyjazdów do klientów - dostarczanie towaru, wówczas może istnieć konieczność przebywania poza Cz-wą do 3 dni.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wrzosowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)