SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Jejkowice oferta pracy AMDRUK SC PODGÓRSKI KRZYSZTOF, ŚIWOŃ PODGÓRSKA ANNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie. Charakterystyka pracy: sprzedaż, serwis drukarek, kserokopiarek, materiałów biurowych. Charakter pracy: obsługa klienta, kontakt z klientami istniejącymi oraz pozyskiwanie nowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: biuro (at) amdruk24.pl
Data publikacji: 2020-09-09
Lokalizacja: Jejkowice (śląskie)
Pracodawca: AMDRUK SC PODGÓRSKI KRZYSZTOF, ŚIWOŃ PODGÓRSKA ANNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Główna 26, 44-290 Jejkowice, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie. Charakterystyka pracy: sprzedaż, serwis drukarek, kserokopiarek, materiałów biurowych. Charakter pracy: obsługa klienta, kontakt z klientami istniejącymi oraz pozyskiwanie nowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: biuro (at) amdruk24.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jejkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rybnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2412
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jejkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
AMDRUK SC PODGÓRSKI KRZYSZTOF, ŚIWOŃ PODGÓRSKA ANNA
danePracodawcy_nip: 6423185814
danePracodawcy_regon: 243507653
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Główna 26, 44-290 Jejkowice, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: rybnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2412
Gmina pracodawcy: Jejkowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jejkowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0214178
Ulica pracodawcy: Główna
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.09.2020
Data dodania oferty pracy: 09.09.2020
Oferta pracy ważna do: 09.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c179631b73c25e8a16fb03f2dbe4f373
Podobne oferty pracy
- Zapewnienie drugiej linii wsparcia kluczowym użytkownikom Microsoft Dynamics AX zgodnie z umową SLA.- Inicjacja kanałów komunikacyjnych dla użytkowników końcowych, aby upewnić się, że wszyscy pracujący z rozwiązaniem wiedzą, dla kogo jest tworzone rozwiązanie i jakie są ich potrzeby.- Zapewnienie gotowości usług, analiza przyczyn źródłowych, diagnoza i rozwiązywanie problemów.- Wspieranie spójności z globalnymi procesami i wykorzystaniem aplikacji.- Zabezpieczenie celów biznesowych klienta i/lub użytkownika końcowego.- Proponowanie zmian, które sprawiają, że oprogramowanie jest bardziej wydajne i/lub zmniejsza koszty eksploatacji lub konserwacji.- Usprawnianie istniejących sposobów pracy.- Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami.- Zrozumienie złożonych problemów i identyfikacja szans i zagrożeń.- Zalecenie alternatywnych rozwiązań i określenie braków, jeśli to konieczne.Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista bankowości
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
samodzielne wykonywanie obowiązków na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych, znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do ww. ustawy, orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu - 2020-02-17 - Zgierz (łódzkie)
udzielanie osobom niepełnosprawnym informacji w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej, przygotowywanie planów zadań w zakresie wydatkowania środków PEFRON, obsługa programów celowych PFRON, nadzór nad finansowaniem działalnośći Warsztatów Terapii Zajęciowej, przygotowywanie sprawozdawczości i informacji z prowadzonej działalności na rzecz osób niepełnosprawnych, wprowadzanie danych do rejestrów elektronicznych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2019-12-12 - Police (zachodniopomorskie)
jw.
Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (wraz z przygotowaniem materiałów do publikacji, okazjonalne planowanie kampanii, obsługa Klienta); - pomoc w administrowaniu stroną internetową i sklepem online (także redagowanie tekstów i wykonywanie grafik typu bannery); - przygotowanie materiałów PR do czasopism branżowych; - pomoc w organizacji eventów, zewnętrznych spotkań brafittingowych, pokazów itp. - kontakt z Klientem biznesowym. ewentualnie: - sporządzanie grafik reklamowych (ulotki, plakaty, reklama do prasy) wraz z przygotowaniem do druku i kontaktem z drukarnią, a także grafik do wykorzystania w Internecie (albo zlecanie wykonania tychże). Praca zdalna, pracodawca nie udostępnia narzędzi pracy (typu komputer, oprogramowanie). Oferta dostępna w sali C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka (at) onlyher.pl
Alter ID Agnieszka Socha - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
pełna obsługa kadrowo-płacowa . Deklaracje ZUS rozliczeniowe oraz zgłoszeniowe
KICKSTARTX M. SZCZERBA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2020-06-16 - Ględowo (pomorskie)
skanowanie - przenoszenie dokumentacji kadrowo-płacowej z wersji papierowej na elektroniczną
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Sieradz (łódzkie)
Nadzór nad działem technicznym. Prowadzenie dokumentacji technicznej. Organizacja pracy działu technicznego.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2020-02-27 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Salowa
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa itp.), prowadzenie spraw ZUS przedsiębiorców, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa ZUS (zgłoszenia rejestracyjne, deklaracje DRA, wyrejestrowania itp.), sporządzanie list płac, rozliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego (chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.), rozliczanie PFRON, rozliczanie Funduszu Świadczeń Socjalnych, bezpośrednia współpraca z klientami biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 52 78, e-mail: danuta.ostrowska (at) protegga.pl
"BIURO RACHUNKOWE PROTEGGA" Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac związanych z różnymi etapami budowy.
Przedsiębiorstwo Budowlane Konstanty Strus - 2019-07-16 - Siedlce (mazowieckie)
- generowanie zamówień części zamiennych i przyjmowanie dostaw- obsługa serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego- obsługa klientów zewnętrznych- obsługa depozytu opon
"REISKI AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska:rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, czynności z zakresu prawa pracy dotyczące nawiązywania oraz ustania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik,
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
Weryfikacja zapytań ofertowych w zakresie procedur bezpieczeństwa klienta i składanych ofert, przygotowywanie ofert, kalkulacje finansowe ofert, negocjacje, szkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Żyrardów (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
projektowanie, przygootowanie szablonow nadruków na odzież i sprzet sportowy
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Legnica (dolnośląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami rynku egipskiego
kontakt przez PUP - 2020-06-02 - Kamieńszczyzna (mazowieckie)
- udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej- udział w przygotowaniu planów, sprawozdań dot. pracy sekcji - udział w nadzorowaniu gospodarki finansowej sekcji- weryfikowanie i sprawdzanie dokumentacji finansowej
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-04-17 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Bieżące naprawy, przegląd maszyn i urządzeń
MORELLO Grażyna Wasielewska - 2017-04-14 - Plebanka (kujawsko-pomorskie)
sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towru na stan magazynowy, przygotowywanie towaru do wysłyłki, dbanie o czystość w miejscu pracy, obsługa programu Return Client, nadzór nad pracownikami, szkolenie nowych pracowników, wsparcie pracowników w zakresie błędnych artykułów
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa sprzedazy internetowej i bezpośredniej, przygotowywanie ofert, analiza rynku, pomoc przy projektach instalacyjnych i oświetlenia busynków, obsługiwanie sieci LAN oraz administrowanie domenami Windows 2008
Magdalena Kudla SATURN Przedsiębiorstwo Handlowe/Ledy Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
obsługa klientów zgodnie ze standardami, realizowanie zadań przydzielonych do zakresu czynności na stanowisku
Bank Polska Kasa Opieki SA I/O - 2019-01-21 - Police (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu Firmy. Obsługa korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej, Prowadzenie kalendarza PrezesaZarządu, Prowadzenie obsługi w języku niemieckim. Nadzór nadczynnościami wykonywanymi przez zewnętrzną firmę sprzątającą.Nadzór nad działaniami firm zewnętrznych wykonujących prace naterenie Firmy z uwzględnieniem zasad wewnętrznych. Dokładnaznajomość wszystkich przepisów i zarządzeń pozostających wzwiązku z pełnioną funkcją.
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2018-10-05 - Opole (opolskie)
Prezentację oferty produktu oraz przygotowanie i przedstawienie umów dla klientów,negocjacje warunków zawierających transakcji,realizacje zamówień ze strony klientów,dostawę towaru,prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi
P.P.H.U. "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak Staszów - 2019-12-16 - Staszów (świętokrzyskie)
Planowanie przewozów międzynarodowych klientów Centrum Usług Logistycznych;Ustalanie trybu i warunków realizacji usług przewozowych;Zapewnienie klientom profesjonalnych konsultacji w zakresie usług przewozowych;Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych ( ustalanie warunków przeprowadzenia transportu ; koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów; bieżące i efektywne rozwiązywanie problemów dot. przewozów/ opóźnienia , sytuacje kryzysowe, awarie/ troska o wysoki standard realizowanych usług przewozowych/ brak reklamacji ze strony klienta/Monitorowanie jakości usług świadczonych przez podwykonawców;Optymalizowanie procesów związanych z organizacją transportów dla klientów. Miejsce pracy: Bielany WrocławskiKontakt kandydatów z pracodawcą 71 74-96-976Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dziennika korespondecyjnego i dokumentacji Wydziału zgodnie z zasadami instrucji kancelaryjnej, przyjmowanie i rejestrowanie poczty, przygotowwywanie korespondencji do wysyłki oraz sporzadzanie planów dydaktycznych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2019-03-04 - Poznań (wielkopolskie)