SPECJALISTA SEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA
Wynagrodzenie: od 3 097 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań administracyjnych i sporządzanie rozkazów personalnych(decyzji) w sprawach dot. m.in. przyjęcia do służby, sporządzanie wniosków oraz rozkazów personalnych w przedmiocie uznania stopni służbowych, mianowania na stanowisko służbowe, zwolnienia z tego stanowiska, przenoszenia do pełnienia służby lub delegowania do czasowego pełnienia w innej miejscowości, mianowanie na stopnie w SG, mianowanie do służby stałej, nabycie prawa do nagrody jubileuszowej oraz nagrody rocznej.Ustalenie wysokości uposażenia na zajmowanym stanowisku służbowym oraz wzrostu uposażenia funkcjonariuszy z tytułu powierzenia pełnienia obowiązków służbowych na innym stanowisku oraz z tytułu zaliczenia okresów służby i pracy do wysługi lat.Opiniowanie próśb, wniosków i odwołań w sprawach kadrowych wniesionych przez funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej oraz sporządzanie w tym zakresie dokumentacji w postaci wezwań, zawiadomień i stanowisk.Przygotowywanie wniosków o powołanie/odwołanie na/ze stanowiska komendantów placówek.Przygotowywanie w imieniu Komendanta NOSG wniosków do Komendanta Głównego SGo zwolnienie ze służby w SG na podstawie art. 45 ust. 2 pkt 5 ustawy o SG, w tym gromadzenie dokumentacji niezbędnej do wystąpienia ze stosownym wnioskiem.Sporządzanie wniosków o skrócenie oraz przedłużenie okresu służby przygotowawczej.Sporządzanie pism korespondencyjnych w imieniu Komendanta NOSG oraz Naczelnika Wydziału Kadr i Szkolenia.Wystawianie i wydawanie dokumentów/zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego.
Data publikacji: 2019-11-22
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań administracyjnych i sporządzanie rozkazów personalnych(decyzji) w sprawach dot. m.in. przyjęcia do służby, sporządzanie wniosków oraz rozkazów personalnych w przedmiocie uznania stopni służbowych, mianowania na stanowisko służbowe, zwolnienia z tego stanowiska, przenoszenia do pełnienia służby lub delegowania do czasowego pełnienia w innej miejscowości, mianowanie na stopnie w SG, mianowanie do służby stałej, nabycie prawa do nagrody jubileuszowej oraz nagrody rocznej.Ustalenie wysokości uposażenia na zajmowanym stanowisku służbowym oraz wzrostu uposażenia funkcjonariuszy z tytułu powierzenia pełnienia obowiązków służbowych na innym stanowisku oraz z tytułu zaliczenia okresów służby i pracy do wysługi lat.Opiniowanie próśb, wniosków i odwołań w sprawach kadrowych wniesionych przez funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej oraz sporządzanie w tym zakresie dokumentacji w postaci wezwań, zawiadomień i stanowisk.Przygotowywanie wniosków o powołanie/odwołanie na/ze stanowiska komendantów placówek.Przygotowywanie w imieniu Komendanta NOSG wniosków do Komendanta Głównego SGo zwolnienie ze służby w SG na podstawie art. 45 ust. 2 pkt 5 ustawy o SG, w tym gromadzenie dokumentacji niezbędnej do wystąpienia ze stosownym wnioskiem.Sporządzanie wniosków o skrócenie oraz przedłużenie okresu służby przygotowawczej.Sporządzanie pism korespondencyjnych w imieniu Komendanta NOSG oraz Naczelnika Wydziału Kadr i Szkolenia.Wystawianie i wydawanie dokumentów/zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 097 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 097 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze lub administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość aktów prawnych (ustaw, rozporządzeń) regulujących i związanych ze służbą w SG
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość orzecznictwa i doktryny w ww. zakresie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość zasad prowadzenia postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw kadr
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ogłoszenie o naborze nr 57737 z dnia 22 listopada 2019 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:specjalista Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm WARUNKI PRACY:Praca samodzielna, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe sekcji znajdują się na II piętrze, dostęp tylko przez klatkę schodową. Budynek posiada windę tylko do piętra pierwszego. Ponadto budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃ:Prowadzenie postępowań administracyjnych i sporządzanie rozkazów personalnych(decyzji) w sprawach dot. m.in. przyjęcia do służby, sporządzanie wniosków oraz rozkazów personalnych w przedmiocie uznania stopni służbowych, mianowania na stanowisko służbowe, zwolnienia z tego stanowiska, przenoszenia do pełnienia służby lub delegowania do czasowego pełnienia w innej miejscowości, mianowanie na stopnie w SG, mianowanie do służby stałej, nabycie prawa do nagrody jubileuszowej oraz nagrody rocznej.Ustalenie wysokości uposażenia na zajmowanym stanowisku służbowym oraz wzrostu uposażenia funkcjonariuszy z tytułu powierzenia pełnienia obowiązków służbowych na innym stanowisku oraz z tytułu zaliczenia okresów służby i pracy do wysługi lat.Opiniowanie próśb, wniosków i odwołań w sprawach kadrowych wniesionych przez funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej oraz sporządzanie w tym zakresie dokumentacji w postaci wezwań, zawiadomień i stanowisk.Przygotowywanie wniosków o powołanie/odwołanie na/ze stanowiska komendantów placówek.Przygotowywanie w imieniu Komendanta NOSG wniosków do Komendanta Głównego SGo zwolnienie ze służby w SG na podstawie art. 45 ust. 2 pkt 5 ustawy o SG, w tym gromadzenie dokumentacji niezbędnej do wystąpienia ze stosownym wnioskiem.Sporządzanie wniosków o skrócenie oraz przedłużenie okresu służby przygotowawczej.Sporządzanie pism korespondencyjnych w imieniu Komendanta NOSG oraz Naczelnika Wydziału Kadr i Szkolenia.Wystawianie i wydawanie dokumentów/zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjneZnajomość zasad prowadzenia postępowania administracyjnegoZnajomość aktów prawnych (ustaw, rozporządzeń) regulujących i związanych ze służbą w SG.Znajomość orzecznictwa i doktryny w ww. zakresiePosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:CVList motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 02 grudnia 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie: zasadnicze brutto 3097,- zł, dodatek za wysługę zgodnie z posiadanym stażem pracy. Planowana data zatrudnienia: ok. 20.12.2019 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:CVList motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.11.2019
Oferta pracy ważna do: 02.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8587b3bc1ee111c27bf9a2d4ff79e188
Podobne oferty pracy
Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdan finansowych, przygotowywanie analiz biznesowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych. Po okreśnie próbnym umowa na czas określony
Pricewater houseCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
kontakt z klientem
"INTERMAG" sp.z.o.o. - 2016-06-01 - Olkusz (małopolskie)
Opieka nad aktualnymi klientami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych, rozbudowa bazy danych, analiza rynku, raportowanie. Praca od poniedzialku do piątku w godz. 8-16
"LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O. - 2019-09-18 - Pruszków (mazowieckie)
-wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz zarządzanie cyklem życia produktu (we współpracy z działem marketingu oraz działem rozwoju produktu),-monitoring rynku, trendów, konkurencji oraz efektywności prowadzonych działań, -przygotowywanie i prezentowanie raportów związanych z zarządzaniem grupą asortymentową, pozycjonowaniem cenowym etc.-analiza potrzeb klientów, identyfikowanie nowych szans sprzedażowych,-przygotowywanie danych do kart katalogowych oraz prezentacji produktowych,-przygotowanie ofert na wyrób niestandardowy,-współpraca z pozostałymi działami firmy w celu optymalizacji oferty,-szkolenia pracowników, Klientów, udział w seminariach, targach branżowych.
RADPOL S.A. - 2019-12-06 - Człuchów (pomorskie)
Wykonywanie kosztorysów,przygotowanie wytycznych do realizacji,przygotowanie harmonogramów i budżetów,wykonywanie wizji lokalnych,tworzenie bazy cen.
PHU MAX AGATA OKUNIEWICZ - 2019-01-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
Mile widziane osoby uczace się, mnaturzyści i studenci.
SĘKARSKA KATARZYNA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "TESSONI" F.H.U. "TESSONI" - 2018-03-27 - Krapkowice (opolskie)
- Nawiązywanie kontaktu z klientem, obsługa sprzedaży, monitoring realizacji zamówień, tworzenie bazy klientów, obsługa biura sprzedaży, prowadzenie korespondencji handlowej, przygotowywanie dokumentu sprzedaży, negocjacji handlowe, budowanie pozytywnych relacji z klientem.- Wynagrodzenie: od 2500 do 5000zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe: ekonomia lub marketing lub handlowy lub informatyka. Mile widziane doświadczenie w branży opakowań. Wymagana znajomość obsługi komputera, poruszanie się w sieci internetu oraz zdolność przygotowywania i przeprowadzania działań logistycznych. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel.: 602-220-930, 32-204-01-42) w godzinach: 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Panewnicka 129, 40-772 Katowice) lub e-mail: btkocz (at) full-service.pl
FULL-SERVICE-DRUK S.C. BOLESŁAW TKOCZ, KAROLINA TKOCZ, ANNA TKOCZ - 2019-03-05 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Częstochowa (śląskie)
aktywna obsługa klienta zgodna ze standardami firmy, dbanie o wygląd i wystrój Salonu, współpraca z całym zespołem, raportowanie wyników pracy do Centrlai firmy
WOJAS TRADE Sp.z o.o. - 2017-05-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie zleceń produkcyjnych. Kontrola przepływu zużycia materiałów. Analiza planów produkcyjnych pod kątem dostępności surowców.
KILARGO Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
obsługa sprzedażowa przyszłych klientów hurtowni, całościowy nadzór nad procesem zakupowym i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fabrykami, eksporterami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów, import towarów z Turcji ( w planach), praca w zespole tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
praca z rodzinami zastępczymi. Praca w terenie, kierowanie dzieci do placówek
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-09-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa klientów dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrolowanie stanu BHP i opracowywanie instrukcji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, prowadzenie dokumentacji BHP
SCO-PAK S.A - 2016-03-24 - Chełm (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów,utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi,tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Wola Zambrowska (podlaskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do montażu sufitów podwieszanych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
karmienie,pojenie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Pęchratka Polska (podlaskie)
sprzedaż mebli na wymiar
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Poznań (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Radom (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA
APH I U KWAŚNIAK - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
E-mailowa obsługa reklamacji pasażerów linii lotniczych - praca z językiem niemieckim.
ARMATIS-LC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane,opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego,przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy (umowa o pracę) , przy wyższym 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257),znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
wykorzystywanie narzędzi marketingowych, pisanie tekstów, copywriting, tworzenie kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych zatrudnionych pracowników- administracji i nauczycieli
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 (Z.S. nr 20) - 2016-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg stanowiska
PHUP "TK-SYSTEM" - 2016-04-18 - Mszana Dolna (małopolskie)
Sprzedaż artykułów chemii technicznej oraz motoryzacyjnej-export
CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-22 - Chotów (wielkopolskie)
jw.
INNOVATION GROUP POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)