SPECJALISTA Poznań oferta pracy SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 1 450 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie obsługi sekretariatu Szkoły, organizacja i obsługa konferencji, uroczystości i narad, przygotowanie oraz przedstawienie do podpisu i dekretacji korespondencji zgodnie z zasadnami instrukcji kancelaryjnej, wsparcie wydziału organizacyjno-kadrowego w bieżących zadananich, pomoc w ewidencjonowaniu i gromwadzeniu akt z Archiwum Szkoły
Data publikacji: 2019-11-05
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CZECHOSŁOWACKA 27, 61-459 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie obsługi sekretariatu Szkoły, organizacja i obsługa konferencji, uroczystości i narad, przygotowanie oraz przedstawienie do podpisu i dekretacji korespondencji zgodnie z zasadnami instrukcji kancelaryjnej, wsparcie wydziału organizacyjno-kadrowego w bieżących zadananich, pomoc w ewidencjonowaniu i gromwadzeniu akt z Archiwum Szkoły
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 450 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/ 1/2 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe na stanowisku sekretarki, ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia; dodatkowe oczekiwania: biegła znajomość techniki pracy na komputerze, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi akietu MS Office oraz umiejętność pracy w Internecie; znajomość zasad pracy biurowo-administracyjnej, w szczególności w zakresie polityki kadrowej, korespondencji, obiegu dokumentów, archiwizacji, znajomość przepisów o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy KP oraz przepisów wykonawczych; staż pracy w jednostkach organizacyjnych PSP
Nazwa pracodawcy:
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
CZECHOSŁOWACKA 27, 61-459 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: zgłoszenia osobiste, telefoniczne, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: CZECHOSŁOWACKA
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 05.11.2019
Oferta pracy ważna do: 20.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7fd841a479592f800f932becf6b33b27
Podobne oferty pracy
prace magazynowe, kompletowanie zamówień, kontrola jakości, foiliowanie palet, sprzątanie hali magazynowej
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Ołtarzew (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej,wystawianiu dokumentów księgowych,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie statystyk, raportów i analiz, obsługa programów i systemów komputerowych: Pakiet Office, Materials Control, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,współpraca z Kierownikami Działów,
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, bieżące informowanie Dyrektora OR o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpiczeństwa i higieny pracy, udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dot. bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.Pozyskiwanie nowych klientów.Pozyskiwanie sponsorów.Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICAAnaliza obecnych trendów w branży.Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.Przygotowywanie informacji na stronę internetową.Współpraca z mediamiZapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.Zarządzanie powierzchnią reklamową.Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątające
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-11-18 - Gorzyce (śląskie)
Prace budowlanePraca na terenie woj. pomorskiegoCVTel. 609-888-310Pracodawca zapewnia dojazd do pracy na trenie woj.pomorskiego
LESZEK GANDERA LECH-BUD - 2016-05-24 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rejestracja pracowników w ZUS, przeprowadzanie rekrutacji pracowników, kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa (wynagrodzenie od 2200zł do 3000zł)
ZAKSON HR Agencja Pośrednictwa Pracy Violetta Zakierska - 2018-10-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy.Sporządzanie list płac.Sprawozdania GUS.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Obsługa programu płatnik.Sprawozdania do PFRON.Weryfikacja wstępna dokumentów źródłowych.Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów.Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników. Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca.Weryfikacja należności i zobowiązań spółki.Wsparcie w bieżących działaniach Głównej Księgowej.Praca w godz. 8-12.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2019-02-12 - Nowa Sól (lubuskie)
prace administracyjno-biurowe, rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta
FIRMA SZCZEPANIAK - 2017-09-28 - Nekla (wielkopolskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - HANDLOWY GRACJA - LESZEK SOBIERAJSKI - 2017-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa kotłowni
Przedsiebiorstwo Usług Wielobranżowych Opole - 2017-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca biurowa przy komputerze ponad 4 godziny dziennie. Zakres obowiązków zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Siedlce (mazowieckie)
Niszczenie dokumentów. Wpisywanie ilości zniszczeń do komputera.
kontakt przez OHP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Wypiek chleba i bułek
"LZ Drzymalski "Sp. Jawna Wiązownica Duża 218 - 2016-11-07 - Wiązownica Duża (świętokrzyskie)
- weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,- przygotowywanie i rozstrzyganie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,- opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych,- aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych,- prowadzanie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi PR,- wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Umowa na okres próbny.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: osobisty, tel. 71 77 31 521
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu - 2019-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie zdjęć, obróbka i wprowadzanie do sklepu internetowego, sprzedaż stacjonarna.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Racibórz (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)
- przygot. mat. reklamowych i marketingowych,- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
Firma TIME4DUBAI zajmuje się sprzedażą ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. - poszukiwanie na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich samochodów, które będą sprzedawane w Polsce- bezpośredni kontakt z kontrahentami w języku angielskim i arabskim
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Łódź (łódzkie)
Zamawianie materiałów pod inwestycje, rozliczanie magazynu, zbieranieofert,obsługa biura, redagowanie pism,sporządzanie dokumentacjikadrowej,wysyłanie korespondencji. Praca od 8-16
ADMAR Paweł Antoszczyszyn - 2018-07-23 - Opole (opolskie)
współtworzenie i realizacja polityki personalnej zgodnej z przyjętą strategią firmy, realizacja działań w obszarze HR, takich jak: rekrutacja, doradztwo w sprawach personalnych, realizacja zadań w zakresie funkcjonowania administracji kadrowej, współpraca i komunikacja z osobą odpowiedzialną za płace, przygotowywanie wszelakich analiz, raportów, sprawozdawczości na potrzeby jednostek organizacyjnych firmy, nadzór nad realizacją umów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-02-28 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średie, preferowane wyższe, doświadczenie zawodowe: przynajmniej półroczne, pożądane 2 letnie, umiejętności: znajomość stosu TCP/iP, net/Java, techniki manualnego/automatycznego testowania aplikacji QA, HTML, Java Script, znajomość j. rosyjskiego, angielskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: analiza zabezpieczeń w systemach IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumenntacji technicznej, raportów i poprawek(net/Java).Obsługa kontrahentów m.in. Federacji Rosyjskiej, UE, USA, KANADY.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Lublin (lubelskie)
Selekcjonowanie, metkowanie, pakowanie skór.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Nawojowa (małopolskie)
współpraca z firmami
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wieluń (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Centrum Informatyki Statystycznej - 2019-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Współtworzenie i realizacja planów sprzedaży usług spółki, realizacja kampanii marketingowych, monitorowanie działań konkurencji, zarządzanie stroną internetową, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, bezpośrednia współpraca z zarządem. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 2 lata doświadczenia, umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności sprzedażowe, analityczne i organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działów promocyjnych/marketingowych. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 58-671-03-98, osobisty w godz. 7-15.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Rumia (pomorskie)
-dobór i sprzedaż części akcesoriów do samochodów ciężarowych i autobusów-pozyskiwanie nowych klientów
Suder Plus Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Gniezno (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiskaSala E
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów Biura Rachunkowego
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2018-07-21 - Józefów (mazowieckie)