SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 740 - 4 420 PLN
Zakres obowiązków: - weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,- przygotowywanie i rozstrzyganie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,- opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych,- aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych,- prowadzanie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi PR,- wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Umowa na okres próbny.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: osobisty, tel. 71 77 31 521
Data publikacji: 2019-08-23
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,- przygotowywanie i rozstrzyganie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,- opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych,- aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych,- prowadzanie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi PR,- wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Umowa na okres próbny.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: osobisty, tel. 71 77 31 521
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 740 - 4 420 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 740 - 4 420 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, prawo administracyjne, ekonomia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programów WORD i EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie: wyższe - preferowane kierunki: prawo, prawo administacyjne, ekonomia,staż pracy: doświadczenie zawodowe związane z udzielaniem zamówień publicznych lub stosowaniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub związane ze stosowaniem innych norm prawnych,umiejętności: bardzo dobra znajomość obsługi komputera - MS Office (Word,Excel).inne: umiejętność analitycznego myślenia, praca w zespole, sumienność, obowiązkowość, organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością, inicjatywność, otwartość na nowe pomysły i gotowość do podejmowania wyzwań.
Nazwa pracodawcy: Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Ziębicka
Numer budynku pracodawcy: 34-38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 26.08.2019
Oferta pracy ważna do: 26.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8e9b13b5cc129ff8f3e076710c7fc8cf
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów w celu wykonywania graficznych projektów stoisk targowych, przygotowywanie projektów stoisk targowych wraz z wyceną oraz dokumentacją techniczną, nadzór nad wykonaniem zabudowy stoiska przez firmy zabudowujące, prowadzenie rozliczeń z klientami oraz firmami zabudowującymi.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2015-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU TUNINGOWEGO, WPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUR, DODAWANIE PRODUKTÓW DO SKLEPU INTERNETOWEGO
MTUNING MATEUSZ WRZESIEŃ - 2018-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obdługa oraz pozyskiwanie nowych klientów eksportowych, udział w targach branżowych, tłumaczenia specjalistyczne.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Budzyń (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługi mieszalnika farb i tynkówZakres obowiązków: obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta, praca w systemie dwuzmianowym 7-15 i 9-17, w co drugą sobotę 7-13, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą w zależności od posiadanej wiedzy i umiejętności
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2017-11-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)
bhp, p.poż, ochrona środowiska, praca 2x w tyg lub do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO "DOM KSIĄŻKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-19 - Białystok (podlaskie)
sprzedaż artykułów spożywczych w małej gastronomii
PHU "KEBAB-BOX" Franciszek Skrentny - 2016-04-25 - Złotów (wielkopolskie)
- obsługa programu Optima,- wysawianie faktur,- dbanie i odpowiednie stany magazynowe,- kontakt z kontrahentami,- przyjmowanie zamówwień,- zlecanie zmówień do przewozu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "MONROL" Spółka z o. o. - 2017-08-25 - Mońki (podlaskie)
obsługa ubezpieczeń
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "U Kowala" Izabela Zwierzychowska - 2017-02-13 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym,podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami
MAXIM CERAMICS SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-06 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Regionalne Programy Operacyjne)Programy narodowego Centrum Badań i Rozwoju,Przygotowywanie wniosków o płatność,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów, Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu.Praca w godz. 8-16
K2BIZNES Sp. z o.o. sp. k. - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania z zakresu księgowości, kadr, płac
P.P.H.U. "BAREL" Mirosław Matyśkiewicz - 2018-06-27 - Wola Załężna (łódzkie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne "SUPON" Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych,faktur,duplikatów,not korygujących korekt.Wydawanie przepustek wjazdu,poleceń wydania dla pojazdów wjeżdżających na teren zakładu.Współpraca z działem sprzedaży,logistyki i magazynem.Przygotowanie zleceń transportowych, telefoniczna obsługa klientów.
Polskie Młyny S.A. - 2018-09-12 - Teresin (mazowieckie)
Obsługa klientów rynku niemieckojęzycznego, rejestracja zamówień w systenmie, obsługa korespondencyjna klientów.
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-02-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Montaż, konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych. Montaż instalacji niskoprądowych, p.poż, SAP, CCTV itp. Inne prace zlecone przez przełożonego. Praca w Katowicach oraz na budowach na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: od 17,00 do 19,00 zł brutto/godzinę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe techniczne, min. 1 rok doświadczenia w zawodzie. Uprawnienia SEP do 1 kV. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Dokładność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność w pracy. Kontakt e-mail: m.rybowicz (at) rewital-serwis.pl
"REWITAL - SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-22 - Katowice (śląskie)
zawieranie umów , pozyskiewanie klientów, przepisywanie liczników,
Enpolis Radosław Radziejewski - 2016-07-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów i zakup płodów rolnych od producentów
WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-01 - Puławy (lubelskie)
prowadzenie ewidencji i kontrola przebiegu pracy środków transportu, wydawanie kart drogowych oraz raportów pracy sprzętu i transportu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, przeprowadzenie badań i zgromadzenie informacji rynkowych
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzedaż usług edukacyjnych, kontakt telefoniczny z klientami, badania rynku, tworzenie baz na potrzeby firmy, prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, marketing w mediach społecznościowych.
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-08-07 - Świdnica (dolnośląskie)
-TWORZENIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY-OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I MARKETINGOWYCH-WPROWADZENIE FIRMY DO PORTALI INTERNETOWYCH I REKLAMA INTERNETOWA-REDAGOWANIE TEKSTÓW REKLAMOWYCH I MARKETINGOWYCH-PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ-PROWADZENIE ROZLICZEŃ-REDAGOWANIE PISM -WSPÓŁPRACA Z RADCĄ PRAWNYM
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec - 2016-09-14 - Trzebownisko (podkarpackie)
1. Prowadzenie akt osobowych.2. Administrowanie urlopami i zwolnieniami lekarskimi.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.4. Kontrola badań lekarskich i bhp.5. Przygotowywanie dokumentów do naliczania płac.6. Przygotowywanie umów cywilno-prawnych.7. Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości dot. zatrudnienia.8. Obsługa programu Płatnik (rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników).9. Prowadzenie ZFŚS.
CENTRUM KULTURY - 2018-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
obsaługa sekretariatu
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Mielec (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Mosina (wielkopolskie)
Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów. Prowadzenieksiąg rachunkowych (rejestracja i dekretacja dokumentów księgowych,uzgadnianie sald kont księgowych, zamykanie okresów księgowych).Wyliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych.Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS). Sporządzaniesprawozdań finansowych. Dodatkowe czynności księgowe w zależności odwymagań i potrzeb klientów. Praca w godz. 7-15
"GRANT" Sp. z o.o. - 2019-02-01 - Opole (opolskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Mirocin (podkarpackie)
jw.
XPLUS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)