SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Opole oferta pracy "GRANT" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów. Prowadzenieksiąg rachunkowych (rejestracja i dekretacja dokumentów księgowych,uzgadnianie sald kont księgowych, zamykanie okresów księgowych).Wyliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych.Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS). Sporządzaniesprawozdań finansowych. Dodatkowe czynności księgowe w zależności odwymagań i potrzeb klientów. Praca w godz. 7-15
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: "GRANT" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 170G, 45-836 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów. Prowadzenieksiąg rachunkowych (rejestracja i dekretacja dokumentów księgowych,uzgadnianie sald kont księgowych, zamykanie okresów księgowych).Wyliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych.Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS). Sporządzaniesprawozdań finansowych. Dodatkowe czynności księgowe w zależności odwymagań i potrzeb klientów. Praca w godz. 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe. Mile widziani studenci kierunekfinanse/ekonomia. Chęć rozwoju, skrupulatność, zaangażowanie, doskonałe znajomości organizacyjne.
Nazwa pracodawcy: "GRANT" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wrocławska 170G, 45-836 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji naadres email: biuro (at) grant.opole.pl; tel. 663-868-530 Proszę o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującejklauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej oferciepracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochroniedanych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcęmoich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacj
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 170G
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 01.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
badanie możliwości działania polskich przedsiębiorców w różnych sektorach na rynku indyjskim, doradzanie i pomoc polskim przedsiębiorcom w wejściu na rynek indyjski
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Planowanie wysyłek i dostaw. Współpraca z firmami logistycznymi. Negocjowanie cen i warunków logistycznych. Rozpatrywanie reklamacji transportowych. Raportowanie.
PROSERWIS Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-01-09 - Kozerki (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami kraju, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Gwizdaj (podkarpackie)
jw.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w zakładce BIP-oferty pracy
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku - 2018-08-10 - Kościerzyna (pomorskie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku, doradztwo, w tym polskim przedsiębiorcom
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie baz danych (sprzętu, narzędzi niezbędnych do prac na budowie); odnotowywanie wprowadzenia/wyprowadzenia sprzętu; raportowanie dostaw na teren budowy;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
prace cieślelskie, wykonywanie zbrojeń
Elewacje i Sztukateria Adrian Szymaniak - 2016-03-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zabezpieczenie komponentów i materiałów do produkcji elektronicznej i mechanicznej
POLON - ALFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc stomatologiczna
Amber s.c. Agnieszka Bednarz, Paweł Bednarz - 2016-03-23 - Mielec (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, planowanie efektywnych kanałów i metod sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami hanlowymi, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządanie dokumentacji
DENEL Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach firmy, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I GOSPODARKI SAMOCHODOWEJ, SPORZĄDZANIE ANALIZ, DOKUMENTÓW PLANISTYCZNYCH I SPRAWOZDAWCZYCH, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI ZESPOŁAMI W PWK OHP ORAZ JEDNOSTKAMI TERENOWYMI
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, uzupełnianie bazy Publicznie dostępnego wykazu danych, anonimizacja dokumentów i ich dołączanie do ww. bazy, Praca w Biuletynie Informacji Publicznej i innych serwisach GDOŚ poprzez system Eko CMS, Wsparcie Wydziału i Departamentu w bieżących pracach.
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
PSYCHEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Wtórek (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych (kadry, płace), prowadzenie całokształtu spraw dotyczących ZUS, prowadzenie dokumentacji PFRON; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Gminna Spółdzielnia "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" USTKA - 2016-07-04 - Ustka (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej,wykładanie towaru,pilnowanie dat.
G580 Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Skarszewy (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na analizie rynków arabskich pod kątem wdrażania strategi sprzedażowych firmy w celu dalszego oferowania produktów handlowych. Ponadto dokonywane będą bieżące analizy sytuacji gospodarczo-politycznych mających wpływ na prowadzenie współpracy z kluczowymi i potencjalnymi klientami Spółki z Bliskiego Wschodu i Afryki. Pracownik odpowiedzialny będzie za analizę potencjalnych ryzyk, mogących pojawić się w procesie rozwoju Spółki na rynkach krajów Bliskiego wschodu i Afryki. Odpowiedzialność pracowników dotyczyć będzie w zakresie monitorowania i analizowania otoczenia rynkowego z uwzględnieniem działań konkurencji - bezpośredni kontakt z rejonu rynków arabskich
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
telefoniczna realizacja zamówień,realizacja zamówień modemowych,sprzedaż promocji
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzętem i transportem, wydawanie raportów, sporządzanie wypłat i ewidencji czasu pracy kierowców
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2018-03-21 - Poddębice (łódzkie)
OBSŁUGA OFFICE, AUTOCAD, COREL, ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, OBSŁUGA KAMERY, MONTAŻ FILMÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO (B2), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE SPEC. ANALIZA GOSPODARCZA
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowane kandydatów chętnych na szkolenia
KRYSTIAN ŻAK BLUE EDUCATION - 2018-10-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjne
EMAT HRC ELZBIETA MATYSIAK - 2017-06-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
fakturowanie sprzedaży klientów zagranicznych, prowadzenie dokumentacji exportowej, nadzór i koordynacja realizacji zamówień wsparcie klientów exportowych w zakresie serwisu posprzedażowego
INVENA S.A. - 2016-05-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczącymi produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Zabierzów (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA KLIENTÓW BIURA,-WPROWADZANIE I KONTROLA DANYCH W SYSTEMIE KADROWO-PŁACOWYM,-SPORZĄDZANIE LIST PŁAC I NALICZANIA WYNAGRODZEŃ ZE STOSUNKU PRACY I UMÓW CYWILOPRAWNYCH,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI: ZUS, PIT, GUS, PFRON;-ZAKŁADANIE I PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH,-SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM W SPRAWACH PRACOWNICZYCH, -WYLICZENIE I KONTROLOWANIE PRACOWNICZEGO STAŻU PRACY,-OKREŚLENIE I KONTROLOWANIE PRAW URLOPOWYCH PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA PRZYSŁUGUJĄCEGO URLOPU PRZY ROZWIĄZYWANIU UMOWY,-PROWADZENIE MIESIĘCZNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY -WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ, KORESPONDENCJA Z URZĘDAMI (ZUS, US, URZĄD PRACY).
OPTYMALNI BIURO DORADCZO-KSIĘGOWE SP. Z O.O. - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa pacjenta (telefiniczna i bezpośrednia), obsługa terminala płatniczego, kasy fiskalnej, obsługa Ms Office, praca zgodna z procedurami zakładu. Współpraca z lekarzami, asystentkami, zamawianie artykułów. Realizacja zadań w recepcji, planowanie zadań zakładu.
kontakt przez PUP - 2017-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad prawidłowycm i terminowym przepływem informacji oraz dokumentow, obśługa sekretariatu: organizacja spotkań, obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych itp. bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne różnych działów spółki, współpraca z dostawcami usług dla biura (sp. kurierski, wyposażenia itp.) dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek biura.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-09-01 - Zawadzkie (opolskie)