SPECJALISTA (PION OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH) Zielona Góra oferta pracy Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Stanowisko: SPECJALISTA (PION OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych w Zarządzie
Data publikacji: 2020-08-07
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych w Zarządzie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA (PION OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony informacji niejawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe informatyczne lub telekomunikacyjne, min. 2 lata doświadczenia w pracy, biegła znajomość środowiska MS Windows, umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętnośc pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą TAJNE lub kandydat podda się postępowaniu sprawdzającemu do dostępu do informacji niejawnych, mile widziany ukończony lkurs specjlaistyczny dla inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego
Nazwa pracodawcy: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
danePracodawcy_nip: 9290000549
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
danePracodawcy_kodPowiatu: 0862
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988313
Ulica pracodawcy: Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242110
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony informacji niejawnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.08.2020
Oferta pracy ważna do: 03.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?da17eaf2d6d01ebd22246ccb2bf6ef40
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2016-06-15 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie zestawień, analiz, opracowań dotyczących obrotem zbożem
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-11-28 - Stoisław (zachodniopomorskie)
- aktywne rekrutowanie uczestników do projektów unijnych- kompletowanie dokumentacji rekrutacyjnej- przekazywanie informacji na temat projektów oraz warunków uczestnictwa, rodzaju przyznawanego wsparcia oraz wymagań stawianych przed Uczestnikami Projektu- przyjmowanie zgłoszeń uczestnictwa w projekcie - kontakt z uczestnikami projektu, pracodawcami - przygotowanie zestawień,raportów - prowadzenie działań promocyjnych w ramach projektu
AKADEMIA KULTURY INFORMACYJNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
- organizacja stanowiska pracy,- opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie kandydatów do pracy,- przygotowywanie dokumentów związanych z przyjmowaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia,- podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwem w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia,-tworzenie regulaminów organizacyjnych,- prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych,- planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego,
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Słupsk (pomorskie)
1) przygotowanie, organizowanie i prowadzenie wszelkich czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, obejmujących w szczególności: a) przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym umów na podstawie wypracowanych przez komórki organizacyjne opisów przedmiotu zamówienia oraz szczególnych wymagań związanych z ich realizacją; b) przygotowanie ogłoszeń wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych, ich terminowe kierowanie do właściwych publikatorów (Biuletyn Zamówień Publicznych, Urząd Publikacji Unii Europejskiej, tablica ogłoszeń, strona internetowa Centrum); c) opracowywanie wszelkich dokumentów w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) przygotowanie umów zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przedstawionymi w treści wybranej oferty; 2) udział w pracach komisji przetargowej w charakterze jej sekretarza, prowadzenie protokołu postępowania wraz ze wszystkimi załącznikami; 3) archiwizowanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
CENTRUM ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH - 2019-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie analiz i raportów w zakresie przychodów, kosztów, wyników finansowych, sporządzanie okresowych raportów w zakresie planu i realizacji budżetu, akceptacja zaptrzebowań na wydatki ogólnokosztowe
MAN BUS Sp. z o. o. - 2020-06-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji i ewidencja kosztów jednostek organizacyjnych WWK OHP związanych z wynajętymi lokalami, monitorowanie prawidłowości realizacji umów dokonywanie opisu faktur za usługi i produkty nabywane przez jednostki organizacyjne, współudział w sporządzaniu planów pracy, ocen, sprawozdań, współudział w przygotowywaniu narad i spotkań organizacyjnych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie zamówień do wysyłki, praca na magazynie. Praca w Srebrnej w godz. 7-15.
Miodziarze sp. z o.o. - 2020-10-01 - Srebrna (mazowieckie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Janpol Sp. zo.o. - 2019-11-14 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
TWOJA ROLA:• Samodzielne poszukiwanie nowych konsumentów wśród pełnoletnich osób palących• Realizacja założonych celów sprzedażowych• Prezentacja produktu oraz stały kontakt ze swoimi Klientami• Opieka posprzedażowa Klientów oraz prezentowanie akcesoriów tytoniowych• Praca z innowacyjnym produktem
Adecco Consulting Sp. z o.o. - 2019-12-31 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
W oparciu o dokumenty dotyczące remontów pustostanów przygotowanie dokumentów dla ZGN, pism do najemców/użytkowników z informacją o konieczności wykonania remontu. Po zakończonym remoncie wystąpienie do Likwidatury o obciążenie najemcy/użytkownika, zamykanie procedury w SZTON w momencie fakturowania, przekazanie faktury do księgowości (przypisanie konta), a następnie do likwidatury, zlecanie wykonania świadectw charakterystyki energetycznej dla pustostanów i budynków Miasta, wystawianie zleceń niewymagających przygotowania kosztorysowego (przeglądy, umowa ramowa - stolarka okienna), uzupełnianie w rejestrze pustostanów umów na remonty, prowadzenie rejestru postępowań przetargowych prowadzonych przez DOM oraz rejestru zawieranych umów przez DOM, przygotowanie sprawozdań wymaganych przez jednostki zewnętrzne i wewnętrzne ZGN, nadzór nad umowami konserwacyjnymi pod względem przyznanego limitu środków finansowych na czas trwania umów, uzupełnianie na bieżąco dat przeglądów w poszczególnych branżach i kontrola terminów obowiązywania,prowadzenie bieżących spraw Wspólnot Mieszkaniowych oraz obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań sprzedażowych; przyjmowanie, analizowanie i realizowanie zamówień; opieka nad klientem przypisanym w systemie; sporządzanie ofert i zestawień na potrzeby firmy; negocjowanie z odbiorcami warunków handlowych i technicznych (współpraca z kontrahentami na całym świecie)
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
- czynny udział w posiedzeniach Zarządu- organizacja i nadzór pracy podległych komórek organizacyjnych,- organizacja przetargów na roboty remontowe i konserwacyjne,- prowadzenie działalności związanej z lokalami użytkowymi,- sporządzanie umów na wykonawstwo obce,- dokonywanie roliczeń indywidualnych wodomierzy w lokalach,- rozliczanie faktur dot.kosztów energii cieplnej, elektrycznej , gazu , wody i kanalizacji na nieruchomościach,- sporządzanie planu remontów, modernizacji.
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-03-29 - Jaworzno (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, realizacja zadań sprzedażowych, udzielanie porad w doborze produktu, przyjmowanie dostaw,przestrzeganie standardów oraz procedur w salonie, doświadczenie w sprzedaży obuwia będzie dodatkowym atutem. Okres zatrudnienia 2 lata. Godz. pracy 10-18.
SŁUPSKA FABRYKA OBUWIA "NORD" MEKA SZTRAJBEL SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-18 - Włynkowo (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa serwisu Allegro, wystawianie aukcji, zlecenie przesyłek kurierskich, dbanie o poprawną realizację zamówieńGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
"PREMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-05-07 - Rzeszów (podkarpackie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ I MASZYN DO PRODUKCJI CERAMIKI
"STAR-GRES" SP. Z O.O. KOŃSKIE - 2019-05-08 - Końskie (świętokrzyskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Stromiec (mazowieckie)
Budowanie długofalowej współpracy z aktualnymi, kluczowymi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz ich kompleksowa obsługa,poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych (rowerowych i mleczarskich), budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2016-01-04 - Nysa (opolskie)
kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz Portalach NFZ, rozliczanie świadczeń i wystawianie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakup surowców (ziarno) z krajów wschodnich (Rosji, Kazachstanu, Ukrainy, Mołdawii). Współpraca z innymi działami w firmie.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2017-01-20 - Osina Mała (łódzkie)
Przygotowanie i wydawanie posiłków.
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-08-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
DORADZTWO, OBSŁUGA KLIENTA, PROJEKTOWANIE, OBSŁUGA KOMPUTERA
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Prace związane z obsługa koparki. Praca na terenie województwa podkarpackiego.
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWOTRANSPORTOWA "STAN-MAR" S.C. ST. PRENETA, M.PRENETA - 2018-07-17 - Kupno (podkarpackie)
Obsługa sklepu internetowego oraz platform aukcyjnych i sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Rumia (pomorskie)
Sporządzanie dokumentów zwiazanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy. Sporządzanie list płac. Sprawozdania GUS. Prowadzenie akt osobowych. Obsługa programu płatnik. Sprawozdania do PFRON. Praca w godz. 8:00-12:00.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Nowa Sól (lubuskie)
poszukiwanie osób do pracy, spotkania z pracownikami zagranicznymi, poszukiwanie mieszkań, zakwaterowanie osób z zagranicy, praca na terenie Poznania
kontakt przez PUP - 2020-06-16 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie min. średnie; umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu; umiejętność pracy w zespole i budowania dobrej atmosfery; komunikatywność; myśl techniczna; obsługa komputera, mile widziana znajomość pakietu MS Office oraz programu Corel; Zakres obowiązków: obsługa drukarek do druku etykiet oraz maszyny sztancującej (wyciągającej etykiety); nadzorowanie i kontrola realizacji procesu nanoszenia nadruku termo transferowego; opracowywanie, nadzorowanie i aktualizacja dokumentacji technologicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gliwice (śląskie)