SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Nowa Sól oferta pracy Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów zwiazanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy. Sporządzanie list płac. Sprawozdania GUS. Prowadzenie akt osobowych. Obsługa programu płatnik. Sprawozdania do PFRON. Praca w godz. 8:00-12:00.
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Nowa Sól (lubuskie)
Pracodawca: Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIŁSUDSKIEGO 40, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentów zwiazanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy. Sporządzanie list płac. Sprawozdania GUS. Prowadzenie akt osobowych. Obsługa programu płatnik. Sprawozdania do PFRON. Praca w godz. 8:00-12:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Płatnik
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Adres pracodawcy:
PIŁSUDSKIEGO 40, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + skierowanie z PUP (w przypadku osób bezrobotnych)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: nowosolski
Gmina pracodawcy: Nowa Sól
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Sól
Adres strony pracodawcy: www.malaodlewnia.com.pl
Ulica pracodawcy: PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: odlewnia metali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 18.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
obsługa Klientów, przyjmowanie zleceń, wydawanie zleceń, informowanie o kosztach zleceń, rozliczanie zleceń, przygotowywanie paczek do wysyłki
POLOK Sp. z o. o. - 2016-05-05 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta
Zajazd przy Kominku - 2017-03-16 - Łabiszynek (wielkopolskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
-sprzedaż pokryć podłogowych, -doradzanie klientowi, -dbanie o grupę produktów, -prace magazynowe, -inkasowanie należności
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż produktów, sprzedaż produktów LOTTO
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Legnica (dolnośląskie)
kontakt telefoniczny z klientami - obsługa zamówień oraz wprowadzanie towaru do systemu sprzedaży
Rol-Bud Spółka Jawna Toczyłowscy, Michalczuk - 2016-07-14 - Suchowola (podlaskie)
staż w dziale rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
pooc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Lelów (śląskie)
Zapoznanie się z regulaminem pracy, szkolenie w zakresie przepisów PPOŻ i BHP, dyscypliną pracy, kodeksem pracy, zapoznanie stażysty z podstawowymi dokumentami księgowymi, rodzajami ewidencji księgowych, nauka obsługi programów księgowych wykorzystywanych w miejscu pracy, przygotowanie do obsługi klientów kancelarii, przyjmowanie i wydawanie dokumentów księgowych, samodzielne dokonywanie księgowań i sprawdzanie prawidłowości ich wykonania, nauka sporządzania deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów składanych w urzędach skarbowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - przemysł spożywczy, kontrola jakości/technologia spożywcza, znajomość branży mięsnej, obsługa komputera w stopniu średniozaawansowanym, j. angielski w mowie i piśmie - poziom podstawowy. Charakterystyka pracy: kontrola jakości w zakładzie przemysłu spożywczego - kontrola produktów gotowych, ocena dostawców, zarządzanie jakością, reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: technolog.leszczyny (at) lukosz.pl.
POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Prowadzenie biura, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Wadowice (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaży hurtowa w branży rolniczej; bezpośredni kontakt z klientem.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2018-05-17 - Śniadowo (podlaskie)
obsługa klienta w branży sieci telefonów komórkowych,
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE ARSKOM KAZIMIERZ WIŚNIEWSKI - 2016-04-11 - Lubin (dolnośląskie)
Utrzymywanie relacji z odbiorcami mebli, wyszukiwanie potencjalnie nowych klientów, udział w targach meblowych.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2017-02-21 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Relokowanie pojazdów między naszymi punktami obsługi Klienta oraz pomoc naszym menagerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie).Opis obowiązków w dodatkowym dokumencie przesłanym razem z deklaracją.
kontakt przez OHP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
Branża tsl, aktywne prowadzenie sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, przygotowywanie raportów sprzedażowych. Miejsce pracy Sosnowiec/k Strykowa
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Sosnowiec (łódzkie)
obsługa klienta, wypełnianie raportów, fakturowanie, przyjmowanie należności
GÓRAŻDŻE BETON Sp.zo.o. - 2016-06-07 - Jarocin (wielkopolskie)
Wczytywanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, sprawdzanie poprawności danych, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Częstochowa (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Zawiercie (śląskie)
ksiegowanie dokumentów finansowych, rozliczanie zobowiązań
Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. zo.o. - 2017-08-10 - Koło (wielkopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż mieszkań, i lokali usługowych,przygotowanie i prezentacjia oferty sprzedażowej, obsluga systemu informatycznego i wspierającego sprzedaż mieszkań
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
pr.interw.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
Obsługa techniczno-handlowa
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2017-03-16 - Połchowo (zachodniopomorskie)
Obsługa zamówień w sklepie internetowycm, przygotownie produktów do wysyłki, odpisywnie na e-maile, ewidencjonowanie zwrotów produktów, układanie produktów w magazynie, telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, wyliczanie wypłat, przygotowanie umów związanych z zatrudnieniem
BES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzedaż lekarstw i innych produktów aptecznych
REPOFARM Sp. z o.o. Renata Jasińska - 2017-01-11 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)