SPECJALISTA OD SOCIAL MEDIÓW Grębów oferta pracy ITWAY - Tomasz Gorczyca
Stanowisko: SPECJALISTA OD SOCIAL MEDIÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - publikacja treści i prowadzenie komunikacji w social mediach (Facebook, Instagram, inne); - obsługa Facebook ADS, zarządzanie budżetem reklamowym; - budowanie strategii i prowadzenie kampanii marketingowych; - wszystkie działania prowadzone będą w języku angielskim; - wymagana duża samodzielność i komunikatywność oraz umiejętność organizacji własnej pracy;
Data publikacji: 2020-06-02
Lokalizacja: Grębów (podkarpackie)
Pracodawca: ITWAY - Tomasz Gorczyca
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 29, 39-410 Grębów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- publikacja treści i prowadzenie komunikacji w social mediach (Facebook, Instagram, inne); - obsługa Facebook ADS, zarządzanie budżetem reklamowym; - budowanie strategii i prowadzenie kampanii marketingowych; - wszystkie działania prowadzone będą w języku angielskim; - wymagana duża samodzielność i komunikatywność oraz umiejętność organizacji własnej pracy;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OD SOCIAL MEDIÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grębów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1820
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grębów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość języka angielskiego
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 lata stażu pracy na w/w stanowisku. Zainteresowanie tematem social mediów, znajomość trendów oraz funkcjonalności najpopularniejszych platform.
Nazwa pracodawcy: ITWAY - Tomasz Gorczyca
danePracodawcy_nip: 8671964746
danePracodawcy_regon: 180088067
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Rynek 29, 39-410 Grębów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1820
Gmina pracodawcy: Grębów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Grębów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0792290
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.06.2020
Oferta pracy ważna do: 01.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4b677ada4d334c5080bae22c59a9d62e
Podobne oferty pracy
• koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na wykonanie budowy sieci kanalizacji sanitarnej• realizacja umowy o dofinansowanie (wnioski o płatność, harmonogramy, raporty okresowe, kwalifikowalność kosztów, działania informacyjno-promujące)• współpraca ze stronami procesu inwestycyjnego• pozyskiwanie opinii, uzgodnień, aktów administracyjnych niezbędnych w toku realizacji projektu• udział w spotkaniach roboczych oraz naradach na budowie związanych z realizacją kontraktów na roboty• udział w postępowaniach przetargowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-08-22 - Strzeszów (dolnośląskie)
Przygotowanie polityki sprzedażowej firmy na rynku ukr, przygotowanie ofert sprzedażowych w jęz ukr, przygotowanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - sprzedaż produktów- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2020-03-06 - Cieszyn (śląskie)
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Prowadzenie wszelkich działań związanych ze sprzedażą eksportową. Branża narzędziowa. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 8.00 do 16.00.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2018-04-19 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-09-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
- koordynacja działań związanych ze sprzedaża zleceń bieżących i kontraktowych, bieżące prowadzenie raportów sprzedaży,- prowadzenie centralnego rejestru przyjętych do realizacji zleceń i złożonych zamówień u podwykonawcóworaz analiza porównawcza związanych z realizacją kosztów rzeczywistych z kosztami normatywnymi,- analiza zgodnośco stanu faktycznego zrealizowanych zamówień u podwykonawców z otrzymanymi fakturami,- udział w tworzeniu rzeczowych planów produkcji i harmonogramów produkcji,- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowania planów techniczno-ekonomicznych Spółki, - udział w bieżącej analizie stosowanych rozwiązań organizacyjnych i techniczno-technologicznych oraz wdrażanie zmian i postępu technicznego, zapewniających obniżenie kosztów produkcji,- udział w przygotowaniu budżetów i okresowych planów kosztów produkcji wydziałów produkcyjnych i przychodów ze sprzedaży oraz bieżąca kontrola ich realizacji
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-10-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Projektowanie oraz wykonanie (wraz z dekoracją) wyrobów cukierniczych zgodnie z zamówieniami oraz w miejscu wskazanym przez klienta, wykonywanie zdjęć gotowych wyrobów cukierniczych oraz ich promowanie poprzez umieszczanie w mediach społecznościowych (facebook). Praca w miejscu u klienta zgdodnie z godziną i miejscem wskazanym przez klienta. Dojazd własnym samochodem.
GVS Społka z o.o. - 2017-08-24 - Gdańsk (pomorskie)
•Zakwaterowanie pracowników we wskazanych przez pracodawcę terminach, w tym m.in. wydawanie czystej pościeli oraz wskazywanie właściwego miejsca noclegowego, oprowadzenie kwaterowanych osób po obiekcie•Weryfikacja wyjazdów i bieżące przekazywanie informacji o wyjazdach klientowi•Zgłaszanie incydentów bezpieczeństwa na kwaterach i pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych konfliktów•Pilnowanie czystości w częściach wspólnych i dookoła budynku•Sprawdzanie czy w pokojach jest wykonywane regularne wietrzenie•Przekazywanie Konsultantowi ds. Zakwaterowania wszelkich uwag innych pracowników związanych z funkcjonowaniem obiektu zakwaterowania oraz braków w wyposażeniu•Wykonywanie raportów•Wsparcie w przygotowaniu obiektów do zakwaterowania, w tym również sprzątanie po zakończeniu umowy
kontakt przez PUP - 2020-09-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sporządzanie dokumentów importowo eksportowych, awizacja dostaw w systemie SAP, współpraca z działem księgowym i magazynem, komunikacja z klientem, kontrola dokumentów, odprawa celna
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-02-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
zamawianie leków, przyjmowanie leków, układanie na półkach, przygotowywanie dokumentacji księgowej,
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Pilnowanie obowiązku badań lekarskich, szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2017-01-10 - Pszczew (lubuskie)
Prowadzenie pracy naukowo-badawczej związanej z historią NSZZ Solidarność oraz innych nurtów opozycji demokratycznej w okresie PRL, przeprowadzanie kwerend w archiwach, muzeach, bibliotekach, sieci internetowej, i innych placówkach naukowo-badawczych, opracowywanie wystaw czasowych wraz z prowadzeniem odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizacją wystaw, opracowywanie publikacji i tekstów historycznych, wygłaszanie prelekcji, odczytów, wykładów, opracowywanie i realizacja warsztatów oraz zajęć edukacyjno-historycznych wynikających z działalności statutowej Instytutu Dziedzictwa Solidarności oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, organizowanie seminariów, wykładów, sesji i konferencji naukowych oraz uczestnictwo w seminariach, wykładach, sesjach, konferencjach i szkoleniach organizowanych przez inne instytucje wraz z prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie, współpraca z instytucjami naukowo badawczymi oraz organizacjami pozarządowymi.
Instytut Dziedzictwa Solidarności - 2020-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie dekoracji i kompozycji z roślin, stylizacja wnętrz, doradztwo w zakresie zagospodarowania przestrzennego pomieszczeń, sprzedaż kompozycji florystycznych i towaru z całego asortymentu kwiaciarni, składanie zamówień i dbałość o kwiaty cięte i doniczkowe, doradztwo w zakresie pielęgnacji roślin zielonych, pomoc w poszukiwaniu i nawiązywaniu kontaktów biznesowych w krajach po wschodniej granicy Polski
Prosta Forma Jarosław Falkowski - 2017-05-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-
Restauracja PROWENT Sp. z o. o. - 2015-12-30 - Świętochłowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Warszawa (mazowieckie)
Internetowa obsługa klienta w realizowaniu planów sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z klientami, realizowanie zawartych umów, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Osiecz Mały (kujawsko-pomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty ds. IT należy w szczególności nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z realizacją umów informatycznych, nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z systemami informatycznymi funkcjonującymi w biurze, w tym realizacja całokształtu zadań związanych z systemem identyfikacji pojemników za pomocą kodów kreskowych, w zakresie całokształtu zadań związanych z merytoryczną obsługą umów informatycznych należy w szczególności:a) koordynowanie systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;b) opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących działania systemu identyfikacji pojemników i worków oraz oprogramowania do zarządzania systemu gospodarowania odpadami;c) zarządzanie systemem identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;d) nadzór nad organizacyjno technicznym funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków;e) udostępnienie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów mobilnych czytników kodów kreskowych oraz nadzór nad ich eksploatacja;f) nadzór i kontrola firm świadczących usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów oraz przekazywania raportów ze skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów;g) współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;h) bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie wymiany danych nt. nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi;i) sporządzanie analiz zebranych podczas skanowania kodów kreskowych w trakcie odbioru odpadów;j) nadzór, kontrola oraz koordynacja umów z firmami dostarczającymi oprogramowania do obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi;k) bieżąca współpraca z dostawcą oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami;l) bieżąca obsługa w zakresie przeglądów i serwisu urządzeń peryferyjnychm) okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP;n) współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-14 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji ppoż i bhp, prowadzenie szkoelń ppoż i bhp, czytanie projektów, sporządzanie wycen i ofert.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-02-21 - Leszno (wielkopolskie)
Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Zadania: • Kompleksowa obsługa klientów czeskich, • Doradztwo handlowe w zakresie oferty firmy, • Nadzór nad prawidłową realizacją zamówień sklepu internetowego KOTLY.COM i obiegiem dokumentacji, • Udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów. Pracodawca oferuje: • Pracę stacjonarną w stabilnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym), • Możliwość zwiększania kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych, • Atrakcyjny system wynagrodzeń, premie, nagrody jubileuszowe, ZFSŚ.
PROSAT Fojcik Sp. Jawna - 2019-02-04 - Krzyżanowice (śląskie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej, deklaracji do ZUS, GUS, US ,PFRON, przygotowywanie gwarancji przetargowych (ubezpieczeniowych i bankowych), sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość systemu Płatnik, Optima, Symfonia, znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych, PFRON, umiejętność kadrowo-płacowych, naliczania płac, efektywnej współpracy z urzędami (ZUS, US,PUP).KONTAKT: cv przesyłać na adres: prigeo (at) adres.pl
GEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-11-24 - Radymno (podkarpackie)
Organizowanie sposobów transportu, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi, w ramach tychże z kierownikami i magazynierami, negocjowanie cen i warunków dostaw.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Grójec (mazowieckie)
WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH DO PROGRAMU KOMPUTEROWEGO; NADZÓR I UTRZYMYWANIE SYSTEMÓW AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ; OBSŁUGA I UTRZYMYWANIE PRAWIDŁOWEGO STANU TECHNICZNEGO MASZYN; ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI RUCHU MASZYN; NAPRAWA USTEREK Z ZAKRESU ELEKTRYKI I MECHANIKI
NIRO Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Polkowice (dolnośląskie)
1)Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej.2)Planowanie, organizowanie i kontrola działalności związanej z funkcjonowaniem magazynu.3) Zabezpieczenie towarów przed zepsuciem, zniszczeniem, negatywnymi czynnikami zewnętrznymi i wewnętrznymi mogącymi pomniejszyć wartość materiałów oraz kradzieżą jeśli istnieje takie ryzyko.4) Zarządzanie procesami przyjmowania i wydawania towarów i surowców dostarczanych do magazynu.Praca w godzinach 8-16.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2017-01-23 - Gąbin (mazowieckie)
Utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń, instalacji elektro-energetycznych i wyposażenia sklepu w celu zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Kalisz (wielkopolskie)
Analizowanie i odpowiadanie na zapytania klientów. Administrowanie zamówień oraz usług serwisowych. Odpowiedzi na reklamacje. Przesyłanie zapytań dotyczących płatności. Wsparcie techniczne klienta. Administrowanie dokumentacji transakcyjnej. Budowanie relacji z klientem biznesowym. Opieka i utrzymanie dobrych relacji z klientami rynku niemieckiego.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
rejestracja i realizacja zamówień, kontakt z klientem
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Kwidzyn (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa kontrahentów, wykonywanie ofert sprzedażowych, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)