SPECJALISTA OD SOCIAL MEDIÓW Grębów oferta pracy ITWAY - Tomasz Gorczyca

Stanowisko: SPECJALISTA OD SOCIAL MEDIÓW

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: - publikacja treści i prowadzenie komunikacji w social mediach (Facebook, Instagram, inne); - obsługa Facebook ADS, zarządzanie budżetem reklamowym; - budowanie strategii i prowadzenie kampanii marketingowych; - wszystkie działania prowadzone będą w języku angielskim; - wymagana duża samodzielność i komunikatywność oraz umiejętność organizacji własnej pracy;

Data publikacji: 2020-06-02

Lokalizacja: Grębów (podkarpackie)

Pracodawca: ITWAY - Tomasz Gorczyca

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rynek 29, 39-410 Grębów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- publikacja treści i prowadzenie komunikacji w social mediach (Facebook, Instagram, inne); - obsługa Facebook ADS, zarządzanie budżetem reklamowym; - budowanie strategii i prowadzenie kampanii marketingowych; - wszystkie działania prowadzone będą w języku angielskim; - wymagana duża samodzielność i komunikatywność oraz umiejętność organizacji własnej pracy;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OD SOCIAL MEDIÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grębów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1820

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grębów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość języka angielskiego

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 lata stażu pracy na w/w stanowisku. Zainteresowanie tematem social mediów, znajomość trendów oraz funkcjonalności najpopularniejszych platform.

Nazwa pracodawcy: ITWAY - Tomasz Gorczyca

danePracodawcy_nip: 8671964746

danePracodawcy_regon: 180088067

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Adres pracodawcy:
Rynek 29, 39-410 Grębów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18

Powiat pracodawcy: tarnobrzeski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1820

Gmina pracodawcy: Grębów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Grębów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0792290

Ulica pracodawcy: Rynek

Numer budynku pracodawcy: 29

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 02.06.2020

Oferta pracy ważna do: 01.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4b677ada4d334c5080bae22c59a9d62e

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH W JEDNOSTCE REALIZUJĄCEJ PROJEKT - 2 000 - 4 200 PLN

• koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na wykonanie budowy sieci kanalizacji sanitarnej• realizacja umowy o dofinansowanie (wnioski o płatność, harmonogramy, raporty okresowe, kwalifikowalność kosztów, działania informacyjno-promujące)• współpraca ze stronami procesu inwestycyjnego• pozyskiwanie opinii, uzgodnień, aktów administracyjnych niezbędnych w toku realizacji projektu• udział w spotkaniach roboczych oraz naradach na budowie związanych z realizacją kontraktów na roboty• udział w postępowaniach przetargowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-08-22 - Strzeszów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Przygotowanie polityki sprzedażowej firmy na rynku ukr, przygotowanie ofert sprzedażowych w jęz ukr, przygotowanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA, CIESZYN (JĘZYK SŁOWACKI, SP/SK/2020) K/M - od 4 500 PLN

- bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - sprzedaż produktów- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2020-03-06 - Cieszyn (śląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 500 PLN

Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Prowadzenie wszelkich działań związanych ze sprzedażą eksportową. Branża narzędziowa. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 8.00 do 16.00.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2018-04-19 - Siedlce (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACJI RUCHU - od 2 800 PLN

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-09-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - 2 800 - 4 100 PLN

- koordynacja działań związanych ze sprzedaża zleceń bieżących i kontraktowych, bieżące prowadzenie raportów sprzedaży,- prowadzenie centralnego rejestru przyjętych do realizacji zleceń i złożonych zamówień u podwykonawcóworaz analiza porównawcza związanych z realizacją kosztów rzeczywistych z kosztami normatywnymi,- analiza zgodnośco stanu faktycznego zrealizowanych zamówień u podwykonawców z otrzymanymi fakturami,- udział w tworzeniu rzeczowych planów produkcji i harmonogramów produkcji,- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowania planów techniczno-ekonomicznych Spółki, - udział w bieżącej analizie stosowanych rozwiązań organizacyjnych i techniczno-technologicznych oraz wdrażanie zmian i postępu technicznego, zapewniających obniżenie kosztów produkcji,- udział w przygotowaniu budżetów i okresowych planów kosztów produkcji wydziałów produkcyjnych i przychodów ze sprzedaży oraz bieżąca kontrola ich realizacji
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-10-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

DEKORATOR WYROBÓW CUKIERNICZYCH - do 550 PLN

Projektowanie oraz wykonanie (wraz z dekoracją) wyrobów cukierniczych zgodnie z zamówieniami oraz w miejscu wskazanym przez klienta, wykonywanie zdjęć gotowych wyrobów cukierniczych oraz ich promowanie poprzez umieszczanie w mediach społecznościowych (facebook). Praca w miejscu u klienta zgdodnie z godziną i miejscem wskazanym przez klienta. Dojazd własnym samochodem.
GVS Społka z o.o. - 2017-08-24 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS ZAKWATEROWANIA - od 3 300 PLN

•Zakwaterowanie pracowników we wskazanych przez pracodawcę terminach, w tym m.in. wydawanie czystej pościeli oraz wskazywanie właściwego miejsca noclegowego, oprowadzenie kwaterowanych osób po obiekcie•Weryfikacja wyjazdów i bieżące przekazywanie informacji o wyjazdach klientowi•Zgłaszanie incydentów bezpieczeństwa na kwaterach i pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych konfliktów•Pilnowanie czystości w częściach wspólnych i dookoła budynku•Sprawdzanie czy w pokojach jest wykonywane regularne wietrzenie•Przekazywanie Konsultantowi ds. Zakwaterowania wszelkich uwag innych pracowników związanych z funkcjonowaniem obiektu zakwaterowania oraz braków w wyposażeniu•Wykonywanie raportów•Wsparcie w przygotowaniu obiektów do zakwaterowania, w tym również sprzątanie po zakończeniu umowy
kontakt przez PUP - 2020-09-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBROTU TOWAREM Z ZAGRANICĄ - od 3 000 PLN

sporządzanie dokumentów importowo eksportowych, awizacja dostaw w systemie SAP, współpraca z działem księgowym i magazynem, komunikacja z klientem, kontrola dokumentów, odprawa celna
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-02-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)

POMOC APTECZNA - 997,4 PLN

zamawianie leków, przyjmowanie leków, układanie na półkach, przygotowywanie dokumentacji księgowej,
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PLACOWYCH - od 3 000 PLN

kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Pilnowanie obowiązku badań lekarskich, szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2017-01-10 - Pszczew (lubuskie)

SPECJALISTA DS. HISTORII - 4 704 - 5 645 PLN

Prowadzenie pracy naukowo-badawczej związanej z historią NSZZ Solidarność oraz innych nurtów opozycji demokratycznej w okresie PRL, przeprowadzanie kwerend w archiwach, muzeach, bibliotekach, sieci internetowej, i innych placówkach naukowo-badawczych, opracowywanie wystaw czasowych wraz z prowadzeniem odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizacją wystaw, opracowywanie publikacji i tekstów historycznych, wygłaszanie prelekcji, odczytów, wykładów, opracowywanie i realizacja warsztatów oraz zajęć edukacyjno-historycznych wynikających z działalności statutowej Instytutu Dziedzictwa Solidarności oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, organizowanie seminariów, wykładów, sesji i konferencji naukowych oraz uczestnictwo w seminariach, wykładach, sesjach, konferencjach i szkoleniach organizowanych przez inne instytucje wraz z prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie, współpraca z instytucjami naukowo badawczymi oraz organizacjami pozarządowymi.
Instytut Dziedzictwa Solidarności - 2020-04-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS HANDLOWYCH - FLORYSTA - 1 000 - 1 400 PLN

Tworzenie dekoracji i kompozycji z roślin, stylizacja wnętrz, doradztwo w zakresie zagospodarowania przestrzennego pomieszczeń, sprzedaż kompozycji florystycznych i towaru z całego asortymentu kwiaciarni, składanie zamówień i dbałość o kwiaty cięte i doniczkowe, doradztwo w zakresie pielęgnacji roślin zielonych, pomoc w poszukiwaniu i nawiązywaniu kontaktów biznesowych w krajach po wschodniej granicy Polski
Prosta Forma Jarosław Falkowski - 2017-05-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA KLIENTA RUE85/1535-772/20 - od 1 000 PLN

Internetowa obsługa klienta w realizowaniu planów sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z klientami, realizowanie zawartych umów, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Osiecz Mały (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. IT - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty ds. IT należy w szczególności nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z realizacją umów informatycznych, nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z systemami informatycznymi funkcjonującymi w biurze, w tym realizacja całokształtu zadań związanych z systemem identyfikacji pojemników za pomocą kodów kreskowych, w zakresie całokształtu zadań związanych z merytoryczną obsługą umów informatycznych należy w szczególności:a) koordynowanie systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;b) opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących działania systemu identyfikacji pojemników i worków oraz oprogramowania do zarządzania systemu gospodarowania odpadami;c) zarządzanie systemem identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;d) nadzór nad organizacyjno technicznym funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków;e) udostępnienie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów mobilnych czytników kodów kreskowych oraz nadzór nad ich eksploatacja;f) nadzór i kontrola firm świadczących usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów oraz przekazywania raportów ze skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów;g) współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;h) bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie wymiany danych nt. nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi;i) sporządzanie analiz zebranych podczas skanowania kodów kreskowych w trakcie odbioru odpadów;j) nadzór, kontrola oraz koordynacja umów z firmami dostarczającymi oprogramowania do obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi;k) bieżąca współpraca z dostawcą oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami;l) bieżąca obsługa w zakresie przeglądów i serwisu urządzeń peryferyjnychm) okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP;n) współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-14 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PPOŻ I BHP - od 1 850 PLN

Sporządzanie dokumentacji ppoż i bhp, prowadzenie szkoelń ppoż i bhp, czytanie projektów, sporządzanie wycen i ofert.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ - 1 500 - 2 000 PLN

Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-02-21 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BUDOWLANO-REMONTOWYCH - od 2 100 PLN

Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - J. CZESKI - od 3 500 PLN

Zadania: • Kompleksowa obsługa klientów czeskich, • Doradztwo handlowe w zakresie oferty firmy, • Nadzór nad prawidłową realizacją zamówień sklepu internetowego KOTLY.COM i obiegiem dokumentacji, • Udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów. Pracodawca oferuje: • Pracę stacjonarną w stabilnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym), • Możliwość zwiększania kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych, • Atrakcyjny system wynagrodzeń, premie, nagrody jubileuszowe, ZFSŚ.
PROSAT Fojcik Sp. Jawna - 2019-02-04 - Krzyżanowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJNO - KADROWYCH - od 3 490 PLN

Sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej, deklaracji do ZUS, GUS, US ,PFRON, przygotowywanie gwarancji przetargowych (ubezpieczeniowych i bankowych), sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość systemu Płatnik, Optima, Symfonia, znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych, PFRON, umiejętność kadrowo-płacowych, naliczania płac, efektywnej współpracy z urzędami (ZUS, US,PUP).KONTAKT: cv przesyłać na adres: prigeo (at) adres.pl
GEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-11-24 - Radymno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 3 200 PLN

Organizowanie sposobów transportu, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi, w ramach tychże z kierownikami i magazynierami, negocjowanie cen i warunków dostaw.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I ROZLICZEŃ - ELEKTRYK - od 2 800 PLN

WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH DO PROGRAMU KOMPUTEROWEGO; NADZÓR I UTRZYMYWANIE SYSTEMÓW AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ; OBSŁUGA I UTRZYMYWANIE PRAWIDŁOWEGO STANU TECHNICZNEGO MASZYN; ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI RUCHU MASZYN; NAPRAWA USTEREK Z ZAKRESU ELEKTRYKI I MECHANIKI
NIRO Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Polkowice (dolnośląskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. PRZYJĘĆ I MAGAZYNOWANIA ROŚLIN - od 2 768 PLN

1)Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej.2)Planowanie, organizowanie i kontrola działalności związanej z funkcjonowaniem magazynu.3) Zabezpieczenie towarów przed zepsuciem, zniszczeniem, negatywnymi czynnikami zewnętrznymi i wewnętrznymi mogącymi pomniejszyć wartość materiałów oraz kradzieżą jeśli istnieje takie ryzyko.4) Zarządzanie procesami przyjmowania i wydawania towarów i surowców dostarczanych do magazynu.Praca w godzinach 8-16.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2017-01-23 - Gąbin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

Utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń, instalacji elektro-energetycznych i wyposażenia sklepu w celu zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 6 000 PLN

Analizowanie i odpowiadanie na zapytania klientów. Administrowanie zamówień oraz usług serwisowych. Odpowiedzi na reklamacje. Przesyłanie zapytań dotyczących płatności. Wsparcie techniczne klienta. Administrowanie dokumentacji transakcyjnej. Budowanie relacji z klientem biznesowym. Opieka i utrzymanie dobrych relacji z klientami rynku niemieckiego.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

rejestracja i realizacja zamówień, kontakt z klientem
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa kontrahentów, wykonywanie ofert sprzedażowych, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)


Wybierz powiat