SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA, CIESZYN (JĘZYK SŁOWACKI, SP/SK/2020) K/M Cieszyn oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA, CIESZYN (JĘZYK SŁOWACKI, SP/SK/2020) K/M

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - sprzedaż produktów- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem

Data publikacji: 2020-03-06

Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - sprzedaż produktów- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA, CIESZYN (JĘZYK SŁOWACKI, SP/SK/2020) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słowacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka słowackiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, wykształcenie średnie, co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodwego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki:- bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - sprzedaż produktów- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem.Praca stacjonarna w biurze w Cieszynie.[Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl, 22 243 33 07]

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 10.03.2020

Oferta pracy ważna do: 23.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a172735ae31f11b6e6b0af4c9b27e2bc

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 3 800 PLN

aktywna sprzedaż produktów bankowych, w tym sprzedaż wiązana: pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą gotówkową i bezgotówkową Klientów.
Bank Pekao S.A. - 2019-04-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 500 PLN

kontrola procesu produkcyjnego, jakości wyrobów, zarządzanie jakościa ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kutno (łódzkie)

KOLPORTER ULOTEK - od 200 PLN

roznoszenie gazet reklamowych na terenie miasta Elbląg
kontakt przez OHP - 2017-01-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 2 800 PLN

- konsultacja, dokonywanie transakcji- poszukiwanie producentów- bezpośredni kontakt z klientem w języku arabskim i w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH - od 2 500 PLN

Pracownik odpowiedzialny będzie za opracowanie, przygotowanie i prowadzenie akcji w mediach społecznościowych. Będzie brał udział w programach promocyjnych i marketingowych realizowanych przez firmę. Realizacja zadań z zakresu public relations .
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

obsługa klienta stacjonarnego oraz internetowego, aktualizacja, oferty sklepu.
ZAJĄC SP Z O.O. - 2016-11-14 - Oleśnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 293,58 PLN

obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)

RECEPCJA - od 1 850 PLN

obsługa klientów, sprawy biurowe
Orizzonte Marta Jabłońska - 2016-07-14 - Malbork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC W DEPARTAMENCIE KADR I OBSŁUGI - do 4 000 PLN

Konkurs, szczegóły na stronie: http://bip.imn.gliwice.pl/content/160/konkurs_na_stanowisko_specjalisty_ds.Wykształcenie wyższe, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych, zagadnień HR, minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Płatnik, programów kadrowo-płacowych), znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, odpowiedzialność, dokładność, samodzielność, systematyczność, rzetelność, Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, obsługa programu kadrowo-płacowego, naliczanie wynagrodzeń pracowników, obsługa programu Płatnik, sporządzanie rozliczeń rocznych PIT, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem czasu pracy, udział w projektach HR (rekrutacja i selekcja kandydatów, wdrażanie nowych pracowników do pracy w Instytucie, oceny pracownicze, koordynacja szkoleń), tworzenie raportów i analiz kadrowo-płacowych, sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS, GUS, US, PPK, doradztwo i wsparcie dla kadry kierowniczej oraz pracowników w zakresie zagadnień kadrowych i płacowych.
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT METALI NIEŻELAZNYCH - 2020-03-09 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 400 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-17 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - TECHNOLOG - od 3 100 PLN

- Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej (programy: AutoCAD, Tecla, Bocad), programowanie maszyn (program: Trutops). - Wynagrodzenie: od 3100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiecy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość programu Auto CAD, znajomość programu Tecla, Bocad lub Trutops będzie dod. atutem. Mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-730-38-35) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 14 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR - 1 017,4 PLN

wspieranie działu HR w bieżących projektach, pomoc w obsłudze admistracyjno-kadrowej pracowników, kontrolowanie i zamieszczanie ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU - od 3 485,56 PLN

koordynacjapracy kierowców z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Swarzędz (wielkopolskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA W SALONIE GARMIN - od 3 500 PLN

- Obsługa klientów salonie z produktami GARMIN. Prezentacja i sprzedaż produktów GARMIN.- Godziny pracy: 10:00-18:00.
GPS1.PL PRZEMYSŁAW PIETRASZEWSKI - 2019-09-11 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM-WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 19 PLN

Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 000 PLN

BUDOWANIE I ZARZADZANIE BAZA KLIENTÓW FIRMY, POZYSKIWANIE KLUCZOWYCH KLIENTÓW DLA FIRMY, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, BUDOWANIE I UTRZYMANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z NAJWAŻNIEJSZYMI I NAJWIEKSZYMI KLIENTAMI FIRMY.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Budno (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Szamotuły (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ ZDROWOTNYCH - od 3 000 PLN

Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2016-04-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

HYDRAULIK - od 4 200 PLN

wyksz. zawodowe- kierunkowe
ECOLOGY DOMINIK SMOGULSKI - 2018-10-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-05-23 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 10 000 PLN

analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanienowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partneramihandlowymi reprezentacja firmy, praca w godz 8-16
CEDARTEX S. J - 2019-03-25 - Opole (opolskie)

BETONIARZ-ZBROJARZ 77A - od 2 100 PLN

montaż prefabrykatów zbrojarskich według rysunku technicznego, obsługa maszyn zbrojarskich, zalewanie form betonowych, zbrojenie elementów budowlanych wraz z akcesoriami
Pekabex PREF S.A. - 2018-05-17 - Badowo-Mściska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 4 000 PLN

Wymagania:-prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, zaświadczenia),- znajomość zasad i przepisów delegowania pracowników,- umiejętność naliczania wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne pracowników oddelegowanych,-dokonywanie potrąceń komorniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- występowanie o zaświadczenia A1 i karty EKUZ oraz inne dokumenty związane z delegowaniempracowników,- współpraca z kierownikami kontraktów oraz z zagranicznym biurem rachunkowym,- przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, GUS,- naliczanie i kontrola absencji pracowników( urlopy wypoczynkowe, zwolnienia chorobowe -znajomość zasad naliczania zwolnień chorobowych pracowników oddelegowanych),- prowadzenie PPK pracowników oddelegowanych- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników oddelegowanych,- obsługa procesu zatrudniania obcokrajowców spoza UE ( oświadczenia Urząd Pracy,pozwolenia na pracę -Urząd Wojewódzki, wizy niemieckie),- znajomość programu kadrowo-płacowego GRATYFIKANT,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadrowo-płacowym , wydawanie zaświadczeń (zaświadczenia do Familenkasse, zaświadczenia o wysokości zapłaconych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne itp.),- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność,- mile widziana znajomość języka niemieckiego;wynagrodzenie do uzgodnienia
"PBO - CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-04-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ZBIERACZKA/ZBIERACZ PIECZAREK - od 2 352 PLN

Zbiór pieczarek, segregacja pieczarek, przygotowanie stanowiska pracy, utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Miesięczny system wynagradzania.
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Modrzew (mazowieckie)

SPECJALISTA DS ROZWOJU HURTOWNI DANYCH - od 12 000 PLN

Analiza wymogów projektowych; programowanie i testowanie zgodnie ze specyfikacją klienta; przygotowywanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)