SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA, CIESZYN (JĘZYK SŁOWACKI, SP/SK/2020) K/M Cieszyn oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA, CIESZYN (JĘZYK SŁOWACKI, SP/SK/2020) K/M
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - sprzedaż produktów- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
Data publikacji: 2020-03-06
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - sprzedaż produktów- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA, CIESZYN (JĘZYK SŁOWACKI, SP/SK/2020) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słowacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka słowackiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, wykształcenie średnie, co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodwego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki:- bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - sprzedaż produktów- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem.Praca stacjonarna w biurze w Cieszynie.[Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl, 22 243 33 07]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 23.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a172735ae31f11b6e6b0af4c9b27e2bc
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż produktów bankowych, w tym sprzedaż wiązana: pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą gotówkową i bezgotówkową Klientów.
Bank Pekao S.A. - 2019-04-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
kontrola procesu produkcyjnego, jakości wyrobów, zarządzanie jakościa ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kutno (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
roznoszenie gazet reklamowych na terenie miasta Elbląg
kontakt przez OHP - 2017-01-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- konsultacja, dokonywanie transakcji- poszukiwanie producentów- bezpośredni kontakt z klientem w języku arabskim i w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Łódź (łódzkie)
Pracownik odpowiedzialny będzie za opracowanie, przygotowanie i prowadzenie akcji w mediach społecznościowych. Będzie brał udział w programach promocyjnych i marketingowych realizowanych przez firmę. Realizacja zadań z zakresu public relations .
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta stacjonarnego oraz internetowego, aktualizacja, oferty sklepu.
ZAJĄC SP Z O.O. - 2016-11-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
jw.
Fundacja "Wsparcie" - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, sprawy biurowe
Orizzonte Marta Jabłońska - 2016-07-14 - Malbork (pomorskie)
Konkurs, szczegóły na stronie: http://bip.imn.gliwice.pl/content/160/konkurs_na_stanowisko_specjalisty_ds.Wykształcenie wyższe, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych, zagadnień HR, minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Płatnik, programów kadrowo-płacowych), znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, odpowiedzialność, dokładność, samodzielność, systematyczność, rzetelność, Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, obsługa programu kadrowo-płacowego, naliczanie wynagrodzeń pracowników, obsługa programu Płatnik, sporządzanie rozliczeń rocznych PIT, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem czasu pracy, udział w projektach HR (rekrutacja i selekcja kandydatów, wdrażanie nowych pracowników do pracy w Instytucie, oceny pracownicze, koordynacja szkoleń), tworzenie raportów i analiz kadrowo-płacowych, sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS, GUS, US, PPK, doradztwo i wsparcie dla kadry kierowniczej oraz pracowników w zakresie zagadnień kadrowych i płacowych.
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT METALI NIEŻELAZNYCH - 2020-03-09 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej (programy: AutoCAD, Tecla, Bocad), programowanie maszyn (program: Trutops). - Wynagrodzenie: od 3100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiecy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość programu Auto CAD, znajomość programu Tecla, Bocad lub Trutops będzie dod. atutem. Mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-730-38-35) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspieranie działu HR w bieżących projektach, pomoc w obsłudze admistracyjno-kadrowej pracowników, kontrolowanie i zamieszczanie ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kwidzyn (pomorskie)
koordynacjapracy kierowców z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Swarzędz (wielkopolskie)
- Obsługa klientów salonie z produktami GARMIN. Prezentacja i sprzedaż produktów GARMIN.- Godziny pracy: 10:00-18:00.
GPS1.PL PRZEMYSŁAW PIETRASZEWSKI - 2019-09-11 - Katowice (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
BUDOWANIE I ZARZADZANIE BAZA KLIENTÓW FIRMY, POZYSKIWANIE KLUCZOWYCH KLIENTÓW DLA FIRMY, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, BUDOWANIE I UTRZYMANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z NAJWAŻNIEJSZYMI I NAJWIEKSZYMI KLIENTAMI FIRMY.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Budno (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Szamotuły (wielkopolskie)
x
Multi Ice Radosław Charubin - 2019-01-23 - Zaścianki (podlaskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2016-04-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wyksz. zawodowe- kierunkowe
ECOLOGY DOMINIK SMOGULSKI - 2018-10-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-05-23 - Siedlce (mazowieckie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanienowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partneramihandlowymi reprezentacja firmy, praca w godz 8-16
CEDARTEX S. J - 2019-03-25 - Opole (opolskie)
montaż prefabrykatów zbrojarskich według rysunku technicznego, obsługa maszyn zbrojarskich, zalewanie form betonowych, zbrojenie elementów budowlanych wraz z akcesoriami
Pekabex PREF S.A. - 2018-05-17 - Badowo-Mściska (mazowieckie)
Wymagania:-prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, zaświadczenia),- znajomość zasad i przepisów delegowania pracowników,- umiejętność naliczania wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne pracowników oddelegowanych,-dokonywanie potrąceń komorniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- występowanie o zaświadczenia A1 i karty EKUZ oraz inne dokumenty związane z delegowaniempracowników,- współpraca z kierownikami kontraktów oraz z zagranicznym biurem rachunkowym,- przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, GUS,- naliczanie i kontrola absencji pracowników( urlopy wypoczynkowe, zwolnienia chorobowe -znajomość zasad naliczania zwolnień chorobowych pracowników oddelegowanych),- prowadzenie PPK pracowników oddelegowanych- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników oddelegowanych,- obsługa procesu zatrudniania obcokrajowców spoza UE ( oświadczenia Urząd Pracy,pozwolenia na pracę -Urząd Wojewódzki, wizy niemieckie),- znajomość programu kadrowo-płacowego GRATYFIKANT,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadrowo-płacowym , wydawanie zaświadczeń (zaświadczenia do Familenkasse, zaświadczenia o wysokości zapłaconych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne itp.),- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność,- mile widziana znajomość języka niemieckiego;wynagrodzenie do uzgodnienia
"PBO - CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-04-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zbiór pieczarek, segregacja pieczarek, przygotowanie stanowiska pracy, utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Miesięczny system wynagradzania.
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Modrzew (mazowieckie)
Analiza wymogów projektowych; programowanie i testowanie zgodnie ze specyfikacją klienta; przygotowywanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
wykańczanie wnętrz w obiektach budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlane KROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-15 - Kłodawa (wielkopolskie)