SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: - konsultacja, dokonywanie transakcji- poszukiwanie producentów- bezpośredni kontakt z klientem w języku arabskim i w języku angielskim

Data publikacji: 2020-02-12

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- konsultacja, dokonywanie transakcji- poszukiwanie producentów- bezpośredni kontakt z klientem w języku arabskim i w języku angielskim

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- biegła znajomość języka arabskiego w mowie i w piśmie- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 12.02.2020

Oferta pracy ważna do: 26.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?40cb0175ac9b1a542a6b30e6a5bff8c3

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 900 PLN

obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo techniczne, analiza podległego rejony sprzedaży
BRZESKA FABRYKA POMP I ARMATURY MEPROZET SP. Z O.O. - 2019-05-20 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO) - od 3 000 PLN

- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Cieplewo (pomorskie)

TOKARZ - 3 300 - 3 500 PLN

Stanowisko tokarza wymaga samodzielności i samokontroli. Tokarz odpowiedzialny jest za zapewnienie terminowej i wysokiej jakościowo pracy, której efektem są półprodukty i półwyroby. Nadzór nad powierzonymi narzędziami i przyrządami, dokumentacją maszyn i urządzeń, przyrządami pomiarowymi. Stanowisko tokarza podlega kierownikowi produkcji.
INNOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-03 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

nawiązywanie kontaktów i podtrzymywanie kontaktów handlowych.Dostawy towarów do klienta
"PENNY-DOBROSZYCE" Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Dobroszyce (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 200 PLN

sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, nagród uznaniowych itp.;naliczanie wypłat wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych, macierzyńskich; naliczanie wypłat świadczeń socjalnych; sporządzanie i wysyłanie przelewów do banku ewidencjonowanie i sprawdzanie pod względem rachunkowym faktur i delegacji przygotowywanie zapotrzebowania na płace ,podatek, ZUS i inne; prowadzenie kartotek zarobkowych i zasiłkowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu ZUS RP-7; sporządzanie sprawozdań rocznych do Urzędu Skarbowego (PIT-y); wystawianie zaświadczeń o dochodach pracowników na żądanie osoby zainteresowanej; rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS; tworzenie miesięcznego rozliczenia z ZUS (składki od wynagrodzeń); sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO i Starostwa Powiatowego archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; koordynowanie działań i realizacja powierzonych zadań kontroli zarządczej
Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie - 2017-04-26 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I REKLAMY - 2 200 - 2 500 PLN

promocja portalu turystycznego w internecie , aktywna sprzedaż usług www.visition.pl
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W DZIALE LOGISTYKI - od 4 600 PLN

1. Rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta oraz tworzenie dostaw zgodnie z wymaganiami biznesowymi i przyjętymi procedurami. 2. Terminowa obsługa i kontrola portali klientów.3. Redukcja poziomu zaległych zamówień dla obsługiwanych klientów.4. Aktywny kontakt z klientem.5. Proaktywna komunikacja wewnątrz organizacji (logistyka, magazyn) w celu zapewnienia terminowej realizacji dostaw. 6. Tworzenie i wysyłanie invoice correction w PR1 i CN request w GP1w przeciągu 5 dni od decyzji.7. Nadzór nad zablokowanymi zamówieniami i dostawami - order error, missing IIP, credit check, blokfor delivery, complete delivery.Język rosyjski jest wymagany do obsługi rosyjskojęzycznych kontrahentów, a język ukraiński do obsługi i koordynacji zespołu pracowników ukraińskojęzycznych.Zatrudnienie w okresie od 29.12.2019r. do 31.12.2020r.
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Pabianice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU I IMPORTU - od 2 396 PLN

Przygotowanie dokumentacji celnej w exporcie i imporcie.Prowadzenie rozmów z dostawcami, kontrahentami.Organizowanie transportu.
"TEAMDRESS DRAWA" Sp. z o. o. - 2018-04-06 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Głubczyce (opolskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - do 2 500 PLN

Przeprowadzenia analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego formułowania planów produkcji, współpraca z działem marketingu w celu uzyskania odpowiednich informacji, pomoc w formułowaniu planów produkcyjnych firmy.Praca na czas określony: 5 latGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Smolec (dolnośląskie)

SPECJALISTA (ASSOCIATE) (ANG.) - od 28 958,33 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HACCP - od 1 850 PLN

według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Proniewicze (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 775 PLN

-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia,Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2018-01-12 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU TECHNICZNEGO - od 2 000 PLN

opracowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie dokumentacji technicznej
AG-POL Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy Dariusz Kruszyński - 2016-01-13 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacji, współpraca z klientem, dostawcami i producentami, raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej, częste wyjazdy do klientów. Praca w godzinach 8-16.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPAWACZ - od 15 PLN

spawanie elektryczne, MIG MAG
FADBET Spółka Akcyjna - 2018-06-18 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWACKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M - od 5 500 PLN

Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS PŁAC - od 3 300 PLN

- Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń krajowych i zagranicznych oraz umów cywilno-prawnych dla ok 200 osób. Przygotowywanie danych płacowych do zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie deklaracji PIT wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych obowiązującej w Polsce. Sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS i innej niezbędnej dokumentacji dla celów rozliczeń z ZUS. Księgowanie list płac. Archiwizacja dokumentacji płacowej. Sporządzanie doraźnych analiz i zestawień związanych z wskazanymi powyżej czynnościami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość podstaw prawnych i procedur w zakresie zatrudniania pracowników za granicą. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziana obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace oraz Symfonia Finanse i Księgowość. Kontakt telefoniczny (694-485-152) (8:00-16:00) lub e-mail: izabela.jakubiec (at) partner-firm.pl
SUPPORT AND SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 2 000 - 2 700 PLN

bezpośrednia, e-mailowa, telefoniczna obsługa klienta; przygotowywanie, prezentacja i sprzedaż wycieczek, ubezpieczeń turystycznych; prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek biura
FERAJNA Events Maciej Chodur - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 500 PLN

Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2019-05-06 - Kęty (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TELEMARKETINGU - od 1 402 PLN

Kontakt telefoniczny z klientem, negocjacje, zawieranie umów reklamowych, szkoleniowych, autoprezentacja, przedstawianie ofert przez telefon.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

aktualizacja księgi jakości - przeprowadzanie wymaganych przezSZJ audytów - rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenieewidencji czasu pracy na podstawie tarcz tacho i elektronicznychkatr w programie 4Trans
Międzynarodowy Transport Drogowy - Kazimierz Skuratowicz - 2017-09-18 - Niemodlin (opolskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA (ASYSTENT DS. GOSPODARCZYCH) - 1 850 - 2 700 PLN

Utrzymywanie należytej czystości w przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków oraz pomieszczenia do przechowywania urządzeń i środków przeznaczonych do sprzątania, ścisła współpraca z użytkownikami pomieszczeń w zakresie realizacji bieżących potrzeb, zachowanie norm i standardów bhp
SPEDIMEX Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Sosnowiec (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I MARKETINGU - od 2 500 PLN

Prowadzenie wypożyczalni sprzętu budowlanego, tworzenie i aktualizacja materiałów wspierających sprzedaż, bieżące monitorowanie i analiza rynku, wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, koordynowanie spraw urzędowych/administracyjnych na terenie całej Polski.Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu oraz na terenie całej Polski.
DREK Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Przygotowywanie i sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)