SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - konsultacja, dokonywanie transakcji- poszukiwanie producentów- bezpośredni kontakt z klientem w języku arabskim i w języku angielskim
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- konsultacja, dokonywanie transakcji- poszukiwanie producentów- bezpośredni kontakt z klientem w języku arabskim i w języku angielskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- biegła znajomość języka arabskiego w mowie i w piśmie- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 26.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?40cb0175ac9b1a542a6b30e6a5bff8c3
Podobne oferty pracy
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo techniczne, analiza podległego rejony sprzedaży
BRZESKA FABRYKA POMP I ARMATURY MEPROZET SP. Z O.O. - 2019-05-20 - Brzeg (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Cieplewo (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko tokarza wymaga samodzielności i samokontroli. Tokarz odpowiedzialny jest za zapewnienie terminowej i wysokiej jakościowo pracy, której efektem są półprodukty i półwyroby. Nadzór nad powierzonymi narzędziami i przyrządami, dokumentacją maszyn i urządzeń, przyrządami pomiarowymi. Stanowisko tokarza podlega kierownikowi produkcji.
INNOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-03 - Ruda Śląska (śląskie)
nawiązywanie kontaktów i podtrzymywanie kontaktów handlowych.Dostawy towarów do klienta
"PENNY-DOBROSZYCE" Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Dobroszyce (dolnośląskie)
sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, nagród uznaniowych itp.;naliczanie wypłat wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych, macierzyńskich; naliczanie wypłat świadczeń socjalnych; sporządzanie i wysyłanie przelewów do banku ewidencjonowanie i sprawdzanie pod względem rachunkowym faktur i delegacji przygotowywanie zapotrzebowania na płace ,podatek, ZUS i inne; prowadzenie kartotek zarobkowych i zasiłkowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu ZUS RP-7; sporządzanie sprawozdań rocznych do Urzędu Skarbowego (PIT-y); wystawianie zaświadczeń o dochodach pracowników na żądanie osoby zainteresowanej; rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS; tworzenie miesięcznego rozliczenia z ZUS (składki od wynagrodzeń); sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO i Starostwa Powiatowego archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; koordynowanie działań i realizacja powierzonych zadań kontroli zarządczej
Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie - 2017-04-26 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klienta internetowego
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
promocja portalu turystycznego w internecie , aktywna sprzedaż usług www.visition.pl
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
1. Rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta oraz tworzenie dostaw zgodnie z wymaganiami biznesowymi i przyjętymi procedurami. 2. Terminowa obsługa i kontrola portali klientów.3. Redukcja poziomu zaległych zamówień dla obsługiwanych klientów.4. Aktywny kontakt z klientem.5. Proaktywna komunikacja wewnątrz organizacji (logistyka, magazyn) w celu zapewnienia terminowej realizacji dostaw. 6. Tworzenie i wysyłanie invoice correction w PR1 i CN request w GP1w przeciągu 5 dni od decyzji.7. Nadzór nad zablokowanymi zamówieniami i dostawami - order error, missing IIP, credit check, blokfor delivery, complete delivery.Język rosyjski jest wymagany do obsługi rosyjskojęzycznych kontrahentów, a język ukraiński do obsługi i koordynacji zespołu pracowników ukraińskojęzycznych.Zatrudnienie w okresie od 29.12.2019r. do 31.12.2020r.
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Pabianice (łódzkie)
Przygotowanie dokumentacji celnej w exporcie i imporcie.Prowadzenie rozmów z dostawcami, kontrahentami.Organizowanie transportu.
"TEAMDRESS DRAWA" Sp. z o. o. - 2018-04-06 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Głubczyce (opolskie)
Przeprowadzenia analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego formułowania planów produkcji, współpraca z działem marketingu w celu uzyskania odpowiednich informacji, pomoc w formułowaniu planów produkcyjnych firmy.Praca na czas określony: 5 latGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Smolec (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Proniewicze (podlaskie)
-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia,Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2018-01-12 - Tczew (pomorskie)
opracowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie dokumentacji technicznej
AG-POL Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy Dariusz Kruszyński - 2016-01-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacji, współpraca z klientem, dostawcami i producentami, raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej, częste wyjazdy do klientów. Praca w godzinach 8-16.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
spawanie elektryczne, MIG MAG
FADBET Spółka Akcyjna - 2018-06-18 - Białystok (podlaskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń krajowych i zagranicznych oraz umów cywilno-prawnych dla ok 200 osób. Przygotowywanie danych płacowych do zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie deklaracji PIT wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych obowiązującej w Polsce. Sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS i innej niezbędnej dokumentacji dla celów rozliczeń z ZUS. Księgowanie list płac. Archiwizacja dokumentacji płacowej. Sporządzanie doraźnych analiz i zestawień związanych z wskazanymi powyżej czynnościami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość podstaw prawnych i procedur w zakresie zatrudniania pracowników za granicą. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziana obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace oraz Symfonia Finanse i Księgowość. Kontakt telefoniczny (694-485-152) (8:00-16:00) lub e-mail: izabela.jakubiec (at) partner-firm.pl
SUPPORT AND SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Katowice (śląskie)
bezpośrednia, e-mailowa, telefoniczna obsługa klienta; przygotowywanie, prezentacja i sprzedaż wycieczek, ubezpieczeń turystycznych; prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek biura
FERAJNA Events Maciej Chodur - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2019-05-06 - Kęty (małopolskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, negocjacje, zawieranie umów reklamowych, szkoleniowych, autoprezentacja, przedstawianie ofert przez telefon.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Racibórz (śląskie)
aktualizacja księgi jakości - przeprowadzanie wymaganych przezSZJ audytów - rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenieewidencji czasu pracy na podstawie tarcz tacho i elektronicznychkatr w programie 4Trans
Międzynarodowy Transport Drogowy - Kazimierz Skuratowicz - 2017-09-18 - Niemodlin (opolskie)
Utrzymywanie należytej czystości w przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków oraz pomieszczenia do przechowywania urządzeń i środków przeznaczonych do sprzątania, ścisła współpraca z użytkownikami pomieszczeń w zakresie realizacji bieżących potrzeb, zachowanie norm i standardów bhp
SPEDIMEX Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Sosnowiec (łódzkie)
Prowadzenie wypożyczalni sprzętu budowlanego, tworzenie i aktualizacja materiałów wspierających sprzedaż, bieżące monitorowanie i analiza rynku, wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, koordynowanie spraw urzędowych/administracyjnych na terenie całej Polski.Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu oraz na terenie całej Polski.
DREK Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie i sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)