SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA BDO Nowy Sącz oferta pracy F.H.U. "ORION Kolej" Krzysztof Warchoł
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA BDO
Wynagrodzenie: od 3 280 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie bazy danych o odpadach (BDO). Wymagana wiedza o zagospodarowaniu odpadów. Praca w godz. 7.00-15.00
Data publikacji: 2020-11-30
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: F.H.U. "ORION Kolej" Krzysztof Warchoł
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elektrodowa 53, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie bazy danych o odpadach (BDO). Wymagana wiedza o zagospodarowaniu odpadów. Praca w godz. 7.00-15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 280 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto ( od 2400,00 netto - do uzgodnienia w zależności od posiadanych umiejętności, kwalifikacji i zaangażowania do pracy).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA BDO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 280 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Ochrona środowiska
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista ochrony środowiska
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydaci z wykształceniem wyższym o specjalnościach związanych z ochroną środowiska. Prowadzenie bazy danych o odpadach (BDO). Wymagana wiedza o zagospodarowaniu odpadów. Pracodawca deklaruje możliwość przyuczenia do pracy osoby z motywacją i chęciami.
Nazwa pracodawcy: F.H.U. "ORION Kolej" Krzysztof Warchoł
danePracodawcy_nip: 7341925754
danePracodawcy_regon: 490733237
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 28, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
danePracodawcy_kodPowiatu: 1262
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: Naprawa i konserwacja sprzętu transportowego
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213303
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.11.2020
Data dodania oferty pracy: 30.11.2020
Oferta pracy ważna do: 29.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?014d996a8fb64cd094f6de4cb2ec7966
Podobne oferty pracy
prace administracyjno biurowe dotyczące wprowadzania nowego produktu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-03-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie wniosków do przeprowadzania procesów certyfikacji odzieży ochronnekprzygotowywanie próbek do badańprzygotowywanie badań wg norm badawczychanaliza raportów z badań
PW Krystian Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Przysucha (mazowieckie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie),
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy z Ukrainy, Mołdawii i Białorusi - obsługaklienta rosyjskojęzycznego - selekcja kandydatur - współpraca zkontrahentami w Mołdawii, na Ukrainie i Białorusi - współpraca z działemoperacyjnym oraz działem administracji. praca od 9-17
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2018-06-18 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Śmiłowo (wielkopolskie)
Prowadzenie sprzedaży wyrobów firmy, podejmowanie działań marketingowych, odwiedzanie klientów firmy. Miejsce wykonywania pracy w Krakowie oraz na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2019-12-04 - Kraków (małopolskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, uzupełnianie bazy Publicznie dostępnego wykazu danych, anonimizacja dokumentów i ich dołączanie do ww. bazy, Praca w Biuletynie Informacji Publicznej i innych serwisach GDOŚ poprzez system Eko CMS, Wsparcie Wydziału i Departamentu w bieżących pracach.
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-05-31 - Tczew (pomorskie)
budowanie i utrzymywanie dokumentacji testowej, przygotowywanie skryptów do testów automatycznych, opracowywanie raportów z wymagań programowych i szczegółowych projektu: ciągła współpraca na Ukrainie i USA
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
Praca przy kompletowaniu akcesoriów i pakowaniu klocków hamulcowych
LUMAG SP. Z O.O. - 2020-10-15 - Budzyń (wielkopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanayhc transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Łódź (łódzkie)
- obsługa rekrutacji pracowników tymczasowych- tłumaczenie na język ukraiński
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie usług marketingowych I handlowychAnaliza marketingowa rynków sprzedaży (Europa, Rosja, Ukraina, Bialorus)Wsparcie transakcji i negocjacje z klientamiPrzygotowanie specyfikacji i umów sprzedaży oraz praca z dokumentacją w językach - rosyjskim, ukraińskim, niemieckim i angielskim
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Tychy (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o profilu zarządzanie lub pokrewne, podstawowa wiedza techniczna w zakresie maszyn dla przemysłu, język angielski: poziom bardzo dobry w mowie i piśmie, język niemiecki będzie dodatkowym atutem, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu Office, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, umiejętność myślenia strategicznego i prowadzenia negocjacji, umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: zakupy materiałów i urządzeń technicznych, negocjacje cen z dostawcami, kontakt z klientem w sprawach organizacyjnych, tworzenie podstawowych zamówień, ofert, obsługa logistyczna dostaw i wysyłek, monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie problemów, prowadzenie dokumentacji projektowej, nadzór nad ewidencją czasu pracy, zarządzanie firmową flotą pojazdów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Firma oferuje: ciekawą i pełną wyzwań pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracę i stabilne zatrudnienie, możliwość szkolenia i podnoszenie kwalifikacji, koleżeńską atmosferę pracy wśród młodych i ambitnych ludzi. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: biuro (at) soning.eu
SONING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Rybnik (śląskie)
Analizowanie sprzedaży online według kanałów i wskaźników; analizowanie zachowań klientów/segmentów sklepu online; przedstawianie rozwiązań maksymalizujących sprzedaż w danym obszarze/segmencie; przygotowanie raportów i rekomendowanie rozwiązań maksymalizujących sprzedaż; wdrażanie testów a/b oraz podnoszenie użyteczności sklepów online.
LPP S.A. - 2019-04-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
WYKONYWANIE WSZYSTKICH CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM POSIŁKU, KROJENIE,SZATKOWANIE I SIEKANIE WARZYW I OWOCÓW NA PÓŹNIEJSZE POTRWAYUmowa zlecenie 140-200 godzin w miesiącu
GÓR-POL SERVICE SP. Z O.O. SP. K. - 2017-11-30 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Gminne Przedszkole nr 1 w Karczewie - 2018-09-18 - Karczew (mazowieckie)
Brak danych
Polish and Nigerian Trade and Investment Forum PONTIF Spółka z o.o. - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie spraw księgowych i podatkowych firm
BIURO RACHUNKOWE PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- obsługa formalno-finansowa projektów finansowanych m.in. przez: NCN, NCBiR, NAWA i Komisję Europejską,- nadzór nad prawidłową i terminową realizacją projektów
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - 2019-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa inwestycji budowlanych, doradztwo, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o dobre relacje z wykonawcami, rozwijanie nowych kontaktów handlowych z inwestorami i firmami budowlanymi, obsługa klomputera i kasy fiskalnej
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2019-03-08 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2018-03-29 - Mroczeń (wielkopolskie)
Obsługa klientów bankuOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: 1 rokMiejsce wykonywania pracy: Łaziska Górne EUROBANK PARTNERPraca w godzinach: Pn - Pi 9-17
POŚREDNICTWO FINANSOWE Krzysztof Chwastek - 2016-10-28 - Mysłowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Zełwągi (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert związanych z turystyką krajową i zagraniczną,
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Kwidzyn (pomorskie)
Kontakt z biurem rachunkowym + przygotowanie dokumentów księgowo kadrowych do biura (faktury sprzedaży zakupu, wykaz godzin, ewidencja, listy obecności) Wykonywanie przelewów, odnotowanie płatności,
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "AZAP" PAWEŁ CHŁOPEK - 2020-10-08 - Sitkówka (świętokrzyskie)