SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sprzedaży wyrobów firmy, podejmowanie działań marketingowych, odwiedzanie klientów firmy. Miejsce wykonywania pracy w Krakowie oraz na terenie całego kraju.
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sprzedaży wyrobów firmy, podejmowanie działań marketingowych, odwiedzanie klientów firmy. Miejsce wykonywania pracy w Krakowie oraz na terenie całego kraju.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca na terenie Krakowa oraz całego kraju.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2019
Data zakończenia pracy: 26.12.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące, doświadczenie zawodowe mile widziane-6 miesięcy w handlu, mile widziana znajomość języka witnamskiego na poziomie komunikatywnym w mowie.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 04.12.2019
Oferta pracy ważna do: 20.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a1235db73db9b4c047f653caf3fa7250
Podobne oferty pracy
Praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów.
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Komorniki (dolnośląskie)
-obsługa klienta, wydawanie posiłków,przygotowywanie napojów ciepłych, zimnych i deserów, godziny pracy (10.00-20.00)-wg grafika
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Bogatynia (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, nawiązanie i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych z klientem, współpraca z klientami, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowanie ofert, negocjowanie warunków.
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Pełen zakres obowiązków w zakresie organizacji zakupu i sprzedaży w salonie meblowym: obsługa klientów, fachowe doradztwo, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, marketing
"OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Lublin (lubelskie)
Kompleksowa obsługa administracyjna, w tym: prowadzenie dokumentacji, nadzór nad obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów, wsparcie pracy kierownika wydziału.
IR-BUD Ireneusz Goławski - 2020-10-09 - Sosnowica (lubelskie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Głuchów (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługę klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych, przyjmowanie zamówień, kompleksową obsługę zamówień eksportowych, organizację i koordynację dostaw do klientów krajowych i zagranicznych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitowanie rynku oraz przeprowadzanie analiz benchmarkingowych.
Kapitan Navi Elżbieta Stramek i Waldemar Karpiński Spółka jawna - 2019-05-22 - Kęty (małopolskie)
Specjalista do spraw organizacji produkcji rolnej
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Kazimierzewo (kujawsko-pomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Lublin (lubelskie)
-wychodzenie z inicjatywą sprzedażową, -nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, -identyfikacja potrzeb klientów, w tym weryfikacja potrzeb, -doprecyzowanie oczekiwań i wymagań w odpowiedzi na zapytania, -promocja/informowanie o innych produktach, które mogą cieszyć się zainteresowaniem klienta (w ramach identyfikacji potrzeb), -przygotowanie wstępnych wycen oraz pełnych ofert, -stałe utrzymanie kontaktu z klientem na każdym etapie procesu sprzedażowego, -zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej , -przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowych, -udział w przygotowywaniu i realizacji akcji marketingowej, -koordynacja procesu zamówień, -kontrola rejestru zamówień.
Fameks sp. z o. o. sp. k. - 2020-10-05 - Goleszów (śląskie)
praca biurowa z wykorzystaniem komputera
Centrum Kultury ZAMEK - 2017-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
Realizowane kontroli wewnętrznych, zbieranie danych, analizowanie.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2019-07-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mysłowice (śląskie)
Szkolenie:- pracowników nowo zatrudnionych- okresowe- szkolenie bieżące bhp i ppoż
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SKARSZEWACH - 2018-10-15 - Skarszewy (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży, praca samodzielna, sprzedaż bezpośrednia i internetowa, obsługa klientów exportowych i wewnątrz wspólnotowych, wystawianie faktur.
Ceramika Artystyczna WIZA Sklep Przemysława Wiza - 2016-03-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wsparcie merytoryczne w sprzedaży podległych biur operacyjnych, weryfikacja optymalizacji procesowania wniosków i wykorzystywania ich potencjału
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
Obsługa urządzeń do produkcji włókien chemicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Sieradz (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
praca z global view, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
Kordynowanie procesów zaopatrzenia dostaw, kontrola jakości towarów
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Lubin (dolnośląskie)
- Wykonywanie zleceń zgodnie ze standardami firmy. Komunikacja z klientem. Uzupełnianie administracyjnych baz danych. Realizacja zleceń z zakresu analizy danych finansowych lub podatkowych.- Znajomość języków obcych jest wymagana do obsługi dokumentów finansowych w językach obcych oraz do kontakt z zagranicznymi klientami.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2020-07-07 - Katowice (śląskie)
Oferujemy: • zróżnicowane i ciekawe projekty i zadania, • pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmie wśród przyjaznych i zaangażowanych ludzi, • dofinansowanie do karty Multisport, • ofertę dodatkowego ubezpieczenia grupowego Twoje zadania to: • pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, • obsługa umów cywilno-prawnych, • obsługa kadrowo-płacowa obcokrajowców, • sporządzanie list płac, rachunków, • rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie
Lars Laj - 2018-03-02 - Dobra (zachodniopomorskie)
Kontrolowanie oraz planowanie postępu prowadzenia dostaw materiałów na budowie, przyjmowanie i realizacja zamówień sprzętowych, organizowanie dostaw na placach składowych, kontrolowanie dostarczonych ilości materiałów, prowadzenie rejestracji przyjętych materiałów, informowanie przełożonego o zaistniałych nieprawidłowościach i zagrożeniach w obszarze realizowanych zadań.
METROSTAV SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-01-12 - Koszwały (pomorskie)
specjalista ds. obsługi klienta
Open Nexus Sp. z o.o. - 2018-10-16 - Poznań (wielkopolskie)
biegła obsługa programów Excel i Corel
Zakład Pracy Chronionej Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "KOVA" Sp. z o.o. - 2019-12-18 - Złotoryja (dolnośląskie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
pomoc przy budowie nowych sieci oraz przyłączy wodno-kanalizacyjnych, usuwanie awarii wodno-kanalizacyjnych. Praca na pełen etat 5 dni od 7-15
WOD-KAN Więckowski i Milewski sp. j - 2017-09-26 - Konotopa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,Ewidencja danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia,Rozliczanie czasu pracy,Przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON),Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,Dbałość o całość zagadnień administracji personalnej,Obsługa programu POL-on.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI ODDZIAŁ W GDAŃSKU - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
- sporządzanie zamówień na surowce do produkcji oraz wszystkie środki pomocnicze na podstawie zapotrzebowania oraz zleceń produkcyjnych,- kontakt i negocjacje z bieżącymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, monitorowanie cen na rynku- nadzór nad stanem surowców, bieżące reagowanie na potrzeby produkcyjne- kontakt z dostawcami w zakresie realizacji bieżących zamówień- przygotowywanie raportów i analiz- bieżące rozliczanie zleceń produkcyjnych- optymalizacja stanów magazynowych i koordynacja dostaw.
SECESPOL Sp. zoo - 2015-11-30 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Sporządzanie zleceń i umów na roboty budowalne dla Wspólnot Mieszkaniowych. Przygotowanie i wykonywanie planów remontów. Bezpośredni nadzór nad realizacją oraz jakością robór budowlanych. Kompletowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z remontami do BMKZ i UM Wydziału Architektury oraz do innych instytucji. Przeprowadzanie oględzin i kontroli stanu technicznego na nieruchomościach będących w zasobach firmy. Weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)