SPECJALISTA KOSZTORYSOWANIA Piotrków Trybunalski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA KOSZTORYSOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -wykonywanie kosztorysowania,-wykonywanie obmiarów,-sporządzanie innej dokumentacji.
Data publikacji: 2020-06-08
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wykonywanie kosztorysowania,-wykonywanie obmiarów,-sporządzanie innej dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KOSZTORYSOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1062
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość kosztorysowania
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7711842062
danePracodawcy_regon: 100678503
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1062
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967430
Ulica pracodawcy: Dmowskiego
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311201
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42A
Data dodania oferty pracy: 08.06.2020
Oferta pracy ważna do: 08.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?509929385c792e785ecd0d8a470fe6d3
Podobne oferty pracy
• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycjiz programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanychprojektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu UniiEuropejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowychi osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych zrealizacją projektów.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-04-28 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw w Projekcie, - monitoring realizacji umów zawartych w Projekcie, - wykonywanie prac mających na celu wyłonienie wykonawców usług/dostaw na potrzeby Projektu, - prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór usług/dostaw dla Projektu, - współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR, - współpraca z zespołem projektowym w celu opracowywania raportów, - współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa, - monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych dla Interesariuszy Projektu, - prowadzenie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji Projektu we współpracy z zespołem projektowym, - sporządzanie dokumentów formalnych związanych z realizacją zadań projektowych, - inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+, - współpraca z Beneficjentami Programu LIFE w zakresie powierzonych obowiązków, - udział w szkoleniach związanych z powierzonymi obowiązkami, - wsparcie Biura Projektu w wykonywaniu prac administracyjnych oraz wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonych.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2019-03-25 - Raszyn (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, realizacja procesów administracyjnych związanych z zatrudnieniem pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz przepisami prawa, sporządzanie umów o prace oraz umów cywilnoprawnych w systemie CRM, całościowe zarządzanie projektami usługi pracy tymczasowej, realizowanie spraw związanych z przyjazdem, zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2020-04-01 - Gliwice (śląskie)
Obsługa maszyny do prostowania i cięcia drutu
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Dzwola (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
DAY&NIGHT TO RZESZOWSKI MAGAZYN LIFESTYLE’OWY, KTÓRY JAKO MARKA NA RZESZOWSKIEJ MAPIE DZIAŁA JUŻ OD DZIEWIĘCIU LAT. CHCESZ DOŁĄCZYĆ DO NASZEGO ZESPOŁU? POSZUKUJEMY OSOBY NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM.OFERUJEMY PRACĘ NA SAMODZIELNYM STANOWISKU W KREATYWNYM ZESPOLE. ZAKRES OBOWIĄZKÓW TO GŁÓWNIE AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTA, SPRZEDAŻ POWIERZCHNI REKLAMOWYCH ORAZ USŁUG MARKETINGOWYCH.PROSIMY O PRZESŁANIE CV ORAZ LISTU MOTYWACYJNEGO NA ADRES: REKRUTACJA (at) DAYANDNIGHT.PL Z DOPISKIEM: REKRUTACJA W TYTULE. NA ZGŁOSZENIA CZEKAMY DO 15 LUTEGO 2018 R.
"MEDIA SHOW" ROBERT WRÓBEL - 2018-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
- Bieżąca obsługa dokumentacji projektowej- Przygotowywanie i rozliczanie dokumentacji- Kontakt na zewnątrz Firmy
Przetwórnia Owoców i Warzyw Robert Kowalkowski - 2017-11-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie pomiarów i uzupełnianie dokumentacji ponaprawczej wagonów towarowych, tworzenie kalkulacji napraw, tworzenie zapotrzebowań materiałowych.
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń i obciążeń zusowsko-podatkowych. Prowadzenie akt pracowniczych
kontakt przez PUP - 2020-10-21 - Trzebinia (małopolskie)
Szkolenia biznesowe, umawianie klientów, przygotowywanie materiałów szkoelniowych, organizacja szkoleń, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Łódź (łódzkie)
- Przekazywanie informacji o projekcie, przygotowanie informacji prasowych, w tym aktualizacja strony internetowej www.- Dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych.- Prowadzenie rekrutacji i dokumentacji uczestników projektu.- Obsługa logistyczno-organizacyjna szkoleń.- Współpraca z trenerami i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu.
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-11-18 - Zielona Góra (lubuskie)
-sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji; -aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;-analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa; -tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;-promowanie działań usprawniających sprzedaż przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, marketing internetowy;-administrowanie stronami internetowymi firmy, kreowanie identyfikacji wizualnej, optymalizacja SEO, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;-udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2020-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
Specjalista ds. procesu wycinania i spawania
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2018-04-27 - Wojnicz (małopolskie)
Codzienna pomoc osobie starszej w czynnościach dnia codziennego. Odpowiedzialność za przestrzeganie zaleceń lekarza.Praca na terenie NIEMIEC.
SENTIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-11 - Niemcy (Niemcy)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą,, rzetelność sumienność, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie produktów do systemu, przygotowywanie ofert, analiza cen, obsługa telefoniczna klienta (telefoniczne zawieranie transakcji z klientami, informowanie klienta o statusie wysyłki), obsługa klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Tarnów (małopolskie)
wg. stanowiska, prowadzenie sklepu internetowego, pozycjonowanie w sieci, sprzedaż produktów przez internet, miejsce pracy Tymbark 600, 34-650 Tymbark, tel.: 18 33 30 033
MARINA SPICES HERNER-RYŚ SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-06 - Tymbark (małopolskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i koordynowanie zamowien od klientównegocjowanie klientow warunków współpracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
Audyt i reorganizacja promocji ofert na portalu allegro.pl. Organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu. Monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
PIOTR KLOREK Firma Handlowo-Usługowa "PROGRESS" Piotr Klorek - 2019-03-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Kolnica (opolskie)
KONKURS szczegóły oferty na stronie https://bip.toszek.pl/2330/620/nabory.htmlWykształcenie średnie lub wyższe; 4 letni staż pracy; znajomość przepisów i ustaw z zakresu rachunkowości i finansów publicznych; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK - 2020-05-28 - Toszek (śląskie)
prowadzenie działu kadr zgodnie z przepisami prawa pracy, bhp i p.poż praz administracji w firmie. Przygotowywanie pism i sprawozdań archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
- Identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie; tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży; analiza skuteczności działań sprzedażowych; weryfikacja działań konkurencji; dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami głównie z krajów wschodnich (m. in. Rosji i Ukrainy); budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi itp.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło od 15.06.2016 r. do 14.06.2019 r. Praca minimum 100 godzin miesięcznie. Stawka godzinowa rozliczenie miesięczne, 70 godzin / miesięcznie.- Wymagane wykształcenie wyższe dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane zaangażowanie w pracę. Wymagana obsługa komputera. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego oraz białoruskiego w mowie i piśmie. Wymagana średnia znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)
nadzór i organizacja procesu produkcji
PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO- USŁUGOWE "ZREMBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Radom (mazowieckie)
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników, wewnętrznej komunikacji HR, wsparciu w działaniach on-boardingowych, exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Analiza danych źródłowych i raportowanie.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2015-12-28 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego. Analizowanie potrzeb i wymagań Klientów. Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla Klientów. Doradztwo techniczne dla klientów.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)