SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Wysokie Mazowieckie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola jakości surowców, procesów, wyrobów gotowych i opakowań, monitorowanie dostarczonych surowców, śledzenie jakości powstającego produktu w całym ciągu produkcyjnym,
Data publikacji: 2020-08-13
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wysokie Mazowieckie, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola jakości surowców, procesów, wyrobów gotowych i opakowań, monitorowanie dostarczonych surowców, śledzenie jakości powstającego produktu w całym ciągu produkcyjnym,
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 50
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: umowa zlecenie, wynagrodzenie 17zł/h brutto
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wysokie Mazowieckie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wysokomazowiecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2013
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 29.04.2021
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość techniki kontroli jakości, znajomość procesu produkcji, umiejętności analityczne, doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty kontroli jakości min.1 rok
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7182144090
danePracodawcy_regon: 364675820
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Adres pracodawcy:
1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie określono
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2013
Gmina pracodawcy: Wysokie Mazowieckie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wysokie Mazowieckie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957620
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 13.08.2020
Oferta pracy ważna do: 03.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a74edf6beb97df6709c87613c99f9604
Podobne oferty pracy
monitorowanie źródeł finansowania i zasad ubiegania się o ufundusze pomocowe i rozwojowe dla instytucji kultury, pozyskiwanie funduszy dla projektów instytucji, przygotowanie i składanie wniosków o dofinansowanie, weryfikowanie zgodności realizacji zadań z harmonogramem, koordynowanie realizacji oraz bieżących zmian w realizacji projektów, przygotowanie korespondencji dot. poszczególnych projektów, współpraca z komórkami merytorycznymi zaangażowanymi w realizację projektów, przygotowanie raportów, rozliczeń i sprawozdańwraz z niezbędną dokumentacją poszczególnych projektów, współpraca przy pozyskiwaniu sponsorów i realizacji umów sponsorskich do wskazanych projektów, stałe zatrudnienie, uczestnictwo w ciekawych projektach instytucji artystycznej, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
prace kuchenne, porządkowe, obsługa gości pensjonatu
Ośrodek Wczasowo - Wypoczynkowy DANUTA - 2016-07-08 - Biały Dunajec (małopolskie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zarządzanie stronami www; planowanie, prowadzenie i optymalizacja działań marketingowych; analizy efektywności działań
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2016-09-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie opisu stanowiska jako podstawy określającej procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów.Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z terenów wschodnich.
MASSIVE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielawa (dolnośląskie)
sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych do sprzedaży stacjonarnej oraz przez internetowy kanał dystrybucji, serwis w zakresie podstawowym niezbędny przy sprzedaży elektroniki użytkowej. Modernizacja stron internetowych, aukcji internetowych oraz wdrażanie i realizacja projektów z zakresu sprzedaży bezpośredniej na rynku lokalnym.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Łańcut (podkarpackie)
w/g zawodu.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WIDBUD WIESŁAW WOŁOWIEC - 2019-09-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontakt z klientem, rozwiązywanie problemow związanych z transportem, negocjacje. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawnościKontakt z pracodawcą - tel.: 733 700 089.
FRANCE TRANSPORT POLOGNE Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw i czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, w szczególności:utrzymywanie zarządzanych nieruchomości w stanie technicznym pozwalającym na właściwą eksploatację, prowadzenie dokumentacji technicznej,przekazywanie i obieranie lokali mieszkaniowych do zasiedlenia, sporządzanie protokołów,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowanych inwestycji i remontów, przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Spółki),kontrola w zakresie realizacji umów na roboty budowlane, konserwację oraz inne usługi dotyczące zarządzanych nieruchomości,rozliczanie zobowiązań gwarancyjnych.Pracw w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa 30%.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
współudział w opracowywaniu budżetu, kontrola jego realizacji i analiza odchyleń,przygotowywanie i wprowadzanie danych do systemu raportowego,sporządzanie raportów i analiz wedle potrzeb organizacji,współpraca z innymi działami firmy.
"Jurajska" Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Postęp (śląskie)
wykonywanie połączeń telefonicznych, przedstawienie oferty, rejestracja na wyznaczone wydarzenia
kontakt przez OHP - 2020-01-16 - Chełm (lubelskie)
- prowadzenie spraw kadrowo-płacowych,- obsługa biura,- sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Rawsko-Bialska Spółdzielnia Socjalna "Nadzieja i Praca" - 2020-01-16 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, organizacja i przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami, prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Skoczów (śląskie)
- obsługa zamówień internetowych, - dodawanie i zarządzanie produktami w sklepie internetowym, - obsługa sprzedaży na serwisie aukcyjnym Allegro, - wykonywanie zdjęć na potrzeby sklepu internetowego (packshoty)
WITEKS - CENTRUM WITEK SP. Z O.O. - 2017-04-12 - Modlniczka (małopolskie)
pozyskiwanie odbiorców na leki, wspólpraca z dotychczasowymi klientami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW ORAZ NEGOCJOWANIE OFERT HANDLOWYCH, SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH NA STANOWISKA RÓŻNEGO SZCZEBLAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA MS. OFFICE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
HEADHUNTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
• wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;• współdziałanie z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy o pzp, • udział w pracach komisji przetargowej,• dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego;• prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),• ocena formalno-prawna składanych ofert • koordynacja i kontrola czynności z wybranym oferentem• zamieszczanie informacji na BIP oraz przygotowanie merytoryczne ogłoszeń,• sporządzanie rocznej sprawozdawczości • współpraca z komórkami organizacyjnymi i stanowiskami samodzielnymi Domu
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu - 2020-05-13 - Bytom (śląskie)
Nadzór i koordynacja podwykonawstwa w zakresie projektów prowadzonych przez firmę, rozliczanie podwykonawców, analiza ofert i przygotowywanie zleceń dla podwykonawców, analiza zakresu rzeczowego i terminów realizacji dotyczących podwykonawców, zapewnienie wsparcia inżynieryjnego dla procesów produkcyjnych.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-09-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Staż organizowany przez GUP.Pomoc przy obsłudze administracyjnej, udział w organizacji i tworzeniu szkoleń, kontakt mailowy i telefoniczny z uczestnikami kursów, współpraca z wykładowcami, pomoc w przygotowaniu materiałów szkoleniowych, archiwizacja papierowa, elektroniczna dokumentów firmowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
GI GROUP Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
W związku z aktualną sytuacja oferujemy kandydatom rekrutację do pracy w systemie online oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stanowiska pracy.Oferujemy:zatrudnienie w ramach umowy o pracę,niezbędne narzędzia do pracy,stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia.Zakres obowiązków:realizacja strategii marketingowej firmy,opracowywanie i realizacja działań promocyjnych, reklamowych i wizerunkowych,wyszukiwanie, weryfikowanie, negocjowanie i współpraca z dostawcami zewnętrznymi,monitorowanie działań marketingowych konkurencji i trendów na rynku,współpraca z zespołem grafików w zakresie przygotowania projektów graficznych na potrzeby kampanii w mediach tradycyjnych oraz internetowych,realizacja innych zadań wynikających z pracy działu.Wymagania:doświadczenie zawodowe w działach
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2020-04-08 - Krosno (podkarpackie)
Zgłaszanie - rozliczanie napraw gwarancyjnych, wykonywanie - prowadzenie dokumentacji zdjęciowej, dokumentowanie oraz raportowanie wykonanych usług na warsztacie (nadzór nad przebiegiem zleceń - usług serwisowych), weryfikacja/klasyfikacja szkód, - archiwizacja dokumentów.Pracodawca oferuje: Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w firmie o zasięgu międzynarodowym, szkolenia, atrakcyjne wynagrodzenie.
Cat Polska Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Krzywa (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kobylnica (wielkopolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kształcenia i wychowania Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny Opis stanowiska: Realizacja zadań z zakresu kształcenia zawodowego i wychowania uczestników OHP; Bieżące sprawowanie nadzoru nad przebiegiem procesu kształcenia i wychowania uczestników OHP, Analiza potrzeb i możliwości kształcenia zawodowego oraz uzupełnienia kształcenia ogólnego uczestników OHP, w świetle obowiązujących przepisów, Organizacja szkoleń tematycznych dla kadry wychowawczej; Opracowywanie programów wychowawczych (profilaktycznych, edukacyjnych) dla uczestników OHP; Realizacja projektów systemowych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy; znajomość przepisów dotyczących zatrudniania pracowników młodocianych, kształcenia ogólnego i zawodowego oraz refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom; bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Dokumenty należy przesyłać do dnia 15 maja 2017r. pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja1.pwk (at) ohp.pl lub przesyłać pocztą tradycyjną na adres: Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27 80-237 Gdańsk z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania Złożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie odpowiedź tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli: Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. Z 2014r poz. 1182 z poźn.zm. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko Specjalista. ds. kształcenia i wychowania przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, tworzenie ofert szkoleniowych,prowadzenie szkoleńw ramach posiadanych uprawnień, nadzorowanie procesu przygotowania i realizacji szkoleń ,organizacja, przebieg, rozlicznie , rekrutacja uczestników szkoleń, współpraca z pośrednikami pracy i doradcami zwodowymi, sporządzanie sprawozdań i dokumentacji
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Olsztyn - 2016-01-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie projektów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
organizacja i przygotowanie eventów transport osób
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)