SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Bytom oferta pracy Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: • wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;• współdziałanie z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy o pzp, • udział w pracach komisji przetargowej,• dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego;• prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),• ocena formalno-prawna składanych ofert • koordynacja i kontrola czynności z wybranym oferentem• zamieszczanie informacji na BIP oraz przygotowanie merytoryczne ogłoszeń,• sporządzanie rocznej sprawozdawczości • współpraca z komórkami organizacyjnymi i stanowiskami samodzielnymi Domu
Data publikacji: 2020-05-13
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: ., 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;• współdziałanie z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy o pzp, • udział w pracach komisji przetargowej,• dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego;• prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),• ocena formalno-prawna składanych ofert • koordynacja i kontrola czynności z wybranym oferentem• zamieszczanie informacji na BIP oraz przygotowanie merytoryczne ogłoszeń,• sporządzanie rocznej sprawozdawczości • współpraca z komórkami organizacyjnymi i stanowiskami samodzielnymi Domu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach od 08.00 - 16.00Praca w zastępstwie: do 2 lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: roczne udokumentowane doświadczenie w jednostkach publicznych w zakresie zamówień publicznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu
danePracodawcy_nip: 6262683115
danePracodawcy_regon: 277836940
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy: ., 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dok. aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Bytom
danePracodawcy_kodPowiatu: 2462
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bytom
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0938670
Ulica pracodawcy: .
Profil działalności pracodawcy:
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2020
Data dodania oferty pracy: 13.05.2020
Oferta pracy ważna do: 02.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bea856c06149ebf6029542fa4c7fc5c4
Podobne oferty pracy
Tworzenie akt osobowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, przygotowanie danych potrzebnych do listy płac, przygotowanie raportów kadrowych oraz informacji dla ZUS, GUS, PFRON, obsługa kadrowa podległych pracowników,współpraca z zespołem płac.
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie budowy, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Częstochowa (śląskie)
Regularne przygotowywanie raportów dotyczących analiz biznesowych w oparciu o obowiązki poszczególnych departamentów i planów pracy. Tłumaczenie na j. chiński dokumentów, raportów oraz tłumaczenie symultaniczne w związku z realizacją w/w zadań. Nadzorowanie kluczowych projektów operacyjnych Liugong Dressta Machinery Sp. z o.o. w oparciu o wzorce korporacji chińskich w ścisłej współpracy z jednostką dominującą: Guangxi LiuGong Machinery, Liuzhou - Chiny.
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Praca 3 godziny dziennie od poniedziałku do piątkuNiezbędne wymagania:1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki , asystenta osoby niepełnosprawnej , opiekunki środowiskowej , specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej , fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać , co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:1) szpitalu psychiatrycznym;2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;3) placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;5) zakładzie rehabilitacji;6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5 , świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.3. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby , które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi , posiadającymi wymagane kwalifikacje.4. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;- kształtowanie nawyków celowej aktywności;- prowadzenie treningu zachowań społecznych.5. Obywatelstwo polskie6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku Komplet dokumentów należy złożyć osobiście , przesłać pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu) do dnia 14 marca 2016r. do godz. 12.00 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach, 37-413 Harasiuki 112a z dopiskiem Specjalistyczne usługi opiekuńcze
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2016-03-02 - Harasiuki (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
BIEŻĄCE ANALIZOWANIE ZAPOTRZEBOWAŃ NA WYKONANIE PRAC W OPARCIU O SPECYFIKACJE I WSTĘPNE HARMONOGRAMY REMONTÓW STATKÓW, PRZEPROWADZANIE OFERTACJI ORAZ NEGOCJACJI CENOWYCH NA PRACE STOCZNIOWE, WYSTAWIANIE ZAPOTRZEBOWAŃ DLA KOOPERANTÓW I OPRACOWYWANIE UMÓW W OPARCIU O KARTY OPISOWE I ZAMÓWIENIA Z WYDZIAŁÓW I OD TECHNOLOGÓW, REDAGOWANIE I NEGOCJOWANIE UMÓW Z KOOPERANTAMI, ROZLICZANIE PRAC WYKONYWANYCH PRZEZ KOOPERANTÓW ORAZ ROZLICZANIE FAKTUR WYSTAWIONYCH PRZEZ KOOPERANTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE TECHNICZNE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Szycie pokrowców
PLATAN MEBLE Sp. Zo.o. - 2018-02-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
-Monitoring poziomu należności Klientów,-Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem krajowym i zagranicznym,-Negocjowanie warunków i terminów spłat,-Korespondencja z dłużnikami, przygotowanie wymaganych dokumentów,-Windykacja należności w celu obniżenia poziomu przeterminowanych należności,-Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży i Działem Księgowości,-Bieżące uzupełnianie danych w systemie operacyjnym,-Współpraca z zewnętrzną firmą windykacyjną
FIBRAIN SP. Z O.O. - 2018-10-31 - Zaczernie (podkarpackie)
Wykształcenie średnie, wysoka kultura osobista, doświadczenie w pracy z klientem, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, prawo jazdy kat. B. Obowiązki: nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, współpraca z obecnymi klientami, aktywna i bieżąca współpraca z partnerami na podległym terenie celem aktywnej sprzedaży, pozyskiwanie klientów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy sprzedaz (at) e-bossy.pl
FHU BOSSY BEATA BOSY - 2019-04-02 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. sprzedaży
MAJSTER S.A. - 2018-07-16 - Mielec (podkarpackie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
montowanie rolet, żaluzji i siatek
Ewa Nowicka Firma Usługowo - Handlowa - 2017-01-10 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników, prowadzenie dokumentacji do zatrudnienia i wydania wiz
IMIGRANT MONIKA WYCHOWAŁEK - 2018-04-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Tłumaczenie ewentualnej korespondencji mailowej, obsługa sekrerariatu, organizacja podróży służbowych dla zarządu, koordynowanie zadań projektowych, organizacja spotkań, przygotowywanie prezentacji, wsparcie w obowiązkach dyrektora zakładu
'ADECCO POLAND' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o dzieło i zlecenia oraz umów o pracę. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca nad publikacjami firmowymi(opracowywanie ulotek, folderów reklamowych), prowadzenie firmowych stron internetowych, publikacja reklam prasowych, uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach klientów, dokumentacja wydarzeń promocyjnych, inne zadania realizowanhe w dziale marketingu.
AGROSIMEX SP.Z.O.O - 2015-12-09 - Goliany (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-09-25 - Sokoły (podlaskie)
Bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym. Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Ewidencja akt osobowych pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników. Ewidencja czasu pracy i zatrudnienia. Udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom. Osługa urządzeń biurowych telefon, komputer, fax, kopiarka. Archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe. Kontrola i analizowanie stanu zapasów, zakupy. Rozliczanie faktur, opis faktur - elektorniczny obieg dokumentów.
Szkoła Podstawowa nr 82 im. prof. Jana Czochralskiego - 2020-07-01 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki i prawa medycznego, działalności medycznej i metodyki szkolenia- prowadzenie ewidencji szkoleniowej kursówRuchomy czas pracy.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2019-01-07 - Łódź (łódzkie)
wg.stanowiskaPraca w kraju
JAN NANOWSKI USŁUGI TRANSPORTOWE - 2016-05-09 - Pieczyska (opolskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL.- Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac.- Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony 2 lata.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- akrualizowanie i wprowadzanie danych do systemu;- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych;- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze wzlgędu na stanowisko.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
do uzgodnienia
SMART KIDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynowanie funkcjonowania działuWdrażanie nowych projektów w podległym dziale; Rozwijanie i wdrażanie nowych technologii do procesu produkcji; Nadzór nad istniejącymi procesami produkcyjnymi;Stały nadzór nad dokumentacja technologiczną; Analiza zdolności produkcyjnych podległego procesu; Optymalizacja procesów; Bieżąca analiza procesów; Współpraca z innymi działami firmy
P.P.H.U. STAL-SERWIS S.C. J.STRUSIŃSKI R.STRUSIŃSKI - 2019-10-04 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż i obsługa partnerów handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów, analiza potrzeb klienta i monitorowanie rynku.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
praca biurowa, telefoniczny kontakt z klientem, pozyskiwanie klientów dla firmy, umawianie spotkań handlowcom,
FOTOVOLTUS SP. Z O.O. - 2019-09-02 - Luboń (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych z sporządzaniem, przyjmowaniem zamówień fakturowaniem tworzeniem ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Mława (mazowieckie)