SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Ostrów Wielkopolski oferta pracy FP SPOMAX Spółka Akcyjna

Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie mile widziane kierunkowe lun mechanicznemile widziane doświadczenie w pracy na ww. stanowisku lub podobnej branżyosoba do przyuczenia1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3000 - 4000 zł brutto
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: FP SPOMAX Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaliska 61/63, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie mile widziane kierunkowe lun mechanicznemile widziane doświadczenie w pracy na ww. stanowisku lub podobnej branżyosoba do przyuczenia1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3000 - 4000 zł brutto
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista kontroli jakości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kontroler jakości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: osoba do przyuczenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: FP SPOMAX Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kaliska 61/63, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Kaliska
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn do okuwania skrzydeł, znajomość rozwiązań technologicznych dotyczących stosowania zaczepów, zasuwnic i czopów, sposobu i miejsc ich montażu, monitorowanie poszczególnych czynności, kontrolowanie jakości wykonywanych okien
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zduńska Wola (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA DLA SYSTEMÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH LTE/5G. W SZCZEGÓLNOŚCI ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE ANALIZĘ WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, IMPLEMENTACJE I TESTOWANIE GOTOWEGO KODU, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI ORAZ ANALIZĘ I KOREKTĘ BŁĘDÓW WYKRYTYCH W TRAKCIE TESTOWANIA OPROGRAMOWANIA. Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
Wykonywanie zabiegów pielęgniarskich, rejestracja chorych.
Dom Pomocy Społecznej w Nysie - 2016-05-19 - Nysa (opolskie)
w zakresie specjalisty do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Człuchów (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Zabrze (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji, upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie, doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii, prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji, prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.: koordynacja i zarządzanie projektami, organizacja zadań w projektach, opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów, rekrutacja uczestników do projektu, kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi, przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów, czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów, promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań, sprawozdawczość okresowa, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o płatność, archiwizacja dokumentacji projektów, reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-04 - Płock (mazowieckie)
- zapewnienie wsparcia procesów technicznych i biznesowych dla poszczególnych modułów SAP ( MM, SD, PM, FI / CO, PP, APO, GTS, EWM, TM) i / lub aplikacji wspomagających ( VISTEX, VENDAVO, HYBRIS, SALESFORCE CRM); - współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów biznesowych wprowadzania innowacyjnych rozwiązań; - zapewnienie, iż odpowiednia jakość obsługi klienta jest dostarczana do poszczególnych systemów SAP i związanych z nimi procesów biznesowych i klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
MIĘS-POL Producent Mięsa-Hurt A. Jończyk - 2016-08-05 - Stare Kobiałki (lubelskie)
Sprzedaż produktów: owoców i warzyw,Pozyskiwanie nowych kontrahentów i utrzymanie bieżących KlientówProwadzenie negocjacji handlowych, w tym odpowiedzi na zapytania ofertoweMonitorowanie rynku i konkurencji,Czynne uczestniczenie w strategii rozwoju sprzedaży,Raportowanie wyników pracy
EKO-SAD, CZESŁAW MACIERZYŃSKI - 2016-02-25 - Zbrosza Duża (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zamówień. Szukanie dostawców towarów i usług. Zakładanie kartotek. Archiwizacja dokumentów.
Gwimet Bartosz "System" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa składu podatkowego, obsługa przemieszczanie wyrobów akcyzowych w oparciu o dokumenty dostawy. Obsługa eksportu i importu towarów.
CHEMNOVATIC ŁAWECKI GĘCA SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, mailową, poprzez fax/czat, drogą korespondencji tradycyjnej. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie, organizowanie, prowadzenie zajęć oraz sprawowanie opieki nad skazanymi zgodnie z ustawą z dnia 9 kwietnia 2010r. o Służbie Więziennej
Zakład Karny w Medyce - 2016-05-13 - Medyka (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-04-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Jawor (dolnośląskie)
Wyliczanie pieczywa dla kierowców
Piekarnia ZENON CHWIST - 2016-08-04 - Będzin (śląskie)
wykonywanie prac budowlanych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa maszyn produkcyjnych oraz wykonywanie operacji manualnych- zapewnienie odpowiedniej jakości produktów- dbałość o poprządek i czystość na stanowisko pracy- praca zgodnie z instyrukcjami- przestrzeganie zsad BHP i OŚ
AXELL POLSKA 2004 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Namysłów (opolskie)
Wykonywanie wycen stolarki aluminiowej, obsługa klientów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "NITUS ALUMINIUM" s.c - 2015-12-02 - Drużków Pusty (małopolskie)
Rejestrowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym. Analiza, uzgadnianie kont księgowych. Analiza dokumentów dotyczących rozliczeń projektów unijnych i przygotowywanie odpowiednich zestawień i sprawozdań. Organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów. Prace administracyjno-biurowe. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych Klientów, doradztwo i sprzedaż produktów finansowych, budowanie pozytywnych relacji ze stałymi Klientami, realizacja planów sprzedażowych, zachowanie standardów obsługi Klienta.
Pośrednictwo finansowe Aleksandra Wojtczak - 2015-11-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Łódź (łódzkie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)