SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ/ PURCHASE TO PAY SPECIALIST Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ/ PURCHASE TO PAY SPECIALIST
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
Data publikacji: 2016-06-30
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ/ PURCHASE TO PAY SPECIALIST
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w oszarze finansowym, znajomość międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej; bardzo dobra znajomość systemu SAp, Microsoft Excel; umiejętność walidacji danych oraz analityki; wysoko rozwinięta zdolność komunikacyjna oraz umiejętność współpracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 30.06.2016
Oferta pracy ważna do: 14.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa urządzeń oraz asortymentu/garderoby klientów. Praca w godzinach 6-14, 14-22, również w weekendy.
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
-egzekwowanie wydajnej, terminowej i jakościowo dobrej pracy od pracowników, -egzekwowanie przestrzegania przez pracowników dyscypliny pracy, Zakładowego Regulaminu Pracy (rozpoczynanie i kończenie pracy, przerw śniadaniowych itp., -czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy i instrukcje technologiczne, -organizowanie szkoleń pracowników w zakresie umiejętności obsługiwania maszyn i urządzeń oraz prawidłowego wykonania operacji, -obsługa administracyjna produkcji.
Alligator Polska Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Nekla (wielkopolskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z działem produkcji, monitorowanie procesu produkcji.
AN-SYSTEM SPÓŁKA CYWILNA - ROBERT DANEL, PIOTR JAKÓBIEC - 2016-02-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Krosno (podkarpackie)
-
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Kościerzyna (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów banku, bieżąca obsługa klienta, minimum 6 miesięcy w bankowości, biegła obsługa komputera, wykształcenie średnia
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Sprzedaż rozwiązań i produktów związanych z marketingiem internetowymPozyskiwanie nowych klientówBudowanie i rozwijanie relacji z klientamiBadanie potrzeb klienta i doradztwo w zakresie doboru właściwych rozwiązańPrzygotowanie ofert handlowychRaportowanie i prowadzenie dokumentacji
kontakt przez OHP - 2018-03-15 - Skoczów (śląskie)
Instalacja, utrzymanie i rozbudowa systemów niskopradowych (SSWiN, SKD, CCTV)
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-03-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wsparcie w obszarze działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Ustroń (śląskie)
obsługa klientów (telefoniczna, korespondencyjna, mailowa) czytanie korespondencji i odpowiadanie na nią wprowadzanie iprzetwarzanie danych w systemie komputerowym prace ogólneadministracyjne i biurowe inne związane ze specyfiką firmy.
Fundacja Football Academy Group - 2018-02-16 - Opole (opolskie)
praca w salonie handlowym
MET-PRIM Sp. z o. o. - 2017-07-17 - Radomsko (łódzkie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-12-08 - Rokocin (pomorskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie medytacji buddyjskiej.Możliwość zakwaterowania + wyżywienie
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Giemzów (łódzkie)
Prowadzenie spraw, dokumentacji związanej z ochroną środowiska w firmie zgodnie z obowiązującymi przepisami,Prowadzenie dokumentacji i załatwianie spraw związanych z inwestycjami
Innotec Sp. z o.o - 2017-07-28 - Recz (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur, rozliczanie
"ALMAS" B.KUCHARSKA T.STAWIARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-24 - Lędziny (śląskie)
Organizacja, dokonywanie zakupów, nadzór nad zakupami, negocjowanie cen i warunków dostaw, poszukiwanie dostawców, koordynacja i kontrola dostaw, nadzór nad realizacją reklamacji
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2018-08-22 - Zawadzkie (opolskie)
sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, nagród uznaniowych itp.;naliczanie wypłat wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych, macierzyńskich; naliczanie wypłat świadczeń socjalnych; sporządzanie i wysyłanie przelewów do banku ewidencjonowanie i sprawdzanie pod względem rachunkowym faktur i delegacji przygotowywanie zapotrzebowania na płace ,podatek, ZUS i inne; prowadzenie kartotek zarobkowych i zasiłkowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu ZUS RP-7; sporządzanie sprawozdań rocznych do Urzędu Skarbowego (PIT-y); wystawianie zaświadczeń o dochodach pracowników na żądanie osoby zainteresowanej; rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS; tworzenie miesięcznego rozliczenia z ZUS (składki od wynagrodzeń); sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO i Starostwa Powiatowego archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; koordynowanie działań i realizacja powierzonych zadań kontroli zarządczej
Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie - 2017-04-26 - Głogów (dolnośląskie)
udział w procesie zamówień sprzętu, odzieży, akcesoriów, materiałów reklamowychwprowadzanie do ewidencji magazynowej zakupów w programie CDN Optimawydawanie sprzętu i innych przedmiotów według preliminarza rejestrowanie w programie CDN Optima wydanego sprzętu i innych przedmiotówprowadzenie ewidencji wyposażeniaprowadzenie rejestrów VAT w zakresie zakupów sprzętu, odzieży i innych akcesoriówprzygotowywanie danych do deklaracji podatkowych przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,inne zadania powierzone przez przełożonegoprzygotowanie ofert zakupowych dotyczących .sprzętu
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Kraków (małopolskie)
jw.
PROSERVICE FINTECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie płac obsługa kadrowa
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Świerzawa (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Ossów (mazowieckie)
Research i wdrażanie nowych produktów z branży chemii budowlanej i przemysłowej, współpraca z laboratorium i działem handlowym.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Zmywanie naczyń, pomoc w przygotowywaniu posiłków, dbanie o czystość na stanowisku pracy. Praca na umowę o pracę w godz. 8-15, 13-20 w Kołobrzegu, również w weekendy. Pracodawca zapewnia wyżywienie w trakcie pracy, możliwość zakwaterowania.
Centrum Rehabilitacyjno-Wczasowe AMBER s.c. - 2017-08-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- telefoniczny, mailowy kontakt w języku niemieckim z firmą w Niemczech,- przygotowywanie materiałów sprzedażowych i marketingowych,- prowadzenie korespondencji handlowej w j. polskim i niemieckim,- przyjmowanie i realizacja zamówień handlowych z zakresu art. myjąco - dezynfekujących,- praca w Białymstoku
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Białystok (podlaskie)
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
Praca jako specjalista ds. marketingu i handlu.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Jasło (podkarpackie)
praca przy pomocy wózka paletowego, odbieranie oraz transport detali, opis, segregacja detali, wypełnianie dokumentacji
Agencja Pracy Refinanse Grzegorz Wódkowski - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)