SPECJALISTA/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH Gdańsk oferta pracy POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
Stanowisko: SPECJALISTA/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 600 PLN
Zakres obowiązków: •przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane (opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przygotowanie projektów umów, udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie korespondencji z Wykonawcami)•przygotowywanie zapytań ofertowych i ich analiza,•opracowywanie i przesyłanie sprawozdań z udzielonych zamówień do Urzędu Zamówień Publicznych,•kontrola zgodności udzielanych zamówień z prawem zamówień publicznych i ustawą o finansach publicznych,•współpraca z obsługą prawną oraz innymi działami w zakresie udzielania zamówień publicznych,•przygotowywanie zapytań ofertowych zgodnie z regulaminem zamówień publicznych poniżej 30 000 EURO obwiązującym w Instytucji
Data publikacji: 2020-06-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane (opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przygotowanie projektów umów, udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie korespondencji z Wykonawcami)•przygotowywanie zapytań ofertowych i ich analiza,•opracowywanie i przesyłanie sprawozdań z udzielonych zamówień do Urzędu Zamówień Publicznych,•kontrola zgodności udzielanych zamówień z prawem zamówień publicznych i ustawą o finansach publicznych,•współpraca z obsługą prawną oraz innymi działami w zakresie udzielania zamówień publicznych,•przygotowywanie zapytań ofertowych zgodnie z regulaminem zamówień publicznych poniżej 30 000 EURO obwiązującym w Instytucji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: współpraca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym programu Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego - w zakresie niezbędnym do udzielenia zamówień na roboty budowlane, umiejętność wykorzystywania przepisów w praktyce, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność radzenia sobie w warunkach stresujących, pod presją czasu i przy często zmieniających się dyspozycjach, dokładność i staranność, umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
danePracodawcy_nip: 5840452221
danePracodawcy_regon: 190317940
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Ołowianka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 10.06.2020
Oferta pracy ważna do: 23.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4601a216d014a807cfcd1cb49c3496fd
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych w języku obcem, przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, udział w targach handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem.
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
udział w organizowaniu dostaw zakupów z Egiptu do biura w Warszawie; organizacja spotkań oraz połączeń telefonicznych za pośrednictwem Skype z ekspertami z biur lokalnych; prowadzenie negocjacji z dostawcami z Egiptu (w języku arabskim) w celu minimalizowania kosztów zakupowych; zapewnianie wsparcia dla specjalistów ds. zakupów z Arabii Saudyjskiej (komunikacja w języku arabskim); wprowadzanie dostawców do bazy wewnętrznej spółki; wprowadzanie udoskonaleń w procesie zakupowym we współpracy ze specjalistami ds. zakupów z Egiptu
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Przyjmuje zamówienia od klienta i monitoruje ich realizację- Koordynuje plan wysyłek oraz obsługuje dokumenty wysyłkowe- Utrzymuje i pielęgnuje relacje z klientem zagranicznym- Wspiera Key Account Managerów w ich pracy na rynkach całego świata- Współpracuje ze wszystkimi komórkami w ogranizacji
HTL - Strefa S.A. - 2016-11-09 - Łęczyca (łódzkie)
Wymagana wykształcenie średnie, min. rok doświadczenia, znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, sumienność. Ogólny zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, zgłaszanie do ZUS pracowników, prowadzenie ewidencji nieobecności w tym: urlopów, zwolnień lekarskich, sporządzanie deklaracji PFRON, utrzymanie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi. Kontakt z pracodawcą telefonicznylub e-mailowy kadry (at) biuro-strzalka.pl
KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-05 - Rybnik (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń i in. świadczen, naliczanie zasiłkuchorobowych, opiekuńczych i innych z zakresu ubezpieczeń społecznych, zgłszanie i wyrejestrowywanie pracown ików do ZUS, sporządzanie deklaracji DRA, raportów RCA, przekazywanie drogą elektroniczną dokumentów, sprawozdań do ZUS, deklaracje PIT, sprawozdania GUS SIO.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2017-10-03 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Czudec (podkarpackie)
zapoznanie z pracą w Dziale Jakości, administrowanie bazą danych jakości, aktualizacja, przygotowywanie nowych dokumentów systemu jakości zgodnie z potrzebami wynikającymi z rozwojem firmy, nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Mielec (podkarpackie)
ubój zwierząt
Wytwórnia Wędlin Zbigniew Zabrocki - 2016-02-18 - Wiele (pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. praca od pon do pt w godz. od 8 do 16 (dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą elektroniczną na adres; handlowiec-praca (at) golden-line.eu lub składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-31 - Rzeszów (podkarpackie)
1. przyjmowanie i kontrola dokumentów otrzymanych z zewnątrz, oraz z wewnątrz biura. 2. rozliczanie i sporządzanie dowodu wypłaty zaliczek. 3. rozliczanie magazynu żywnościowego. 4. rozliczanie dochodów budżetowych i dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku dochodów. 5. rozliczanie kosztów placówek zgodnie z zawartymi porozumieniami. 6. dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. 7. import list płac w systemie księgowym. 8. terminowe sporządzanie przelewów oraz zestawień niezbędnych do ich akceptacji. 9. analiza sald kont, rozrachunków, realizacji dochodów i wydatków w stosunku do planów finansowych oraz zestawień majątku z ewidencją księgową. 10. prowadzenie ewidencji (cząstkowych rejestrów jednostki) dla potrzeb podatku od towarów i usług. 11. sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT-7 lub (korekty deklaracji) za dany okres rozliczeniowy. 12. przekazywanie środków finansowych na zapłatę podatku VAT. 13. księgowanie umorzeń środków trwałych. 14. prowadzenie windykacji należności (noty odsetkowe, potwierdzenia sald). 15. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. 16. zatwierdzanie dokumentów. 17. finansowa obsługa funduszu świadczeń socjalnych. 18. współpraca z prowadzonymi placówkami w celu zapewnienia prawidłowej obsługi finansowo księgowej.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, analiza rynków zbytu, stosowanych cen, potrzeb i oczekiwań klientów.Praca w godz. od 08:00-16:00
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2018-09-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Nadzór nad stanem technicznym pojazdów i zarządzanie procesem serwisowania, dokonywanie przeglądów technicznych pojazdów, usuwanie awarii, regeneracja, konserwacja maszyn i urządzeń, rozwiązywanie problemów z zakresu technicznych aut oraz maszyn.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-04-07 - Osina Mała (łódzkie)
Sprzedaż bezpośrednia, dobór asortymentu do potrzeb pacjenta, dbanie o wizerunek sklepu,
ORTOPLUS STOMIA MONIKA WARZYBOK, PAWEŁ WARZYBOK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-09-09 - Lublin (lubelskie)
Kontrola jakośći prefabrykatów betonowych./OFERTA PRACY Z GCP KONIECPOL/
"GP NOWKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-14 - Podlesie (śląskie)
Staż organizowany przez GUP.Wsparcie w tworzeniu opisu stanowisk i instrumentu oceny kandydatów, wsparcie w pozyskiwaniu kandydatów przy uzyciu róznych narzędzi rekrutacyjnych, pomoc w analizie profili kandydatów i selekcji, współtworzenie raportów, publikacja ogłoszeń o pracę.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Gdańsk (pomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
specjalista ds. jakościZadania:Planowanie i doskonalenie jakości wyrobówIdentyfikowanie przyczyn niezgodności i wdrażanie działań korygującychKontakt z Klientem w zakresie reklamacji i uzgodnień jakościowychObsługa niezgodności wewnętrznychKontrola jakości produkowanych wyrobówMonitorowanie wskaźników jakościowychPrzeprowadzanie auditów produktu i procesów produkcyjnychRealizacja procedur jakościowychPromowanie działań projakościowychNadzór nad działalnością środowiskową firmyAktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
Agmar S.A. - 2019-05-22 - Mielec (podkarpackie)
staż skierowany do osób bezrobotnych,zarejestrowanych w MUP, w wieku 30 lat i więcej, zgodnie z założeniami projektu RPO
kontakt przez PUP - 2020-06-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- przygotowywanie i nadzór nad realizacją zamówień materiałów do produkcji,- dobór dostawców i negocjowanie warunków umów z dostawcami oraz poszukiwanie dostawców alternatywnych,- nadzór nad magazynem materiałów produkcji,- prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów do produkcji,- dbałość o terminowość dostaw materiałów na produkcję oraz optymalizacja kosztów frachtu,- obsługa reklamacji jakościowych na materiały produkcyjne,- praca w systemie ERP,- sporządzanie okresowych analiz dotyczących dostaw i gospodarki magazynowej,- udział w projektach usprawniających logistykę dostaw i optymalizację zapasów magazynowych zgodnie z Lean ManufacturingPoczątkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: Dział Kadr pok. 211, e-mail: praca (at) elwat.com.pl, tel. 71 33 45 113 lub 114Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres email:praca (at) elwat.com.pllub osobiście w siedzibie firmy: ELWAT ESI we Wrocławiu, ul. Hubska 96/100, 50-502 WrocławProsimy o dołączenie do przesłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U. z 2018 r. z poz. 1000)" na stanowisko jak w treści ogłoszenia ogłoszenia o pracę.Jednocześnie informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą: ul. Hubska 96/100, 50-502 Wrocław. Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu - 2019-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
selekcja kandydatów do pracy/ kontakt z kandydatami z Europy Wschodniej/ kontakt telefoniczny, mailowy/ rekrutacja pracowników na różne stanowiska/ bieżąca obsługa biura
DREMAN BUILDING SP. Z O.O.SP.K. - 2019-12-23 - Opole (opolskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Gdynia (pomorskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.Wynagrodzenie nie niższe niż 5000 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca analiza stanów magazynowych, sporządzanie raportów; planowanie zakupów na podstawie analizy bieżącego zapotrzebowania produkcji; generowanie zamówień w systemie ERP i przekazywanie ich do dostawców; koordynacja i kontrola dostaw; prowadzenie ewidencji magazynowej; prowadzenie postępowań reklamacyjnych wobec dostawców; redukcja kosztów poprzez poszukiwanie alternatywnych źródeł zaopatrzenia; negocjowanie warunków handlowych z dostawcami.
TINSMITH&INSULATION Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Tarnów (małopolskie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na analizie rynków arabskich pod kątem wdrażania strategi sprzedażowych firmy w celu dalszego oferowania produktów handlowych. Ponadto dokonywane będą bieżące analizy sytuacji gospodarczo-politycznych mających wpływ na prowadzenie współpracy z kluczowymi i potencjalnymi klientami Spółki z Bliskiego Wschodu i Afryki. Pracownik odpowiedzialny będzie za analizę potencjalnych ryzyk, mogących pojawić się w procesie rozwoju Spółki na rynkach krajów Bliskiego wschodu i Afryki. Odpowiedzialność pracowników dotyczyć będzie w zakresie monitorowania i analizowania otoczenia rynkowego z uwzględnieniem działań konkurencji - bezpośredni kontakt z rejonu rynków arabskich
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)