SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM K/M Warszawa oferta pracy Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM K/M
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. przyjmowanie i kontrola dokumentów otrzymanych z zewnątrz, oraz z wewnątrz biura. 2. rozliczanie i sporządzanie dowodu wypłaty zaliczek. 3. rozliczanie magazynu żywnościowego. 4. rozliczanie dochodów budżetowych i dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku dochodów. 5. rozliczanie kosztów placówek zgodnie z zawartymi porozumieniami. 6. dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. 7. import list płac w systemie księgowym. 8. terminowe sporządzanie przelewów oraz zestawień niezbędnych do ich akceptacji. 9. analiza sald kont, rozrachunków, realizacji dochodów i wydatków w stosunku do planów finansowych oraz zestawień majątku z ewidencją księgową. 10. prowadzenie ewidencji (cząstkowych rejestrów jednostki) dla potrzeb podatku od towarów i usług. 11. sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT-7 lub (korekty deklaracji) za dany okres rozliczeniowy. 12. przekazywanie środków finansowych na zapłatę podatku VAT. 13. księgowanie umorzeń środków trwałych. 14. prowadzenie windykacji należności (noty odsetkowe, potwierdzenia sald). 15. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. 16. zatwierdzanie dokumentów. 17. finansowa obsługa funduszu świadczeń socjalnych. 18. współpraca z prowadzonymi placówkami w celu zapewnienia prawidłowej obsługi finansowo księgowej.
Data publikacji: 2019-08-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KEN 61, 02-777 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. przyjmowanie i kontrola dokumentów otrzymanych z zewnątrz, oraz z wewnątrz biura. 2. rozliczanie i sporządzanie dowodu wypłaty zaliczek. 3. rozliczanie magazynu żywnościowego. 4. rozliczanie dochodów budżetowych i dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku dochodów. 5. rozliczanie kosztów placówek zgodnie z zawartymi porozumieniami. 6. dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. 7. import list płac w systemie księgowym. 8. terminowe sporządzanie przelewów oraz zestawień niezbędnych do ich akceptacji. 9. analiza sald kont, rozrachunków, realizacji dochodów i wydatków w stosunku do planów finansowych oraz zestawień majątku z ewidencją księgową. 10. prowadzenie ewidencji (cząstkowych rejestrów jednostki) dla potrzeb podatku od towarów i usług. 11. sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT-7 lub (korekty deklaracji) za dany okres rozliczeniowy. 12. przekazywanie środków finansowych na zapłatę podatku VAT. 13. księgowanie umorzeń środków trwałych. 14. prowadzenie windykacji należności (noty odsetkowe, potwierdzenia sald). 15. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. 16. zatwierdzanie dokumentów. 17. finansowa obsługa funduszu świadczeń socjalnych. 18. współpraca z prowadzonymi placówkami w celu zapewnienia prawidłowej obsługi finansowo księgowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne (ekonomiczne), co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, doświadczenie w pracy w księgowości w sektorze finansów publicznych.Obowiązki:1. przyjmowanie i kontrola dokumentów otrzymanych z zewnątrz, oraz z wewnątrz biura. 2. rozliczanie i sporządzanie dowodu wypłaty zaliczek. 3. rozliczanie magazynu żywnościowego. 4. rozliczanie dochodów budżetowych i dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku dochodów. 5. rozliczanie kosztów placówek zgodnie z zawartymi porozumieniami. 6. dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. 7. import list płac w systemie księgowym. 8. terminowe sporządzanie przelewów oraz zestawień niezbędnych do ich akceptacji. 9. analiza sald kont, rozrachunków, realizacji dochodów i wydatków w stosunku do planów finansowych oraz zestawień majątku z ewidencją księgową. 10. prowadzenie ewidencji (cząstkowych rejestrów jednostki) dla potrzeb podatku od towarów i usług. 11. sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT-7 lub (korekty deklaracji) za dany okres rozliczeniowy. 12. przekazywanie środków finansowych na zapłatę podatku VAT. 13. księgowanie umorzeń środków trwałych. 14. prowadzenie windykacji należności (noty odsetkowe, potwierdzenia sald). 15. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. 16. zatwierdzanie dokumentów. 17. finansowa obsługa funduszu świadczeń socjalnych. 18. współpraca z prowadzonymi placówkami w celu zapewnienia prawidłowej obsługi finansowo księgowej. [Zgłoszenia: hapacholowska (at) edu.um.warszawa.pl , 22 277 51 00]
Nazwa pracodawcy:
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
KEN 61, 02-777 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: KEN
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 23.08.2019
Oferta pracy ważna do: 22.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3ff0fb237207efafd018f5cddb298d2b
Podobne oferty pracy
Prowadzenie doświadczeń odmianowych z roślinami rolniczymi.
Zakład Doświadczalny Oceny Odmian w Białogardzie. - 2018-02-12 - Białogard (zachodniopomorskie)
Podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży, m.in. utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą, prowadzenie analiz sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, organizacja i udział w imprezach targowych, konferencjach i szkoleniach.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa klientów, sprzedaż bezpośrednia. Praca w godz. 6-14, 14-22.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)
Czynne rekrutowanie kandydatów do pracy, kontakty z urzędnikami w celu załatwienia pozwolenia na pracę, wiz, kontakty z mediami w celu zamieszczania ogłoszeń o pracę w Ukrainie, Białorusi i innych wschodnich rynkach pracy, kontakt z kandydatem, wypełnianie dokumentów do zatrudnienia, kontakty z innymi komórkami (działami) w spółce. Jedna zmiana, umowa na okres próbny, następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zapewnienie ciągłości dostaw. Kontrola zapasów magazynowych. Efektywne zarządzanie taborem samochodowym firmy. Czynny udział w procesie zaopatrzenia w materiały zgodnie z plananami produkcyjnymi. Optymalizacja poziomu zapasów magazynowych. Organizowanie i kontrola dostaw. Rozliczanie się z powierzonych materiałów. Praca na terenie Katowic oraz Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. WDoświadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w pracy na magazynie. Wymagana dobra znajomość zasad i standardów magazynowania towarów oraz obiegu dokumentów magazynowych. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
indywidualne spotkania z klientami, na których trzeba dopasować dlaklienta dobre rozwiązanie i zgromadzć z nim potrzebne dokumenty dosprawy. Serwisujemy i prowadzimy swoich klientów przez cały procesodszkodowawczy
VOTUM S.A. - 2016-07-04 - Opole (opolskie)
Sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik, obsługa kadr
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2019-02-14 - Ryn (warmińsko-mazurskie)
Ksiegowanie dokumentow w systemie wewnetrznym firmy
kontakt przez OHP - 2018-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
specjalista do spraw marketingu
Zakład Techniki Odpylania - 2016-01-20 - Końskie (świętokrzyskie)
jw
OMEGA Ochrona Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zgłoszeń od klientów, ustalanie terminów wizyt, obsługa poczty elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
- Konsultacje wdrożeniowe,- analiza i rozwiązywanie problemów,- wsparcie procesów rozwoju oprogramowania,- zdalna pomoc oraz szkolenia w zakresie obsługi oprogramowania
SULIMO SOFTWARE PIOTR PONIEWOZIK, PIOTR OSIPA SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
1. Obsługa zgłoszeń telefonicznych od użytkowników zgodnie z ustalonym grafikiem.2. Prowadzenie zgłoszonych problemów od momentu zgłoszenia do rozwiązania.3. Współpraca z partnerami na całym świecie.4. Ustalanie priorytetów i praca z zarejestrowanymi sprawami dostarczanie rozwiązania lub przekazanie ich innego zespołu wsparcia.5. Utrzymywanie wysokiej jakości danych w systemie rejestracji zgłoszeń. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
rozwój sprzedaży produktów i usług na rynki państw zachodnich (analiza rynku, doradztwo techniczne)
"TP GLOBAL-TECHNOLOGIES" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
- Naliczanie płac w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich,- Wystawianie zaświadczeń.
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie pełnej dokumentacji handlowej.Kontakt: teresa.chromiec (at) laktopol.com.plkandydaci proszeni są o przesłanie CV na adres w/w z dopiskiem:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).W przypadku negatywnego rozpatrzenia mojej kandydatury *nie wyrażam/wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zakłady Mleczarskie Laktopol Sp. z o. o. w celu ponownego rozpatrzenia mojej kandydatury, lecz przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od daty złożenia CV.*nie potrzebne skreślić
Zakłady Mleczarskie "LAKTOPOL-A" Sp. z o.o. w Łosicach - 2018-08-28 - Łosice (mazowieckie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, kasy i innych dokumentów księgowych, ewidencjonowanie dokumentów we właściwych rejestrach, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczanie delegacji służbowych, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków, przygotowywanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań do instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-UE, inne zadania zlecone przez przełożonego
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-11-07 - Kwidzyn (pomorskie)
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Konopiska (śląskie)
obsługa klienta, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa komputera i urządzeń biurowych, tworzenie ofert turystycznych, polis, biletów lotnicznych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie wniosków do przeprowadzania procesów certyfikacji odzieży ochronnekprzygotowywanie próbek do badańprzygotowywanie badań wg norm badawczychanaliza raportów z badań
PW Krystian Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Przysucha (mazowieckie)
Montaż, serwis klimatyzacji i wentylacji
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;- możliwa koordynacja projektów w tym między innymi: zarządzanie projektem, kontrolowanie budżetu, jakości i terminów, przydzielanie osób do projektu, obsługa klienta.OFERUJEMY:- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach DTP / graficznych- jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - umowy o pracę- prywatną opiekę medyczną- dofinansowanie do karty Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)