SPECJALISTA DZIAŁU ZAKUPÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 9 000 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja lub obsługa negocjacji kontraktów z działem prawnym, biznesem i prokurą/zarządem w celu spełnienia wymagań prawnych i podpisania umowy zgodnie z ustaleniami. Wykonywanie lub wspieranie procesu pozyskiwania/przetargów konkurencyjnych w celu wyboru, w odpowiednim czasie. Najlepszych ofert, które spełniają wewnętrzne wymogi klienta. Przeprowadzenie analizy wydatków i/lub wsparcie wykonawcy/ kierownictwa/ zarządu działu prokury w wykonaniu te analizy by dostarczyć odpowiednie rekomendacje i wnioski. Zbieranie, przetwarzanie, publikowanie i przechowywanie danych związanych z wywiadem rynkowym dla wyznaczonych kategorii/ rynków/ projektów.
Data publikacji: 2020-06-12
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja lub obsługa negocjacji kontraktów z działem prawnym, biznesem i prokurą/zarządem w celu spełnienia wymagań prawnych i podpisania umowy zgodnie z ustaleniami. Wykonywanie lub wspieranie procesu pozyskiwania/przetargów konkurencyjnych w celu wyboru, w odpowiednim czasie. Najlepszych ofert, które spełniają wewnętrzne wymogi klienta. Przeprowadzenie analizy wydatków i/lub wsparcie wykonawcy/ kierownictwa/ zarządu działu prokury w wykonaniu te analizy by dostarczyć odpowiednie rekomendacje i wnioski. Zbieranie, przetwarzanie, publikowanie i przechowywanie danych związanych z wywiadem rynkowym dla wyznaczonych kategorii/ rynków/ projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU ZAKUPÓW
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: Ekonomia, handel, zarządzanie biznesem, przedsiębiorczość.
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 8 lat doświadczenia zawodowego ogółem, w tym min. 6 lat doświadczenia w dziale zakupów/zaopatrzenia/marketingu (specjalista). Znajomość języków obcych ukraiński lub rosyjski na poziomie zaawansowanym, angielski na poziomie zaawansowanym. Główne języki komunikacji w firmie i zespole.
danePracodawcy_nip: 6751334420
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332301
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 12.06.2020
Oferta pracy ważna do: 25.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c30d508d88541d59f733d0cf4d20ae0d
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac i kontakt z urzędem w sprawie pracowników, kontakt i sporządzanie dokumentacji: ZUS, US, PFRON, GUS, kontakt z pracownikami
Cargosped Terminal Braniewo Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
praca siedząca z zakresu cyfrowej archiwizacji papierowych dokumentów
FUNDACJA "DOBRY POMYSŁ" - 2020-05-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć z chemii w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Grybowie - 2017-09-14 - Grybów (małopolskie)
Obsługa techniczna eksploatacji zasobów systemu informatycznego i związanej z nim infrastruktury. Informacje dodatkowe na naszej stronie internetowej ( www.bialystok.pip.gov.pl ), ważne informacje na temat kompletu dokumentów, które należy złożycz, aby wziąć udział w rekrutacji.
Państwowa Inspekcja Pracy - 2019-04-17 - Białystok (podlaskie)
obsługa klienta, obsługa administracyjna biura, administracja magazynowa, obsługa kasy fiskalnej
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2018-08-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentów, weryfikacja ofert
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2019-03-11 - Poznań (wielkopolskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działania urządzeń: elektroenergetycznych; zabiegowych; gastronomicznych; medycznych; dźwigów oraz instalalacji elektrycznych i odgromowych. Zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności i obowiązującymi przepisami.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-05-11 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji płacowej, ewidencja kadrowo - płacowa.
GLASPO Sp. z o.o. - 2015-11-17 - Domanin (wielkopolskie)
Specjalista do spraw techniczno-handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kościan (wielkopolskie)
Przeprowadzanie rozmów telefonicznych z kiosku, praca przy komputerze, przygotowanie ofert, zamykanie sprzedaży, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Bochnia (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, przygotowywanie umów handlowych, realizacja planów sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Ostrówki (lubelskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientami.Planowanie i realizacja działań marketingowych (strategia i plan sprzedaży).Organizacja i uczestnictwo w wydarzeniach marketingowych.Raportowanie wyników działań sprzedażowych i marketingowych.
"STAL IMPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Krosno (podkarpackie)
-BIEŻĄCA OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH OD KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO Z UKRAINY-BIEŻĄCA OBSŁUGA ZWROTÓW ORAZ REKLAMACJI TOWARÓW-WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI (FIRMY PRZEWOZOWE ORAZ KOOPERANTAMI SYSTEMÓW PŁATNOŚCI)
LPP S.A. - 2019-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie doradztwa w zakresie dostosowania gospodarstw rolnych do obowiązujących standardów i wymagań dotyczących ochrony środowiska, wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy krajowych i zagranicznych, wdrażanie i upowszechnianie prośrodowiskowych zachowań i zasad wzajemnej zgodności, organizowanie szkoleń dla rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie ochrony środowiska; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2019-04-04 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
obasługa dziennika podawczego, wykonywanie prac administracyjnych
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Zakopane (małopolskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
bezpośrednia obsługa klienta zadranicznego, prowadzenie korespondencji w jęz. rosyjskim i białoruskim, wystawianie dokumentów TAX FREE
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Białystok (podlaskie)
wstępna weryfikacja projektów (analiza dokumentacji projektowej), sporządzanie przedmiarów robót, zapytań ofertowych, kosztorysów ofertowych i wykonawczych na podst. dokumentacji, weryfikacja poprawności ofert oraz wycen robót awaryjnych składanych przez firmy zewnętrzne, sporządzanie harmonogramów prac (praca na terenie woj. dolnośląskiego w miejscach prowadzenia działalności "Energetyka")
ENERGETYKA SP. Z O.O. - 2016-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
Sprawowanie kontroli nad jakością wyrobów na wszystkich etapach procesu produkcyjnego. Wsparcie działu produkcji w codziennym rozwiązywaniu zagadnień jakościowych. Ścisła współpraca z klientami.
kontakt przez OHP - 2019-04-12 - Ustroń (śląskie)
Wyszukiwanie postępowań przetargowych,Przygotowywanie ofert przetargowych,Prowadzenie korespondencji dotyczącej przetargów,Monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert,Opracowywanie umów przetargowych oraz aneksów do umów,Archiwizacja dokumentacji przetargow
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Szreder - 2016-03-04 - Rokocin (pomorskie)
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zamowień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2019-10-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Wymagane umiejętności: odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-05 - Katowice (śląskie)
tworzenie treści promocyjnych, redakcja strony internetowej, dystrybucja materiałów promocyjnych, przygotowywanie i realizacja kampanii reklamowych,
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość j. słowackiego oraz j. angielskiego jest konieczna do kontaktów z dostawcami oraz do komunikacji wewnątrz firmy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-23 - Katowice (śląskie)
realizacja spotkań umawianych przez dział CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE Sp. z o. o. - 2016-07-14 - Świętochłowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-06-04 - Karaś (warmińsko-mazurskie)