SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO Białystok oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa klienta zadranicznego, prowadzenie korespondencji w jęz. rosyjskim i białoruskim, wystawianie dokumentów TAX FREE

Data publikacji: 2019-01-07

Lokalizacja: Białystok (podlaskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
bezpośrednia obsługa klienta zadranicznego, prowadzenie korespondencji w jęz. rosyjskim i białoruskim, wystawianie dokumentów TAX FREE

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Białystok

Gmina pracodawcy: Białystok

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Białystok

Ulica pracodawcy: Pogodna

Numer budynku pracodawcy: 63/1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data dodania oferty pracy: 07.01.2019

Oferta pracy ważna do: 21.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRAWO JAZDY B, PRACA W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ METOD REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W AGENCJI ZATRUDNIENIA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIEKCIEGO LUB ANGIELSKIEGO
Pomerania Work Center, Anna Korpal - 2016-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OSOBOWYCH - 3 000 - 4 000 PLN

Kompleksowa obsługa pracowników, rekrutacja, sporządzanie umów, świadectw pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiazującymi przepisami.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-11-03 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 293,58 PLN

Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNEK WŁOSKI/NIEMIECKI - 2 400 - 2 600 PLN

Budowanie trwałych relacji z klientami na terenie Włoch i Niemiec poprzez kontakt telefoniczny, mailowy oraz delegacje, Pozyskiwanie nowych klientów, Rozwój sprzedaży, Udział w targach branżowych, Dbanie o dobry wizerunek firmy.
AGENCJA PRACY JOB4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - do 480 PLN

Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kurs. Praca zdalna.
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-23 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

wg. załacznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Czarnków (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-11-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI PRODUKCJI - od 3 500 PLN

POSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (BUDOWNICTWO WIELORODZINNE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,WYBÓR I ROZLICZANIE PODWYKONAWCÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI,UDZIAŁ W ROZWIĄZYWANIU RÓŻNEGO RODZAJU SPRAW SPORNYCH DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI,PROWADZENIE BAZY DANYCH PODWYKONAWCÓW,STAŁY KONTAKT Z KIEROWNIKAMI BUDÓW.
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH (O) - do 2 500 PLN

kontakty z klientami zagranicznymi, tłumaczenia
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAMÓWIEŃ (O) - do 2 631,15 PLN

Przyjmowanie zamówień, kontakt telefoniczny z kientami, obsługa dokumentacji, obsługa logistyczna dostaw, współpraca z innymi działami firmy, zapewnienie prawidłowej obsługi klientów, windykacja należności.
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-04-20 - Wola Rzędzińska (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Prace budowlane.
"STANVIL" FIRMA PRYWATNA TADEUSZ STANIEWICZ - 2016-04-29 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 2 052 - 2 500 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAMY - HANDLOWIEC - od 1 750 PLN

Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR - od 2 500 PLN

- obsługa pracowników z zakresu płac, w tym m.in.: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych, deklaracji rozliczeniowych do ZUS i PFRON oraz sprawozdań GUS;- rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie);- rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy;- prowadzenie akt osobowych, w tym przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;- kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz szkoleń;
KARPAT-BUD Sp. z o. o. - 2015-12-28 - Rogoźnica (podkarpackie)

SPECJALISTA DS PIELĘGNACJI URODY - od 1 850 PLN

zabiegi pielęgnacyjne twarzy, ciała i paznokci
"BEAUTY BAR" ANNA BACHUL - 2016-08-29 - Maków Podhalański (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 2 100 PLN

Kontakt z klientem, analiza reklamacji i wdrażanie działań poreklamacyjnych, przygotowanie dokumentacji jakościowej do poszczególnych produkcji., przygotowanie planów kontroli, analiza występujących błędów jakościowych i proponowanie rozwiązań naprawczych, weryfikacja produkcji zatrzymanych z powodów jakościowych, współpraca z Działem Produkcji.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Psarskie (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA- MOŻE BYĆ DO PRZYUCZENIA - do 2 100 PLN

Obsługa kasy,wykładanie towaru, kontakt z klientem.
ROSŁON GRAŻYNA, SKLEP SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWY - 2018-08-30 - Władysławów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kozy (śląskie)

SPECJALISTA - od 2 200 PLN

sporządzanie umów najmu użyczenia , obsługa zamówień Publicznych, kontrola realizacji umów, na usługi infrastrukturalne , analiza rynku usługodawców i weryfikacja warunków współpracy z dostawcami usług, bieżąca pomoc w codziennej obsłudze kancelaryjno- biurowej .
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTDS. INWESTYCJI I REMONTÓW - od 3 000 PLN

Nadzór i kontrola inwestycji i remontów prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Lublinie. Inicjowanie przedsięwzięć mających na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu i poprawę stanu technicznego obiektów budowlanych, sieci, instalacji i urządzeń funkcjonujących w budynkach i na terenie nieruchomości podległych Sądowi Okręgowemu. Opracowywanie projektów planów rocznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądów oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Opracowywanie projektów planów perspektywicznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądu oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Analizowanie stanu bazy lokalowej sądów pod kątem spełnienia norm ustalanych przez jednostki nadrzędne i ilości etatów w celu zapewnienia optymalnych warunków realizacji zadań. Przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie. Kompleksowe załatwienie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych i remontowych.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-05-17 - Lublin (lubelskie)