SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO Białystok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa klienta zadranicznego, prowadzenie korespondencji w jęz. rosyjskim i białoruskim, wystawianie dokumentów TAX FREE
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bezpośrednia obsługa klienta zadranicznego, prowadzenie korespondencji w jęz. rosyjskim i białoruskim, wystawianie dokumentów TAX FREE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRAWO JAZDY B, PRACA W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ METOD REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W AGENCJI ZATRUDNIENIA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIEKCIEGO LUB ANGIELSKIEGO
Pomerania Work Center, Anna Korpal - 2016-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa pracowników, rekrutacja, sporządzanie umów, świadectw pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiazującymi przepisami.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-11-03 - Gdynia (pomorskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
Budowanie trwałych relacji z klientami na terenie Włoch i Niemiec poprzez kontakt telefoniczny, mailowy oraz delegacje, Pozyskiwanie nowych klientów, Rozwój sprzedaży, Udział w targach branżowych, Dbanie o dobry wizerunek firmy.
AGENCJA PRACY JOB4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Tychy (śląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kurs. Praca zdalna.
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-23 - Bytom (śląskie)
wg. stanowiska
EMA Partners Poland Sp. zoo Sp.k - 2015-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. załacznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Czarnków (wielkopolskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-11-13 - Łódź (łódzkie)
POSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (BUDOWNICTWO WIELORODZINNE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,WYBÓR I ROZLICZANIE PODWYKONAWCÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI,UDZIAŁ W ROZWIĄZYWANIU RÓŻNEGO RODZAJU SPRAW SPORNYCH DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI,PROWADZENIE BAZY DANYCH PODWYKONAWCÓW,STAŁY KONTAKT Z KIEROWNIKAMI BUDÓW.
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
kontakty z klientami zagranicznymi, tłumaczenia
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)
Przyjmowanie zamówień, kontakt telefoniczny z kientami, obsługa dokumentacji, obsługa logistyczna dostaw, współpraca z innymi działami firmy, zapewnienie prawidłowej obsługi klientów, windykacja należności.
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-04-20 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Prace budowlane.
"STANVIL" FIRMA PRYWATNA TADEUSZ STANIEWICZ - 2016-04-29 - Gdynia (pomorskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chorzów (śląskie)
jw.
nazwa WOLFF TRAVEL INTERNATIONAL WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
- obsługa pracowników z zakresu płac, w tym m.in.: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych, deklaracji rozliczeniowych do ZUS i PFRON oraz sprawozdań GUS;- rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie);- rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy;- prowadzenie akt osobowych, w tym przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;- kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz szkoleń;
KARPAT-BUD Sp. z o. o. - 2015-12-28 - Rogoźnica (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
zabiegi pielęgnacyjne twarzy, ciała i paznokci
"BEAUTY BAR" ANNA BACHUL - 2016-08-29 - Maków Podhalański (małopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
Kontakt z klientem, analiza reklamacji i wdrażanie działań poreklamacyjnych, przygotowanie dokumentacji jakościowej do poszczególnych produkcji., przygotowanie planów kontroli, analiza występujących błędów jakościowych i proponowanie rozwiązań naprawczych, weryfikacja produkcji zatrzymanych z powodów jakościowych, współpraca z Działem Produkcji.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Psarskie (wielkopolskie)
Obsługa kasy,wykładanie towaru, kontakt z klientem.
ROSŁON GRAŻYNA, SKLEP SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWY - 2018-08-30 - Władysławów (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kozy (śląskie)
sporządzanie umów najmu użyczenia , obsługa zamówień Publicznych, kontrola realizacji umów, na usługi infrastrukturalne , analiza rynku usługodawców i weryfikacja warunków współpracy z dostawcami usług, bieżąca pomoc w codziennej obsłudze kancelaryjno- biurowej .
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-05-18 - Chojnice (pomorskie)
Nadzór i kontrola inwestycji i remontów prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Lublinie. Inicjowanie przedsięwzięć mających na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu i poprawę stanu technicznego obiektów budowlanych, sieci, instalacji i urządzeń funkcjonujących w budynkach i na terenie nieruchomości podległych Sądowi Okręgowemu. Opracowywanie projektów planów rocznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądów oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Opracowywanie projektów planów perspektywicznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądu oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Analizowanie stanu bazy lokalowej sądów pod kątem spełnienia norm ustalanych przez jednostki nadrzędne i ilości etatów w celu zapewnienia optymalnych warunków realizacji zadań. Przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie. Kompleksowe załatwienie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych i remontowych.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-05-17 - Lublin (lubelskie)