SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Katowice oferta pracy AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 3 200 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: - Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość j. słowackiego oraz j. angielskiego jest konieczna do kontaktów z dostawcami oraz do komunikacji wewnątrz firmy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
Data publikacji: 2020-06-23
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 22/104B, 40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość j. słowackiego oraz j. angielskiego jest konieczna do kontaktów z dostawcami oraz do komunikacji wewnątrz firmy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3200 - 4200 zł/brutto + premia miesięczna do uzgodnienia z pracodawcą. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 104B
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słowacki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka słowackiego w stopniu B2 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9542756360
danePracodawcy_regon: 361585392
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-045) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: officekatowice (at) veoworldwide.com -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail:, Godziny : 8:30-17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.06.2020
Oferta pracy ważna do: 22.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6e7b8630042c3c73cc6ec3bd1a151a06
Podobne oferty pracy
rozmowy telefoniczne z obecnymi klientami
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DRUX Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Puszczykowo (wielkopolskie)
serwisowanie produktów w okresie próbnym
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej
Polsko Amerykańskie Kliniki Serca X Oddział Kardiologii Inwazyjnej, Elektrofizjologii i Elektrostymulacji S.A. - 2019-05-07 - Tychy (śląskie)
pracownik odpowiedzialny za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kutno (łódzkie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- przygotowywanie podstawowych analiz i ocen ryzyka operacyjnego- przeprowadzanie eksploracji danych oraz wydawanie komunikatów związanych z wdrażaniem ram ryzyka operacyjnego- dostosowywanie do zgodności i kontrolerów ryzyka operacyjnego dostosowanych do funkcji centrów korporacyjnych- wspomaganie i porawianie działań poprawiających jakość w całej grupie- współpracowanie z zainteresowanymi stronami w ramach trzech linii obrony w celu przeglądu dyskusji dotyczących ustaleń analitycznych oraz określenia dalszych i odpowiednich kroków- monitorowanie jakości danych związanych ryzykiem operacyjnym w całej grupie oraz rozwiązywanie problemów dotyczących restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników LO, prowadzenie list obecności, zwolnień lekarskich, urlopw pracowniczych, sporządzenie umów o pracę, pism dot. warunków pracy, świadectw pracy, przygotowanie wiosków emertyalnych, rentowych oraz opracowywanie odpowiedniej dokumentacji, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie spraw płacowych, kierowanie pracą obsługi, planowanie wydatków osobowych do projektu budżetu powiatu, sporzadzenie sprawozdań, przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji techniczno -remontowej budynków
Zespół Szkół w Puszczykowie/LO w Puszczykowie - 2018-03-16 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Sprzedaż klimatyzatorów na terenie kraju. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z klientami, podpisywanie umów, negocjowanie warunków
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU AMERYKI PŁD., KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP. OFERTA ZGŁOSZONA POD INFORMACJĘ STAROSTY.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Nagawczyna (podkarpackie)
utrzymanie czystości i porządku w pasach dróg miejskich
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Sierpc (mazowieckie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa komputera w zakresie pakietu Office oraz obsługa poczty elektronicznej.Prace związane z działem finansowo-księgowym.Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji.Obsługa kserokopiarki, faxu, drukarki.Przyjmowanie interesantów.
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Wieluń (łódzkie)
- zaznajomienie się z asortymentem sklepu- obsługa i doradztwo klienta w formie elektronicznej (e-mail) telefonicznej oraz osobistej- tworzenie ofert handlowych, sprzedaż- negocjowanie usług i warunków handlowych- sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży- obsługa programu dokumentacji sprzedaży SUBIEKT GT- dbałość o porządek miejsca pracy- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Kartuzy (pomorskie)
Specjalista ds. Regulowania Zobowiązań wykonuje wszystkie zadania efektywnie, sprawnie, z zachowaniem pełnej zgodności z umowami, kontraktami (SOW), wewnętrznymi dokumentami (AFM), legalnymi oraz prawnymi regulacjami. Pracownik posiada dogłębną wiedzę o procesie, stosowanych w nim narzędziach i aplikacjach finansowych.Praca w godz.: 9:00-17:00.
DXC Technology Polska Sp z o.o. - 2020-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarkami?(foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Oczesały (mazowieckie)
Bezpośrednia sprzedaz produktów firmy (pokryć dachowych, elewacyjnych).
Rajchel & Jelonkiewicz "NOVATOR" Spółka Jawna - 2017-10-02 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
mechanik samochodowy/ mechanik sprzętu budowlanego
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe Gomibud sp. z o.o. - 2020-07-30 - Borek Szlachecki (małopolskie)
w/g potrzeb
KIELCEDIS Sp. z o.o. Kielce - 2017-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Sporzadzanie list płac, sporzadzanie dokumentacji kadrowej,zgłoszenia i wyrejestrowania z ZUS, rozliczenie czasu pracy, wystawianie zaswiadczeń wg potrzeb, kontakt z PEFRON, sporządzanie analiz- statystyk.
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-18 - Kłodzko (dolnośląskie)
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2017-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
windykacja należności, rozliczanie oraz kontrola kosztów
LEO-TRANS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-07-24 - Wąbnice (dolnośląskie)
- szkolenie grup (do 50 osób) z zakresu usług Google AdWords i Google MyBusiness, Trust and Safety i pozostałych produktów Google- dobra znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego wymagana jest ze względu na ułatwienie komunikacji w szkolonych grupach osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szkolenie grup również rosyjsko i ukraińskojęzycznychProponowany okres zatrudnienia: 01.08.2018 - 31.07.20121.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-11-30 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie potraw, pieczenie ciast, utrzymanie czystości w miejscu pracy. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 12-18, 22-4.
Joanna Guzowska Sklep Spożywczo-Przemysłowy, Restauracja MAGIA SMAKU - 2017-11-14 - Drobin (mazowieckie)
analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż - przygotowywanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, kompletowanie dokumentów (wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek, baza danych), realizowanie planów sprzedażowych
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Piastów (mazowieckie)
obsługa klienta (m.in. przyjmowanie zamówień), realizacja zamówień klienta (magazyn, spedycja, fakturowanie), przyjmowanie dostaw (spedycja, magazyn), prowadzenie małego magazynu, systematyczne kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)