SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Katowice oferta pracy AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU

Wynagrodzenie: 3 200 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków: - Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość j. słowackiego oraz j. angielskiego jest konieczna do kontaktów z dostawcami oraz do komunikacji wewnątrz firmy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).

Data publikacji: 2020-06-23

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Opolska 22/104B, 40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość j. słowackiego oraz j. angielskiego jest konieczna do kontaktów z dostawcami oraz do komunikacji wewnątrz firmy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 4 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3200 - 4200 zł/brutto + premia miesięczna do uzgodnienia z pracodawcą. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 104B

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 4 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słowacki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka słowackiego w stopniu B2 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.

Nazwa pracodawcy:
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 9542756360

danePracodawcy_regon: 361585392

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-045) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: officekatowice (at) veoworldwide.com -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail:, Godziny : 8:30-17:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: m. Katowice

danePracodawcy_kodPowiatu: 2469

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Katowice

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474

Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 23.06.2020

Oferta pracy ważna do: 22.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6e7b8630042c3c73cc6ec3bd1a151a06

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

rozmowy telefoniczne z obecnymi klientami
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DRUX Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Puszczykowo (wielkopolskie)

KIEROWNIK SERWISU - od 2 200 PLN

serwisowanie produktów w okresie próbnym
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2 700 PLN

Przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej
Polsko Amerykańskie Kliniki Serca X Oddział Kardiologii Inwazyjnej, Elektrofizjologii i Elektrostymulacji S.A. - 2019-05-07 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 500 PLN

pracownik odpowiedzialny za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI I KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO - od 6 500 PLN

- przygotowywanie podstawowych analiz i ocen ryzyka operacyjnego- przeprowadzanie eksploracji danych oraz wydawanie komunikatów związanych z wdrażaniem ram ryzyka operacyjnego- dostosowywanie do zgodności i kontrolerów ryzyka operacyjnego dostosowanych do funkcji centrów korporacyjnych- wspomaganie i porawianie działań poprawiających jakość w całej grupie- współpracowanie z zainteresowanymi stronami w ramach trzech linii obrony w celu przeglądu dyskusji dotyczących ustaleń analitycznych oraz określenia dalszych i odpowiednich kroków- monitorowanie jakości danych związanych ryzykiem operacyjnym w całej grupie oraz rozwiązywanie problemów dotyczących restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-EKONOMICZNYCH - od 3 130 PLN

prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników LO, prowadzenie list obecności, zwolnień lekarskich, urlopw pracowniczych, sporządzenie umów o pracę, pism dot. warunków pracy, świadectw pracy, przygotowanie wiosków emertyalnych, rentowych oraz opracowywanie odpowiedniej dokumentacji, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie spraw płacowych, kierowanie pracą obsługi, planowanie wydatków osobowych do projektu budżetu powiatu, sporzadzenie sprawozdań, przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji techniczno -remontowej budynków
Zespół Szkół w Puszczykowie/LO w Puszczykowie - 2018-03-16 - Puszczykowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - DZIAŁ KLIMATYZACJI - do 3 000 PLN

Sprzedaż klimatyzatorów na terenie kraju. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

kontakt z klientami, podpisywanie umów, negocjowanie warunków
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 5 000 PLN

POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU AMERYKI PŁD., KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP. OFERTA ZGŁOSZONA POD INFORMACJĘ STAROSTY.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Nagawczyna (podkarpackie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

utrzymanie czystości i porządku w pasach dróg miejskich
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Sierpc (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA BIZNESU - od 5 000 PLN

Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Zabierzów (małopolskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO- BIUROWY - 1 033,7 PLN

Obsługa komputera w zakresie pakietu Office oraz obsługa poczty elektronicznej.Prace związane z działem finansowo-księgowym.Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji.Obsługa kserokopiarki, faxu, drukarki.Przyjmowanie interesantów.
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Wieluń (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

- zaznajomienie się z asortymentem sklepu- obsługa i doradztwo klienta w formie elektronicznej (e-mail) telefonicznej oraz osobistej- tworzenie ofert handlowych, sprzedaż- negocjowanie usług i warunków handlowych- sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży- obsługa programu dokumentacji sprzedaży SUBIEKT GT- dbałość o porządek miejsca pracy- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Kartuzy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ (ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST) - do 4 800 PLN

Specjalista ds. Regulowania Zobowiązań wykonuje wszystkie zadania efektywnie, sprawnie, z zachowaniem pełnej zgodności z umowami, kontraktami (SOW), wewnętrznymi dokumentami (AFM), legalnymi oraz prawnymi regulacjami. Pracownik posiada dogłębną wiedzę o procesie, stosowanych w nim narzędziach i aplikacjach finansowych.Praca w godz.: 9:00-17:00.
DXC Technology Polska Sp z o.o. - 2020-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU SIECIOWEGO - od 1 850 PLN

prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 300 PLN

Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarkami?(foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Oczesały (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

Bezpośrednia sprzedaz produktów firmy (pokryć dachowych, elewacyjnych).
Rajchel & Jelonkiewicz "NOVATOR" Spółka Jawna - 2017-10-02 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY I SPRZĘTU BUDOWLANEGO - od 5 100 PLN

mechanik samochodowy/ mechanik sprzętu budowlanego
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe Gomibud sp. z o.o. - 2020-07-30 - Borek Szlachecki (małopolskie)

SPECJALISTA DS BHP - od 2 000 PLN

w/g potrzeb
KIELCEDIS Sp. z o.o. Kielce - 2017-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

Sporzadzanie list płac, sporzadzanie dokumentacji kadrowej,zgłoszenia i wyrejestrowania z ZUS, rozliczenie czasu pracy, wystawianie zaswiadczeń wg potrzeb, kontakt z PEFRON, sporządzanie analiz- statystyk.
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-18 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I WINDYKACJI - od 2 500 PLN

windykacja należności, rozliczanie oraz kontrola kosztów
LEO-TRANS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-07-24 - Wąbnice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TRENINGÓW - 7 070 - 7 300 PLN

- szkolenie grup (do 50 osób) z zakresu usług Google AdWords i Google MyBusiness, Trust and Safety i pozostałych produktów Google- dobra znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego wymagana jest ze względu na ułatwienie komunikacji w szkolonych grupach osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szkolenie grup również rosyjsko i ukraińskojęzycznychProponowany okres zatrudnienia: 01.08.2018 - 31.07.20121.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Warszawa (mazowieckie)

Specjalista ds. BHP i P. Poż. - -

Media Expert Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-11-30 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU-EKSPORTU - od 1 200 PLN

dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 1 500 PLN

Przygotowywanie potraw, pieczenie ciast, utrzymanie czystości w miejscu pracy. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 12-18, 22-4.
Joanna Guzowska Sklep Spożywczo-Przemysłowy, Restauracja MAGIA SMAKU - 2017-11-14 - Drobin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż - przygotowywanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, kompletowanie dokumentów (wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek, baza danych), realizowanie planów sprzedażowych
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Piastów (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S MAGAZYNOWO-DYSTRYBUCYJNYCH - od 1 850 PLN

obsługa klienta (m.in. przyjmowanie zamówień), realizacja zamówień klienta (magazyn, spedycja, fakturowanie), przyjmowanie dostaw (spedycja, magazyn), prowadzenie małego magazynu, systematyczne kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - STAZ RPO III - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)