SPECJALISTA DO SPRAW KADR Kłodzko oferta pracy CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporzadzanie list płac, sporzadzanie dokumentacji kadrowej,zgłoszenia i wyrejestrowania z ZUS, rozliczenie czasu pracy, wystawianie zaswiadczeń wg potrzeb, kontakt z PEFRON, sporządzanie analiz- statystyk.
Data publikacji: 2019-02-18
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bohaterów Getta 5a/2, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporzadzanie list płac, sporzadzanie dokumentacji kadrowej,zgłoszenia i wyrejestrowania z ZUS, rozliczenie czasu pracy, wystawianie zaswiadczeń wg potrzeb, kontakt z PEFRON, sporządzanie analiz- statystyk.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu kadrowo- płacowego OPTIMA
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Bohaterów Getta 5a/2, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Osobiście
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Bohaterów Getta
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 18.02.2019
Oferta pracy ważna do: 14.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie zamówień od klienta do produkcji, rozmowa z klientem, przygotowanie optymalizacji szkła, obsługa magazynu, fakturowanie. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, kierunek sprzedaż, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, obsługa programów WORD, EXCEL, mile widziane fakturowanie, praca na magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gościcino (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, aktywna sprzedaż oferty studiów podyplomowych, kursów i szkoleń. Wyjazdy biznesowe.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie i zatwierdzanie zamówień, planowanie produkcji, przygotowywanie ofert sprzedaży, współpraca z działem logistyki
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
- prowadzenie akt osobowych- sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie- rejestracja absencji- sprawozdania do GUS
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "POLMET" MGR INŻ.HENRYK KINDER ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2016-01-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2019-01-24 - Lubin (dolnośląskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH Z UKRAINY; BIEŻĄCA OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA PRACOWNIKÓW; OBSŁUGA I KONTAKT Z KLIENTAMI; OBSŁUGA WEWNĘTRZNYCH SYSTEMÓW I NARZĘDZI HR; OBSŁUGA PROGRAMU RCP ORAZ MC OFFICE; WSPÓŁPRACA W INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO, DOBRY ANGIELSKI, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW REKRUTACYJNYCH, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU RCP, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, PRAWO JAZDY KAT B
Issp Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w pomieszczeniu monitoringu, reakcja na usterki, niesprawności na terenie obiektu, egzekwowanie napraw
WSPARCIE GRUPA TAURON Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzenie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2016-09-19 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad pracą i dostepnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-09-14 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa procesów kadrowo-płacowych.Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, zmiany warunków zatrudnienia.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracownbików.Udział w procesie naliczania płac i selekcji-rekrutacji pracowników.Wsparcie w zakresie realizacji procedury szkoleniowej,Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów.
Wasiak Industry Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Kożuchów (lubuskie)
SPORZĄDZANIE NOT I DEKLARACJI PODTAKOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Dzierzgoń (pomorskie)
Zakres obowiązków:• Samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników• Przygotowanie i nadzór nad dokumentami związanymi ze stosunkiem pracy• Prowadzenie dokumentacji personalnej (akt osobowych)• Ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich• Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON oraz deklaracji podatkowych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja zamówień, kontakt z klientem telefoniczny i e-mailowy, obsługa komputera
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2018-12-03 - Końskie (świętokrzyskie)
osoba zarejestrowana w PUPponiżej 30 r.ż., profil IIopieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych, wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handloweznajomość podstaw e-marketingu i informatyki. Miel widziana osoba z doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek i rozładunek samochodów
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Zakres obowiązków: sprzedaż towarów, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gliwice (śląskie)
wpsarcie funkcjonowania działu logistyki firmy, ukierunkowanie na przygotowanie wysyłek zgodnie z harmonogramem oraz wymaganiami klienta, komunikacja z klientem w zakresie obsługi logistycznej (awizacja wysyłek, zmiany w harmonogramie dostaw), przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej, zamawianie transportów, monitorowanie dostaw komponentów
KLIPPAN SAFETY POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa kadrowa spółki w tym przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji pracowniczej od zatrudnienia do zwolnienia w systemie informatycznym i w aktach osobowych zgodnie z przepisami prawa. - Nadzorowanie obiegu dokumentacji pracowniczej - Nadzór nad terminowością obiegu dokumentacji kadrowo-płacowej - Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych,- Analizowanie zmian w przepisach w zakresie prawa pracy oraz ZUS i przygotowywanie, informacji o nich dla kadry kierowniczej,- Proponowanie optymalnych rozwiązań w zakresie prawa pracy i ZUS - Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych- Legalizacja zatrudnienia cudzoziemców- Wsparcie obsługi płacowej- Wsparcie procesu rekrutacji pracowników
"Czarna Góra Apartamenty Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Hotel Morawa" Spółka Komandytowa - 2019-02-26 - Sienna (dolnośląskie)
Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Sygneczów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, prace administracyjne w systemie operacyjnym, obsługa wysyłek, przygotowywanie/ekspozycja produktów, utrzymanie porządku, obsługa telefoniczna i e-mailowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy, kontakt z klientem zagranicznym (handel wyrobami z marmuru)
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piaseczno (mazowieckie)
jw
FIRST UNIVERSAL SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie technologii napraw pojazdów,kart technologicznych,kosztorysów napraw,usuwania szkód komunikacyjnych,planowania napraw i obsługi,nadzór nad zgłaszaniem reklamacji,opracowywanie projektów umów srwisowych,analizowanie zużycia oleju,paliwa i płynów
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca przy projektach neuromarketingowych
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2017-11-16 - Kutno (łódzkie)
Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)
Według zakresu czynności
Ośrodek Rehabilitacyjno Wypoczynkowy "SYRENA" - 2016-01-04 - Mielno (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Solitech - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
- Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu; planowanie i wdrażanie strategie i metody promocji; stworzenie raportów na podstawie przeprowadzonych badań; organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży; opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii; analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży; przygotowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych; koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; kontakt z klientami z Polski i z zagranicy (również kierunek wschodni).- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło od 01.11.2016 r. do 31.10.2019 r. Praca 87,5 godziny miesięcznie.- Godziny pracy: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata. Wymagane umiejętności: łatwość w nawiązywaniu kontaktów, zaangażowanie w pracę, obsługa komputera, prowadzenia badania i obrabiania informacji rynkowych, zdolności interpersonalne, organizacyjne. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego, rosyjskiego oraz ukraińskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie dokumentacji dla użytkowników, tworzenie opisów i instrukcji, sprawdzanie działania funkcji oraz koordynowanie zadań
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)