SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI I KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO Zabierzów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI I KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie podstawowych analiz i ocen ryzyka operacyjnego- przeprowadzanie eksploracji danych oraz wydawanie komunikatów związanych z wdrażaniem ram ryzyka operacyjnego- dostosowywanie do zgodności i kontrolerów ryzyka operacyjnego dostosowanych do funkcji centrów korporacyjnych- wspomaganie i porawianie działań poprawiających jakość w całej grupie- współpracowanie z zainteresowanymi stronami w ramach trzech linii obrony w celu przeglądu dyskusji dotyczących ustaleń analitycznych oraz określenia dalszych i odpowiednich kroków- monitorowanie jakości danych związanych ryzykiem operacyjnym w całej grupie oraz rozwiązywanie problemów dotyczących restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji
Data publikacji: 2018-12-07
Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie podstawowych analiz i ocen ryzyka operacyjnego- przeprowadzanie eksploracji danych oraz wydawanie komunikatów związanych z wdrażaniem ram ryzyka operacyjnego- dostosowywanie do zgodności i kontrolerów ryzyka operacyjnego dostosowanych do funkcji centrów korporacyjnych- wspomaganie i porawianie działań poprawiających jakość w całej grupie- współpracowanie z zainteresowanymi stronami w ramach trzech linii obrony w celu przeglądu dyskusji dotyczących ustaleń analitycznych oraz określenia dalszych i odpowiednich kroków- monitorowanie jakości danych związanych ryzykiem operacyjnym w całej grupie oraz rozwiązywanie problemów dotyczących restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI I KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2019
Data zakończenia pracy: 01.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe w dziedzinie Ekonomii i Zarządzania, umiejętności: doskonała znajomość procedur zapewniania jakości o graniczenia ryzyka, biegłość w raportowaniu i analizowaniu danych, umiejętności komunikacyjne pozwalające na pracę we wszystkich liniach biznesowych oraz różnych szczebli zawodowych, zaawansowana znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel, wiedza/doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, min. rok doświadczenia w pracy w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML), biegła znajomość języka angielskiego i francuskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ ZARZĄDZANIEM
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)
Data dodania oferty pracy: 07.12.2018
Oferta pracy ważna do: 21.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-SAMODZIELNE PROWADZENIE KADR( ZNAJOMOSC PRAWA PRAC, PROGRAMU PŁATNIK, DOSWIADCZENIE W KSIĘGOWŚCI
Przedsiębiorstwo Budowlane "CIECHBUD" Spółka z o.o. - 2017-07-14 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
prace adm. biurowe, obsługa klientów w zakresie BHP i ochrony środowiska , prowadzenie szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Malbork (pomorskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW ORANGE
ORICA SP. Z O.O. - 2016-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów. Przyjmowanie dostaw. Obsługa sklepu internetowego. Dbanie o czystość, wygląd i ekspozycję. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Firma Handlowa AB-BIS Głośnicka Władysława - 2015-12-29 - Opole (opolskie)
Prowadzenie rekrutacji, prowadzenie spraw firmy.
Orlow-Pl Sp.z o.o. - 2018-12-04 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie wniosków, analiza możliwości finansowania projektów inwestycyjnych z programów unijnych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z, rozliczanie podróży służbowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadzór nad ewidencją materiałów i towarów, współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, współudział w rozliczaniu dotacji celowych, współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu.
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Tczew (pomorskie)
wg stanowiskaobowiązkowo prawo jazdy kat. B , mile widziane doświadczenie w branzy kredytowej, ubezpieczenia
P.P.H.U. KORA Marzena Sawikowska - 2016-08-31 - Gniezno (wielkopolskie)
- Praca laboratoryjna (z elementami administracji laboratorium), polegająca w głównej mierze na rejestracji próbek dostarczanych do laboratorium, archiwizacji danych, przygotowywaniu dokumentacji (certyfikaty analiz, sprawozdaniu z badań, raportowanie danych statystycznych), zgodnie w wymaganymi normy PN-EN ISO 17025:2005, mailowym kontakcie z klientami, przesyłaniu wyników analiz oraz ofert wraz z cennikami analiz, przygotowywaniu próbek do analiz poprzez ich homogenizację, przygotowywanie roztworów kalibracyjnych, opracowywaniu wyników analiz.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 36 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie średnie chemiczne lub wykształcenie wyższe chemiczne albo techniczne.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania pracodawcy: znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie- warunek konieczny, doświadczenie w obsłudze klienta, prowadzenie negocjacji, sporządzanie ofert, dobra znajomość pakiety MS Office, wysokie zdolności organizacyjne. Zakres obowiązków: prowadzenie działań sprzedażowych wśród posiadanych klientów zagranicznych i pozyskiwanie nowych. Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych, realizacja planów sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy z klientami
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-01-08 - Borzytuchom (pomorskie)
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia)Prowadzenie negocjacji handlowychWspółpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowychZarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: 3 miesiczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Klecińskasala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-12-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Współpraca z firmami z branży kamieniarskiej w kraju i za granicą,sporządzanie ofert,obsługa klientów detalicznych,fakturowanie,monitorowanie należności inne prace zlecone, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-02-09 - Opole (opolskie)
- organizacja i koordynacja eventów - kontakt z agencjami reklamowymi, hotelami, artystami i innymi podwykonawcami- współpraca z partnerami i patronami- aktualizacja stron www i obsługa CMS- działania marketingowe i promocyjne- opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,- tworzenie prezentacji,- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,- organizacja eventówPraca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-07-28 - Strzelinko (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Nowy Targ (małopolskie)
- udział w wydarzeniach promocyjnych (Targi, Konferencje) - obsługa stoiska pepmpcyjno-informacyjnego, udzielanie ogólnych informacji o działalności Izby;- obsługa Biura Obsługi Klienta (przyjmowanie klientów, udzielanie im ogólnych informacji, obsłyga centrali telefonicznej);- przygotowanie pomieszczeń w siedzibie na potrzeby bieżacych wydarzeń (np.: zmiana ustawień stołów i krzeseł w sali konferencyjnej);- sprawowanie nadzoru nad stanem technicznym nieruchomości oraz wykonywanie praz konserwatorsko-porządkowych oraz prostych napraw instalacji i wyposażenia (np. wymiana żarówki);- wykonywanie prostych prac konserwacyjnych, mycie i czyszczenie smamochodu służbowego, dbanie o estetyczny wygląd samochodu służbowego;- przygotowanie samochodu służbowego: kompletowanie dokumentów/materiałów promocyjnych niezbędnych do wykonania zadania;- planowanie optymalnej trasy przejazdu oraz opracowanie tras alternatywnych;
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Katowice (śląskie)
- kompleksowa realizacja zamówień na materiały produkcyjne i nieprodukcyjne - przygotowywanie planów magazynowych- dbanie o prawidłowy i terminowy przebieg procesu zakupowego - optymalizacja kosztów zakupów - budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami- kontrola terminowości i jakości dostaw- prowadzenie postępowania reklamacyjnego wobec dostawców- współpraca z firmami transportowymi- środowisko pracy w oparciu o system jakości ISO 9001:2015
SPÓŁDZIELNIA BIELSIN - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Marki (mazowieckie)
naliczanie, sporządzanie i dekretacja list płac dla pracowników; naliczanie składek ZUS i zaliczek podatkudochodowego od osób fizycznych (sporządzanie co miesięcznych raportów rozliczeniowych ZUS, sporządzanie deklaracji PIT-4, PIT-11 itp.); obliczanie stawek godzinowych na podstawie kart pracy, rozliczaniekosztów wynagrodzeń; prowadzenie spraw kadrowych: ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, zgłoszeń do ZUS; sprawozdawczość wewnętrzna; kontrola stanu należności i zobowiązań, kontrola kompletności i rzetelnościdokumentów; księgowanie wyciągów bankowych i przygotowywanie raportów i analiz;
Firma REKPROM Reklama Promocja M. Bohuszewicz - Witkowski - 2017-02-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Bieżąca kontrola dostarczanych surowców, przyjmowanie surowców, nadzór jakości towarów na stanach magazynowych, ewidencja surowców w systemie
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Bojadła (lubuskie)
Kontakt z dostawcami, kontakt z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, współpraca z przedstawicielami handlowymi
Adegis Sp. z o. o. Sp. K. - 2016-08-31 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej lub inwestycji; sprawdzanie poprawności podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2017-03-24 - Chojnice (pomorskie)
SPRZEDAŻ TOWARÓW W SKLEPIE SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH /Z DUŻĄ ILOŚCIĄ KLIENTÓW UKRAIŃSKO JĘZYCZNYCH/RÓWNIEŻ: ROZPAKOWYWANIE I UKŁADANIE TOWARÓW.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Ziemięcin (mazowieckie)
- opracowywanie danych związanych z jakością dostarczanych surowców- wsparcie administracyjne w zakresie przygotowywania oraz kompletowania dokumentów- kontrola stanów magazynowych oraz dokumentacji w zakresie procesó zaku[owych ( z uwzględnieniem zasady FIFO)- kontakt z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi- przygotowanie analiz i raportów w j. koreański
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Żory (śląskie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Radomsko (łódzkie)
wystawianie faktur, rozliczanie zaliczek prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń. WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie (administracja, ekonomia), obsługa pakietu MS OFFice, doświadczenie w sprawach administracyjno-księgowych.
FIRMA USŁUGOWA INSTALACYJNO-SPAWALNICZA "MALEC" DARIUSZ MALEC - 2017-09-07 - Manasterz (podkarpackie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z Maroka, dostawcami materiałówbudowlanymi na potrzeby realizacji prijektów budowlanych firmy. Język arabski niezbędnydo wykonywania obowiązkó. język angielski do komunikowania z przełożonymi.Komunikatywność, asertywność, dobra organizcja pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Marianki (mazowieckie)