SPECJALISTA DS. IMPORTU I ZAKUPÓW Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX
Stanowisko: SPECJALISTA DS. IMPORTU I ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: 3 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zamowień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Data publikacji: 2019-10-29
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zamowień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. IMPORTU I ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali spedytorzy i pokrewni
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wykształcenie średnie, wyższe mile widziane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Rybnicka 14c, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne na adres e-mail: rekrutacja (at) carbotex.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Adres strony pracodawcy: www.carbotex.pl
Ulica pracodawcy: Rybnicka
Numer budynku pracodawcy: 14c
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali spedytorzy i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 29.10.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0654934d50733a3bdb596e8c17fe1531
Podobne oferty pracy
BIURO OBSŁUGI KLIENTA- Sprzedaż produktów szeroko pojętej branży metalowo - przemysłowej.- Realizacja planów sprzedażowych i akcji promocyjnych.- Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa klientów (ofertowanie, rejestrowanie zamówień oraz zleceń reklamowych).- Wsparcie w działaniach i sprzedaży przedstawicieli handlowych.
TEXPOL DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-12-21 - Chałupki Dębniańskie (podkarpackie)
-Przygotowywanie, planowanie i organizowanie długofalowych kampanii fundraisingowych,aktywne poszukiwanie darczyńców korporacyjnych i sponsorów, organizowanie skutecznych kampanii fundraisingowych w celu pozyskiwania funduszy na rzecz organizacji, reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych redagowanie artykułów i informacji związanych z działalnością Fundacji (m.in. na stronę internetową i strony społecznościowe
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw rachunkowości - Główny księgowy
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mysłowice (śląskie)
rekrutacja oraz znajdowanie pracowników z obszarów Polski, Ukrainy, Rosji, Gruzji, Mołdawii oraz Białorusipraca na umowe na czas określony, proponowany okres zatrudnienai 3 lata, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Nauka gry na fortepianie
Szkoła Muzyczna I stopnia - 2017-12-01 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-03-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie telefoniczne dla naszych klientów ( odbieranie połączeń), w zakresie oprogramowania oraz spraw technicznych produktów LVD (lasery). Wsparcie przy planowaniu działań techników serwisowych oraz nadzorowanie wysyłki materiałów i części. Dokumentowanie wszystkich procesów i zdarzeń oraz inicjowanie niezbędnych dalszych kroków. Porady techniczne. Częściowe wsparcie w ramach organizacji targów branżowych i wystaw.
LVD-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-obsługa partnerów biznesowych z Ukrainy, Białorusi oraz Rosji, współpracujących z firmą,- przygotowywanie i zawieranie umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych,- składanie ofert sprzedaży,- utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim),- udzielenie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert,- organizacja akcji marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wyszków (mazowieckie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, prace administracyjne w systemie operacyjnym, obsługa wysyłek, przygotowywanie/ekspozycja produktów, utrzymanie porządku, obsługa telefoniczna i e-mailowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-05-02 - Tczew (pomorskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, raportowanie, monitorowanie rynku sprzedaży i oczekiwań klientów, organizowanie akcji reklamowych, dbałość o dostępność towarów
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; prace ślusarskie
Giera Andrzej P.P.U.H. WARSZTATY METALOWE - 2017-07-18 - Lipnik (zachodniopomorskie)
Najprzyjaźniejsza wg Klientów Firma ubezpieczeniowo-finansowa zatrudni Specjalistów ds. Sprzedaży. Idealny kandydat: - posiada min. średnie wykształcenie - lubi kontakt z ludźmi - jest uczciwy i etyczny w pracy - lubi wyzwania, jest przedsiębiorczy - posiada prawo jazdy (lub jest w trakcie kursu - do wybranych klientów na ich życzenie dojeżdżamy) Nasipracownicy zajmują się: - kontaktem z klientami: spotkania z kl.biznesowym i/lub indywidualnym - przeprowadzeniem analiz potrzeb klientów i tworzeniem rozwiązań "uszytych na miarę" oczekiwań klienta - pozyskiwaniem nowych klientów i obsługą obecnych - stałym doszkalaniem i doskonaleniem umiejętności, podnoszeniem kwalifikacji. Co dajemy w zamian? - stałe wynagrodzenie 2.500 zł za realizację minimum aktywności (pracujemy w dowolnych godzinach) - wysokie prowizje i premie za efekty - pakiet benefitów (ubezpieczenie, karta medyczna, kartasportowa) - wspierającą atmosferę i warunki do nauki pod okiem doświadczonych menadżerów, mentorów i starszych stażem kolegów -liczne konkursy, aby stale motywować do działania CV prosimy składać bezpośrednio na adres mailowy Menadżera Zespołu. Informujemy, iżskontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-14 - Gliwice (śląskie)
Obsługa systemu obiadowego, zbieranie wpłat za obiady, obsługa programu Gdańskiej platwormy edukacyjnej, rozliczanie programów "Szklanka mleka" i "Owoce w szkole", obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie, realizacja i sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
- Telefoniczna obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Przedstawianie ofert promocyjnych. Odbieranie telefonów od klientów.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia motywacyjna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 8:00-21:00 + dyżury 1 lub 2 razy w miesiącu w dni wolne: Soboty w godzinach: 9:00-21:00, Niedziele w godzinach: 12:00-20:00, Święta w godzinach: 12:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia -> Pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera i klawiatury w stopniu podstawowym.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Katowice (śląskie)
- przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przebiegiem pracy oraz zwalnianiem pracowników cywilnych, w celu przekazania tych dokumentów pracownikom i do Pionu Głównego Księgowego- aktualizacja danych w programie komputerowym FT Kadry7, w oparciu o wytworzoną dokumentację kadrową w celu bieżącej aktualizacji;- ustala uprawnienia pracowników cywilnych do nagród jubileuszowych i innych świadczeń w celu przekazania do Pionu Głównego Księgowego informacji na temat wysokości należnych świadczeń;- prowadzenie teczek akt osobowych pracowników cywilnych w celu przechowywania dokumentacji;- przygotowanie wniosków emerytalnych i kompletowanie dokumentacji potrzebnej do wniosku w celu przekazania ich do ZUS-u;- wyliczanie stażu pracy pracowników cywilnych, w celu ustalenia wysokości dodatku za staż pracy;- przygotowanie teczek pracowników cywilnych zwalnianych z pracy w Straży Granicznej, w celu przekazania ich do archiwum;- opracowywanie analiz, sprawozdań, zestawień i informacji w celu przekazania ich do Pionu Głównego Księgowego lub do Komendy Głównej Straży Granicznej;
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-03-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Na oferowanym stanowisku wymagane jest ukończenie kursu z zakresu obsługi klienta, przeprowadzonego w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie w czystości i porządku placu oraz parkinguDbanie o trawnik ,krzewy i drzewa wokół zakładu, palenie w piecu, dozorowanie zakładu
Drew-Gór Drzwi Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
poznanie asortymentu towaru, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, pomoc przy zamawianiu towarów oraz metkowaniu towarów, sporządzanie raportu dobowego, załatwianie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Chojna (zachodniopomorskie)
rekrutacja pracowników na podane stanowiska pracy, przygotowanie ofert pracy. Monitorowanie ofert pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w gospodarstwie ogrodniczym, handel owocami, pomoc w porozumieniu się z obywatelami Ukrainyi Rosji, pomoc w zatrudnieniu osób z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Chwałki (świętokrzyskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy,- organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży.Wysokość wynagrodzenia do negocjacji.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Daniel Gajewski - 2018-06-28 - Wołów (dolnośląskie)
-realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi-nadzorowanie procesu realizacji zamówień
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2018-10-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)