SPECJALISTA DS.ZAOPATRZENIA I IMPORTU Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM Okopy oferta pracy ANED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ZAOPATRZENIA I IMPORTU Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za proces zaopatrywania firmy, prowadzenie analiz rynku zaopatrzeniowego, koordynowanie procesu zakupu produktów zgodnie z rozchodami towarów, nawiązywanie współpracy oraz stały kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, prowadzenie negocjacji z dostawcami, dbałość o jakość i optymalizację procesów, koordynowanie zamówień uwzględniając stany magazynowe, koordynowanie procesu importu towarów, tworzenie raportów, zestawień, analiz ekonomiczno-kosztowych
Data publikacji: 2020-10-12
Lokalizacja: Okopy (mazowieckie)
Pracodawca: ANED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:96-513 Okopy 17A, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za proces zaopatrywania firmy, prowadzenie analiz rynku zaopatrzeniowego, koordynowanie procesu zakupu produktów zgodnie z rozchodami towarów, nawiązywanie współpracy oraz stały kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, prowadzenie negocjacji z dostawcami, dbałość o jakość i optymalizację procesów, koordynowanie zamówień uwzględniając stany magazynowe, koordynowanie procesu importu towarów, tworzenie raportów, zestawień, analiz ekonomiczno-kosztowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.ZAOPATRZENIA I IMPORTU Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Okopy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sochaczewski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1428
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Sucha
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim, doświadczenie we współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, umiejętność planowania, analizy danych i nieszablonowego myślenia, samodzielność w poszukiwaniu informacji, wychodzenia z inicjatywą, praktyczna znajomość MS Office
Nazwa pracodawcy: ANED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8371816214
danePracodawcy_regon: 360947781
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Adres pracodawcy:
96-513 Okopy 17A, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 09.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: sochaczewski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1428
Gmina pracodawcy: Nowa Sucha
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Okopy
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0733903
Numer budynku pracodawcy: 17A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2020
Data dodania oferty pracy: 12.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b6bd17336e68ad5a5f6847f2e46c771b
Podobne oferty pracy
Prowadzenie kadr - sporządzanie listy płac, przygotowywanie zaświadczeń, kontakt z urzędami,prowadzenie księgowości magazynowej.
IMPOSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja uczestników projektu,organizacja szkoleń/warsztatów,prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizowanych działań, w tym m.in. przygotowywanie zestawień,odpowiedzialność za wskaźniki rekrutacyjne,prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją działań w oddziale, w tym m.in. przygotowywanie, sprawdzanie i kompletowanie dokumentów,wsparcie w realizacji innych działań merytorycznych i administracyjnych w projekcie, praca w godz. 8-16.Możliwośc zatrudnienia osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Wynagrodzenie zależne od umiejętności oraz doświadczenia.
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2018-04-06 - Opole (opolskie)
utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Konin (wielkopolskie)
- organizowanie, wspieranie i usprawnianie procesu odzyskiwania należności- implementowanie i utrzymywanie efektywnej kontroli nad zaległościami oraz programu kontrolnego nad kontami klientów będących w zwłoce z płatnościami, posiadających zaległości, mogących w przyszłości posiadać zaległości oraz spisanych na straty- przeprowadzanie procedur odzyskiwania należności od klientów strategicznych- organizowanie, wspieranie i rozwijanie procedur odzyskiwania należności; kontrolowanie odnośnych zapytań i rozwiązywanie sytuacji intensyfikacji w poszczególnych sektorach- odpowiedzialność za zgodność ze standardami ICS- aktywne uczestnictwo w Radzie Problemowej
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad dokumentacją i zapisami, udzial w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, raportowanie wskaźników jakościowych, wspólnie z działem operacji analiza przyczyn stwierdzonych niezgodności audytowych i reklamacyjnych
FM POLSKA SP Z O.O. - 2018-08-30 - Olszowa (opolskie)
1. Prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką odpadami (Karty Przekazywania Odpadów, Karty Ewidencji Odpadów, Katalog Odpadów itp.)2. Składanie terminowych sprawozdań z zakresu ochrony środowiska (Urząd Marszałkowski, Urząd Miasta itp.)3. Współuczestnictwo w tworzeniu normy ISO 14001 (norma środowiskowa)4. Kontakt z firmami odbierającymi odpady, rozliczanie faktur itp.5. Udział w tworzeniu procedur/instrukcji dot. postępowania z odpadami na terenie Szpitala.6. Prowadzenie postępowań konkursowych na odbiór odpadów, tworzenie specyfikacji do przetargów na odbiór odpadów.7. Bieżąca znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska (Ustawy, Rozporządzenia itp).
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary w Sosnowcu - 2018-07-24 - Sosnowiec (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert:
terminowe rozpatrywanie reklamacji,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru - ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi
Media Expert - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie typowych prac tokarskich. Możliwość negocjacji wynagrodzenia. Umowa na 3 miesiące, następnie na czas określony. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku - 2018-01-16 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, realizowanie planów sprzedażowych
EDWARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Radom (mazowieckie)
obsługa kadrowa i płacowa firmy
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-29 - Chojnice (pomorskie)
Doczyszczanie obiektu (mycie,pranie tapicerki meblowej), pranie wykładziny, mycie okien, doczyszczanie posadzek, koszenie trawy (okazjonalnie).
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OO - 2018-09-24 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż produktów firmy
EWMAR NET Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Unisław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30
Słowińska Grupa Rybacka - 2016-12-22 - Przewłoka (pomorskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży internetowej z prowadzeniem biura.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2018-08-07 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Przeprowadzanie diagnoz wśród podopiecznych projektu- Wprowadzanie podopiecznych do systemu teleopieki- Budowanie sieci wsparcia w lokalnej społeczności seniora (wyszukiwanie opiekunów, wolontariuszy, sąsiadów chętnych do współpracy w zakresie świadczenia usług na rzecz podopiecznych)- Przeszkolenie seniorów oraz sieci wsparcia seniora z obsługi systemu teleopieki- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z seniorem oraz jego najbliższym otoczeniemFirma oferuje: umowę o pracę w stabilnej firmie, przeszkolenie z zakresu diagnostyki, prowadzenia wsparcia dla seniorów, szkolenia z zakresu pracy z seniorem, komunikacji, pierwszej pomocy, pełną wyzwań pracę w młodym zespole, możliwość stałego doskonalenia kwalifikacji zawodowych oraz nabycia doświadczenia w pionierskiej branży jaką jest teleopieka.
STOWARZYSZENIE "EBI ASSOCIATION" - 2019-04-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Instalowanie systemów zasilania gwarantowanego, wykonywanie przeglądów urządzeń, reakcja na zgłoszone awarie, prefabrykacja szaf pomocniczych dla urządzeń zasilania gwarantowanego.
ZOLMOT ENERGIA J.B. Zielińscy sp. jawna - 2019-09-19 - Kostrzyn (wielkopolskie)
przyjmowanie i wydawanie przesyłek, bezpośrednia obsługa klienta w punkcie przyjęć, przyjmowanie i wyjaśnianie interwencji klientów, współpraca z kurierami oraz pracownikami innych działów, proste prace magazynowe, przenoszenie przesyłek do 30 kg. Praca na pełen etat w godzinach 6-14; 8-16; 13-21
Agencja Pracy Czasowej Tempus A (KRAZ 493) - 2017-05-12 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Przedstawianie klientom pakietu usług cyfrowych, aktywna sprzedaż produktów telewizji światłowodowej i szybkiego internetu.Miejsce wykonywania pracy: Szczecin, Stargard, Pyrzyce, Myślibórz.
OPTO-TECH Grzegorz Wróblewski - 2018-08-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
1. Koordynowanie procesu realizacji zamówień klientów 2. Współpraca z klientami lub sprzedawcami w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących realizacji zamówień 3. Rejestracja zamówień w systemie ERP 4. Obsługa posprzedażna. Godziny pracy: 8.00- 16.00
MGA Entertainment Poland Spółka z o.o. - 2020-08-27 - Słupsk (pomorskie)
- montaż nagrobków
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Krosno (podkarpackie)
-
"HYPERION" SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-20 - Białystok (podlaskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kraków (małopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych i komputera
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)