SPECJALISTA DS.TECHNICZNYCH Kłodzko oferta pracy Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o. w Kłodzku
Stanowisko: SPECJALISTA DS.TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zgłaszanie i monitoring usterek,reagowanie na awarie i zgłoszenia alarmowe, monitorowanie stanu technicznego budynków, instalacji.
Data publikacji: 2019-08-07
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o. w Kłodzku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 29, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgłaszanie i monitoring usterek,reagowanie na awarie i zgłoszenia alarmowe, monitorowanie stanu technicznego budynków, instalacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali technicy budownictwa
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Nazwa pracodawcy:
Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o. w Kłodzku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 29, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny i email.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 07.08.2019
Oferta pracy ważna do: 15.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9156a99114c7774b741cd9aee0d59ff7
Podobne oferty pracy
zamawianie towarów i usług, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, dbanie o zaopatrzenie, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Kwidzyn (pomorskie)
jw
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2018-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa koparki
BASIS Piotr Czerep - 2017-04-18 - Lubin (dolnośląskie)
- poszukiwanie dostawców do planowanych zakupów oraz remontów maszyn (branża metalowa)- wyszukiwanie zleceń do poszerzenia asortymentów produkcji - zdobywanie nowych rynków sprzedaży, uczestnictwo w przetargach, nadzór nad remontami
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2019-05-06 - Bieruń (śląskie)
Rekrutacja pracowników branży IT.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Kraków (małopolskie)
Doświadczenie w zamówieniach publicznych po stronie zamawiającego
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-06-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie i ewidencja kadr i płac, wyjazdy w delegacje jednodniowe raz lub dwa razy w miesiącu. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00 . Wysokość wynagrodzenia w wysokości 3200 zł brutto + 50 % premii uznaniowej
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka Region Oceny Pruszków - 2017-07-21 - Parzniew (mazowieckie)
Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Budowlanych w Bolesławcu przy Al. Tysiąclecia 51 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
utrzymanie czystości pomieszczeń kuchennych, mycie naczyń i urządzeń gastronomicznych, obróbka wstępna warzyw i owoców oraz innych surowców
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
Centrum Produkcyjne Pneumatyki "PREMA" S.A. w Kielcach - 2017-11-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami praca w środowisku międzynarodowym.Przeprowadzanie procesu zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i npotrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Łęczeszyce (mazowieckie)
obsługa urządzen biurowych, przyugotowanie ofert handlowych, analizowanie i wpływ oferty na potencjalnego klienta, obsługa klienta, aktywne pozyskiwanie odbiorców
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Górki Małe (śląskie)
Nadzorowanie przygotowywania raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników oraz zakładanie i likwidowanie rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klienetm francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, dział sprzedaży
EKO - PŁYTA Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Kiełczewo (wielkopolskie)
kontakt zklientami, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Drezdenko (lubuskie)
ogólne czynności w dziedzinie księgowości zamykanie miesięcznych zdań, przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów, zapewnienie tworzenia zeznań i raportów finansowych, np. Balance Sheet, P&L, Cash Flow, rozliczenia rachunków, aplikacja funduszy, korygowanie błędów, stosowanie technik rachunkowości, standardowych praktyk w klasyfikacji i raportowaniu transakcji finansowych, aby rozwiązywać sytuacje nadzwyczajne, udział w wewnętrznych testach kontroli i przygotowywaniu stosownej dokumentacji, udział w rozwoju i wdrażaniu procesów i procedur, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2016-04-28 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Nadzór nad dokumentacją, koordynowanie działań przedsiębiorstwa, wdrażanie systemów zarządzania
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Tychy (śląskie)
Pełna obsługa sekretariatu PSSE w ElbląguI zmiana: 07.25.- 15.00 Tygodniowy wymiar czasu pracy - 37:55Wynagrodzenie: zgodnie z tabelą wynagrodzeń wg Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie warunków wynagradzania pracowników podmiotów leczniczych działających w formie jednostki budżetowejNabór do 22.11.2019
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2019-11-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
opiniowanie projektów budownictwa mieszkaniowego, turystycznego, usługowego zgodnie z planem ochrony PKPK, ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-08-17 - Supraśl (podlaskie)
Samodzielne i kompleksowe prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników (w tym również cudzoziemców), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, US, GUS i PEFRON, sporządzanie dokumentów wymaganych przez ZUS i US, analiza potrzeb szkoleniowych. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość systemu: Płatnik, SOD PEFRON, wiedza praktyczna i teoretyczna z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, znajomość zasad rozliczania czasu pracy, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Arleta Witczak. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-11 - Sulęcin (lubuskie)
analiza rynku pod względem możliwości kooperacyjnych w zakresie realizacji prac remontowych; nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i budowanie trwałych relacji z potencjalnymi kontrahentami; weryfikacja dostawców usług pod katem m.in. posiadanych uprawnień ,certyfikatów jakości oraz terminowości; obsługa transportów kooperacyjnych; przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej
REMSOD SP Z O O - 2017-02-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie umów z klientami zagranicznymi, prowadzenie dokumentacji działu, obsługa i realizacja zamówień, poszukiwanie, nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami.
GAMRAT WPC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-05 - Jasło (podkarpackie)
opracowywanie dokumentacji rozliczeniowej
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktualizowanie zamieszczanych informacji promujących firmę, markę, produkt; sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii
AIDEM MEDIA SP. Z O.O. - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
w/g potrzeb
KONSUS GROUP FINANSE & NIERUCHOMOŚCI - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
kontakt z kontrahentami firmy
DIPARO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Klaudyn Pierwszy (mazowieckie)
Rozwiązywanie żądań klientów - rozwiązywanie nietechnicznych wniosków związanych z systemem, obejmujących korekty danych i aspekty wiedzy. Obsługa rocznych cyklów HR organizacja, przygotowanie, ładowanie i aktywacja danych; rozwiązywanie niespójności danych;Zarządzanie zmianą ścisła współpraca z zespołami projektowymi HR Systems. Stosowanie wspólnych metod i praktyk w różnych projektach, opracowywanie planów zarządzania zmianami, oceny interesariuszy i ocen wpływu dla usług HR;Zarządzanie wiedzą działanie jako opiekun wiedzy systemów HR w zakresie usług HR. Proaktywne określanie wymagań dotyczących wiedzy i luk. Przygotowywanie i utrzymywanie materiałów szkoleniowych związanych z systemem.Ochrona danych HR identyfikacja, przechwytywanie i eskalacja ryzyka i problemów związana z danymi HR. Wspieranie inicjatyw związanych z ochroną danych HR, zgodnością i kontrolą. Uruchomienie i analiza różnych raportów z audytu danych. Śledzenie wszystkich zaangażowanych stron w sprawę korekt danych. Współpraca z odpowiednikami IS w zakresie bezpieczeństwa HR Sytems i wspieraj ich w okresowych dostępach i przeglądach ról. Kształcić użytkowników usług HR w zakresie aspektów związanych z ochroną danych HR
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie dostarczonego towaru z Chin, przygotowywanie towarów do wysyłki, odpowiedzialność za porządek w magazynie z chińskimi produktami, współpraca z dostawcami z Chin
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
Bieżąca obsługa biura, przyjmowanie i wysyłanie poczty, opracowanie dokumentów szkoleniowych, nabóra na szkolenia.
AGENCJA USŁUG OŚWIATOWYCH "OMNIBUS" Sp. z o.o. - 2019-02-18 - Kłodzko (dolnośląskie)