SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PROJEKTU W ZESPOLE SZKÓŁ BUDOWLANYCH W BOLESŁAWCU Bolesławiec oferta pracy Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PROJEKTU W ZESPOLE SZKÓŁ BUDOWLANYCH W BOLESŁAWCU
Wynagrodzenie: od 540 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Budowlanych w Bolesławcu przy Al. Tysiąclecia 51 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Budowlanych w Bolesławcu przy Al. Tysiąclecia 51 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.2
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 32
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 540 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PROJEKTU W ZESPOLE SZKÓŁ BUDOWLANYCH W BOLESŁAWCU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 540 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, minimum 2 letni staż pracy w placówkach oświatowych, doświadczenie w realizacji projektów unijnych, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Wymagania dodatkowe: samodzielność, komunikatywność, umiejętność nadzoru nad pracownikami, umiejętność kontroli merytorycznej i finansowej, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, biegła obsługa komputera (m. in. MS Office w tym szczególnie arkusz kalkulacyjny Excel) oraz typowego sprzętu biurowego.
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny z opisem doświadczenia w zakresie wymagań,- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., - ewentualne referencje lub listy polecające,- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- oświadczenie kandydata stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119 /1) dla celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (Ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.- aplikacje w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko specjalista ds. koordynacji projektu w Zespole Szkół Budowlanych w Bolesławcu pn.: Kształcenie Zawodowe szansą dla uczniów Powiatu Bolesławieckiego należy złożyć do dnia 11.12.2018r. do godz. 1200 w sekretariacie Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu, przy ul. Tyrankiewiczów 11.- aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane,- w toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne i zaprosi do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej, o której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.- nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu www.pceikk.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: 11.12.2018r. do godziny 12.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Adres strony pracodawcy: www.pceikk.pl
Ulica pracodawcy: Tyrankiewiczów
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 28.11.2018
Oferta pracy ważna do: 11.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni.2. Dokonanie wyceny robót.3. Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4. Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6. Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7. Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów. Umowa do 31.12.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-08-21 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, kontrolowanie aktualności badań lekarskich, tworzenie regulaminów organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Czernin (pomorskie)
Sprzedaż stacjonarna oraz sprzedaż w terenie, wyjazdy do klienta, fotografowanie miejsc do udekorowania oraz efektów realizacji firmy. Wprowadzanie zdjęć na stronę sklepu. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Oferta pracy w ramach realizowanego projektu, skierowana do OSÓB BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA.
kontakt przez PUP - 2018-11-18 - Otrębusy (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa platform zakupowych, pozyskiwanie zleceń, sprzedaż produktów firmy, reprezentacja firmy na rynku
Carbo-Toka Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów kadrowo - płacowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy.Sporzadzanie deklaracji do US, ZUS, PEFRON, GUS. Proste prace administracyjne.
"BALTIC WOOD" S.A. - 2017-04-21 - Jasło (podkarpackie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-01-17 - Leszno (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
koordynowanie zatrudniania pracowników tymczasowych, pomoc w ich zakwaterowaniu, kontakt pomiędzy pracownikami tymczasowymi a biurem
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Sady (wielkopolskie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-07-11 - Polkowice (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Suchy Las (wielkopolskie)
Praca wymaga artystycznego podejścia i doświadczenia orazi wiedzy o gładziach dekoracyjnych - wenecka, ottoczento, marmorino, traubertino tivolii, papinus, sachora, inne. Praca na umowę zlecenie, 100 godzin pracy w miesiącu, dyspozycyjność w godz. 8-19, od poniedziałlku do piątku. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata. Oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
rozwój sieci sprzedaży przez aktywne poszukiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie ofert sprzedaży i podpisywanie umów, utrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi klientami, sporządzanie raportów i zestawień, analiza rynku i konkurencji, dbałość o utrzymanie marki i renomy przedsiębiorstwa
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2017-12-29 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie księgi podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rudnik Szlachecki (lubelskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pracowników działu Payroll w bieżących zadaniach. Prowadzenie dokumentacji płacowej, wprowadzanie do systemu, sporządzanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja założonych planów sprzedaży, częste wyjazdy handlowe. Miejsce wykonywania pracy - delegacje w kraju i zagranicą.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-04-19 - Głuchołazy (opolskie)
wprowadzanie faktur, dokonywanie zamowień, kontakt z kontrahentem, wypełnianie dokumentacji zakupowej, obsługa emailowa klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Trzebinia (małopolskie)
Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Gliwice (śląskie)
aktywne poszukiwanie pracowników na specjalistyczne stanowiska
SPE Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie klientów indywidualnych i grupowych
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1. obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów detalicznych,2. prezentacja aktualnych ofert w zakresie świadczonych usług telekomunikacyjnych,3. przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mailowych,4. sporządzanie oraz archiwizacja umów o świadczenie usług,5. tworzenie raportów i zestawień sporządzonych umów i zamówień,6. przyjmowanie zgłoszeń o awariach,7. przyjmowanie płatności za abonament,8. telefoniczna windykacja należności,9. współpraca z pozostałymi działami firmy.
VIRTUAL TELECOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Lublin (lubelskie)
praca w zespole projektowo- konstrukcyjnym głównie w obszarze elektrotechniki z elementami automatyki
Elgat sp. z o.o. - 2017-10-23 - Tanowo (zachodniopomorskie)
1.Współpraca z biurem rachunkowym prowadzącym pełną księgowość w firmie produkcyjno-handlowej,2.Obsługa kadrowo-płacowa,3.Nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych w firmie,4.Nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej,5.Prowadzenie i kontrola rozrachunków,6.Wprowadzanie transakcji do systemu bankowego,7.Księgowanie bieżących operacji w systemie księgowym (faktury, wyciągi z kont i kart płatniczych, rejestr środków trwałych (w tym amortyzacja), lista płac, kontrola wynagrodzeń, etc.)8.Przygotowywanie potrzebnych analiz, raportów i zestawień w Excelu na potrzeby firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Doradztwo klientowi niemieckojęzycznemu w sprawie zamawiania kart.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Produkcja lodów.Gotowość do pracy w chłodni oraz pracy w dni wolne i święta.Praca na trzy zmiany
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie dokumentów księgowych, archiwizowanie dokumentów, obsługa programów płacowo-kadrowych
BEATA GRADZIK BIURO KSIĘGOWE - 2016-09-27 - Turek (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)